Skocz do zawartości

Polecane posty

Fani DayZ, Army, Insurgency, Stalkera łączcie się!

Nie dawno została zaprezentowana gra o nazwie "Escape from Tarkov" 

[dygresja] Trailer miażdży! [dygresja/]

  • "Escape from Tarkov" ma się opierać na realistycznym shotterze (nie wiadomo nic o pojazdach) w alternatywnej wersji przyszłości, stylu multiplayer podobnym do The Division i systemie przetrwania bazującym na tym z DayZ.
  • GRA MA BYĆ ABSOLUTNIE REALISTYCZNA - żadnych mutacji, zombie, kosmitów itp, a jednocześnie będziemy mieli możliwość majsterkowania.
  • Broń ma mieć niespotykane dotąd możliwości modyfikacji:

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

  • Kolejne zaskoczenie to posiadanie fabuły, którą będzie poznawać w trakcie wykonywania zadań i zwyczajnym szukaniu śmieci na dostępnej mapie.
  • Śmierć nie będzie tu traktowana tak poważnie jak w DayZ, ale przed wyjściem na misję lepiej schować trochę sprzętu w schowku, albo wykupić ubezpieczenie.
  • Nie wiadomo jak śmierć będzie wpływała na nasze umiejętności. Nie należy się spodziewać, że wszystko zostanie nienaruszone, ani straty świetnej postaci przez ważny telefon w złym momencie.
  • mapa ma mieć wielkość 16x16 km.

Jeszcze dodam wypowiedź jednego z twórców: "„Nikt przed nami nie zawarł w grze tak bezkompromisowego realizmu, jeśli chodzi o broń, wyposażenie i możliwości ich personalizacji. (...) Naszym celem jest pokazanie walki tak realistycznie, jak to tylko możliwe – w zasadzie możemy nazwać to symulatorem bojowym”

 

PS: Beta testów należy się spodziewać w pierwszym kwartale 2016! (ja już się zapisałem ;) )

Źródło:  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

I bonus track ;)

 

Edytowano przez Morzan
  • Dzięki! 2

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach

nowy filmik: Escape from Tarkov - Inventory & Looting Sneak Peek

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach

Wyprzedziłeś mnie o 51 minut :P

ale za to mam przetłumaczone FAQ:

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Edytowano przez Morzan

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach

Małe podsumowanie z Gry-online:  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

+ wymagania:

MINIMALNE:
System Operacyjny: Windows 7/8/10 (64 Bit)
Procesor: dual-core processor 2.4 GHz (Intel Core 2 Duo, i3), 2.6 GHz (AMD Athlon, Phenom II)
RAM: 6 GB
Karta Graficzna: DX9 kompatybilny z kartą graficzną min. 1GB
Karta Dźwiękowa: DirectX kompatybilny z kartą dźwiękową
Sieć: połączenie z internetem
Miejsce na dysku: od 8 GB

REKOMENDOWANE:
System Operacyjny: Windows 7/8/10 (64 Bit)
Procesor: quad-core processor 3.2 GHz (Intel i5, i7), от 3.6 GHz (AMD FX, Athlon)
RAM: od 8 GB
Karta Graficzna: DX11 kompatybilny z kartą graficzną 2GB lub więcej
Karta Dźwiękowa: DirectX kompatybilny z kartą dźwiękową
Sieć: połączenie z internetem
Miejsce na dysku: od 8 GB

Wydają się niepokojąco niskie, jak na otwarty świat i ten poziom grafiki (ludzie takie są, że jak jest za dobrze to też się przyczepią ;) )

Edytowano przez Morzan

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda ciekawie ale...

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

I tyle w temacie do czasu aż będzie miało ręce i nogi, a także spełni obietnice.

  • Dzięki! 2

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Tyle, że jest między tym spora różnica.

Niby w obu wypadkach do końca wiemy co dostaniemy, ale w jednym gra dzięki nam w ogóle powstanie, a w drugim napychamy kabzę korporacji nawet jak babola zrobili.

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Edytowano przez Nexus

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach

Warto dodać, że ten dziennik skupia się na animacjach. Wygląda to dobrze.

I jeszcze trajler po polsku, a poniżej ściana teksu w języku Mickiewicza.

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Edytowano przez Morzan

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach

I mamy kolejny dev diary z EfT:

 

Dziennik opowiada głównie o procesie tworzenia grafiki. Początkowa część nie jest specjalnie ciekawa, ale druga połowa może zainteresować (o postaciach i broni).

Jest jeszcze dziennik 2 i pół, gdzie bawią się nowymi zabawkami (polecam!).

Coraz bardziej mi się to podoba :)

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach

kilka fotek:

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

oraz fil jak wygląda modyfikacja broni:

 

Edytowano przez Nexus

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach

Tak więc pojawiła się kolejny filmik pokazujący "surową rozgrywkę w alfie"

Szczerze powiedziawszy nie widzę w nim nic nowego, ale nacisk jest postawiony na dźwięki, później parę ujęć zmian oświetlenia związanych z cyklem dnia i nocy.

Wrażenie robi niemal całkowity brak interface'u. Ciekawe jak ludzie odnajdą się w grze, gdzie nie będzie żadnych wskaźników. 

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach

@Szakal Rozwiń.

Gra ma mieć możliwość (ma już nawet animację) ładowania i wyładowywania (Dmger popraw mnie, jeśli to brzmi bardzo rażąco) pojedynczego naboju do komory, parę różnych animacji zmiany magazynka, przeładowywania (dla różnych broni, zależnie od tego, czy komora jest pusta, czy magazynek jest pusty, inne dla nowicjuszy i doświadczonych postaci itd.). Amunicje musisz wpakować do magazynka przed walką, możesz wyjąć i przełożyć do innego... 

Mam nadzieję, że mimo wszystko trafiłem ;)

Edytowano przez Morzan
literówka

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach

@Morzan zapomniałeś wspomnieć o tym, że mogą trafić się niewypały lub łuska zaciąć zamek.

Ciekaw jestem czy w przypadku tych przeładowań co nie wyrzuca magazynka będzie można sobie wyskrobać z nich naboje.

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj (18.05) odbędzie się kolejny stream z alfy EFT na kanale  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Ma być na nim:
- gameplay
- zachowanie broni
- działanie ekwipunku 
- pokazanie paru lokacji
- system pogody
- i oczywiście strzelanie

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz


  • Podobna zawartość

    • Przez kudlaty
      W klanie D2 Ater Dracones aktywnie grywa spora liczba osob, jednak sama gra nie ulawia wewnatrz wspolnotowej komunikacji (chyba ze o czyms nie wiem) i dogadywanie sie ingame na rozne wypady moze byc utrudnione.
       
      Wpadlem wiec na pomysl co by stworzyc na forum miejsce dla tych straznikow pragnacych nieco poszalec wspolnie w nieco bardziej wymagajacych aktywnosciach (straiki, nightfall straiki, rajdy itd), a takze pvp. Oczywiscie wszystko na luzie i bez spiny, najwazniejsza jest przeciez dobra zabawa.
       
      Jesli wiec ktos mialby ochote na tego typu masochistyczne wieczory, to niech sie wpisze w tym temacie (w jakie dni i preferowane godziny).
    • Przez Argetlan7
      Oto coś dla osób posiadających drukarki 3D oraz dla tych, co uwielbiają Cayde 6! 
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
    • Przez Nebthtet
      Tutaj będę wrzucać patch notes (nie będziecie musieli szukać).
       
      19 października 2017 - poprawka 1.0.5: klucze w najazdach.
      Informacje ogólne
      Klucze nie będą już usuwane podczas cotygodniowego resetu. Pozwoli to uniknąć sytuacji, w których klucze były usuwane niepoprawnie. Klucze do najazdu nie będą też usuwane po stworzeniu nowej postaci. Klucze do najazdu nie będą też usuwane po wybraniu innej postaci po raz pierwszy w danym tygodniu. Naprawiono błąd, w wyniku którego broń kinetyczna zostawała na stałe w ekwipunku po zakończeniu niektórych superzdolności. Poprawiono błąd, w wyniku którego punkty docelowe prowadzące do niektórych skrzyń nie były wyświetlane po zebraniu raportu zwiadowców z Nessusa.  
      Companion (aplikacja mobilna)
      Android Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre kamienie milowe nie były wyświetlane w dziale postępów. Naprawiono błąd, w wyniku którego w dziale ekwipunku pojawiał się tekst w języku angielskim, nawet po wybraniu innej wersji językowej. iOS Dodano możliwość wyszukiwania po nazwie klanu (tylko dla dokładnych wyników). Naprawiono błąd, w wyniku którego nie była wyświetlana nazwa i ikona niektórych kamieni milowych. Strona internetowa Dodano możliwość wyszukiwania po nazwie klanu.  
       
      30 października 2017 - poprawka 1.0.5.1: usunięcie wymagań procesora SSSE3
      Wersja PC
      Usunięto wymóg procesors SSSE3 aby pozwolić niewspieranym procesorom takim jak np. AMD Phenom II na uruchamianie Destiny 2.
    • Przez Nebthtet
      Akcja ma dziać się na Merkurym (to jakiś cud, że po całej tej rozpierdusze z fabuły w ogóle da się po tym łazić?!) i w roli głównej ma wystąpić Ozyrys i hordy robotów
      Antyfani vexopodobnych mobków pewnie już pucują pukawki .
       
       
      Jest już też trailerek:
       
    • Przez Nebthtet
      W niniejszym wątki znajdziecie przydatne linki dotyczące gry.
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.  - polecam dodać do ulubionych - to taki wowhead sprzętu z Destiny. Można zaciągnąć posiadane znajdźki jakie mamy na koncie, oraz zobaczyć czego jeszcze nie mamy...  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.  - kolejna baza ze sprzętem  
×