Skocz do zawartości
  • Dołącz do nas!

    Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

    Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

Star Citizen V3.1.2

Data wydania: 2018.04.14


Reclaimer02-Min.jpg

 

Aktualizacje w hotfiksie 3.1.2

Aktualizacje cech gry

Ogólne

  • Gracze powinni teraz odradzać się na swoim statku lub w najlepszej dostępnej lokalizacji po rozłączeniu lub crashu klienta.

 

Teraz, gdy gracz wyloguje się w łóżku statku lub klient gry ulegnie awarii przy następnym połączeniu gra będzie próbować zalogować się z powrotem do ostatnio używanego statku i lokalizacji. Jeżeli statek jest pusty, to po 10 minutach będzie się despawnować. Jeżeli gracz próbuje się ponownie połączyć po upłynięciu tego czasu, powinien zrespawnować się z powrotem w statku w najlepszym dostępnym łóżku/siedzeniu dostępnym przy następnym połączeniu, zakładając, że statek nie został zniszczony.

Universe

  • Dodano Gemini ballistic shotgun i magazynki do niej do sklepów w PU.

Misje

  • Zwiększono ilość instancji każdego typu misji.

UI

  • Znaczniki celów misji zostały tak dopasowane, aby nie nakładały się na siebie z lokalizacją na Star Map.

Poprawki błędów

  • Naprawiono obracające się windy w hangarach (obracały się na miejscu, powodując utknięcie graczy).
  • Naprawiono brakujące zdarzenia animacji dla Admin NPC.
  • Tylna winda na Reclaimerze nie powinna być odblokowana przez cały czas i dla wszystkich.
  • Ekran ładowania nie powinien już znikać zbyt wcześnie i powodować zniekształcenia dźwięku.
  • Poprawiono stałe misje dla łowców nagród (nie kończyły się prawidłowo lub miały niepoprawne nazwy).
  • Podczas przełączania trybów gry ekran ładowania nie powinien już pokazywać poprzedniego trybu.
  • Statki nie powinny już duplikować się w terminalach ASOP po zgłoszeniu claimu.
  • Poprawiono spawnowanie piratów AI - nie powinni pojawiać się jeden na drugim, gdy comm array są włączane/wyłączane.
  • Naprawiono problem zniknięcia znaczników placówek po lądowaniu na powierzchni ciała niebieskiego.
  • Prompty przeszukania zwłok przestają być wyświetlane po aktywacji.

Techniczne

  • Naprawiono wiele wycieków pamięci.
  • Poprawiono 16 zdarzeń awaryjnych, w tym kilka crashów serwera.
  • Różnorodne poprawki wydajności.

 

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu. Polityka prywatności