Skocz do zawartości
Dako

The Long Journey Home

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Ktoś kupił? Jutro premiera.

Wygląda ciekawie i o dziwo również dostępna po polsku.

W galaktyce są miliony światów, tylko jeden można nazwać domem!

The Long Journey Home to epicka kosmiczna epopeja, połączenie survivalu, strategii i roguelike'a w klimatach klasycznych filmów science fiction.

To miał być krótki test. Szybki lot do Alpha Centauri i z powrotem. Jednak pierwszy eksperymentalny skok ludzkości okazał się porażką, a odbywająca go załoga awanturników utknęła po drugiej stronie wszechświata. Byli sami, ranni, w rozsypce. A jedyna droga powrotu prowadziła... naprzód.

Odkrywaj stale zmieniający się wszechświat i zawieraj sojusze z przedziwnymi rasami kosmitów, od szlachetnych rycerzy Wolphaxu po okrutne, niewolnicze imperium Ilitzów. Skorzystaj z umiejętności członków swojej załogi – od nauki przez archeologię po dyplomację, by zagwarantować całej załodze bezpieczny powrót do domu.

Z mostku w Twoim okrętu widzisz miliardy punktów świetlnych. Tylko jednego z nich się liczy. Dom! Czy stać Cię na to, by wrócić na Ziemię?

Cechy gry:

  • Epicka kosmiczna epopeja - Nieskończony, proceduralnie generowany wszechświat. Odkrywaj żywy, generowany na bieżąco wszechświat inspirowany współczesnymi i klasycznymi motywami science fiction.
  • Eksploracja i ukryte historie - Ląduj na obcych planetach i plądruj grobowce pełne pułapek i skarbów. Weź udział w największym turnieju galaktyki. Odkrywaj nowe rasy kosmitów, poznawaj ich historie i podejmuj nowe wyzwania.
  • Załoga godna dowódcy - To Ty jesteś kapitanem! Walka, ucieczka, podstęp, czy może dyplomacja? To do Ciebie należy wybór! Dobierz czterech członków załogi z dziesięciu ekspertów, z których każdy ma unikalną osobowość i umiejętności. Naucz się wykorzystywać ich talenty, a wrócisz do domu!

Teaser

Gameplay

Chyba pierwsza polska recenzja

https://www.dobreprogramy.pl/lordjahu/Kosmiczny-symulator-powrotu-na-Ziemie-recenzja-The-Long-Journey-Home,81058.html

Edytowane przez Dako
recenzja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam, preloadować się jeszcze nie da. Boski soundtrack, leci właśnie u mnie :) 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Yodokus
      Tom Henderson niedawno wypuścił Tweeta z paroma informacjami dotyczącymi produkcji Skull and Bones. Dużo tego nie ma ale nadzieja nie gaśnie. Link do jego Tweeta na końcu.

      W grze SkullAndBones statki maja 5 poziomów (mały, średni, duży, itd.) oraz dzielą się na 3 różne kategorie: ładowność, walka i eksploracja. Odblokowywanie statków wiąże się ze zdobyciem projektu statku (blueprint), które kupujemy w różnych osadach portowych.

      Niemniej zakup projektu to nie jedyna przeszkoda, będziesz potrzebował odpowiedniej ilości zasobów jak drewno, stal i przędza (fiber) by zbudować statek. Niemniej to, że statek jest duży nie jest równoznaczne, że to lepszy statek, gdyż małe statki są bardziej zwrotne i wpływają do miejsc zbyt wąskich dla dużych statków.
       
      Jako przykład podano sytuacje, gdzie mały statek mógł prześcignąć większą jednostkę trzymając się blisko brzegu i wpływając w koryta rzeczne gdyż większe statki zaryły by się w dnie na tak płytkich wodach.
       

       
      Każdy statek ma określoną maksymalną ilość armat, ale można zakupić i usprawniać wyposażenie dodatkowe. Oprócz armat mamy balistę, miotacz ognia, moździerz i rozmaite dodatki do wyposażenia oraz różne typy amunicji (na przykład dwie kule spięte łańcuchem).
       

       
      Statek można udoskonalić w dowolnym momencie o ile dysponujemy odpowiednia gotówką. Mamy możliwość dozbroić kadłub, zainstalować palenisko, w ładowni zwiększyć ilość skrzyń do składowania większej ilości sprzętu. Jest mnóstwo opcji wystroju statku, jak zmiana żagli, kola sterowego, śpiewanych szant itp.
       
      Gra to otwarty świat, który zdaje się być zlokalizowany na oceanie indyjskim gdzie fikcyjną rolę stolicy piratów pełni Madagaskar. Lokalizacja na mapie to "Wybrzeże Azanii" (Mozambik).
       

       
      Zaczynając grę jesteś w zasadzie nikim, masz zbudować tratwę a potem małą lodź rybacka, potem możesz prowadzić eksplorację otwartego morza. 
      Zaliczasz questy, zwiększasz swoją piracką reputację i gromadzisz zapasy na budowę pierwszego poważnego statku pirackiego.
       

       
      Obecnie postęp w grze jest mierzony ilością pieniędzy jakie zarobiłeś na wykonywaniu zadań, ograbianiu statków, łupieniu wiosek, zdobywaniu fortyfikacji oraz przewozie towarów. Im więcej zarabiasz pieniędzy jako pirat tym potężniejszy się stajesz.
       

       
      Będąc na statku widzimy świat z perspektywy bardzo podobnej do prezentacji z 2018 z małymi zmianami. Będąc na lądzie mamy perspektywę tzw. trzeciej osoby z ograniczeniami poruszania się jedynie po porcie, osadzie bądź kryjówce. Podczas chodzenia jako kapitan, nie mamy możliwości walki, parkouru ani niczego osobliwego, jedynie odwiedzamy NPC'ow.

      Generalnie, gra nie jest bliska ukończeniu, ale mówi się, że jest na dobrej pozycji z mnóstwem porządnej morskiej bijatyki. Centralna cześć mapy to obszerny, otwarty ocean, na którego pokonanie w poprzek potrzeba całkiem sporo wolnego czasu - postaram się zdobyć więcej szczegółów jak duży, w rzeczywistości jest to obszar.

      https://twitter.com/_Tom_Henderson_/status/1438133051498827779?s=20
    • Przez Tygrysek_C2H5OH
      Książka (PDF)
      "The CRPG Book" - przewodnik komputerowych rpg 1975 ÷ 2014
      https://crpgbook.files.wordpress.com/2019/04/crpg_book_2.0_hq.pdf
      Coś dla poszukiwaczy perełek z przed lat.
    • Przez Shivon
      Potyczki 5 na 5, Rebelia vs Imperium, ma mieć "kampanię" dla jednego gracza oraz "brak mikropłatności". Ale to EA, więc o czym gadamy...
       
       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności