Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Sama muzyka z filmiku:

 


Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę o powstawaniu gry ;)

 

 


Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ @Quelen wrzucił na discora a zapomniał wrzucić tutaj ;) pozwolę sobie naprawić to niedopatrzenie.

Film dokumentalny o tym jak powstał Wiedźmin 1 i mimo, że długi jest naprawdę wart obejrzenia.

 

 

A dla tych co nie mają akurat czasu znacznie krótszy ale bardzo fajny fanowski film o Wiedźminie.

Dlaczego nakręcony kiedyś polski serial nie mógł być w takim klimacie i na takim poziomie ?

 

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzieli polską produkcję wiedźmińską z -93 roku?

 


Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tvgry przygotowało materiał o muzyce w Wieśku 3, czyli krótki wywiad z Marcinem Przybyłowiczem oraz Percivalem.

 


Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Percival`a  nawet można czasem posłuchać. Jak dla mnie osobiście to muzyka we wszystkich wiedźmakach się podoba.


81fdd98d-c046-4380-baf9-104380c4eec2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zressuję ten wątek bo nie ma chyba potrzeby tworzyć nowego.

Wygląda na to, że CDP i Sapkowski są bliscy zakończenia całej szopki jaka ciągnie się od zeszłego roku w sprawie 60 mln zł za prawa do Wiedźmina. 

Cytat

(...) W piśmie skierowanym do CD Projektu prawnicy Sapkowskiego wyjaśniali, że proponowane rozwiązanie jest „korzystne dla spółki”. Twierdzili również, że wraz ze swoim klientem chcą „zakończyć sprawę w sposób polubowny, a co najważniejsze: szybki i cichy”. (...)

via Eurogamer.pl

Wygląda na to, że cel uda się osiągnąć bo o sprawie było cicho aż do dziś.
 
WWW.EUROGAMER.PL

W sprawie 60 mln zł za prawa do Wiedźmina.

 

Jeśli ktoś nie pamięta o co chodzi, to kołowrotek zaczął się kręcić w październiku 2018: 

WWW.EUROGAMER.PL

Twórcy Wiedźmina 3: „Żądania są bezpodstawne.”

Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Smutna wiadomość dzisiaj, mam nadzieję ze się Panu Jackowi poprawi... Młody chłop, ledwie 50-tka na karku i takie paskudztwo :( 

 

WWW.EUROGAMER.PL

Według nieoficjalnych informacji utracił mowę.

 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miejmy nadzieję, że będą jak najmniejsze konsekwencje tego udaru. Jednak Wiesław bez głosu Rozenka to nie Wiesław.


81fdd98d-c046-4380-baf9-104380c4eec2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym się zgodzę, Geralt bez tego głosu, to już nie to samo ;/


59973c1720a50_Gotowa(poobrbce).png.e3324d3f0cf88a107e142b90ab2a93b0.png

||CASE: TT CORE X9 || MOBO: ASUS X99-A II || CPU: I7-6800k@4.2GHz || GPU: EVGA 3080FTW3 ULTRA || RAM: G.SKILL TRIDENT Z 64GB@3000MHz||
||SSD: SAMSUNG EVO-850 500GB, NVME CORSAIR MP600 1TB || HDD: 2X TOSHIBA 2TB || PSU: EVGA SUPERNOVA 1000W P2 || LCS: 2xHWL BLACK ICE SR2 480 & LAING D5||

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Yodokus
      Tom Henderson niedawno wypuścił Tweeta z paroma informacjami dotyczącymi produkcji Skull and Bones. Dużo tego nie ma ale nadzieja nie gaśnie. Link do jego Tweeta na końcu.

      W grze SkullAndBones statki maja 5 poziomów (mały, średni, duży, itd.) oraz dzielą się na 3 różne kategorie: ładowność, walka i eksploracja. Odblokowywanie statków wiąże się ze zdobyciem projektu statku (blueprint), które kupujemy w różnych osadach portowych.

      Niemniej zakup projektu to nie jedyna przeszkoda, będziesz potrzebował odpowiedniej ilości zasobów jak drewno, stal i przędza (fiber) by zbudować statek. Niemniej to, że statek jest duży nie jest równoznaczne, że to lepszy statek, gdyż małe statki są bardziej zwrotne i wpływają do miejsc zbyt wąskich dla dużych statków.
       
      Jako przykład podano sytuacje, gdzie mały statek mógł prześcignąć większą jednostkę trzymając się blisko brzegu i wpływając w koryta rzeczne gdyż większe statki zaryły by się w dnie na tak płytkich wodach.
       

       
      Każdy statek ma określoną maksymalną ilość armat, ale można zakupić i usprawniać wyposażenie dodatkowe. Oprócz armat mamy balistę, miotacz ognia, moździerz i rozmaite dodatki do wyposażenia oraz różne typy amunicji (na przykład dwie kule spięte łańcuchem).
       

       
      Statek można udoskonalić w dowolnym momencie o ile dysponujemy odpowiednia gotówką. Mamy możliwość dozbroić kadłub, zainstalować palenisko, w ładowni zwiększyć ilość skrzyń do składowania większej ilości sprzętu. Jest mnóstwo opcji wystroju statku, jak zmiana żagli, kola sterowego, śpiewanych szant itp.
       
      Gra to otwarty świat, który zdaje się być zlokalizowany na oceanie indyjskim gdzie fikcyjną rolę stolicy piratów pełni Madagaskar. Lokalizacja na mapie to "Wybrzeże Azanii" (Mozambik).
       

       
      Zaczynając grę jesteś w zasadzie nikim, masz zbudować tratwę a potem małą lodź rybacka, potem możesz prowadzić eksplorację otwartego morza. 
      Zaliczasz questy, zwiększasz swoją piracką reputację i gromadzisz zapasy na budowę pierwszego poważnego statku pirackiego.
       

       
      Obecnie postęp w grze jest mierzony ilością pieniędzy jakie zarobiłeś na wykonywaniu zadań, ograbianiu statków, łupieniu wiosek, zdobywaniu fortyfikacji oraz przewozie towarów. Im więcej zarabiasz pieniędzy jako pirat tym potężniejszy się stajesz.
       

       
      Będąc na statku widzimy świat z perspektywy bardzo podobnej do prezentacji z 2018 z małymi zmianami. Będąc na lądzie mamy perspektywę tzw. trzeciej osoby z ograniczeniami poruszania się jedynie po porcie, osadzie bądź kryjówce. Podczas chodzenia jako kapitan, nie mamy możliwości walki, parkouru ani niczego osobliwego, jedynie odwiedzamy NPC'ow.

      Generalnie, gra nie jest bliska ukończeniu, ale mówi się, że jest na dobrej pozycji z mnóstwem porządnej morskiej bijatyki. Centralna cześć mapy to obszerny, otwarty ocean, na którego pokonanie w poprzek potrzeba całkiem sporo wolnego czasu - postaram się zdobyć więcej szczegółów jak duży, w rzeczywistości jest to obszar.

      https://twitter.com/_Tom_Henderson_/status/1438133051498827779?s=20
    • Przez Shivon
      Taki temat do rozmówek.

      No więc, co niektórzy (w tym i ja) grają w Travellera. Ale tak to sobie czytam nt. innych gier, w które moim zdaniem moglibyśmy też coś ugrać, np.:

      - Elite Dangerous RPG;
      - Starfinder (wiem, na bazie gatunku fantasy którego nie cierpię szczerze, ale jeszcze ujdzie);
      - The Expanse RPG;
      - Stars Without Number;
      - Fading Suns;
      - Alternity (Star*Drive, Dark•Matter);
      - Neuroshima;
      - MechWarrior: A Times of War (lub nadchodzący Destiny);
      - Star Trek Adventures;
      - Foreven Worlds;
      - Eclipse Phase;
      - Nova Praxis.

      Ciekaw jestem czy coś z tego ugramy... 😉
    • Przez Nebthtet
      Nie wiem, czy już wiecie, ale... Powstaje gra na bazie sagi Gamedec. Robi ją katowickie studio Anshar - rzecz jasna w kooperacji z Autorem @Marcin Przybyłek. Gamedec będzie cyberpunkowym RPG rozgrywającym się w realiach sagi, ale nie będzie "egranizacją" sensu stricte. Z resztą zerknijcie na trailer oraz post Marcina. Ja się nie mogę doczekać  

       
      Mam nadzieję, że Anshar sprosta temu ambitnemu wyzwaniu i dowiezie nam hit . Zajrzyjcie też na oficjalną stronę, gdzie można się zapisać na newsletter i znaleźć namiary na social media projektu.
    • Przez Shivon
      Krótko - Counter Stike poznało Star Citizena, a konkretnie Star Marine'a.
      Więc postanowiło zgapić pierwszy poziom z Call Of Duty: Ghosts i skontaktować się z Chińską Republiką Ludową celem uzgodnienia współpracy przy adaptacji.
      Efektem jest właśnie Boundary (poprzednio Project Boundary).
      Niestety tylko na PS4, póki co.

      Na serio:
      VID:
       
      LINK:
      Strona gry (UWAGA: w języku chińskim).
    • Przez Nebthtet
      Wygląda na to, że jednak się piecze. Artykuł z Le Monde traktuje głównie o zwolnieniach, reorganizacjach, niskim morale we francuskim oddziale firmy (i pomyśleć, że kiedyś kusiło mnie, żeby tam aplikować... ), ale nadmienia też że ponoć pokazano Diablo 4 pracownikom europejskim. Jest szansa na premierę w 2020.
      Le long tunnel des salariés de Blizzard France, géant du jeu vidéo visé par un plan social massif
      WWW.LEMONDE.FR La maison-mère américaine veut supprimer 134 postes dans sa filiale versaillaise, où les négociations ont échoué et le moral est au plus bas. Szczerze powiedziawszy patrząc na to, co Acti wyczynia w ostatnich latach to ja nie mam zbyt wielkich nadziei na to, że coś cudownego tam zdziałają - wręcz odwrotnie, pewnie będzie gra za 230-250 PLN plus masa MTX. 🔥
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności