Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • Nebthtet

      Wygraj Everspace!   2017.06.14

      Weź udział w naszym konkursie i wygraj grę Everspace! Szczegóły po kliknięciu w ten link!

Polecane posty

🐲 Shivon    61

Znacie może ShadowRun'a? Grę Jordana Weissmana z nieistniejącego już FASA Corp.? 
A może Necropolis? A może Strikefleet Omega, lub Golem Arcana na Androida?
Jeśli tak, to zapewne znacie  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.  - to oni stworzyli te wszystkie powyższe tytuły, a teraz zabierają się za drugi z tytułów spod szyldu Jordana, aktualnie prezesa HBS:

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Tak jak w Shadowrunie, w BattleTechu będzie można grać mechami (choćby z MwO) w strategii turowej, gdzie każdy naprzemiennie wykonuje swoje ruchy.

VIDY:

LINKI:
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Polecam, Shivon aka ManganMan :bye:

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach
🐲 Shivon    61

Dzisiaj już przyszły cd-key'e do bety na Steama dla wszystkich, którzy wyłożyli 50$ (obecnie 60$) pledge'a dla BattleTecha.

Osobiście też już odebrałem, i jak dotąd - jest nieźle ;)

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach

To jak trochę ograsz zrób proszę jakieś krótkie podsumowanie plusów i minusów. Oraz screeny, rób ładne screeny (no chyba że NDA jest) :) 

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach
🐲 Amb3r    103

Shadowrun był fajny i uniwersum też dość ciekawe.
Jaka jest w sumie otoczka fabularna tego BattleTechu?

Czy skojarzenie z Xcomem tylko na większe odległości i mechami ma cokolwiek wspólnego z rzeczywistością?

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach
🐲 Shivon    61

W skrócie - w Peryferiach (poza Wewnętrzną Sferą - co to jest sprawdzcie poniżej) doszło do przewrotu, w którym rządy monarchii zostały zastąpione przez juntę łaknącą krwi, i naszym celem jako najemników jest przywrócić poprzedni porządek (przynajmniej i tak mniej więcej).

Zrobiłem parę skrinów, niestety bez UI w 4K:

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

nI2RYg.png

nI2Tkc.png

nI2dnN.png

Skoro o X-COM mowa...
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 


No dobra, czas na kwestie zapoznawcze.


Celem zapoznania się z uniwersum BattleTecha, to polecam obejrzeć to:

No i zapoznać się z tym linkiem ;)
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

A dla bardziej spragnionych wrażeń - wejściówka i gameplay od Rageholic'a :P
 

 

 

  • Dzięki! 3

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach
🐲 Shivon    61

No dobra, jeszcze jeden skrin ode mnie (postanowiłem sie zabawić w moddera - dziwnym trafem HBS zachęca wręcz do modowania bety - w przeciwieństwie do innych producentów, gdzie najczęściej lecą bany):

 

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

A teraz jeszcze wincyj gameplay'ów, tym razem od Molten Metal (aka Baradul w MwO):
 

 

 

 

 

 

  • Lubię to! 1

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach
🐲 Shivon    61

Jak ktoś chce wejść do bety - to niech weźmie produkt za 60$ ;)
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

A teraz odcinek 6. od Molten Metal (całkiem świeży) :)

 

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz


  • Podobna zawartość

    • Przez Frosty
      Przez ograniczony czas możecie dodać do biblioteki  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.  na Steamie.
    • Przez Frosty
      Playerunknown’s Battleground, czyli gra jakich wiele, a jednak najpopularniejsza z nich wszystkich. Rozgrywka typu Battle Royale, czyli każdy na każdego, choć można grać w dwu- i czteroosobowych drużynach. Celem gry jest pozostanie ostatnim żywym ze 100 innych graczy (średnio w ciągu pięciu pierwszych minut ginie od 10 do 20 graczy, zależy od trajektorii samolotu z którego wszyscy skaczą - czyt. miasto na drodze = więcej ludzi i zgonów), w czym pomagać mają nam bronie i wyposażenie rozsiane po całej mapie, a także skrzynie z ekskluzywnym wyposażeniem rozrzucane co chwilę gdzieś na mapie.
      Gdzieś to już słyszeliście? The Culling, DayZ? Tak, to jest w zasadzie to samo, czyli kolejny shooter z elementami survivalu i kulawą mechaniką, okraszony poharatanym  silnikiem, który będzie mordował każdy sprzęt, jednakże gra może wyglądać bardzo przyzwoicie (w Epicu chyba płaczą patrząc co zrobili z ich silnikiem, jednocześnie wycierając łzy banknotami, bo gra sprzedała się w nakładzie kilku milionów egzemplarzy).
       
      Skąd taka popularność? Po pierwsze nazwisko, grę robi człowiek, który zasadniczo rozpoczął growe Battle Royale, a mianowicie Brendan Greene o ksywce PlayerUnknown. Osoba, która stworzyła pierwsze mody BR do Army II i III raczej zna się na tym trybie rozgrywki. Po drugie? Czysty marketing. Wszystko wygląda na to, że Bluehole (studio robiące grę) sypnęło srogim groszem Kinguinowi i G2A, które rozpoczęły wielkie kampanie reklamowe, a że gry zajmują choćby sztuczne pierwsze miejsce na liście bestsellerów w najpopularniejszych kluczykowniach to znajdują powodzenie u casualowych graczy, którzy wciągają swoich znajomych. I tu dochodzimy do trzeciego punktu, bo gra nieważne jak wielkie ma reklamy to nie zyska takiej bazy graczy jeżeli nie byłaby wciągająca. Mimo wszelkich graficznych i mechanicznych bolączek gra jest bardzo przyjemna, szczególnie ze znajomymi, bo wprowadza to elementy kooperacyjne, więcej taktyki a także człowiek czuje się pewniej, bo grupy graczy zajmują mniejsze powierzchnie ma mapie, przez co do ewentualnych eskalacji dochodzi nieco rzadziej.
       
      Jak rzadziej to nudniej? Nie w tej grze. Jak już wspominałem celem gry jest pozostanie ostatnim graczem/grupą na mapie, więc głównym celem jest unikanie starć i zbieranie coraz to lepszego wyposażenia, bo end-game przetrwają najcwańsi i najlepiej wyposażeni. Oczywiście niekiedy trzeba korzystać z okazji i próbować ukatrupić kogoś, bo za zabójstwa dostaje się dodatkowe punkty, można znaleźć lepszy sprzęt i człowiek będzie nieco pewniejszy, że koleś, którego zostawili samemu sobie nie wpakuje im za chwilę kulki między oczy, bo się zorientował o ich obecności. Z drugiej strony przyczajeni obserwatorzy mogą zyskać niekiedy potrójnie - dwie dwuosobowe grupki zaczynają walczyć ze sobą i z boju wychodzi dwóch albo jeden żywy, któremu postanowimy ukrócić męki wiecznego zaszczucia i wyprawimy go na tamten świat. Profit. Czterech graczy mniej i tony nowego wyposażenia, które mili jegomoście postanowili skompresować do małych kupek inwentarzu, z których można wybierać do woli.
      Głównie opisałem tutaj tryb gry duo z prostej przyczyny - łatwiej tutaj przeżyć, a co za tym idzie ja osobiście wolę ten tryb. Kiedy niepowiązanych ze sobą osób zostaje porozrzucanych na mapie, to w konsekwencji tego będą zajmować duże połacie, przez co gracze będą zawsze bliżej siebie zwiększając prawdopodobieństwo strzelaniny. Można powiedzieć, że to taki tryb dla hardkorów o stalowych nerwach, bo nie ma tutaj większego sensu planować swoje cele i strategie naprzód.
       
       
      Podsumowując. Gra jest bardzo przyjemna, ale raczej niewarta wydania przeszło 100 złotych, ale wiadomo jest popyt, jest cena. Dodatkowo lepiej mieć tutaj nieco mocniejszy sprzęt.
      A teraz oceny:
      Grafika - 4 (głównie przez totalny brak optymalizacji)
      Dźwięk - 6
      Grywalność - 9
       
      Ocena: 8 (mocno subiektywne, bo kooperacja, taktyka i survival są moimi słabymi stronami i przykleiłem się do duo niczym rzep do psiego ogona)
       
       
      PS. Jak ktoś posiada lub ma zamiar nabyć to jestem chętny do grania, bo Argetlan mi pojechał i przez następne trzy miesiące raczej nie zagramy :/
      PS2. Wybaczcie ewentualne błędy (dajcie znać to poprawię), bo mistrzem pióra nie jestem, a dodatkowo jest teraz trzecia w nocy
    • Przez zaraz
      Jeszcze przez dwa dni Killing Floor za darmo można przytulić z Humble Bundle.
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
       
    • Przez Shivon
      Cataclyst powraca z martwych!

      15 lat po odzyskaniu Hiigary przez ocalałych mieszkańców Kharak, nadal trwa odbudowa po tzw. "Wojnie o Świat Macierzysty (Homeworld War)". Podczas jednego z ataków Imperium Taiidańskiego, statek górniczy Kuun-Lan odpowiada na wezwanie o pomoc, podczas którego odnajduje pradawny relikt, który zawierał w sobie plagę nie z tego świata...

      Link:  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
       
      PS: Olbrzymi minus dla Blizzarda za kradzież Cataclysma na rzecz jakiegoś lipnego addona dla WoW'a
×