Skocz do zawartości
  • ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      XCOM 2 - ciepło przyjęte na PC dzieło studia Firaxis 27 września zadebiutowało na konsolach PS4 i Xbox One.
      Wersja na PC ma swoje wierne grono fanów i dobrą opinię na Steamie (ponad 75% recenzji zachęca do zakupu). Istnieją spore szanse, że konsolowa również zostanie pozytywnie przyjęta.
      Z relacji jakie znajduję w internecie wynika, że port sprawuje się nieźle - działa lepiej niż wersja PC na premierę, chociaż i tak ma zauważalne bugi i glitche.
      Znane problemy to czasami "zamarzające" w miejscu postacie, czy kamera, która potrafi nagle przestać pokazywać akcję. Inne irytujące rzeczy to tearing obrazu oraz skoki ilości klatek.Takie błędy są jednak możliwe do usunięcia przy pomocy patcha - miejmy nadzieję, że Firaxis zadba o to jak najszybciej.    
    • Przez Nebthtet
      Dla fanów space-simów szykuje się następna atrakcja. Studio Polar Zenith składające się z osób wcześniej pracujących przy takich tytułach jak Star Citizen, Crysis 2, Ryse) jest w trakcie prac nad tytułem zainspirowanym teoriami spiskowymi o rządowych projektach ochrony Ziemi przed zagrożeniami z kosmosu. Tutaj takowe faktycznie nadejdzie - rzecz jasna naszym zadaniem będzie posłanie alienów do piachu i obrona naszej planety.
       
      Zadaniem gracza ma być nie tylko strzelanie, ale również wykonywanie misji, rozwój i budowa sieci obronnej Ziemi, dbanie o środki finansowe i dyplomację. Inspirację dla tytułu stanowią Descent, Freelancer, XCOM i Everspace - tak więc wygląda na to, że będzie tam można znaleźć trochę wszystkiego. 
       

       
      Oto, co twórcy obiecują, że znajdzie się w grze:
      Fizyka newtonowska. 6DOF - czyli sześć stopni swobody (jak w klasycznych Descentach). Kampania co-op mająca stanowić podstawę trybu multiplayer gry - czyli możliwość dzielenia zawartości hangaru i zasobów planetarnych z 1-3 znajomymi podczas rozgrywania pełnej kampanii. Możliwość konfiguracji wyposażenia statku, rozbudowy i dostosowywania floty do swoich potrzeb. Prowadzenie badań nad napędem. Silicoidy - kosmorobale do ubicia, oraz mega-meteory do rozwalenia. Brak ekranów ładowania - płynne przejście z interfejsu zarządzania ochroną planetarną do statku.  
       
       
      Solar Warden jest budowany na silniku Unreal i to, co widać w trailerze zapowiada się ciekawie. Jeszcze w tym miesiącu planowane jest uruchomienie kampanii na Kickstarterze by sfinansować tworzenie gry. Planowana platforma to PC (Steam), a w przyszłości również konsole. Daty premiery na razie nie ma.
       

       
      Czy to ma sens? Cóż, dobrych gier nigdy za wiele - a to, co widać na trailerach i screenach jest dość interesujące. Pozostaje tylko trzymać kciuki za to, że jeśli kampania na Kickstarterze się powiedzie, to twórcy uporają się z tak różnorodnymi mechanizmami rozgrywki i zdołają zapewnić atrakcyjność zarówno części zręcznościowych jak i strategicznych.
      No i że grę w ogóle skończą, a nie że zabraknie środków .
       
       
    • Przez Nebthtet
      Więcej na ten temat można przeczytać w naszym newsie.
       
    • Przez Nebthtet
      Chcecie zobaczyć coś zajebistego? No jasne, że chcecie! To macie! Czysta poezja!
      Jeśli ktoś nie załapał dlaczego Sroka Złodziejka - to tutaj ma ściągę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności