Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • Nebthtet

      Wygraj Everspace!   2017.06.14

      Weź udział w naszym konkursie i wygraj grę Everspace! Szczegóły po kliknięciu w ten link!

Polecane posty

🐲 Morzan    57

Fani DayZ, Army, Insurgency, Stalkera łączcie się!

Nie dawno została zaprezentowana gra o nazwie "Escape from Tarkov" 

[dygresja] Trailer miażdży! [dygresja/]

  • "Escape from Tarkov" ma się opierać na realistycznym shotterze (nie wiadomo nic o pojazdach) w alternatywnej wersji przyszłości, stylu multiplayer podobnym do The Division i systemie przetrwania bazującym na tym z DayZ.
  • GRA MA BYĆ ABSOLUTNIE REALISTYCZNA - żadnych mutacji, zombie, kosmitów itp, a jednocześnie będziemy mieli możliwość majsterkowania.
  • Broń ma mieć niespotykane dotąd możliwości modyfikacji:

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

  • Kolejne zaskoczenie to posiadanie fabuły, którą będzie poznawać w trakcie wykonywania zadań i zwyczajnym szukaniu śmieci na dostępnej mapie.
  • Śmierć nie będzie tu traktowana tak poważnie jak w DayZ, ale przed wyjściem na misję lepiej schować trochę sprzętu w schowku, albo wykupić ubezpieczenie.
  • Nie wiadomo jak śmierć będzie wpływała na nasze umiejętności. Nie należy się spodziewać, że wszystko zostanie nienaruszone, ani straty świetnej postaci przez ważny telefon w złym momencie.
  • mapa ma mieć wielkość 16x16 km.

Jeszcze dodam wypowiedź jednego z twórców: "„Nikt przed nami nie zawarł w grze tak bezkompromisowego realizmu, jeśli chodzi o broń, wyposażenie i możliwości ich personalizacji. (...) Naszym celem jest pokazanie walki tak realistycznie, jak to tylko możliwe – w zasadzie możemy nazwać to symulatorem bojowym”

 

PS: Beta testów należy się spodziewać w pierwszym kwartale 2016! (ja już się zapisałem ;) )

Źródło:  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

I bonus track ;)

 

Edytowano przez Morzan
  • Dzięki! 2

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach
Nexus    230

nowy filmik: Escape from Tarkov - Inventory & Looting Sneak Peek

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach
🐲 Morzan    57

Wyprzedziłeś mnie o 51 minut :P

ale za to mam przetłumaczone FAQ:

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Edytowano przez Morzan

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach
🐲 Morzan    57

Małe podsumowanie z Gry-online:  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

+ wymagania:

MINIMALNE:
System Operacyjny: Windows 7/8/10 (64 Bit)
Procesor: dual-core processor 2.4 GHz (Intel Core 2 Duo, i3), 2.6 GHz (AMD Athlon, Phenom II)
RAM: 6 GB
Karta Graficzna: DX9 kompatybilny z kartą graficzną min. 1GB
Karta Dźwiękowa: DirectX kompatybilny z kartą dźwiękową
Sieć: połączenie z internetem
Miejsce na dysku: od 8 GB

REKOMENDOWANE:
System Operacyjny: Windows 7/8/10 (64 Bit)
Procesor: quad-core processor 3.2 GHz (Intel i5, i7), от 3.6 GHz (AMD FX, Athlon)
RAM: od 8 GB
Karta Graficzna: DX11 kompatybilny z kartą graficzną 2GB lub więcej
Karta Dźwiękowa: DirectX kompatybilny z kartą dźwiękową
Sieć: połączenie z internetem
Miejsce na dysku: od 8 GB

Wydają się niepokojąco niskie, jak na otwarty świat i ten poziom grafiki (ludzie takie są, że jak jest za dobrze to też się przyczepią ;) )

Edytowano przez Morzan

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda ciekawie ale...

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

I tyle w temacie do czasu aż będzie miało ręce i nogi, a także spełni obietnice.

  • Dzięki! 2

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach
🐲 Amb3r    101
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Tyle, że jest między tym spora różnica.

Niby w obu wypadkach do końca wiemy co dostaniemy, ale w jednym gra dzięki nam w ogóle powstanie, a w drugim napychamy kabzę korporacji nawet jak babola zrobili.

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach
Nexus    230

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Edytowano przez Nexus

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach
🐲 Morzan    57

Warto dodać, że ten dziennik skupia się na animacjach. Wygląda to dobrze.

I jeszcze trajler po polsku, a poniżej ściana teksu w języku Mickiewicza.

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Edytowano przez Morzan

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach
🐲 Morzan    57

I mamy kolejny dev diary z EfT:

 

Dziennik opowiada głównie o procesie tworzenia grafiki. Początkowa część nie jest specjalnie ciekawa, ale druga połowa może zainteresować (o postaciach i broni).

Jest jeszcze dziennik 2 i pół, gdzie bawią się nowymi zabawkami (polecam!).

Coraz bardziej mi się to podoba :)

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach
Nexus    230

kilka fotek:

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

oraz fil jak wygląda modyfikacja broni:

 

Edytowano przez Nexus

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach
🐲 Morzan    57

Tak więc pojawiła się kolejny filmik pokazujący "surową rozgrywkę w alfie"

Szczerze powiedziawszy nie widzę w nim nic nowego, ale nacisk jest postawiony na dźwięki, później parę ujęć zmian oświetlenia związanych z cyklem dnia i nocy.

Wrażenie robi niemal całkowity brak interface'u. Ciekawe jak ludzie odnajdą się w grze, gdzie nie będzie żadnych wskaźników. 

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach
🐲 Morzan    57

@Szakal Rozwiń.

Gra ma mieć możliwość (ma już nawet animację) ładowania i wyładowywania (Dmger popraw mnie, jeśli to brzmi bardzo rażąco) pojedynczego naboju do komory, parę różnych animacji zmiany magazynka, przeładowywania (dla różnych broni, zależnie od tego, czy komora jest pusta, czy magazynek jest pusty, inne dla nowicjuszy i doświadczonych postaci itd.). Amunicje musisz wpakować do magazynka przed walką, możesz wyjąć i przełożyć do innego... 

Mam nadzieję, że mimo wszystko trafiłem ;)

Edytowano przez Morzan
literówka

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach
🐲 Amb3r    101

@Morzan zapomniałeś wspomnieć o tym, że mogą trafić się niewypały lub łuska zaciąć zamek.

Ciekaw jestem czy w przypadku tych przeładowań co nie wyrzuca magazynka będzie można sobie wyskrobać z nich naboje.

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach
🐲 Morzan    57

Dzisiaj (18.05) odbędzie się kolejny stream z alfy EFT na kanale  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Ma być na nim:
- gameplay
- zachowanie broni
- działanie ekwipunku 
- pokazanie paru lokacji
- system pogody
- i oczywiście strzelanie

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz


  • Podobna zawartość

    • Przez Frosty
      Playerunknown’s Battleground, czyli gra jakich wiele, a jednak najpopularniejsza z nich wszystkich. Rozgrywka typu Battle Royale, czyli każdy na każdego, choć można grać w dwu- i czteroosobowych drużynach. Celem gry jest pozostanie ostatnim żywym ze 100 innych graczy (średnio w ciągu pięciu pierwszych minut ginie od 10 do 20 graczy, zależy od trajektorii samolotu z którego wszyscy skaczą - czyt. miasto na drodze = więcej ludzi i zgonów), w czym pomagać mają nam bronie i wyposażenie rozsiane po całej mapie, a także skrzynie z ekskluzywnym wyposażeniem rozrzucane co chwilę gdzieś na mapie.
      Gdzieś to już słyszeliście? The Culling, DayZ? Tak, to jest w zasadzie to samo, czyli kolejny shooter z elementami survivalu i kulawą mechaniką, okraszony poharatanym  silnikiem, który będzie mordował każdy sprzęt, jednakże gra może wyglądać bardzo przyzwoicie (w Epicu chyba płaczą patrząc co zrobili z ich silnikiem, jednocześnie wycierając łzy banknotami, bo gra sprzedała się w nakładzie kilku milionów egzemplarzy).
       
      Skąd taka popularność? Po pierwsze nazwisko, grę robi człowiek, który zasadniczo rozpoczął growe Battle Royale, a mianowicie Brendan Greene o ksywce PlayerUnknown. Osoba, która stworzyła pierwsze mody BR do Army II i III raczej zna się na tym trybie rozgrywki. Po drugie? Czysty marketing. Wszystko wygląda na to, że Bluehole (studio robiące grę) sypnęło srogim groszem Kinguinowi i G2A, które rozpoczęły wielkie kampanie reklamowe, a że gry zajmują choćby sztuczne pierwsze miejsce na liście bestsellerów w najpopularniejszych kluczykowniach to znajdują powodzenie u casualowych graczy, którzy wciągają swoich znajomych. I tu dochodzimy do trzeciego punktu, bo gra nieważne jak wielkie ma reklamy to nie zyska takiej bazy graczy jeżeli nie byłaby wciągająca. Mimo wszelkich graficznych i mechanicznych bolączek gra jest bardzo przyjemna, szczególnie ze znajomymi, bo wprowadza to elementy kooperacyjne, więcej taktyki a także człowiek czuje się pewniej, bo grupy graczy zajmują mniejsze powierzchnie ma mapie, przez co do ewentualnych eskalacji dochodzi nieco rzadziej.
       
      Jak rzadziej to nudniej? Nie w tej grze. Jak już wspominałem celem gry jest pozostanie ostatnim graczem/grupą na mapie, więc głównym celem jest unikanie starć i zbieranie coraz to lepszego wyposażenia, bo end-game przetrwają najcwańsi i najlepiej wyposażeni. Oczywiście niekiedy trzeba korzystać z okazji i próbować ukatrupić kogoś, bo za zabójstwa dostaje się dodatkowe punkty, można znaleźć lepszy sprzęt i człowiek będzie nieco pewniejszy, że koleś, którego zostawili samemu sobie nie wpakuje im za chwilę kulki między oczy, bo się zorientował o ich obecności. Z drugiej strony przyczajeni obserwatorzy mogą zyskać niekiedy potrójnie - dwie dwuosobowe grupki zaczynają walczyć ze sobą i z boju wychodzi dwóch albo jeden żywy, któremu postanowimy ukrócić męki wiecznego zaszczucia i wyprawimy go na tamten świat. Profit. Czterech graczy mniej i tony nowego wyposażenia, które mili jegomoście postanowili skompresować do małych kupek inwentarzu, z których można wybierać do woli.
      Głównie opisałem tutaj tryb gry duo z prostej przyczyny - łatwiej tutaj przeżyć, a co za tym idzie ja osobiście wolę ten tryb. Kiedy niepowiązanych ze sobą osób zostaje porozrzucanych na mapie, to w konsekwencji tego będą zajmować duże połacie, przez co gracze będą zawsze bliżej siebie zwiększając prawdopodobieństwo strzelaniny. Można powiedzieć, że to taki tryb dla hardkorów o stalowych nerwach, bo nie ma tutaj większego sensu planować swoje cele i strategie naprzód.
       
       
      Podsumowując. Gra jest bardzo przyjemna, ale raczej niewarta wydania przeszło 100 złotych, ale wiadomo jest popyt, jest cena. Dodatkowo lepiej mieć tutaj nieco mocniejszy sprzęt.
      A teraz oceny:
      Grafika - 4 (głównie przez totalny brak optymalizacji)
      Dźwięk - 6
      Grywalność - 9
       
      Ocena: 8 (mocno subiektywne, bo kooperacja, taktyka i survival są moimi słabymi stronami i przykleiłem się do duo niczym rzep do psiego ogona)
       
       
      PS. Jak ktoś posiada lub ma zamiar nabyć to jestem chętny do grania, bo Argetlan mi pojechał i przez następne trzy miesiące raczej nie zagramy :/
      PS2. Wybaczcie ewentualne błędy (dajcie znać to poprawię), bo mistrzem pióra nie jestem, a dodatkowo jest teraz trzecia w nocy
    • Przez Frosty
      W końcu doczekaliśmy się kolejnego Metra
       
    • Przez Nebthtet
      W niniejszym temacie mozna linkować promocje na SE.
      Poniżej aktualnie trwająca.
       
    • Przez Nebthtet
      Space Engineers przez 24h jest możliwa do nabycia w ramach Bundle Stars STAR DEAL za 6,79€. Jeśli jeszcze jej nie macie, to może warto rozważyć zakup i znów pobudować pięknie wybuchające maszyny w smoczym gronie
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. .
×