Skocz do zawartości
Nebthtet

Rzeczywistość wirtualna (VR) - temat ogólny. Technologie, marzenia, możliwości, przyszłość.

Rekomendowane odpowiedzi

Wątek wydzielony jako kontynuacja dyskusji stąd:

Można tu rozmawiać na temat możliwości, znalezionych artykułów, chciejstw i marzeń oraz szans i zagrożeń dotyczących VR (Virtual Reality). Enjoy.

//

Ja i tak najbardziej bym wolała po prosty wtyczkę w łeb ;) No ale cyberpunk to drzwi obok.

Jeśli dostanę gogle z dobrą rozdziałką które uciągnie komputer nie z kosmosu, bez sytuacji że mój żołądek myśli że coś go otruło to będę zadowolona. Co do kontrolera - jeśli wymyślą jak zrobić żeby się widziało co się stuka na klawie (nie wszyscy opanowali bezwzrokowe, a w ferworze walki tym bardziej) to będzie OK. A jak się ma HOTASa to już w ogóle - bo obłożenia się człowiek nauczy na pamięć a później pod łapą czuje co naciska.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego niech skupią się na porządnej podstawce, jaką będą gogle okraszone rozdzielczością w której nie widać podziałki oraz kwestii input laga.

Do kompletu zestaw sensorów precyzyjnie pokazujących co widzimy na ekranie i będzie git. Z czasem OR doczeka się masy akcesoriów i nowszych wersji, które jeszcze bardziej rozwiną jego możliwości.

 

Co do nudności, to nie wiadomo czy efekt będzie się dało w pełni zneutralizować, nasz organizm będzie musiał się przyzwyczaić ewolucyjnie do takich dodatkowych akcesorium, pozostaje więc liczyć na szybkie przyzwyczajenie i robić sobie przerwy ;)

 

Na wtyczkę do mózgu mało kto by się zgodził, sama operacja wszczepienia gniazda była by bardziej kontrowersyjna publicznie niż ideologia Gender :P


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dostanę gogle z dobrą rozdziałką które uciągnie komputer nie z kosmosu

To jest jeden z aspektów które bardzo mnie ciekawią w obecnej sytuacji. Gogle wymagają wysokich rozdzielczości i dodatkowych zabiegów w postaci 3D i zakrzywiania obrazu, w połączeniu z grafiką na miarę SC bardzo prawdopodobnie stanie się to poważnym problemem.

 

Wydaje mi się że dwa czynniki bardzo szybko nabiorą znaczenia - pierwszy jest zależny od programistów czyli bardzo wysoki stopień optymalizacji, drugi zależny od producentów sprzętu to technologie wspierające VR, w tej strefie już działa AMD ze swoim Mantle które wymogło zmiany na DX i OpenGL oraz konkretniej nVidia z nowościami w Maxwellu.

 

Zawsze też można poświęcić fotorealizm na rzecz stylizacji, która dając dobre efekty może znacznie zredukować nakład pracy.

 

Z czasem OR doczeka się masy akcesoriów i nowszych wersji, które jeszcze bardziej rozwiną jego możliwości.

Liderzy Oculusa wielokrotnie powtarzali, że widzenie własnych rąk i kontrola otoczenia za ich pomocą jest kluczowa dla VR. Problem w tym, że obecnie nie ma produktów w tej dziedzinie które można by było nazwać świetnymi. Najciekawsze projekty jakie widziałem do tej pory to ControlVR i potencjalnie Leap Motion z filmu wyżej. ControlVR ma elektronikę obsługującą każdy staw, ale przez to jest wyjątkowo drogi i odstające kable mogą stanowić problem przy machaniu łapami na ślepo, Leap Motion z kolei cenę ma do przełknięcia i jest całkiem wygodny w zastosowaniu, ale daje śledzenie tylko w obrębie swojego pola widzenia (czyli trzeba patrzeć na własne ręce), jest mało precyzyjny i ma problemy z okluzją.

 

Luckey ostatnio mówił że przetestowali wszystkie komercyjnie dostępne (w tym te wysoko specjalistyczne) urządzenia tego typu i nie znaleźli takiego który spełnia ich oczekiwania. Już od dawna słychać głosy że Oculus robi swoją wersję takiego systemu i jest szansa, że będzie stanowił część wyposażenia CV1.

 

Co do nudności, to nie wiadomo czy efekt będzie się dało w pełni zneutralizować

Zgadza się jednak w równie dużym stopniu co od technologii zależy to od indywidualnych predyspozycji danego użytkownika. Jeszcze większe znaczenie ma w tym wszystkim twórca oprogramowania. Nie pamiętam w tej chwili nazwy ale niedawno wyszła gra która jest czymś w stylu Wipeouta w VR która pomimo złamania kilku fundamentalnych zasad ku zdumieniu wszystkich nie wywołuje nudności.

 

Na wtyczkę do mózgu mało kto by się zgodził, sama operacja wszczepienia gniazda była by bardziej kontrowersyjna publicznie niż ideologia Gender

Ja bym na to poszedł ;)

 

Z tym, że zanim będzie można myśleć o jakichkolwiek gniazdach i wtyczkach najpierw musiała by istnieć technologia pozwalająca na bardzo precyzyjne sterowanie zmysłami. Istnieją implanty pozwalające symulować wzrok ale wszczepia się je bezpośrednio w mózg i dają niedoskonały obraz w skali szarości i z niskim FPS. W zeszłym roku Uniwersytet Hasca uruchomił program Masters skupiony wokół projektowania aplikacji VR za pomocą interfejsów BCI (Brain-Computer Interface) ale i tak zanim uda się chociażby dorównać współczesnym goglom VR jeszcze bardzo długa droga.

 

Tak na marginesie to wcale nie jest powiedziane, że montowanie czegokolwiek w mózgu będzie konieczne. Dzisiaj mamy elektroencefalografię która jest nieinwazyjna, może uda się rozwinąć analogiczną technologię która pozwala wpływać na mózg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet jak by istniała sprawna i godna uwagi technologia łączenia naszego organizmu z komputerem, to problemem było by samo wszczepiania kosztujące pewnie krocie, większość z nas była by skazana na jakiegoś rzeźnika bez dyplomu czy wszczepy rodem z chin ;)

 

A łączenie bez ingerencji pewnie powodowało by coś w rodzaju laga przy przetwarzaniu informacji no i zawsze powstaje ryzyko przejęcia informacji przez jakiegoś lokalnego podsłuchiwacza z anteną w ręku !


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do podsłuchiwania z anteną to niekoniecznie, z tego co czytałem współczesne rozruszniki serca pozwalają na programowanie ich działania bezprzewodowo tak by nie trzeba było rozcinać pacjenta za każdym razem, jednak elektronika obsługująca komunikację jest specjalnie skalibrowana by sygnał rozciągał się tylko kilka do kilkunastu milimetrów poza ciało. W praktyce oznacza to, że aby nawiązać połączenie trzeba przytknąć urządzenie sterujące do skóry bezpośrednio w pobliżu serca.

 

Tak czy siak jedyne co w tym temacie można w tej chwili powiedzieć to spekulacje, jeszcze dużo czasu minie zanim powstanie coś godnego uwagi. Na dzisiaj najlepsza forma ogólnodostępnej VR to Rift i tam bym skupił swoją uwagę. Fakt, znacznie bardziej niż Rift ekscytuje mnie urządzenie pokroju NerveGear, ale bardzo wątpię by udało mi się z takiego kiedykolwiek skorzystać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To może zainteresować Cię prototyp pseudo AR Microsoftu: http://arstechnica.com/gaming/2014/10/microsoft-research-demos-our-potential-holodeck-style-gaming-future/

 

https://www.youtube.com/watch?v=Df7fZAYVAIE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam do zabawy ten program Trinus Gyre:

http://oddsheepgames.com/?page_id=134

 

do tego smarfon z ekranem najlepiej ok 5" i 1080p i najlepiej takie gogle:

http://www.dx.com/p/colorcross-universal-virtual-reality-3d-video-glasses-for-4-7-smartphones-black-336607

 

Mogą być też google cardboard, ale mam je i są mało ergonomiczne.

 

Ewentualnie zamiast programu trinus można użyć FreePIE ze skryptem i Geforce experience + Limelight (apk na telefon). W wolnej chwili ogarnę tutorial.

 

'Produkcyjnie', moim zdaniem to jeszcze nie to, ekrany 1080p i wszelkie kombinowanie ze smartfonami to bardziej ciekawostka - po prostu ekrany mają za niskie rozdzielczości, ale jako przedsmak technologii - polecam.

 

Oculus też ma szansę wyjść z niszy jeżeli mu dadzą ekran > 1080p, najlepiej 4K. 1080p w hełmie VR jest porównywalne w granie w wing comandera 3 w 640x480 na monitorku 15".

Zabawa an ekranach 720p jest jak wing commaner 1 na bańce 14".....

 

Ale, efekt bycia w innej przestrzeni - bezcenny!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja czekam na OR, inne rozwiązania jeśli nie będą szeroko propagowane to i tak świata nie zwojują a gogle zna już niemal każdy !


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie natknąłem się na oficjalne potwierdzenie, ale Gear VR pracuje w 1440p a wiele osób które miało szansę wypróbować obydwa urządzenia twierdzi, że Crescent Bay od strony wizualnej prezentuje się minimalnie lepiej. Stąd można z bardzo dużą pewnością założyć, że rozdzielczość już została podniesiona. Nie jest też wykluczone że do etapu CV1 zostanie podniesiona ponownie.

 

Według mnie naprawdę rewolucyjny będzie CV2 i raczej tam bym pokładał nadzieje odnośnie 4K czy więcej. Tym bardziej, że jak na dzisiejsze warunki w tym przypadku większe ograniczenie niż sam headset będzie stanowiła wydajność skrzynki która go obsługuje.

 

Ale o tym raczej w sąsiednim temacie, tutaj natomiast dorzucę: https://www.kickstarter.com/projects/dodocase/diy-virtual-reality-open-source-future- ulepszona i gotowa do poskładania wersja Google Cardboard. Gdyby nie to, że mam stary i słaby telefon z całą pewnością bym się dorzucił. Nie jest to pełnoprawne VR, ale przynajmniej coś na czym można by było przetrwać przez kolejny rok do premiery CV1 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nic, jeszcze w tym tygodniu pęknie 64 miliony $, a pewnie niewiele będzie brakowało do 65, jak sprzedadzą wszystkie Javeliny i armadę Carracków ;)

A teraz zabawię się w jasnowidza, czytam z fusów:

W następnym liście od CR, za osiągnięcie z Petami dostaniemy jakiegoś milusińskiego podopiecznego :P


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już zacząłem odkładać kiedy przeczytałem, że do premiery jest najwyżej kilkanaście miesięcy. 

Ja już składam od 1,5 roku. Sam Rift to jedno, ale zamierzam też krótko przed premierą kupić monstrualny PC tak żebym mógł wejść w VR bez żadnych ograniczeń ze strony sprzętu. Wiele zależy od tego jak dalej rozwinie się technologia i z jakich technik będą korzystać developerzy, ale za ten sam poziom wodotrysków który znamy dzisiaj w VR trzeba będzie znacznie więcej zapłacić.

 

Te kilkanaście miesięcy nigdzie nie było oficjalnie potwierdzone, ale to bardzo prawdopodobna data. Widziałem wiele raportów o tym, że koło wakacji ma ruszyć zamknięta beta (coś w stylu programu Explorer dla Google Glass) i o ile nie zdarzy się jakaś katastrofa do końca roku CV1 ma trafić do sprzedaży.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni temu Gear VR oficjalnie pojawił się w sprzedaży: https://www.samsung.com/us/mobile/wearable-tech/SM-R320NPWSXAR

 

U nas ma być dostępny na początku przyszłego roku.

 

Osobiście nie zamierzam kupować ze względu na to że do działania potrzebny jest Note 4, ale dobrze że mamy pierwszy współczesny produkt tej kategorii. Doświadczenia zdobyte teraz z Gear VR uczynią premierę Rifta o tyle lepszą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieje się! Bomba :)


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

HTC pochwaliło się, że robi okulary dla Valve nazwa Vive

Info od producenta:

"Dwa wyświetlacze o rozdzielczości 1200×1080, odświeżanych 90 razy na sekundę. HTC zapewnia, że taka specyfikacja umożliwi osiągnięcie „fotorealistycznej” grafiki i kątów widzenia na poziomie 360 stopni.

Całość bazuje na technologii określanej jako „Valve Steam VR”. Nie brakuje też szeregu czujników, żyroskopów, akcelerometrów czy laserowego pozycjonowania głowy.

Vive „pozwala wstać, przemieszczać się i odkrywać swoją wirtualną przestrzeń, przyglądać się przedmiotom z każdego kąta i w pełni wchodzić w interakcje z otoczeniem” - napisano w informacji prasowej.

HTC wyprodukuje także specjalne, bezprzewodowe kontrolery, zbudowane z myślą o sterowaniu w rzeczywistości wirtualnej. W planach są jednak nie tylko gry, ale i inne zastosowania - wśród dostawców zawartości wymieniono Google, HBO, wytwórnię filmową Lionsgate czy National Palace Museum na Tajwanie."

Mają być dostępne będą jeszcze w tym roku, a wersja deweloperska zadebiutuje wiosną.

 

Reklama z tej okazji opublikowana w necie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak "bliżej domu" - Crytek dłubie w dorzuceniu funkcjonalności VR do engine'u. Czyli chłopaki z CIG pewnie będą dostawać na bieżąco łatki

 

[więcej tutaj]


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety Rifty zaliczył laga i będzie najwcześniej w Q1 2016... W sam raz do PU?

http://www.eurogamer.pl/articles/2015-05-06-oculus-rift-w-wersji-dla-konsumentow-dopiero-w-przyszlym-roku


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      Eric "Wingman" Peterson w swoim niedawnym wpisie na devblogu Descent Underground dzieli się z nami kilkoma nowinkami dotyczącymi produkcji gry.
      Descent Underground jest tworzony na silniku Unreal - aktualnie twórcy dokonują aktualizacji do wersji 4.13 tego engine. Ma to pozwolić na odtwarzanie wideo w grze, co być może zaowocuje nowymi ciekawe ekrany z fikcyjnymi reklamami lub wiadomościami o stanie świata. Dzięki takiemu zabiegowi można by zwiększyć immersję gracza. Możliwe jest również, że zostanie udostępnione intro.
      Wersja Mac i Windows już jest zaktualizowana, ale linuxowa wciąż stwarza problemy - cały czas jednak trwają prace nad ich rozwiązaniem.

      Tworzony jest HUD, dodawane niektóre funkcjonalności radaru - tak by pasowały do ulepszonego kokpitu. Ma on wyglądać bardziej trójwymiarowo i realistycznie, a dokonywane zmiany w HUD mają w przyszłości umożliwić jego dostosowywanie.
      Testowana jest misja treningowa - po wydaniu wersji 4.13 i podpięciu w grze instrukcji zostanie udostępniona aby zebrać opinie testerów.
      Fabuła pierwszego rozdziału kampanii dla pojedynczego gracza jest już gotowa - ma zawierać ukryte elementy. Ma to trafić do gry jak najszybciej (ale po wersji 4.13) gdzie testować nową zawartość będą subskrybencji - misja po misji. Później zostanie ona udostępniona wszystkim, którzy kupili grę, co jednocześnie będzie oznaczać zakończenie etapu Early Access.
      Zespół grafików kończy mapę nazwaną "BAMM" - będzie udostępniona każdemu posiadaczowi gry. Pracowali też nad nowym kokpitem, robotami i tworzeniem większych fragmentów pomieszczeń co ma umożliwić budowę większych map. Poniżej rzut oka na sposób poruszania się robotów Hunter.
      Już wkrótce zadebiutować powinna możliwość wydobycia surowców wraz z trybem gry "Wojna Korporacyjna". Większość obecnie dostępnych w grze map przejdzie upgrade i zmiany by umożliwić taką formę rozgrywki. Ulepszane będą również drzewka technologiczne i możliwości specjalne statków (Wasp, Warlock).
      Descent Underground to tworzony na licencji i finansowany za pośrednictwem crowdfundingu projekt Erica "Wingmana" Petersona, który po odejściu z Cloud Imperium Games założył własne studio. Gra ma wspierać również Oculus Rift oraz HTC Vive.
    • Przez Nebthtet
      Na grupie Steam dedykowanej developerom korzystającym z platformy SteamWorks pojawiło się powiadomienie o planowanych w nadchodzących tygodniach zmianach w Steam Store. Valve w dalszym ciągu koncentrować się na funkcjonalnościach personalizacji i rekomendacji użytkowników. Najważniejsze planowane zmiany to:
      Odświeżenie wizualne strony głównej - większe obrazy z gier w niektórych miejscach, nowe sposoby promowania gier, usunięcie zbędnych elementów. Dodatkowa nawigacja w lewej kolumnie - dostanie ona nową sekcję linków do ważnych miejsc (nowe premiery, bestsellery, niedawno zaktualizowane, nadciągające premiery, okazje). Zalogowany użytkownik zobaczy też linki do pozycji popularnych wśród znajomych, rekomendacji śledzonych kustoszy i kolejki odkryć. Aktywność znajomych - znacząca sekcja na stronie głównej, która podkreśli co kupowali i w co grali znajomi użytkownika. Najlepiej sprzedające się nowe tytuły - nowa sekcja strony głównej dla świeżych premier, które osiągnęły top sprzedaży. Globalne preferencje klienta - nowe opcje umożliwiające użytkownikom ogólne określenie, jakie produkty chcą widzieć na stronie głównej (a nie zarządzanie każdą sekcją osobno). Pozwoli to na pominięcie na różnych stronach sklepu Steam wyświetlania konkretnych typów produktów (Early Access, oprogramowanie, filmy, VR). Czyżby koniec ze spamem informacjami o "ambitnych produkcjach", które nie powinny nigdy wyczołgać się z otchłani Steam Greenlight? Targetowana widoczność dla nowych produktów - zmiany mające na celu ułatwienie docierania z nowymi tytułami do odpowiednich odbiorców. Wcześniej Valve dostarczało milion wyświetleń każdej nowości na stronie głównej, ale była to mało efektywna metoda docierania do odpowiedniego potencjalnego klienta - owocowała niskim ich zaangażowaniem. Nowa metoda ma dostarczać treść węższej, ale lepiej targetowanej grupie odbiorców. Targetowana widoczność dla aktualizacji gier - zmiany mające na celu dotarcie z aktualizacjami do lepiej profilowanej grupy odbiorców - założenia takie, jak w przypadku widoczności nowych produktów. Poprawiona obecność kustoszy Steam - śledzący ich użytkownicy będą widzieć dedykowaną sekcję na stronie głównej. Sekcja ta będzie pokazywać nowe rekomendacje nowych popularnych tytułów lub niszowych gier - w zależności od tego, jakich kustoszy subskrybuje użytkownik. Dodatkowo pojawi się nowy landing page pokazujący wiele tytułów rekomendowanych przez kustoszy. Jak widać zmian jest całkiem sporo - dajcie znać w komentarzach co sądzicie na ich temat. Mnie cieszy szansa na poprawienie funkcjonalności kustoszy (curators), a także zmniejszenie zawalenia strony głównej masą nieciekawych gierek z Early Access.
    • Przez Dako
      Pimax 5k+ Virtual Reality czyli recenzja popełniona przez simulotnika
      Warto przeczytać
      Pimax 5k+ Virtual Reality | YoYoSims
      YOYOSIMS.PL  
    • Przez Dako
      Fajna rzecz dla latających w VR czyli coś w stylu machanie łapkami zamiast po omacku macania myszy i klawiatury
      Film z DCS



      ps.
      I dla dociekliwych temat z ichniego forum
      https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=218861
    • Przez Dako
      Być może ciekawa alternatywa dla smartfonów za kilka tysięcy PLN umieszczanych w plastikowych goglach VR
      https://www.newegg.com/global/pl-en/Product/Product.aspx?Item=N82E16826891001&ignorebbr=1&fbclid=IwAR0EUmr9wMFvA4ZOL__TSR2weUdYSL9bvPcXtxvXwce0WoeO_Vpe1LpBRDQ
      Recenzja sprzętu
      https://www.vrhunters.pl/recenzja-gogli-acer-windows-mixed-reality/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności