Skocz do zawartości
Nebthtet

Co nowego po Frontier Expo?

Rekomendowane odpowiedzi

Sporo nowości prosto z Frontier Expo - dla nas najważniejsze jest to, że będą gildie nazwane tam eskadrami. Będą mogły kupować carriery i stacje do dokowania. Chyba oczywiste jest, że Ater Dracones zrobimy i w ED :) 

 

Kolejne rozszerzenia - czyli Sezon 3 nazwano Elite Dangerous: Beyond. Nowości z Beyonda będą za darmo dla posiadaczy Horizons - rozbudowana zostanie eksploracja (odkrycia będą gromadzone w Kodeksie). Chcą oddać ducha Dzikiego Zachodu. Oprócz tego nowe statki, poprawa grafiki, kolejne akcje z Thargoidami... Zapowiada się nieźle. Czyżby poczuli na plecach oddech CIG ze względu na nadchodzący patch 3.0?

 

Do tego ma pojawić się GalNet Audio (czyli ktoś zacznie na to zwracać uwagę ^^).

 

Więcej informacji wrzuci pewnie wkrótce @Dako.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podsumowanie wczorajszego live stream Frontier Expo 2017 a dokładniej tej części dotyczącej Elite: Dangerous

Całość trwała ok 30 minut i wygląda na to, że rok 2018 będzie bardzo ciekawy.

 

ROK 2017 czyli kontynuacja 2.4

 

Inwazja się dopiero zaczyna ;) więc będzie się działo

 

Spoiler

 

 

 1. Nowy statek Lakon Type 10 Defender czyli ciężko uzbrojona znana wszystkim "dziewiątka" Trzeba przyznać, że prezentuje się imponująco.

 

Spoiler

CuP9dnQ.png

yqd4SZO.png

 

2. Pojawią się opuszczone bazy organizacji INRA. Jeśli ktoś nie kojarzy to oni właśnie przez wyprodukowanie śmiercionośnego dla Thargoidów wirusa przyczynili się do tego, że Ci nie specjalnie przepadają za rasą ludzką. Zainteresowanych odsyłam do forum Frontiera i informacji o świecie ED. Wracając do Expo klimatyczny film pokazujący bazę Type 10 no i nowych obcych

 

Spoiler

 

 

3. Nowe statki obcych. Aktualnie można napisać, że różnią się głownie kolorem a resztę zmian odczujemy na własnej skórze ;)

 

Spoiler

sYXoN2r.png

i7Hg1pG.png

 

4. Prawdopodobnie jeszcze w tym roku pojawi się nowy pojazd naziemny. Widać go z daleka w pierwszych sekundach zamieszczonego filmu

 

Spoiler

ANIbfnv.jpg

 

ROK 2018 czyli BEYOND

 

1. Na początek w ramach poprawy mechaniki gry pojawią się następujące zmiany: dane dotyczące handlu będą bardziej rozbudowane a "system rzutów" u Inżynierów zostanie znacznie ulepszony tzn. nie będzie już tak losowy bo każdy kolejny rzut będzie gwarantował nam lepszą modyfikację niż ta którą mamy na danym module. Pojawią się nowe misje dla skrzydeł (Wingów) mają one cechować się odpowiednio wyższym poziomem trudności. Statki NPC odpowiedzialne za ochronę stacji i przestrzeganie prawa będą silniejsze, lepiej wyposażone i uzbrojone.

 

2. Zostanie wprowadzony nowy system generowania plan oraz zostaną poprawione tektury i ich wygląd ( poniżej film )

 

Spoiler

 

 

3.  Ponieważ nadciągają obcy należałoby wyposażyć statki w nowe bronie i rzeczywiście będzie taka możliwość. Nowe projekty broni oparte na technologi "Strażników" ( pozostałości ruin ich cywilizacji możemy zwiedzać na księżycach) Dostęp do broni otrzymamy po wykonaniu indywidualnych misji fabularnych.

Poniżej bronie pokazane przez Frontiera

 

Spoiler

rzCrFck.jpgeZEqkcc.jpg

o7tZSA5.jpg

 

4. Poprzez dodanie nowych funkcji rozwinięty zostanie GALNET. Dodatkowo  nie będzie to tylko już informacja tekstowa ale wersja audio

 

Spoiler

 

 

5. Pojawią się dwa nowe statki

 

  • pierwszy z nich Lakon CHIEFTAN Jest to statek floty Sojuszu (Alliance) przeznaczony do walki z Tharghoidami.

 

Spoiler

Sa6ttiR.png

ehQqqu4.png

NvSmTkS.jpg

 

  • drugi statek nie posiada jeszcze oficjalnej nazwy ale w poprzednich wersjach Elite nazywał się KRAIT i ma wyglądać tak

 

Spoiler

7qt2dVg.jpg

dRywXvr.png

kKJwFaI.jpg

 

6. W IV kwartale 2018 otrzymamy update SQUADRONS ale bez numeru 42 choć może Frontier wie coś więcej od Nas ;)

 

wfMAFlR.jpg

 

Squadrons ma być to update na miarę Inżynierów czyli wprowadzić nową mechanikę do gry. Całość ma mocno wspierać frakcje graczy w grze.

Pojawią się nowe i większe możliwości komunikacji, zarządzania takim Squadronem. Sguadron będzie miał możliwość posiadania własnej bazy operacyjnej w postaci transportowca floty.

Pojawią się na niej dodatkowe opcje jak możliwość naprawy, tankowania, uzbrajania statków czyli będziemy posiadać swoją własną mobilną stację kosmiczną i może nazwiemy ją Smocza Gwiazda Śmierci ?  :P

 

7. Również górnictwo doczeka się zmian. Otrzymamy bardziej rozbudowaną i zaawansowaną mechanikę w całym jego procesie poszukiwania, wydobycia  i obróbki. Pojawi się również możliwość rozbijania całych asteroid (tak jak na tym sugestywnym obrazku).

 

Spoiler

T1wF8sy.jpg

 

8. Jak wspomniałem wcześniej w pierwszym kwartale poprawiony zostanie widok z kosmosu planet i księżyców. Końcówka roku natomiast przyniesie liczne zmiany w wyglądzie ich powierzchni. Frontier wspomniał o nowym systemie oświetlenia, ukształtowania powierzchni  oraz większej szczegółowości siatki.

 

Spoiler

QwsNe6s.jpg

 

9. Poprzez wprowadzenie CODEX-u zostanie ulepszona i rozwinięta eksploracja. CODEX ma być swoistą encyklopedią świata gry. Co ciekawe ma być on aktualizowany na bieżąco czyli jeśli gracze odkryją ciekawe miejsca to pojawią się one w Codexie. Oprócz codexu otrzymamy nowe miejsca do odkrywania oraz anomalie. Na temat tych ostatnich nic więcej nie wiadomo.

 

Spoiler

vFcktuL.jpg

 

I to tyle ...

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapis panelu już na kanale GA (dzięki za wideo @Dako!)

 

 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Yodokus
      Tom Henderson niedawno wypuścił Tweeta z paroma informacjami dotyczącymi produkcji Skull and Bones. Dużo tego nie ma ale nadzieja nie gaśnie. Link do jego Tweeta na końcu.

      W grze SkullAndBones statki maja 5 poziomów (mały, średni, duży, itd.) oraz dzielą się na 3 różne kategorie: ładowność, walka i eksploracja. Odblokowywanie statków wiąże się ze zdobyciem projektu statku (blueprint), które kupujemy w różnych osadach portowych.

      Niemniej zakup projektu to nie jedyna przeszkoda, będziesz potrzebował odpowiedniej ilości zasobów jak drewno, stal i przędza (fiber) by zbudować statek. Niemniej to, że statek jest duży nie jest równoznaczne, że to lepszy statek, gdyż małe statki są bardziej zwrotne i wpływają do miejsc zbyt wąskich dla dużych statków.
       
      Jako przykład podano sytuacje, gdzie mały statek mógł prześcignąć większą jednostkę trzymając się blisko brzegu i wpływając w koryta rzeczne gdyż większe statki zaryły by się w dnie na tak płytkich wodach.
       

       
      Każdy statek ma określoną maksymalną ilość armat, ale można zakupić i usprawniać wyposażenie dodatkowe. Oprócz armat mamy balistę, miotacz ognia, moździerz i rozmaite dodatki do wyposażenia oraz różne typy amunicji (na przykład dwie kule spięte łańcuchem).
       

       
      Statek można udoskonalić w dowolnym momencie o ile dysponujemy odpowiednia gotówką. Mamy możliwość dozbroić kadłub, zainstalować palenisko, w ładowni zwiększyć ilość skrzyń do składowania większej ilości sprzętu. Jest mnóstwo opcji wystroju statku, jak zmiana żagli, kola sterowego, śpiewanych szant itp.
       
      Gra to otwarty świat, który zdaje się być zlokalizowany na oceanie indyjskim gdzie fikcyjną rolę stolicy piratów pełni Madagaskar. Lokalizacja na mapie to "Wybrzeże Azanii" (Mozambik).
       

       
      Zaczynając grę jesteś w zasadzie nikim, masz zbudować tratwę a potem małą lodź rybacka, potem możesz prowadzić eksplorację otwartego morza. 
      Zaliczasz questy, zwiększasz swoją piracką reputację i gromadzisz zapasy na budowę pierwszego poważnego statku pirackiego.
       

       
      Obecnie postęp w grze jest mierzony ilością pieniędzy jakie zarobiłeś na wykonywaniu zadań, ograbianiu statków, łupieniu wiosek, zdobywaniu fortyfikacji oraz przewozie towarów. Im więcej zarabiasz pieniędzy jako pirat tym potężniejszy się stajesz.
       

       
      Będąc na statku widzimy świat z perspektywy bardzo podobnej do prezentacji z 2018 z małymi zmianami. Będąc na lądzie mamy perspektywę tzw. trzeciej osoby z ograniczeniami poruszania się jedynie po porcie, osadzie bądź kryjówce. Podczas chodzenia jako kapitan, nie mamy możliwości walki, parkouru ani niczego osobliwego, jedynie odwiedzamy NPC'ow.

      Generalnie, gra nie jest bliska ukończeniu, ale mówi się, że jest na dobrej pozycji z mnóstwem porządnej morskiej bijatyki. Centralna cześć mapy to obszerny, otwarty ocean, na którego pokonanie w poprzek potrzeba całkiem sporo wolnego czasu - postaram się zdobyć więcej szczegółów jak duży, w rzeczywistości jest to obszar.

      https://twitter.com/_Tom_Henderson_/status/1438133051498827779?s=20
    • Przez Tygrysek_C2H5OH
      Książka (PDF)
      "The CRPG Book" - przewodnik komputerowych rpg 1975 ÷ 2014
      https://crpgbook.files.wordpress.com/2019/04/crpg_book_2.0_hq.pdf
      Coś dla poszukiwaczy perełek z przed lat.
    • Przez Shivon
      Potyczki 5 na 5, Rebelia vs Imperium, ma mieć "kampanię" dla jednego gracza oraz "brak mikropłatności". Ale to EA, więc o czym gadamy...
       
       
       
    • Przez Shivon
      It's time to disembark, Commander.

      We are delighted to share with you a glimpse of the Next Era - Elite Dangerous: Odyssey.
       

       
      https://store.steampowered.com/app/1336350/Elite_Dangerous_Odyssey/
       
      Eksploruj pieszo odległe światy, poszerzaj granice znanej przestrzeni i znacz swój ślad w galaktyce, stając się pierwszą osobą w historii, która eksploruje powierzchnie planet nietkniętych od początku czasu.

      Jeden ogromny krok

      Zobacz galaktykę jak nigdy dotąd. Ląduj na zapierających dech w piersiach planetach, napędzanych nową technologią silnika gry. Zanurz się w słońcu wznoszącym się nad niezapomnianymi widokami, odkrywaj posterunki i osady i eksploruj z nieograniczoną swobodą.

      Znacz swój własny ślad

      Podejmuj różnorodne kontrakty i graj po swojemu, od dyplomacji i handlu po ukrywanie się i walkę. Różnorodne ustawienia, cele i postacie niezależne oferują nieskończoną różnorodność misji i prawie nieskończoną ilość treści, którymi można się cieszyć.

      Zbierz załogę

      Centra społecznościowe rozmieszczone w całej galaktyce dają pilotom idealne miejsce do zaplanowania następnego ruchu. Zawieraj sojusze, zamawiaj usługi, a nawet znajdź wsparcie ekspertów w Inżynierach. Te placówki pomagają również zdobywać i ulepszać broń i sprzęt, aby udoskonalić swój styl gry.


      Strefa walki 

      Przeżyj intensywne walki z FPP, wyposaż swoją postać w szereg broni i sprzętu, a także koordynuj współpracę z członkami drużyny, aby opanować wielowarstwowe, głębokie, taktyczne środowisko, w którym zmagają się piloci, SRV i statki kosmiczne.
       
      Tłumaczenie: Mathias Shallowgrave z TWH.
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności