Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

EfT również będzie pokazywane na Gamescom 2017

 

Info od twórców:

Szanowni Państwo!

Battlestate Games po raz kolejny będzie brało udział w największych europejskich targach rozrywki cyfrowej- w tegorocznych targach Gamescom, które odbędą się w Kolonii w Niemczech. W tym roku BSG, umożliwi prasie przetestowanie rozgrywki długo wyczekiwanej zamkniętej bety EFT wraz z nową mechaniką gry- systemem zadań.

System ten w głównej mierze bazuje na zadaniach zlecanych graczowi przez handlarzy. Poprzez wykonywanie tych zadań gracz będzie mógł poprawić swoją reputację u danego handlarza, odblokować kolejne zadania, otrzymać doświadczenie oraz odpowiednie wynagrodzenie. Wykonując krok po kroku, jedno zadanie po drugim gracz zagłębi się w świat EFT, stopniowo zbierając informacje o tym, co się dzieje w tytułowym mieście. Gracz pozna pobudki, którymi kierują się handlarze, oceni je i wybierze, które są najbliższe jego postaci. Wykonanie niektórych zadań będzie wiązało się z nałożeniem na gracza pewnych kar  i/lub ograniczeń, część z nich może dramatycznie wpłynąć na układy z innymi handlarzami. Zadania mogą mieć różnoraki charakter, mogą one polagać np. na: znalezieniu określonego przedmiotu bądź miejsca, handlu, kontakcie z innymi handlarzami, zlikwidowaniu wyznaczonego celu, instalacji podsłuchów bądź urządzeń zakłócających itd.

Co więcej osoby, które nie będą miały możliwość pojawienia się na targach nie zostaną pozostawione same sobie, dla nich zostanie przeprowadzona transmisja na żywo na Twitch’u (środa, 23 sierpnia o godz. 15:30  – 15:45 CEST), podczas której zostanie zaprezentowana rozgrywka demonstrująca system zadań, zostaną udzielone odpowiedzi na zadane pytania oraz odbędzie się rozdanie kluczy do zamkniętych beta testów.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Morzan napisał:

Transmisja live... 

Pamięta ktoś jak ostatnim razem się to skończyło? XD

Tym razem będą mieli rozplanowane "tech demo" więc nie powinno być aż tak źle. :D


ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Famous last words...

1873029949-famouslastwords-483x375.jpg


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio miałem trochę więcej wolnego czasu więc wypiszę największe problemy jakie mnie spotkały grając w EFT.

- Desync - szczególnie kiedy nie działa wyjście z rajdu.

- Glicz pozwalający używać pistoletu bez ryzyka utraty

- Glicz pozwalający na bezszelestnie poruszanie się 

- inne losowe błędy (przed chwilą zrespiłem się z połamanymi nogami)

- mało miejsca w "stashu" dla tych co zapłacili mniej (to robi dużą różnicę)

- mniejszy bezpieczny pojemnik dla ludzi z podstawową wersja (robi jeszcze większą różnice) 

 

Całkiem zabawne jest to, że najbliższy patch ma potencjał naprawić to wszystko. Ciekawe jak będzie to wyglądać w praktyce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Morzan wydaje mi się, że głównym problemem jest/była mała ilośc serwerów co przy dużym obciążeniu przez graczy powoduje problemy. Osobiście mam wrażenie, że grając bardzo wcześnie rano oraz przedpołudniem nie miałem problemów dopiero tak po godzinie 17.00 zaczynały się kłopoty. Na pocieszenie dodam, że są/będą odrębne serwery dla Oceanii więc powinno być lepiej (połączenia graczy z Australii z wysokim ping-iem powodowały desync). Co gliczy to zdarzają się ale są na bieżąco poprawiane np. w poprzednim patchu usunięto możliwość zapakowania kamizelki z bronią, lekarstwami do bezpiecznego kontenera i używania ich bez ryzyka utraty. 

Inna sprawa, że to nadal chyba jest Alpha a nie Beta :D

Co do miejsca w stashu będzie można go w grze powiększać wykonując misje a większy kontener można kupić od Tadzia na wyższych poziomach za 5 tys USD .

Dziś niestety Ci co zapłacili mają łatwiej.

 

Trochę info z wywiadu z Nikitą Buanovem o tym co się pojawi niedługo w EfT.

 

Spoiler

• Gdy celujesz, pojawia się bug w silniku Unity, który zabija FPSy.

• Elementy, które były pokazane w okolicach świąt (Dzienniku Dewelopera 2016) już niedługo pojawią się w grze.

• Powalenie gracza po przestrzeleniu obydwóch nóg jest planowane, ale trudne do wykonania.

• Sortowanie ekwipunku w stashu jest planowane, otrzymamy także widok ekwipunku z samymi nazwami, bez ikon.

• W kryjówce będą dynamiczne przedmioty, np. będziesz mógł zobaczyć jedzenie, które posiadasz w stashu.

• W grze pojawi się lokacja offline, mapa samouczka (podstawowa rozgrywka oraz gameplay)

• Będzie możliwość powiększenia naszego schowa w kryjówce.

• Planujemy obdarzyć handlarzy inteligencją, np. dynamiczna zmiana cen na żądanie, tak samo z cogodzinnym restartem, stanie się on dynamiczny.

• Wymiany przedmiotów oraz zadania: Zadania będą dla wszystkich, a także pojawią się zadania osobiste, róznić się będą one od siebie sposobem ich wykonania (zadania osobiste będą swojego rodzaju dziennikiem.

• Tryb Scav: Przemoc wobec innych Scavów nie będzie tolerowana, karma Scava będzie wpływać także na karmę naszej głównej postaci PMC.

• Tryb otwartego świata (Free Roam): Nie uświadczymy tutaj żadnych ekranów ładowania, kompletnie otwarty świat.

• Tryb areny: Arena jest planowana jako turniej PVP, tylko gracz kontra gracz bez botów AI.

• Dostosowanie postaci: Gotowe do implementacji. Ręce, tłów, nogi itd. Kosmetyczne zmiany.

• Dostaniemy możliwosć dostosowywania kamizelek do własnych potrzeb, a także możliwość założenia latarki na hełm (system dodatków Molle)

• Bronie: AK12 nadchodzi, tak samo pistolety w stylu Glock. Pojawi się także wiele broni znanych z Contract Wars.

• M16A4 potwierdzone.

• CKMy zasilane taśmą pojawią się w grze, ale są ciężkie do wykonania więc twórcy skpujaja się na innych broniach w tym momencie.

• Dubeltówka (dwulufowy shotgun) potwierdzony.

• MP5 będzie można kupić za ruble.

• W grze pojawi się Scav AI "USEC" który będzie posiadać MP5 oraz inne bronie z regionu US/EU.

• EFT będzie miała limitowaną edycję blisko premiery.

 

Z innej beczki EfT na Gamescom 2017 coś tam pokazali ale liczyłem na coś więcej a nie taką krótką wzmiankę :(

 

 

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Dako

Z całą pewnością mogę powiedzieć, że w godzinach porannych mam takie same problemy z desync'em jak wieczorami. O teorii, że Australijczycy sabotują EFT nie słyszałem ( :P ), ale brzmi to całkiem sensownie. 

Poza tymi błędami grę uważam za coś wspaniałego - Dawno nie czułem się tak wciągnięty w jakąś strzelankę. Niedawno też pierwszy raz przeżyłem poważny samotny rajd przez customs, znalazłem swój pierwszy hem i zbliżam się 29 poziomu i odnoszę wrażenie, że dopiero teraz zaczynam czuć tą grę :)

O jakich godzinach będzie można Cie złapać, żeby trochę pograć?

 

PS: na reddicie piszą, że jakiś niemiecki magazyn (?) przeprowadził wywiad z Nikitą, ale jeszcze nie udało mi się znaleźć co tam się pojawiło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Morzan

Ja dobiłem do 35 poziomu jakiś tydzień temu, odblokowałem sobie handlarzy i chwilowo dałem sobie spokój  (myślałem, że będzie patch i wipe po Gamescomie ale okazuje się, że dopiero za 3-4 tygodnie).

Gram głównie sam kiedy mam czas no i aktualnie nie mam mikrofonu (w serwisie) co niestety wykreśla mnie z wspólnej zabawy :(

 

Wczoraj pokazali trochę więcej materiałów.

Czy o ten wywiad dla Gamestara Ci chodziło?

 

 

 

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejne Q&A z Nikitą Buyanovem na temat przyszłości bliższej i dalszej gry.

Długie więc w spojlerze.

 

Spoiler

Q: Serwery Europejskie nie zostały naprawione, cały czas występują lagi.

A: Główne poprawki wiązane z serwerami są planowane wraz z następną aktualizacją gry.

 

Q: Nikita, czy dojdzie wsparcie dla monitorów 21:9? Aktualnie mamy tylko 4:3 ora 16:9

A: Tak

 

Q: Jakieś bronie-niespodzianki w następnej aktualizacji?

A: Vityaz 9mm PM… i aktualnie tworzymy GLOCK’A WASZYCH MARZEŃ!

 

Q: Jakieś plany wypuszczenia client’a na linux’a?

A: Być może po premierze gry.

 

Q: Czy są planowane serwery w Południowej Ameryce?

A: Mamy obecnie serwery w Miami i po części zaspokajają one potrzeby gracz z Ameryki Południowej… Planujemy dodać serwery w Brazylii… Południowoamerykańskie serwery są w drodze.

 

Q: Czy będziemy mogli zmieniać wygląd twarzy postaci? Czy będzie do tego jakiś edytor?

A: Dodamy kilka nowych wyglądów twarzy. Co do edytora, na ten moment nie mogę go obiecać.

 

Q: Czy będzie możliwość dostosowania wyglądu ubrań?

A: Będą różne „górne” i „dolne” części ubrań. Będzie można je zmieniać za pośrednictwem specjalnej funkcji handlarzy… Nie będzie ich wiele na początku, lecz będą one posiadały dużo szczegółów i będą bardzo gustowne.

 

Q: Czy będzie możliwość rzucania granatów na ślepo (tak jak strzelanie z broni na ślepo zza osłony)?

A: Dobry pomysł, dodamy to.

 

Q: Czy będzie możliwość zobaczenia kogo zabiliśmy?

A: Dodamy to do panelu jaki dostajemy po ukończeniu rajdu.

 

Q: Czy do gry dojdzie VOIP? (dla niewiedzących, jest to protokół, który umożliwia rozmowę z innymi graczami w grze, którzy znajdują się niedaleko twojej pozycji)

A: VOIP zostanie dodany tak samo jak gesty oraz komendy… Przybliżony czas dodania to 1 miesiąc, taką mam nadzieję… Nie mogę powiedzieć nic konkretniej, ponieważ cały czas nad tym pracujemy.

 

Q: Czy dodacie więcej opcji modyfikacji MP5?

A: Nowe mody dla MP5- pewnie.

 

Q: Czy drużynowe spawn’y w rajdach dojdą?

A: Pracujemy nad nimi.

 

Q: Czy w następnej aktualizacji zostanie dodany Kriss Vector?

A: Niestety, ale nie sądzę.

 

Q: Czy zostanie dodany system karania za atakowanie członków swojej frakcji? W tym Scav?

A: Zostanie dodany system karmy

 

Q: Czy do gry dojdzie AKM?

A: AKM jest już gotowy! Musimy tylko dodać go do gry. Będzie miał wiele modyfikacji.

 

Q: Czy dodacie Serbskie AK (takie jak M70AB czy M21)?

A: Nie dodamy wszystkich odmian AK74, ale dodamy nowe mdyfikacje.

 

Q: Czy zostaną dodane różne lufy do AK?

A: Zmienne lufy do sowieckich AK – coś takiego nie istnieje. Konstrukcja jest jednolita, jednak, AK-12 i nowe RPK będą miały zmienne lufy!

 

Q: Wersja gry zaprezentowana na Gamescom chodziła całkiem dobrze, czemu nie jest jeszcze wypuszczona?

A: Błędy. Musimy je wszystkie naprawić zanim wypuścimy aktualizację.

 

Q: Czy dojdzie system identyfikacji członków swojej drużyny? Jeśli tak, to kiedy?

A: Opaski do identyfikacji swoich zostaną dodane. (Nie podano kiedy).

 

Q: Czy są jakieś wiadomości na temat dodania więcej Europejskiej broni jak G3, L85, F2000, itd.?

A: G3 dojdzie na pewno. (Nie podano więcej szczegółów).

 

Q: Czy system spawn’ów zostanie przemodelowany?

A: Tak – cały system zostanie przez nas przemodelowany, zwłaszcza scav (dodamy specjalne punkty wyjścia dla nich później).

 

Q: Czy możecie ograniczyć dostęp graczy z bardzo dużym ping’iem do serwerów?

A: Raczej tak.

 

Q: Czy są serwery w Niemczech?

A: Tak.

 

Q: Bardzo chciałbym zobaczyć śledzenie przy użyciu śladów krwi na trawie lub śladów stóp – czy jest to za dużo do zrobienia?

A: Ślady krwi – pomyślimy o tym.

 

Q: Czyli ostatecznie będę mógł grać z 8GB RAM na większych mapach?

A: Tak.

 

Q: PUBG zużywa tyle samo RAM, ale mogę tam grać bez crash’ów. Tarkov mi się wysypuje, dlaczego?

A: Tarkov nie jest tak prosty – wciąż pracujemy na optymalizacją zużycia RAM’u

 

Q: Są jakieś plany ułatwienia dostępu do pancerza typu fort?

A: Będziesz mógł go zdobyć na przykład poprzez wykonywanie zadań u handlarzy.

 

Q: Kiedy zostanie naprawiony błąd związany z efektem blur?

A: Staramy się naprawić ten błąd.

 

Q: Czyli pancerz fort zostanie w grze? Myślałem, że zostanie on usunięty albo przerobiony.

A: W następnej aktualizacji pancerze oraz mechaniki z nimi związane zostaną przerobione.

 

Q: Czy są plany na dodanie więcej miejsca na pancerz? Czy dostaniemy na przykład pancerz na nogi?

A: Jeszcze nie dodamy możliwości personalizacji pancerzy, tylko mechaniki związane z penetracją i tego typu rzeczy.

 

Q: Pytanie związane z serwerami na Zachodnim Wybrzeżu (USA).

A: Mamy serwery w LA, lecz są jeszcze wyłączone… Włączymy je wkrótce!

 

Q: Pytanie związane z kryjówką.

A: Kryjówka dojdzie później, myślę, że pod koniec roku.

 

Q: Czy możesz nam zdradzić trochę więcej na temat trybu Areny?

A: Arena zaspokoi potrzeby graczy, którzy chcą wejść, powalczyć i szybko wyjść… Więcej ujawnimy później.

 

Q: Pytanie zawiązane z glitch’owaniem pistoletów.

A: Zostanie to naprawione w następnej aktualizacji.

 

Q: Co z nie renderowaniem się trawy na pewnym dystansie?

A: Jest to związane z Unity. Musi to zostać przemodelowane.

 

Q: Pytanie związane z hakerami i banami.

A: Fale banów występują co tydzień.

 

Q: Pytania związane z glitch’em dźwięku (ogień ciągły słyszalny po śmierci).

A: Cały czas staramy się dotworzyć ten błąd.

 

Q: Czy zostaną dodane różne magazynki do Saiga 12? Jak chociażby dziesiątki czy bębnowe trzydziestki?

A: Pewnie. Dziesiątki są w drodze.

 

Q: Kiedy headset (słuchawki) będzie działać?

A: Headset działa w następnej aktualizacji, jest świetny.

 

Q: Czy będzie możliwość utraty przytomności?

A: Dodamy to na pewno.

 

Q: Czy będą tłumiki do strzelb?

A: Tłumik do strzelby – SALVO12 (to była odpowiedź – nie jestem pewien czy to potwierdzenie, że ten tłumik zostanie dodany).

 

Q: Jestem ciekaw ile problemów sprawiło wam przepisanie kodu na nową wersję silnika Unity?

A: Bardzo dużo, uwierz mi.

 

Q: Czy w grze będzie kiedyś śnieg?

A: Tak, w przyszłym DLC.

 

Q: Pytanie czy Nikita weźmie udział w nadchodzących podcast’ach.

A: Myślę, że to dobry pomysł. Może nie w tym tygodniu, ale następnym.

 

Q: Czy pochmurne dni są wynikiem specjalnych testów?

A: Pochmurne dni są planem pogody.

 

Q: Czy używacie API do pogody aby odwzorować tą z prawdziwego świata w St. Petersburgu?

A: Testujemy system pogody różnymi sposobami (na przykład odwzorowując aktualną pogodę z St. Petersburga)

 

Q: Czy w przyszłości zostanie dodany system wchodznia po drabinach?

A: Tak.

 

Q: Czy HK416/417 zostanie dodane do gry?

A: Tak.

 

Q: Czy poprawicie system rozglądania się?

A: Tak, dodamy szerszy kąt, muszę poprosić o to naszego animatora Kibę.

 

Q: Czy możesz potwierdzić liczbę broni, które zostaną dodane wraz z aktualizacją?

A: Na pewno Vityza 9mm PM i myślę, że AKM (najbardziej szczegółowe odwzorowanie AKM w historii gier komputerowych!).

 

Q: Nie dodacie jeszcze dwulufowych strzelb?

A: Jeszcze nie.

 

Q: Czy są plany wsparcia SLI?

A: Nie jest to część tworzenia gry, jest to związane z silnikiem, a Unity aktualnie nie wspiera SLI.

 

Q: Czy w najbliższym czasie zostaną dodane rewolwery?

A: Planowany jest Chiappa Rhino, lecz nie sądzę, że zbyt szybko zostanie dodany.

 

Q: Czy będzie 1911?

A: Pewnie.

 

Q: Czy w grze pojawi się ACR?

A: Tak, nie wiem który model konkretnie, czy Bushmaster czy Magpul.

 

Q: Czy do gry zostanie dodany Glock?

A: Tak i będzie miał wiele części do modyfikowania.

 

Q: Czy zwiększyliście obrażenia amunicji 9×19?

A: Troszeczkę.

 

Q: Bardzo przywiązujecie uwagę do szczegółów – ile czasu zajmuje stworzenie nowej broni i dodanie jej do gry?

A: Od tygodnia do dwóch miesięcy.

 

Q: Czy do gry zostaną dodane bronie wsparcia, jak M249?

A: Tak, zostaną dodane lekkie karabiny maszynowe.

 

Q: Czy jest szansa na pojawienie się pancerza na nogi w przyszłości?

A: Tak, planujemy dodanie płyt na nogi.

 

Q: Czy w grze pojawią się celowniki termowizyjne, jak na przykład PAS-13, FLIR, itd.?

A: Tak (będą jednak super drogie).

 

Q: Czy dodane zostaną stroje ghillie?

A: Najprawdopodobniej tak.

 

Q: Czy dodana zostanie amunicja poddźwiękowa?

A: Tak.

 

Oświadczenia:

  • Wiele rzeczy zostanie poprawionych. Naszym zadaniem jest zgłaszanie napotkanych błędów.
  • Będą szefowie gangów scav w ponadczasowych skórzanych kurtkach, z wytatuowanymi dłońmi, etc….
  • Druga część Shoreline jest MEGAAA DUŻA. Około 1-1.5 miesiąca do jej wypuszczenia.
  • W kryjówce będzie bimbrownia.
  • Następna aktualizacja naprawi obrażenia od upadania i będzie można sobie połamać nogi od upadków z dużej wysokości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mimo, że trwa niedziela właśnie na serwery wchodzi nowy patch (do pobrania 600 MB)

Patch notes

Spoiler

Nie ma wipe.

Dodano:

- Zadania, pierwsza partia zadań fabularnych dostępna poprzez zakładkę Zadania u handlarzy.;
- Gesty i system komend głosowych (część);
- Teraz postać ugniata trawę;
- Powiadomienie o aktualnym trybie ognia podczas jego zmiany lub podczas sprawdzania go;
- PP Vityaz;

- System fizyki odłamków granatu;
- Nowy system przeliczania obrażeń jakie postać przyjmuje na pancerz;

Poprawa SI:

- Dodano płynne obroty botów;
- Poprawiono system poszukiwania osłony;
- Naprawiono część błędów z zawieszaniem botów na klatkach schodowych;
- Naprawiono błąd, który powodował nadmierne zmiany punktów patrolowych;
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał botom dotarcie do punktów patrolowych;
- Dodano podrzucenie broni w przypadku otrzymania obrażeń przez bota;
- Dodano nowe punkty R&R (odpoczynku i regeneracji) oraz alternatywne ścieżki patrolowe dla botów;
- Dodano strzelanie w nogi w sytuacji gdy bot widzi tylko nogi;
- Prędkość wykrycia przeciwnika teraz zależy od stopnia czujności;
- Snajperzy teraz zapewniają ogień osłonowy dla botów, które znajdują się w jego okolicy;
- Szansa usłyszenia teraz zależy od dystansu;
- Nowe strefy botów na Shoreline;

Optymalizacja:

- Kolejność ładowania danych;
- Optymalizacja shader'ów;

Naprawiono:

- Poprawny system obrażeń od upadku;
- Long-distance pushback bug;
- Część błędów związanych z desync'iem;
- Część błędów związanych z dołączaniem do serwera;
- Część błędów związanych z zakończeniem rajdu;
- Błąd, który pozwalał na zwiększanie umiejętności Siła poprzez wielokrotne naciskanie lewego przycisku myszy podczas rzucania granatem;
- Około 20 exploit'ów związanych z używaniem broni i przedmiotów, które nie znajdują się w ekwipunku;
- Naprawiono powielanie przedmiotów przez bezpieczny kontener;
- Poprawiono odgłosy poruszania się przez krzaki;
- Błędne dane po zakończeniu rajdu;
- Blur, który pojawiał się podczas modowania broni przy użyciu rozdzielczości nienatywnej;
- Fixed melted weapons hit effects;
- Naprawiono system pokazujący ilość wymaganych pieniędzy u handlarzy oraz w poziomach lojalności;
- Naprawiono system filtrowania przedmiotów, które nie znajdują się w skrzyniach, torbach, etc.;
- Naprawiono błąd, który powstawał podczas jednoczesnego otwierania drzwi przez dwie osoby;
- Naprawiono błąd, który powodował zawieszenie się broni podczas otwierania i zamykania drzwi czy podczas włączania i wyłączania noktowizji;
- Efekty wizualne oświetlenia w pomieszczeniach
- Wiele mniejszych poprawek;
- Wiele poprawek, które dotyczą kolizji i wcześniej powodowały utknięcie postaci;

Zmiany:

- Aby odblokować poziomy lojalności teraz wymagane jest wykonywanie Zadań;
- Liczba punktów doświadczenia za leczenie;
- Poprawione obrażenia od amunicji;
- Teraz grupy pojawiają się na mapie blisko siebie;
- Poziomy lojalności odblokowują teraz nowe zakładki
- Przepływ gotówki u handlarzy;
- Naprawa oraz zakup ubezpieczenia zostały dodane do poziomów lojalności;
- Postać z bronią reaguje teraz na inną postać jak na obiekt (unosi ją przy bliskim kontakcie);

 

"Najważniejsza" rzecz w Tarkovie została dodana.

Teraz gesty możemy odpowiednio i twórczo wykorzystać w rozgrywce ... ;)

 

x3zyQIq.png

 

Edytowane przez Dako
obrazek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poprawiło się coś w kwestii desynch`ów?


81fdd98d-c046-4380-baf9-104380c4eec2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem już się nie udzielać na forum (wyrobiłem kilkuletnią "normę" i niech w końcu inni Użytkownicy zaczną pisać) ale chyba zrobię ostatni wyjątek ;)

Przez dłuższy czas nie grałem ale było trochę fixów i jest lepiej niż było. Zresztą ja wcześniej aż tak na to nie narzekałem.

Dla osób wspierających Star Citizen te ewentualne problemy to nie więcej niż "pyłek na wietrze" :D

Mamy mocno wpływające na zabawę misje dla handlarzy, trochę nowego sprzętu i całkiem dużą mapę. Za chwilę ta ostatnia zostanie powiększona, dojdzie trochę sprzętu no i osobiście czekam na WIP-a.

Polecam grę bo mimo swoich problemów żadna inna nie dawała mi takich emocji i tylko EfT tak świetnie odwzorowuje przetrwanie na polu walki, współczesną broń, realizm, ryzyko permanentnej utraty wypieszczonej broni i sprzętu oraz tym podobne pierdoły.

I tak na marginesie z grą nie może być źle skoro ludzie grają nawet po 12 godzin non stop :D
 

ps.

Polecam kanał uKappy i rajdy JW GROT. Można się wiele nauczyć i zobaczyć  ...

 

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym tygodniu nowy patch i WIP-e.

Później jeszcze dwa patche (nowa mapa) i będzie OPEN BETA.

Dostaniemy tylko jeszcze jedną mapę przed premierą gry i będzie to albo "Interchange" albo "Streets of Tarkov"  Reszta map będzie dostępna wraz z premierą gry (na premierę dostaniemy 10 map).

O zmianach  w preorderach pisałem na discordzie

 

Spoiler

Battlestate Games oznajmiło, że w nadchodzącej aktualizacji edycje pre-orderów ulegną zmianie. Ekwipunek startowy oraz zasoby w schowku zostaną ulepszone, opis pre-orderów będzie bardziej szczegółowy, ale ich ceny zostaną takie same. Wielkość schowka zostanie powiększona o 30 slotów w każdym pre-orderze.

Co więcej, gracze na start dostaną nowe rzeczy:

W edycji Standard:

  • +100000 Rubli
  • AKS74U + 2 Magazynki
  • W edycji Left Behind – Wszczystko co w edycji Standard, oraz:
  • AK74N + 2 magazynki
  • Apteczka Salewa
  • Granat RGD5
  • Dodatkowy plecak (MBSS – 4X4 sloty)

W edycji Prepare To Escape – Wszystko, co w edycji Left Behind i Standard, oraz:

  • Pistolet maszynowy Vityaz lub HK MP5 + 2 magazynki (zależne od wybranej frakcji)
  • 1000 dolarów
  • Hełm Kiver
  • Kolimator Pilad
  • Apteczka IFAK
  • Uchwyt do AK74N – M1-B Ultimak

W edycji Edge Of Darkness Limited – Wszystko, co w poprzednich edycjach, oraz:

  • 3000 dolarów
  • Apteczka Grizzly
  • Kamizelka taktyczna Alpha
  • Dodatkowy duży plecak bojowy TriZip
  • Strzykawka z morfiną x2
  • Karabin snajperski SV98 + magazynek
  • Tłumik Silencerco Hybrid 46
  • Skrzynka na pistolety
  • Bancerz bojowy 6B43 6A
  • Pistolet maszynowy MPX + 2 magazynki
  • Uchwyt do M4 LVOA-S

 

Aktualne patch notes.

Spoiler

Dodano ponad 70 nowych przedmiotów, w tym:

  •  Bronie z rodziny AK posiadają dodatkowe tuby gazowe. Dzięki temu, możliwości modyfikacji potencjalnych Kałasznikowów (w tym także pistoletu maszynowego Vityaz) znacznie się powiększyły
  •  Nowa amunicja 7.62×39
  •  Nowa amunicja 5.56×45
  •  Nowa amunicja 366 THM
  •  Nowe artykuły na wymianę
  •  Nowe nakrycia głowy
  •  Hełm Kolpak 1S
  •  Pancerz Module 3M
  •  Plecak turystyczny „Pielgrzym” (5×7)
  •  Oporządzenie Wartech TV-109, TV-106 (2×2, 1×2, 1×1, 1×1)
  •  Latarka Armytek Predator Pro v3 XHP35 HI
  •  SKS-OP dodany do sprzedaży
  •  Mocowania typu rail dla rączki LVOA
  •  Nowy celownik optyczny Trijicon ACOG 3.5×35
  •  Dodana możliwość strzelania na ślepo zza osłony (ALT+W góra, ALT+D na bok…
  •  Możliwość złożenia/rozłożenia kolby (ALT+L) Zachowanie i charakterystyka broni ulegają zmianie, ale na razie nadaj zajmują tyle samo miejsca w ekwipunku
  •  Dodano pełny system gestów i komand. Komendy teraz działają wg przycisków. Dynamiczne komendy.

To zostanie dodane 24 godziny po aktualizacji:

  •  AKM
  •  VPO-209 (Cywilna wersja AK)
  •  VPO – 136 (Cywilna wersja AK)
  •  DVL 10 M1 „SABOTEUR” z tłumikiem
  •  Niektóre nowe podstawy do broni (body kits)

Poprawa AI:

  •  Poprawiony słuch botów
  •  Boty mają teraz szansę na ucieczkę, jeżeli zobaczą rzucony ich stronę granat
  •  Zmieniono oddziaływanie roślinności na boty. Teraz widzą poprawnie przez roślinność
  •  Boty reagują na kule, które przelatują obok nich
  •  Naprawiono bug, w którym boty nie rzucały granatami
  •  Dodano nowe miejsca spawnu botów
  •  Boty mogą zacząć ciebie śledzić
  •  Rozszerzone strefy patroli
  •  Zmieniono mechanikę celowania botów w niektóre części ciała

Optymalizacje:

  •  Optymalizacja RAMu
  •  Optymalizacja lokacji Customs
  •  Naprawiono błąd, który sprawiał tzw. „Memory leak” czyli jeden z czynników zacinania się gry przez zbyt dużo pobór RAMu
  •  Optymalizacja przesyłu danych
  •  Naprawiono część, która odpowiadała z zacięcia gry

Naprawiono:

  •  Bug, który powodował brak obrażeń przy lekkim uderzeniu z broni białej
  •  Bug przy niepowodzeniu zadania podczas raidu
  •  Bug, który dawał możliwość użycia przedmiotu z zadania, nawet gdy nie mieliśmy go przy sobie
  •  Bug który uniemożliwiał wejście do pokoju po wyważeniu drzwi
  •  Zadanie „Stirrup” nie może być już wykonane poprzez samobójstwa
  •  Problem powiązany z dźwiękami, gdy nie były odtwarzane lub były odtwarzane niepoprawnie
  •  Teraz, gdy zmieniamy optykę na kolimator, czułość myszki ulega zmianie
  •  Bug, który oznaczał zadanie jako nieudane przy ponownym wejściu do gry
  •  Graficzny bug, który pokazywał granat w ręce po jego rzucie
  •  Bug, który czasami uniemożliwiał graczowi przemieszczenie się do interaktywnych obiektów
  •  Bug, który pozwalał na załadowanie do komory więcej niż jeden nabój
  •  Bug, który umożliwiał zainstalowanie dodatku na samym sobie (w menu kontekstowym)
  •  Bug, który powodował błąd w wyświetlaniu liczby nabojów do strzelb po przeładowaniu
  •  Bug, który umożliwiał podnoszenie przedmiotów przez drzwi
  •  Graficzny bug, który powodował niewyświetlanie się animacji sprawdzania magazynka w broni Saiga 12k
  •  Graficzny bug, który wyświetlał wagę w oknie handlu
  •  Usunięto możliwość modyfikacji broni w oknie handlu
  •  Bug, który podczas zmiany FOV w grze, nie pokazywał zmian, zmieniono wielkość księżyca w trakcie trzymania opuszczonej broni oraz w trakcie patrzenia przez przyrządy celownicze
  •  Bug, który powodował brak zmian przy zmianie głośności otoczenia na mapie Shoreline
  •  Bug, który wpływał na jakość tekstury celownika w optyce przy zmianie ustawień tekstur
  •  Częściowo naprawiono możliwość lootowania przez drzwi (skrzynki itd.)

Inne zmiany i dodatki:

  •  Podczas używania medykamentu przez szybki dostęp, logika aplikacji wygląda tak:

Apteczki, w kolejności pierwszeństwa:

  1.  Leczona jest najbardziej uszkodzona kończyna oprócz tych całkowicie zniszczonych
  2.  Jeżeli jakaś część ciała krwawi i apteczka zatamuje krwawienie, wybierana jest następnie najbardziej uszkodzona i krwawiąca część ciała
  3.  Reszta priorytetów leczenia zależy od negatywnych efektów i czy te efekty są obecne

Inne medykamenty: Aplikowane są na najbardziej uszkodzoną część ciała z negatywnym efektem, który jest eliminowany

  •  Teraz używana amunicja może wpłynąć na parametry broni takie jak celność i odrzut
  •  Eliminacja negatywnego efektu (takiego jak krwawienie lub złamanie) przez apteczkę zmniejsza jej pojemność
  •  Zmieniono charakterystykę amunicji. Teraz zmiany są bardziej widoczne
  •  Gęstość i wysokość trawy na otwartych lokacjach
  •  Naprawiono ilość doświadczenia dla różnych akcji wykonywanych przez gracza podczas raidu
  •  Poprawki balansu handlarzy, dóbr i ich schematów wymiany
  •  Zmieniono ceny niektórych przedmiotów
  •  Zmieniono cenę amunicji, jej obrażenia, penetracja itd.
  •  Naprawiono i dodano nowe miejsca spawnu przedmiotów i pojemników takich jak np. skrzynki
  •  Nowe mechaniki obrażeń dla całkowicie zniszczonych części ciała. Teraz uszkodzona kończyna nie zabije gracza na jeden strzał, tylko liczba obrażeń zostanie podwojona i rozłożona na inne części ciała
  •  Gdy mamy zniszczony brzuch, nasza postać nie może jeść ani pić
  •  Zwiększono zakres obrotu głowy podczas rozglądania się
  •  Zwiększony odrzut M4A1
  •  Zmniejszono jasność eksplozji granatu
  •  Poprawiono efekty deszczu
  •  Skorygowano koszty ubezpieczenia
  •  Dodano nowe dźwięki rykoszetów
  •  Skorygowano pojemność apteczek
  •  Zmniejszono gęstość mgły wolumetrycznej od latarek
  •  Zwiększono zasięg rysowania efektów uderzeń pocisków
  •  Nowa opcja w ustawieniach graficznych: Sharpness (Ostrość)
  •  Naprawiono model okularów balistycznych
  •  Dodano efekty dla zniszczonych kończyn (drżenie, zwiększona konsumpcja staminy)
  •  Dźwięki uderzeń pocisków pokrywają się teraz teraz z przeszkodami
  •  Dźwięki wystrzałów na zewnątrz budynku, gdy gracz jest w środku budynku brzmią faktycznie jak dźwięki na otwartej przestrzeni. I vice versa
  •  Zwiększono głośność dźwięków używania przedmiotu
  •  Naprawiono i przywrócono zadanie „Punisher part 6”
  •  Dodano nowy model głowy dla Scava

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Dako teraz wprowadzasz w błąd.

 

Na premierę planowane jest 6 map z czego dostaniemy prawdopodobnie 5 (sami twórcy napisali, żeby się nie nastawiać na 2 nowe mapy przed premierą), reszta ma być dodawana po premierze i testowana przez pracowników BSG. Szczerze nie wierzę, że dostaniemy te planowane 10 map bez DLC, ale to już czysta spekulacja, ale popatrzmy na fakty:

 

Produkcja jednej mapy przez to studio trwa około 8 miesięcy. Jeśli Streets of Tarkov i Interchnge rzeczywiście są już częściowo zrobione to ten czas może zejdzie do 6, ale mamy jeszcze nieskończone shoreline więc na te 6 map poczekamy jeszcze pewnie do przyszłego sylwestra i wtedy też szacuję "premierę"

 

Zostajemy wtedy bez 4 map, po premierze co pewnie pochłonie kolejne 2 lata. Myślicie, że będą wspierali EFT tak długo? Ja wątpię.

 

I o ile strasznie podoba mi się ta gra i tracę na nią czas w zdecydowanie za dużych ilościach chciałbym pozostać obiektywny. Escape from Tarkow nie zaoferuje nam tego co obiecało przed premierą SQ 42 :'(

(a być może i drugiego epizodu)

 

(trochę mnie poniosło, ale szlag mnie trafia jak widzę, że tak świetna gra idzie w kierunku SC bez odpowiedniego zaplecza finansowego. To nie może się dobrze skończyć)

Edytowane przez Morzan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Morzan napisał:

@Dako teraz wprowadzasz w błąd.

@Morzan to rzeczywiście są niepotwierdzone informacje (zabrakło w tym zdaniu słowa "podobno") ale rozpowszechniane przez jednego z polskich tzw.emisariuszy EfT

cytat:

 

Drodzy Uciekinierzy!
Jeśli wierzyć doniesieniom jakie pojawiły się godzinę temu na reddit'cie, to mamy kilka nowych informacji (jednak tak jak mówię nic nie jest pewne, podobno te informacje pochodzą z Q&A przeprowadzonego za pośrednictwem rosyjskiego serwisu społecznościowego VK):
1. Dostaniemy tylko jeszcze jedną mapę przed premierą gry i będzie to albo "Interchange" albo "Streets of Tarkov";
2. Reszta map będzie dostępna wraz z premierą gry (na premierę dostaniemy 10 map);
3. Niedługo po aktualizacji 0.4.*** nastąpi kolejna, wprowadzi ona wiele zawartości oraz drugą część Shoreline (nazwijmy ją 0.5);
4. Część rzeczy jakie wprowadzi aktualizacja 0.4.*** była planowana dopiero wraz z aktualizacją 0.5, jednak twórcy postanowili przyspieszyć ten proces;
5. Pomiędzy 0.4.***, a 0.5 zapewne nie będzie wipe'u;
6. Odpowiadając na pytanie co zrobić, gdy żołądek spadnie do 0, (a przypomnijmy, że nie będzie można wtedy jeść i pić) jeden z deweloperów zasugerował, że prędkość spadku poziomu wody zostanie zmieniona;
7. Pre-order'y dostaną zapowiadaną zmianę (powiększenie ich) już wraz z aktualizacją 0.4.***;
8. Mapy Woods, Factory i Customs zostaną powiększone lub przerobione;
Jeszcze raz przypominam, że nie są to potwierdzone informacje.
***EDIT***
Klean skomentował, że taki był plan, jednak mapy mają pojawić się już w etapie Open Beta

 

źródełko: https://tarkovgame.pl/forum/showthread.php?tid=267

 

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wreszcie wyszedł patch.

Krótkie posumowanie od emisariusza gry.

 

Do gry dodano ponad 70 nowcyh przedmiotów, nowe bronie wliczając AKM i jego cywilne wersje tak samo jak wytłumioną wersję karabinu DVL-10 M1 „SABOTEUR”. Gracze mają teraz dostęp do pełnego systemu gestów i komend głosowych, wszystko to w celu usprawnienia komunikacji w grze, również rozwinięto system obchodzenia się z bronią dodając system prowadzenia ślepego ognia zza osłony oraz składania kolby. Poprawiono również działanie granatów, pancerzy oraz system obrażeń. Do najważniejszych zmian należy również poprawa SI, optymalizacja zużycia pamięci RAM oraz usuniecie wielu błędów. Ulepszony został również ekwipunek w zależności od posiadanej edycji pre-order’a.

Następnym ważnym krokiem będzie start Open Beta testów, które zaplanowane są na końcówkę roku 2017. Do tego czasu gra będzie stale rozwijana oraz optymalizowana.

W nadchodzących miesiącach twórcy planują również dodać do gry nowe lokalizacje językowe, wliczając Niemiecki, Francuski, Hiszpański, Włoski, Chiński(uproszczony), Polski, Czeski, Portugalski, Japoński oraz Koreański.

 

Szczegółowa lista zmian

Spoiler

WIPE ! (CAŁKOWITY RESET POSTACI)

Dodano ponad 70 nowych przedmiotów, w tym:

  •  Bronie z rodziny AK posiadają dodatkowe tuby gazowe. Dzięki temu, możliwości modyfikacji potencjalnych Kałasznikowów (w tym także pistoletu maszynowego Vityaz) znacznie się powiększyły
  •  Nowa amunicja 7.62×39
  •  Nowa amunicja 5.56×45
  •  Nowa amunicja 366 THM
  •  Nowe artykuły na wymianę
  •  Nowe nakrycia głowy
  •  Hełm Kolpak 1S
  •  Pancerz Module 3M
  •  Plecak turystyczny „Pielgrzym” (5×7)
  •  Oporządzenie Wartech TV-109, TV-106 (2×2, 1×2, 1×1, 1×1)
  •  Latarka Armytek Predator Pro v3 XHP35 HI
  •  SKS-OP dodany do sprzedaży
  •  Mocowania typu rail dla rączki LVOA
  •  Nowy celownik optyczny Trijicon ACOG 3.5×35
  •  Dodana możliwość strzelania na ślepo zza osłony (ALT+W góra, ALT+D na bok…
  •  Możliwość złożenia/rozłożenia kolby (ALT+L) Przy składaniu kolby statystyki broni oraz jej charakterystyka zostają zmienione, lecz będzie ona zajmować tyle samo slotów. Składane kolby będą dostępne dla:
    • AKS74U
    • AKS74UB
    • AKS74UN
    • Vityaz
    • Saiga 12K
    • Kedr
    • Kedr-B
    • Klin
  •  Dodano pełny system gestów i komand. Komendy teraz działają wg przycisków. Dynamiczne komendy.

To zostanie dodane 24 godziny po aktualizacji:

  •  AKM
  •  VPO-209 (Cywilna wersja AK)
  •  VPO – 136 (Cywilna wersja AK)
  •  Ważne! VPO-209 używa tylko pocisków TKM, pociski tego typu mogą być ładowane do standardowych magazynków AK, lecz AKM czy VPO-136 nie mogą z nich wtedy korzystać;
  •  DVL 10 M1 „SABOTEUR” z tłumikiem
  •  Niektóre nowe podstawy do broni (body kits)

Poprawa AI:

  •  Poprawiony słuch botów
  •  Boty mają teraz szansę na ucieczkę, jeżeli zobaczą rzucony ich stronę granat
  •  Zmieniono oddziaływanie roślinności na boty. Teraz widzą poprawnie przez roślinność
  •  Boty reagują na kule, które przelatują obok nich
  •  Naprawiono bug, w którym boty nie rzucały granatami
  •  Dodano nowe miejsca spawnu botów
  •  Boty mogą zacząć ciebie śledzić
  •  Rozszerzone strefy patroli
  •  Zmieniono mechanikę celowania botów w niektóre części ciała
  • Boty używają teraz latarek w nocy;
  • Jeżeli gracz używa latarki, to szansa na wykrycie go przez boty wzrasta;

Optymalizacje:

  •  Optymalizacja RAMu
  •  Optymalizacja lokacji Customs
  •  Naprawiono błąd, który sprawiał tzw. „Memory leak” czyli jeden z czynników zacinania się gry przez zbyt dużo pobór RAMu
  •  Optymalizacja przesyłu danych
  •  Naprawiono część, która odpowiadała z zacięcia gry

Naprawiono:

  •  Bug, który powodował brak obrażeń przy lekkim uderzeniu z broni białej
  •  Bug przy niepowodzeniu zadania podczas raidu
  •  Bug, który dawał możliwość użycia przedmiotu z zadania, nawet gdy nie mieliśmy go przy sobie
  •  Bug który uniemożliwiał wejście do pokoju po wyważeniu drzwi
  •  Zadanie „Stirrup” nie może być już wykonane poprzez samobójstwa
  •  Problem powiązany z dźwiękami, gdy nie były odtwarzane lub były odtwarzane niepoprawnie
  •  Teraz, gdy zmieniamy optykę na kolimator, czułość myszki ulega zmianie
  •  Bug, który oznaczał zadanie jako nieudane przy ponownym wejściu do gry
  •  Graficzny bug, który pokazywał granat w ręce po jego rzucie
  •  Bug, który czasami uniemożliwiał graczowi przemieszczenie się do interaktywnych obiektów
  •  Bug, który pozwalał na załadowanie do komory więcej niż jeden nabój
  •  Bug, który umożliwiał zainstalowanie dodatku na samym sobie (w menu kontekstowym)
  •  Bug, który powodował błąd w wyświetlaniu liczby nabojów do strzelb po przeładowaniu
  •  Bug, który umożliwiał podnoszenie przedmiotów przez drzwi
  •  Graficzny bug, który powodował niewyświetlanie się animacji sprawdzania magazynka w broni Saiga 12k
  •  Graficzny bug, który wyświetlał wagę w oknie handlu
  •  Usunięto możliwość modyfikacji broni w oknie handlu
  •  Bug, który podczas zmiany FOV w grze, nie pokazywał zmian, zmieniono wielkość księżyca w trakcie trzymania opuszczonej broni oraz w trakcie patrzenia przez przyrządy celownicze
  •  Bug, który powodował brak zmian przy zmianie głośności otoczenia na mapie Shoreline
  •  Bug, który wpływał na jakość tekstury celownika w optyce przy zmianie ustawień tekstur
  •  Częściowo naprawiono możliwość lootowania przez drzwi (skrzynki itd.)

Inne zmiany i dodatki:

  •  Podczas używania medykamentu przez szybki dostęp, logika aplikacji wygląda tak:

Apteczki, w kolejności pierwszeństwa:

  1.  Leczona jest najbardziej uszkodzona kończyna oprócz tych całkowicie zniszczonych
  2.  Jeżeli jakaś część ciała krwawi i apteczka zatamuje krwawienie, wybierana jest następnie najbardziej uszkodzona i krwawiąca część ciała
  3.  Reszta priorytetów leczenia zależy od negatywnych efektów i czy te efekty są obecne

Inne medykamenty: Aplikowane są na najbardziej uszkodzoną część ciała z negatywnym efektem, który jest eliminowany

  •  Teraz używana amunicja może wpłynąć na parametry broni takie jak celność i odrzut
  •  Eliminacja negatywnego efektu (takiego jak krwawienie lub złamanie) przez apteczkę zmniejsza jej pojemność
  •  Zmieniono charakterystykę amunicji. Teraz zmiany są bardziej widoczne
  •  Gęstość i wysokość trawy na otwartych lokacjach
  •  Naprawiono ilość doświadczenia dla różnych akcji wykonywanych przez gracza podczas raidu
  •  Poprawki balansu handlarzy, dóbr i ich schematów wymiany
  •  Zmieniono ceny niektórych przedmiotów
  •  Zmieniono cenę amunicji, jej obrażenia, penetracja itd.
  •  Naprawiono i dodano nowe miejsca spawnu przedmiotów i pojemników takich jak np. skrzynki
  •  Nowe mechaniki obrażeń dla całkowicie zniszczonych części ciała. Teraz uszkodzona kończyna nie zabije gracza na jeden strzał, tylko liczba obrażeń zostanie podwojona i rozłożona na inne części ciała
  •  Gdy mamy zniszczony brzuch, nasza postać nie może jeść ani pić
  •  Zwiększono zakres obrotu głowy podczas rozglądania się
  •  Zwiększony odrzut M4A1
  •  Zmniejszono jasność eksplozji granatu
  •  Poprawiono efekty deszczu
  •  Skorygowano koszty ubezpieczenia
  •  Dodano nowe dźwięki rykoszetów
  •  Skorygowano pojemność apteczek
  •  Zmniejszono gęstość mgły wolumetrycznej od latarek
  •  Zwiększono zasięg rysowania efektów uderzeń pocisków
  •  Nowa opcja w ustawieniach graficznych: Sharpness (Ostrość)
  •  Naprawiono model okularów balistycznych
  •  Dodano efekty dla zniszczonych kończyn (drżenie, zwiększona konsumpcja staminy)
  •  Dźwięki uderzeń pocisków pokrywają się teraz teraz z przeszkodami
  •  Dźwięki wystrzałów na zewnątrz budynku, gdy gracz jest w środku budynku brzmią faktycznie jak dźwięki na otwartej przestrzeni. I vice versa
  •  Zwiększono głośność dźwięków używania przedmiotu
  •  Naprawiono i przywrócono zadanie „Punisher part 6”
  •  Dodano nowy model głowy dla Scava
  • Używanie kilku apteczek lub innych medykamentów w tym samym momencie jest teraz niemożliwe
  • Zmieniono ekran ładowania

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patch jest świetny! Boty mają teraz różnorodną broń, więc wychodząc z pistoletem nigdy nie wiadomo co się trafi w trakcie rajdu. Potrzebne będzie jeszcze z 5 różnych karabinów i będzie można mówić o prawdziwej różnorodności. 

 

Poprawka systemu medycznego silnie wpłynęła na rozgrywkę i teraz żeby się uleczyć potrzeba czasem nawet ponad minutę a terminatorzy, którzy chowali się za drzewo i wychylali się już uleczeni należą do przeszłości. 

 

Boty mimo, że dalej są głupie już zaczynają reagować sensownie, a postęp w jakim BSG implementuje nowe zachowania daje nadzieję, że za rok scavy będą wymagającymi przeciwnikami nie tylko ze względu na szybkość reakcji.

 

Teraz dla mnie najlepsza część

Gra została całkiem dobrze zoptymalizowana. Z moim 8 GB ramu gran już bez żadnych ścinek, a osławone desynci nie trwają dłużej niż minuta (przynajmniej do tej pory jeszcze nie trafiłem na dłuższy ) i przypomina to bardziej mocnego laga. Teraz wystarczy się schować i za parę chwil wyjść - wszystko powinno działać dobrze.

 

Kolejna bardzo dobra zmiana to naprawone dźwięki. Teraz dużo łatwiej zlokalizować przeciwnika po krokach, albo oszacować, gdzie jest strzelanina.

 

Ogólnie patch mimo, że jako tako nie wniósł wiele nowego to wpłyną bardzo pozytywnie na grę. Za dwa tygodnie po hotfix'ah i normalnej ilości graczy na serwerze powinno grać się wybornie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DQcttnYUIAA6lXl.jpg:large

 

Końcówka roku w Tarkovie zapowiada się ciekawie.

Twórcy w ramach przygotowań do Otwartych Testów Beta chcą przeprowadzić testy serwerów i planują udostępnić grę dla nowych graczy.

Pełna informacja tutaj:

 

Spoiler

Ogłaszamy wejście w ostatni etap technicznych przygotowań do Otwartych Beta Testów Escape From Tarkov. Począwszy od 28 grudnia i przez następne kilka tygodni, przeprowadzone zostaną testy serwerów, aby były one gotowe na przyjęcie dużej ilości nowych graczy wraz ze startem OBT na początku 2018 roku.

W związku z tym, zaplanowaliśmy event z okazji nowego roku, który da darmowy dostęp do gry dla części użytkowników, którzy zarejestrowali się przez oficjalną stronę projektu (www.escapefromtarkov.com/registration), ale jeszcze nie grali. Każdy z tych wybranych losowo graczy uzyska siedmiodniowy dostęp do gry, z uwzględnieniem tych osób, które zarejestrowały się wcześniej.

Przez tydzień po rozpoczęciu tego wydarzenia, będziecie mogli zakupić Escape From Tarkov ze zniżką 25%, która dotyczyć będzie wszystkich form zakupu (zakup nowej gry, ulepszenie posiadanej edycji oraz zakupienie gry jako prezent).

Dodatkowo, każdy kto już zakupił dostęp do gry lub zakupi grę przez 7 dni trwania wydarzenia dostanie dodatkowe przedmioty w grze z możliwością przywrócenia ich przez 6 miesięcy po każdym restarcie profilu, wliczając w to ręczny restart.

Gracze, którzy dołączyli do testów przed startem Zamkniętych Beta Testów (28 lipca, 2017) dostaną również:

  • dwa kody dające dostęp do gry na 7 dni i możliwość podzielenia się nimi z przyjaciółmi przez tydzień.

Gracze, którzy zakupili preorder przez Alfa Testem (5 sierpnia, 2016) dostaną dodatkowo:

  • kod na Standard Edition;
  • dwa kody dające dostęp do gry na 7 dni i możliwość podzielenia się nimi z przyjaciółmi przez tydzień.

Zapowiadamy również nadchodzące aktualizacje, które zostaną wprowadzone przed końcem roku, przyniosą one ze sobą pełną wersję mapy Shoreline, nowe bronie i przedmioty oraz nowe funkcje, w tym nowy system respów i wyjść z map, dynamiczną zmianę rozmiaru broni, system dostosowywania hełmów i rozbudowane miejsca na osprzęt głowy, przeprojektowany system obchodzenia się z bronią, nieśmiertelniki i inne funkcje, które zostaną przedstawione w najbliższej przyszłości.

Na początku 2018 roku, wraz ze startem OBT, gra zostanie rozbudowana o zaawansowaną mechanikę oraz niektóre już istniejące zostaną przeprojektowane. Optymalizacja grafiki oraz ruchu sieciowego będzie cały czas postępować, do gry zostanie dodana mapa Interchange oraz dodatkowa zawartość.

W tym momencie, każdy kto zakupi dowolną edycję Escape From Tarkov dostanie natychmiastowy dostęp do Beta testów

 

Warto więc teraz zarejestrować się na stronie https://www.escapefromtarkov.com/registration  bo może uda się wylosować 7 dniowy dostęp do EFT.

 

Jeśli się nie uda to nic straconego bo zgodnie z tym co napisano wyżej dotychczasowi posiadacze gry otrzymają po 2 takie 7-dniowe klucze oraz być może nawet darmowy klucz do podstawowej wersji gry.

A ponieważ na forum jest kilku posiadaczy Tarkova to zaraz po otrzymaniu kluczy zorganizujemy giveawaya albo loterię na forum.

Tak więc do zobaczenia w Tarkovie ;)

 

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłby ktoś chętny do wspólnego pogrania w Tarkova?

 

Btw, @Blondyn, tutaj masz nasz Tarkovowy wątek ;)


Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Frosty, myślę że po giveawayu będzie całe stadko chętnych :).

BTW - jeśli są jakieś sposoby na redukcję problemów z rubberbandingiem, na które skarżyliście się na Discordzie to wrzućcie poradnik i tutaj.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Nebthtet napisał:

BTW - jeśli są jakieś sposoby na redukcję problemów z rubberbandingiem, na które skarżyliście się na Discordzie to wrzućcie poradnik i tutaj.

Ten rubberbanding to na razie widziałem tylko w mojej pierwszej grze, potem śmigało bez problemu. To jest chyba randomowe i nic się z tym nie zrobi - tu wszystko w rękach Battlestate.

Edytowane przez Frosty

Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak się okazało ostatnia akcja promocyjna zadziałała jako mocno przydatne stress testy, dzięki którym twórcy będą lepiej przygotowani do open bety i zamawiają dodatkowe serwery. W skrócie wszystkie najwcześniejsze patche będą głównie poprawiać stabilność gry.

 

 


Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słuszny krok. Serwery i netcode. Co komu po najlepszej nawet grze, jeśli szlag cię trafia przy próbie połączenia lub wiecznie dostajesz kicka.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, albo jakieś dziwne desynchy, których na szczęście za wiele nie zauważyłem. Generalnie populacja graczy teraz jest całkiem spora, ciekawe ile kupiło grę a ile jedzie na 7 dniówkach, będzie wiadomo pewnie za tydzień ;0


81fdd98d-c046-4380-baf9-104380c4eec2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      W niniejszym wątki znajdziecie przydatne linki dotyczące gry.
      Strona klanowa Ater Dracones na Bungie.net Strona grupy Ater Dracones na Bungie.net Największy subreddit dedykowany serii Destiny Subreddit Destiny 2 Oficjalna strona gry Wiki z lore gry Strona Bungie.net Polityka ograniczeń kont i banowania Bungie.net  
      DestinySets.com - polecam dodać do ulubionych - to taki wowhead sprzętu z Destiny. Można zaciągnąć posiadane znajdźki jakie mamy na koncie, oraz zobaczyć czego jeszcze nie mamy... Light.gg - alternatywa dla DestinySets db.destinytracker.com - kolejna baza ze sprzętem Where Is Xur - gdzie jest Xur i co sprzedaje Braytech.org - bardzo przydatne przy planowaniu "co dziś robić w grze", zawiera mapę, która może zaciągać sama z gry co już mamy pokończone (skrzynki, Lost Sectory, etc)  
    • Przez Nebthtet
      Uwaga - jeśli ktoś myślał o graniu w D2 z wykorzystaniem Valve Proton - lepiej niech poczeka, bo Bungie wali za to permabany. Mam nadzieję, że przestaną... Póki co jednak trzymajcie się od tego z dala.
      Więcej na reddicie.

    • Przez Shivon
      Wielo-osobowa strzelanka sci-fi, podobna do Warframe'a.
      W skrócie — doszło do powstania SI, ludzkość prawie została wybita do nogi, ale SI też (nie ma to jak spamowanie atomówkami).
      Gra bazuje na blockchainie (Enjin Coins).
      Cena - bezpłatne (aktualnie w Early Access).
       
       
      Link:
      https://store.steampowered.com/app/920470/Dissolution/
    • Przez Yodokus
      Rozpoczęły się zapisy do beta testów Transport Fever 2:

    • Przez Nebthtet
      Jak w temacie - opóźnienie nie jest jakieś kolosalne i nowości powinniśmy dostać w październiku.
      Destiny 2: Shadowkeep i New Light lekko opóźnione | Polygamia
      POLYGAMIA.PL Wyjdą na początku października.  
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności