Skocz do zawartości
Nebthtet

Nowy HUD

Rekomendowane odpowiedzi

Wygląda na to, że szykuje się zmiana HUD gry. IMHO wygląda całkiem nieźle.

 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Jazz
      Zapraszamy do zapoznania się z pierwszą odsłoną cyklu poradników na temat tego, jak obsługiwać elementy kokpitu naszych maszyn. Na dobry początek zaczynamy od...
      Przegląd składników UI

      W skład interfejsu użytkownika kokpitu wchodzi kilka kluczowych elementów:
      Combat Visor Interface (CVI) – Interfejs Wyświetlacza Bojowego
      Zoptymalizowany pod kątem strategii walki, CVI umożliwia śledzenie wrogich celów poruszających się w dowolnym kierunku. Oprócz tego CVI wyświetla informacje i krytyczne ostrzeżenia ważne dla życia pilota - takie jak obecny stan statku, uzbrojenia i celów. Oferuje także modułowy system kontekstowych wyświetlaczy, które mogą być wypełnione różnymi danymi pochodzącymi z zainstalowanych w statku systemów (np. osłon, zasilania, systemów uzbrojenia, wabików). Integralnym elementem CVI jest hełm pilota z wmontowanym wyświetlaczem obsługiwanym przez fale mózgowe przekładane na polecenia wysyłane na przyłbicę hełmu. Są to informacje wejściowe konieczne do ogólnej interakcji i nawigacji w oknach kontekstowych jak i zarządzanie systemami oraz celami w CVI.  
      Fixed Heads-Up Display (HUD) – nieruchomy wyświetlacz przezierny
      HUD osadzony jest w stałej pozycji w postaci projekcji holograficznej wycentrowanej na przedniej części kokpitu statku. Pojawiają się tam istotne informacje o aktualnej orientacji statku, ogólne dane dotyczące lotu i trybu IFCS oraz inne wskaźniki.  
      Interchangeable Status Displays (ISDs) – Wymienne Wyświetlacze Statusu
      Wyświetlacze ISD umieszczane są poniżej centralnej, poziomej linii wzroku pilota i zazwyczaj są zintegrowane z deską rozdzielczą kokpitu. Zadaniem ISD jest przekazywanie informacji o drugorzędnym  priorytecie nie wymagających wyświetlania ich na osi widzenia pilota. Wyświetlane tam informacje to dla przykładu: bieżąca konfiguracja TDAS, siła ciągu silników manewrowych i aktualna konfiguracja zasilania. Każdy ISD można przełączać pomiędzy różnymi trybami pracy. Pozwala to pilotowi na skonfigurowanie gdzie i co ma być ma być wyświetlane - stąd termin "wymienne". Tryby wyświetlania mogą być również powielane na wielu ekranach jeśli zaistnieje taka potrzeba (funkcja powielania nie jest jeszcze dostępna w obecnej wersji gry).  
      Transdirectional Awareness System (TDAS) – Wielokierunkowy System Rozpoznania
      TDAS jest to wielofunkcyjny radar zdolny do przetworzenia informacji na temat otaczających statek sygnałów oraz wyświetlania odległości i względnego położenia kontaktów radarowych w przestrzeni 3D. TDAS współpracuje z komputerem celowniczym statku w celu nakładania dodatkowych markerów specyfikacji oraz wskaźników w obrębie holosfery TDAS. Ma również możliwość przełączania się między różnymi trybami skanowania (ogólnym i skupionym) w zależności od żądanej przez pilota dokładności i zakresu skanu (na chwilę obecną w grze dostępny jest tylko tryb ogólny).
    • Przez Nebthtet
      Keen Studios wypuściło kolejną z regularnie wydawanych aktualizacji Space Engineers. Łatka opatrzona jest numerem 01.155 DEV i wprowadza szereg zmian.
      Aktualizacja wprowadza serię poprawek błędów i ulepszeń. Włączono ponownie obsługę voxeli na stacjach (opcja "unsupported stations" w zaawansowanych ustawieniach świata). Usunięte problemy to np. niewykrywanie dużych gridów przez sensory, skały na planetach zawierające tylko żelazo, problemy z rozbijaniem statków podczas patrzenia przez kamery.
      Pełną listę poprawek znajdziecie na oficjalnym forum gry.
    • Przez Nebthtet
      Zapraszamy do obejrzenia pierwszego z cyklu naszych nowych poradników wideo!
      Jeśli macie jakieś pytania lub sugestie możecie podzielić się z nami nimi tutaj.
    • Przez Nebthtet
      CVI - Combat Visor Interface (Bojowy Interfejs Wizualny) to narzędzie którego znajomość niejednokrotnie decyduje o tym czy pilot powróci cało z pola walki. Zapoznajcie się z jego możliwościami.
      Omówione tematy:
      Przekierowanie mocy pomiędzy systemami statku Kalibracja osłon Grupowanie działek / broni Autorem poradnika jest @Dastro z Polskiego Syndykatu Ater Dracones. Jeśli chcecie kolejnych poradników zostawcie sugestię w komentarzu!
    • Przez Nebthtet
      Jak widać Gladiusem można polatać nie tylko w SC
       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności