Skocz do zawartości
zigusek

Petycja do Frontiera

Rekomendowane odpowiedzi

Powstała petycja do Frontiera odnośnie elite , prawdopodobnie nic nie da ,ale może ;')
zachęcam do podpisania 
https://www.change.org/p/frontier-developments-plc-a-demand-to-frontier-developments-to-change-the-emphasis-of-development-on-elite-dangerous

Edytowane przez zigusek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po osiągnięciu progu 500 podpisów (dziękuje wszystkim którzy oddali głos) zwiększono do 1000

 

tłumaczenie dla nie-anglojęzycznych :) :

 

My, społeczność graczy Elite Danerous domagamy się zmiany nacisku rozwoju projektu (E: D - przyp. tłum.) w kierunku poprawienia obecnych problemów, rozszerzenia mechanik gry, bardziej efektywnej pracy działu QA (oceny jakości - przyp. tłum.) i bardziej otwartego procesu rozwoju wraz z informowaniem społeczności o aktualnym stanie prac.

W chwili obecnej rozwój Elite Dangerous obarczony jest wieloma problemami związanymi z mechaniką gry, krytycznymi błędami i ogólnie z gameplayem. Społeczność (graczy - przyp. tłum.) wielokrotnie wysyłała swoje sugestie dotyczące usprawnienia procesu rozwoju E: D oraz zwiększenia grywalności poprzez oficjalne forum, media społecznościowe i przez kanał oficjalnego wsparcia. Jednakże w większości te sugestie pozostawają bez odpowiedzi, a aktualizacje poprawiające krytyczne błędy wypuszczane są bardzo rzadko, często po kilku miesiącach. Mniej znaczące, lecz równie ważne poprawki pojawiają się nawet rzadziej.

Kolejny, bardzo ważny problem, to brak wyraźnego postępu projektu od ponad roku. Od czasu pojawienia się aktualizacji 2.1 - The Engineers nie dostrzegliśmy żadnych znaczących uaktualnień gameplayu. Aktualizacja 2.2 - The Guardians i 2.3 - The Commanders nie przyniosły żadnych nowych doświadczeń ani dodatków do mechaniki gry. Dodatkowe elementy jak myśliwce i multicrew nie przyniosły większości graczy żadnych korzyści i nie mają większego wpływu na całkowity odbiór doświadczeń w grze. Gracze nie otrzymują informacji o planach w rozwoju gry, nie mają pojęcia czego się w przyszłości spodziewać po projekcie, a to w wyniku powoduje utratę zaufania do deweloperów.

Inne elementy, które osiągnęły najwyższy priorytet ważności w większości ostatnich aktualizacji to jedynie zmiany kosmetyczne - różne modele 3D i oskryptowane sceny, na które rzekomo można natknąć się w różnych rejonach przestrzeni, najczęściej w tych łatwo dostępnych. Elementy te są serwowane partiami w wybranym, dogodnym dla deweloperów czasie i są poprzedzone ogromną ilością tła (opowiadań - przyp. tłum.) tłumaczącego ich wprowadzenie, udostępnianego przez oficjalne kanały (komunikacji z graczami - przyp. tłum.). Wiele z tych elementów, które miały stać się pełnym i interesującym scenariuszem zostały z czasem porzucone lub zapomniane. Pojawia się więc pytanie, czy te elementy rzeczywiście są ważną częścią gry, czy zostały stworzone tylko po to, by opóźnić czas następnej aktualizacji?

Obecne mechaniki gry nie spełniają osiągniętych (na kickstarterze? - przyp. tłum.) kryteriów projektu. Poniżej przedstawiamy listę problemów zauważonych przez społeczność. Lista ta nie jest kompletna i może być rozszerzona o kolejne uwagi:

1. BGS, który nie ma żadnego realnego celu. System ten nie przynosi graczom żadnych korzyści. Osoby próbujące go wykorzystać i odegrać w nim jakąś rolę odbijają się od niego przez brak zrozumienia tego mechanizmu. Zasady w BGS są cały czas zmieniane i poprawiane bez jakichkolwiek informacji ze strony dewelopera. Wysiłki graczy, którzy starają się osiągnąć swoje cele często spełzają na niczym z powodu tych działań, które znacząco pogarszają rozgrywkę ostatecznie odrzucając gracza od tej części gry i/lub z gry w ogóle.

2. Niezbalansowany PVP, gdzie gracze w większości przypadków nie mają możliwości obrony podczas ataku czy też możliwości ominięcia go, a atakujący nie otrzymuje żadnej kary. Jako strategię prewencyjną przeciw możliwym atakom gracze korzystają z grup prywatnych lub trybu solo. Tryby te powodują dalsze zachwianie balansu przez co grywalność spada, zmniejszają się możliwość socjalizacji, robi się bałagan z BGS i tworzy to wiele innych problemów. Tymczasem gracze, którzy prowadzą rozgrywkę zorientowaną na PVP nie mają żadnych korzyści grania na swój sposób. Obecnie jedyna grupa graczy zainteresowana walką PVP to tzw. "griffers" (chyba chodziło o "griefers" - przyp. tłum.), którzy jak tylko mogą uprzykszają grę innym graczom.

3. Brak konieczności interakcji z innymi graczami. Gra, która była określana jako projekt multiplayer praktycznie nim nie jest z powyższego względu. W zasadzie nie ma (konieczności? - przyp. tłum.) handlu, czy wymiany towarami, nie ma konieczności wzajemnej pomocy, współpracy, czy realizacji zadań. Wszystkie operacje mogą być rozwiązane samodzielnie.

4. Brak mechanizmu zarządzania frakcją. Gracze, którzy chcą grać w EBiggrin jako grę sieciową natrafiają na kolejną barierę - brak jakichkolwiek sojuszy w grze. Zaproponowany system frakcji zastępujący klasyczne klany i gildie nie działa jako taki, gdyż gracze nie są częścią frakcji, nie osiągają z nich żadnych korzyści, nie mogą ich kontrolować. Mają tylko pośredni wpływ na mechanizm często im nieznany lub regularnie zmieniany przez dewelopera (chyba chodzi o BGS - przyp. tłum.)

5. Całkowity brak wsparcia dla eksploratorów. Przez trzy lata od premiery gry, eksploratorzy doczekali się niewielu nowych mechanizmów, czy dodatkowej treści. W grze, której główną częścią jest eksploracja nie powstało od czasu premiery niemal nic nowego. Przestrzeń jest pusta, zawiera tylko pozbawione życia, niemal identyczne skały - czy to planety, czy obiekty na ich powierzchniach. Zróżnicowanie jest minimalne, w większości przypadków nie ma tu nic niezwykłego, a najlepsze co tam można znaleźć, to rzadkie błędy mechanizmu generowania (chyba że ktoś "very rare bugs of generation" chce inaczej przetłumaczyć, np. błędy pokoleniowe, albo bardzo rzadkie robale pokolenia... - przyp. tłum.)

6. Community Goals (CG) - element gry, którego celem jest zróżnicowanie rozgrywki, łączenie graczy w celu wykonywania wspólnych zadań i rozwoju fabuły w chwili obecnej mija się z jego przeznaczeniem. Mechanika CG wykorzystywana w dowolnym i dogodnym momencie jest obecnie mocno eksploatowana przez graczy (This mechanic is put on stream and is applied at any convenient opportunity... - przyp. tłum.), gdyż nie ma innych możliwości tworzenia wydarzeń w grze. Obecnie te zadania są bardzo prymitywne i nudne, nie dają żadnej korzyści większości graczy. Istnieją też przesłanki, by sądzić że rzadkie przypadki uruchomienia CG, które ma mieć wpływ na rozwój fabuły w rzeczywistości takiego nie ma. Każda najmniejsza możliwość niepowodzenia takiego wydarzenia jest całkowicie blokowana przez sztuczne ograniczenia.

Społeczność graczy Elite Dangerous nalega, by zespół deweloperski oraz osobiście David Braben wzięli pod uwagę wszystkie powyższe uwagi oraz by bardziej zainteresowali się prośbami graczy. Bardziej otwarty rozwój gry spowoduje większe zaufanie ze strony ze strony społeczności.

Pamiętajcie, w dalszym ciągu jesteśmy z Wami, gdyż uwielbiamy to co robiliście w przeszłości. Ten stan jednak nie będzie trwał wiecznie, jeśli nadal będziecie nas od siebie odpychać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podpisane. Całą resztę towarzystwa też zachęcam. Im większa konkurencja dla SC tym lepiej dla nas, graczy. Poza tym E:D to super gra i szkoda żeby nie zrealizowano tego, co było obiecywane.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja również  wczoraj podpisałem.

Niech się Frontier weźmie do roboty bo ostatnio coś spoczęli na laurach i tylko jakieś parki rozrywki robią a teraz jeszcze dodatkowo z dinozaurami  sobie wymyślili :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też uważam że każda konkurencja jest dobra. Podpisałem.

 


81fdd98d-c046-4380-baf9-104380c4eec2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy podpisałem?
Ano podpisałem :P


en-1-combined-a.png

To jest puste, ciągnie się w nieskończoność i… O mój Boże, tam jest pełno gwiazd! - Arthur C. Clarke

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Yodokus
      Tom Henderson niedawno wypuścił Tweeta z paroma informacjami dotyczącymi produkcji Skull and Bones. Dużo tego nie ma ale nadzieja nie gaśnie. Link do jego Tweeta na końcu.

      W grze SkullAndBones statki maja 5 poziomów (mały, średni, duży, itd.) oraz dzielą się na 3 różne kategorie: ładowność, walka i eksploracja. Odblokowywanie statków wiąże się ze zdobyciem projektu statku (blueprint), które kupujemy w różnych osadach portowych.

      Niemniej zakup projektu to nie jedyna przeszkoda, będziesz potrzebował odpowiedniej ilości zasobów jak drewno, stal i przędza (fiber) by zbudować statek. Niemniej to, że statek jest duży nie jest równoznaczne, że to lepszy statek, gdyż małe statki są bardziej zwrotne i wpływają do miejsc zbyt wąskich dla dużych statków.
       
      Jako przykład podano sytuacje, gdzie mały statek mógł prześcignąć większą jednostkę trzymając się blisko brzegu i wpływając w koryta rzeczne gdyż większe statki zaryły by się w dnie na tak płytkich wodach.
       

       
      Każdy statek ma określoną maksymalną ilość armat, ale można zakupić i usprawniać wyposażenie dodatkowe. Oprócz armat mamy balistę, miotacz ognia, moździerz i rozmaite dodatki do wyposażenia oraz różne typy amunicji (na przykład dwie kule spięte łańcuchem).
       

       
      Statek można udoskonalić w dowolnym momencie o ile dysponujemy odpowiednia gotówką. Mamy możliwość dozbroić kadłub, zainstalować palenisko, w ładowni zwiększyć ilość skrzyń do składowania większej ilości sprzętu. Jest mnóstwo opcji wystroju statku, jak zmiana żagli, kola sterowego, śpiewanych szant itp.
       
      Gra to otwarty świat, który zdaje się być zlokalizowany na oceanie indyjskim gdzie fikcyjną rolę stolicy piratów pełni Madagaskar. Lokalizacja na mapie to "Wybrzeże Azanii" (Mozambik).
       

       
      Zaczynając grę jesteś w zasadzie nikim, masz zbudować tratwę a potem małą lodź rybacka, potem możesz prowadzić eksplorację otwartego morza. 
      Zaliczasz questy, zwiększasz swoją piracką reputację i gromadzisz zapasy na budowę pierwszego poważnego statku pirackiego.
       

       
      Obecnie postęp w grze jest mierzony ilością pieniędzy jakie zarobiłeś na wykonywaniu zadań, ograbianiu statków, łupieniu wiosek, zdobywaniu fortyfikacji oraz przewozie towarów. Im więcej zarabiasz pieniędzy jako pirat tym potężniejszy się stajesz.
       

       
      Będąc na statku widzimy świat z perspektywy bardzo podobnej do prezentacji z 2018 z małymi zmianami. Będąc na lądzie mamy perspektywę tzw. trzeciej osoby z ograniczeniami poruszania się jedynie po porcie, osadzie bądź kryjówce. Podczas chodzenia jako kapitan, nie mamy możliwości walki, parkouru ani niczego osobliwego, jedynie odwiedzamy NPC'ow.

      Generalnie, gra nie jest bliska ukończeniu, ale mówi się, że jest na dobrej pozycji z mnóstwem porządnej morskiej bijatyki. Centralna cześć mapy to obszerny, otwarty ocean, na którego pokonanie w poprzek potrzeba całkiem sporo wolnego czasu - postaram się zdobyć więcej szczegółów jak duży, w rzeczywistości jest to obszar.

      https://twitter.com/_Tom_Henderson_/status/1438133051498827779?s=20
    • Przez Tygrysek_C2H5OH
      Książka (PDF)
      "The CRPG Book" - przewodnik komputerowych rpg 1975 ÷ 2014
      https://crpgbook.files.wordpress.com/2019/04/crpg_book_2.0_hq.pdf
      Coś dla poszukiwaczy perełek z przed lat.
    • Przez Shivon
      Potyczki 5 na 5, Rebelia vs Imperium, ma mieć "kampanię" dla jednego gracza oraz "brak mikropłatności". Ale to EA, więc o czym gadamy...
       
       
       
    • Przez Shivon
      It's time to disembark, Commander.

      We are delighted to share with you a glimpse of the Next Era - Elite Dangerous: Odyssey.
       

       
      https://store.steampowered.com/app/1336350/Elite_Dangerous_Odyssey/
       
      Eksploruj pieszo odległe światy, poszerzaj granice znanej przestrzeni i znacz swój ślad w galaktyce, stając się pierwszą osobą w historii, która eksploruje powierzchnie planet nietkniętych od początku czasu.

      Jeden ogromny krok

      Zobacz galaktykę jak nigdy dotąd. Ląduj na zapierających dech w piersiach planetach, napędzanych nową technologią silnika gry. Zanurz się w słońcu wznoszącym się nad niezapomnianymi widokami, odkrywaj posterunki i osady i eksploruj z nieograniczoną swobodą.

      Znacz swój własny ślad

      Podejmuj różnorodne kontrakty i graj po swojemu, od dyplomacji i handlu po ukrywanie się i walkę. Różnorodne ustawienia, cele i postacie niezależne oferują nieskończoną różnorodność misji i prawie nieskończoną ilość treści, którymi można się cieszyć.

      Zbierz załogę

      Centra społecznościowe rozmieszczone w całej galaktyce dają pilotom idealne miejsce do zaplanowania następnego ruchu. Zawieraj sojusze, zamawiaj usługi, a nawet znajdź wsparcie ekspertów w Inżynierach. Te placówki pomagają również zdobywać i ulepszać broń i sprzęt, aby udoskonalić swój styl gry.


      Strefa walki 

      Przeżyj intensywne walki z FPP, wyposaż swoją postać w szereg broni i sprzętu, a także koordynuj współpracę z członkami drużyny, aby opanować wielowarstwowe, głębokie, taktyczne środowisko, w którym zmagają się piloci, SRV i statki kosmiczne.
       
      Tłumaczenie: Mathias Shallowgrave z TWH.
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności