Skocz do zawartości
  • Dołącz do nas!

    Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

    Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

Star Citizen V3.1.0

Data wydania: 2018.03.31


Reclaimer02-Min.jpg

 

Tłumaczenie patch notes wykonał @Amb3r.

 

Wersja Alpha 3.1.0 została wydana i można ją teraz testować! Numer wersji powinien wyglądać następująco: LIVE-738964.

 

Zalecane jest usunięcie foldera USER po zaktualizowaniu, szczególnie w wypadku występowania dziwnych problemów graficznych bądź crashy przy ładowaniu gry. Folder USER domyślnie znajduje się w C:\Program Files\Roberts Space Industries\StarCitizenPTU\LIVE

 

Ważniejsze znane problemy:

  • Górna wieżyczka Reclaimera została wyłączona na czas napraw
  • Tymczasowo wyłączona możliwość zaminy ekwipunku podczas meczu Star Marine
  • Nie wszystkie statki mają możliwość pełnej edycji CVI

 

 

Nowe funkcje:

Ogólna zawartość:

  • Dodano licznik do wylogowania kiedy jest się w zasięgu innych graczy.
  • Dodano kreator postaci.
  • Gracze będą musieli stworzyć postać gdy zechcą uzyskać dostęp do menu „Universe”.
  • Można zmieniać: głowę, kolor oczu, fryzurę, kolor włosów i odcień skóry.
  • Raz stworzona postać będzie używana we wszystkich trybach gry.
  • Postacie mogą być zmienione po zaakceptowaniu przez zakładkę „Character Customization” w menu „Universe”.

 

Universe

  • Bezpieczne / persistent miejsca do wylogowania: łóżka statków, główne stacje (Levski, GrimHex, Port Olisar). Lokacja powinna się nie zmieniać między logowaniami.
  • Dodano możliwość zyskiwania dobrej reputacji za zabijanie piratów NPC.
  • Piloci interwencyjni piloci AI mogą teraz przenosić urządzenia tłumiące. Te statki muszą zostać zniszczone lub pokonane, zanim gracz będzie mógł odejść QT.
  • Wdrożono funkcjonalność radiolatarni usługowych (service beacons).

 

Tworzenie radiolatarni

  • Zlokalizuj "Create Beacon" po prawej stronie menedżera kontraktów w mobiGlas.
  • Wybierz "Beacon Type" i kolejne opcje.
    • Transport osobisty: miejsce docelowe, wymagania dotyczące reputacji, oferowane płatności.
    • Pomoc w walce: wymagania dotyczące reputacji, oferowane płatności.
  • Stworzone sygnały nawigacyjne można wyświetlić na karcie Beacons.
  • Utworzone beacony można anulować w dowolnym momencie.

Akceptacja radiolatarni

  • Beacony można znaleźć w grupie "Beacons" w zakładce "General" menedżera kontraktów.
  • Beacon będzie wyświetlał typ nawigacyjny, nazwę inicjatora i oferowaną płatność.
  • Po zaakceptowaniu, możesz anulować / wycofać się z umowy w dowolnym momencie.

Wykonanie zadania z radiolatarni

  • Zakończone sygnały nawigacyjne automatycznie przejdą do zakładki "Historia".
  • Sygnały nawigacyjne będą automatycznie uzupełniane w zależności od miejsca docelowego transportu.
  • Ukończone z powodzeniem zadania z beaconów automatycznie uzyskają ocenę "pozytywną".
  • Po anulacji gracze mogą "ocenić" drugą stronę "pozytywnie" lub "negatywnie".
  • Gracze mogą również przeglądać swoją obecną reputację na zakładce "beacons".

 

Statki i pojazdy

  • Dodano: Tumbril Cyclone
  • Dodano: MISC Razor
  • Dodano: Nox Kue
  • Dodano: PRAR Distortion Scattergun rozmiar 4(Salvation), rozmiar 5(Absolution), rozmiar 6(Condemnation).
  • Dodano: APAR Ballistic Scattergun rozmiar 1(Havoc), rozmiar 2 (Hellion), i rozmiar 3 (Predator).
  • Dodano: KBAR 10-Series Greatsword (rozmiar 2)
  • Dodano: GATS Yellowjacket Ballistic Gatling (rozmiar 1)
  • Dodano: CF-557 Galdereen Repeater (rozmiar 5)
  • Dodano: Omnisky IX Laser Cannon (rozmiar 3)

 

FPS

  • Dodano: shotgun Gemini R97

 

UI

  • Zmiany wizualne, które mają lepiej wskazywać, że gracz jest w „focus mode” trybu interakcji
  • Zamieniono stare znaczniki, które były używane podczas walki nowymi 3D. Dotyczy to target brackets, znaczniki trafień i zablokowania rakiety na celu
  • Dodany kontur i dalsze polerowanie do celowych / ekranów z własnym dachem, w tym dodatkowe efekty dla tarcz i obszarów kadłuba.
  • Dodano dodatkowy ekran MFD w celu dostosowania kątów widzenia ekranów celowych / samoprzylepnych.

 

 

Aktualizacje istniejących już funkcji

Ogólne

  • Usunięto system modyfikacji portów ze wszystkich pojazdów.
  • Są teraz akcje powodujące opuszczenie możliwych do użycia foteli i stołków.
  • Zmniejszono kołysanie się kamery podczas oddychania.
  • Niewielkie zmiany tekstu w menu opcji w celu zwiększenia czytelności.
  • Aktualizacje zachowania AI związane z różną celnością i użyciem rakiet oraz poprawki błędów.
  • Zaktualizowano ekrany ładowania

 

Universe

  • Więcej działających miejsc siedzących w GrimHex.
  • Zwiększono jasność podświetlenia symboli interakcji na przyciskach windy GrimHex.
  • Zablokowano możliwość interakcji podczas Quantum Travel aby uniemożliwić pasażerom wyjście w podczas podróży.
  • Lepsza dźwięki tła dla GrimHex.
  • Więcej działających miejsc siedzących i aktualizacja niektórych punktów interakcji w Port Olisar.
  • Obniżono koszt w dobrej reputacji za taranowanie i usunięto karę w reputacji za nielegalne parkowanie.
  • Zaktualizowano oświetlenie w hangarze Levski.
  • Zaktualizowano różnych sklepikarzy o dodatkowe zachowania i dialogi.
  • Zaktualizowano tekstury powierzchni i topografię księżyców Crusadera.
  • Rozszerzono lądowisko "00" w Port Olisar, aby zmieściło Reclaimera.
  • Dodano dodatkowe misje środowiskowe.
  • Piloci AI mogą być trochę gadatliwi.
  • Aktualizacje oświetlenia hełmów.

 

Misje

  • Poprawa animacji NPC administratora.
  • Przy pierwszym otwarciu mobiGlasu zleceniodawca powinien wyświetlić pierwszą misję.
  • Po zaakceptowaniu misji menedżer kontraktów MobiGlas automatycznie wyświetla cele misji.
  • Zaktualizowano misje dodatkowymi dialogami.
  • Zmniejszenie kary w reputacji za misje pirackie i dodanie nagrody w reputacji za zabijanie graczy, którzy łamią prawo.

 

FPS

  • Ulepszone efekty dźwiękowe na powierzchniach planet dla wszystkich broni pierwszoosobowych.
  • Usunięto wstrząsy UI przy animacjach odrzutu broni.

 

UI

  • Różne poprawki i ulepszenia dźwięku w menu i mobiGlas.
  • Aktualizacja i poprawki wyświetlaczy hełmów (visor displays) w tym dodanie sygnatur IR/EM..
  • VMA powinno teraz działać w hangarze.
  • Przerobiono VMA i PMA wraz z menedżerami wyposażenia Star Marine i Arena Commander.
  • VMA powinno teraz działać w hangarze.
  • VMA i PMA teraz używają RTT.
  • Poprawione oświetlenie, kolor i jasność znaków dla PMA.

 

Statki i pojazdy

  • Zaktualizowano cieniowanie szkła dla następujących statków: Vanguard, Cutlass, Prospector, 85x, Hornet F7C, Nox, Dragonfly, seria 300, M50, Prospector, Gladius.
  • Zwiększono pobór mocy przez EMP podczas ładowania, zwiększono czas odnowienia po użyciu, zmniejszono Distortion Damage (obrażenia zniekształcające).
  • Dodano nowe wartości Distortion Damage we wszystkich elementach statków zdolnych do otrzymywania tego typu obrażeń.
  • Zwiększono długość odliczania do samozniszczenia na statkach, które wymagają wielu akcji by je opuścić.
  • Zwiększone sygnatury EM i IR dla statków, które użyły środków zakłócających (flary, chaffs) by lepiej odzwierciedlało różnice między nimi.
  • Obniżono siłę osłon, aktualizuje osłony by działały jako niezależne ekrany dla regeneracji, zwiększono opóźnienie, zmniejszono szybkość regeneracji.
  • Poprawiono zanik sygnału zakłócaczy rakiet, aby zmniejszyć potrzebę spamowania nimi w celu zmylenia rakiet.
  • Seria 300: Zwiększono rozmiar wszystkich hardpointów (mocowań) na broń: 325A: nos S4, skrzydło S3. Inne z serii 300: Wszystkie mocowania S3. Zaktualizowane zużycie paliwa i poprawiony lot atmosferyczny.
  • Zaktualizowano punkty wytrzymałości Glaive’a i 325a.
  • Zmniejszono rozrzut Sawbuck repeaters.
  • Statki mają teraz różne zasięgi radarów w zależności od ich wielkości i roli.
  • Skorygowano efekty ESP.
  • Zreorganizowano domyślny układ ekranu MFD w Reliant.
  • Aktualizacje i poprawki destrukcji VFX statków.
  • Zmiana wizualna serii laserowych działek Omnisky.

 

Arena Commander

  • Usunięto możliwość katapultowania się z trybów dla wielu graczy.
  • Można wybrać Prospektora w trybach wyścigowych.
  • Gracze będą teraz okresowo otrzymywać życia w „swarm modes”.
  • Usunięto możliwość interakcji dla otwierania/zamykania zewnętrza i blokowania / odblokowywania statku w trybie multiplayer.
  • Zmniejszono wytrzymałość „Vanduul scavengers”.

 

Star Marine

  • Poprzedni edytor ekwipunku został zamieniony systemem zarządzania bliźniaczym do aplikacji PMA dla MobiGlas umożliwiającym używanie broni i pancerzy zakupionych w „universe” we wszystkich trybach gry, które z nich korzystają.

 

Ładunki i handel

  • Kioski powinny wyświetlać pierwsze dwie cyfry po przecinku w ramach ceny kupna/sprzedaży.
  • Wydłużono czas despawnu ładunków.
  • Ulepszenie animacji noszenia i umieszczania pudeł.
  • Dodano efekt holo do posiadanych przedmiotów gdy próbujesz "umieścić" je aby gracze nie mieli zablokowanego pola widzenia przez trzymany przedmiot. Dodano mechanikę "szybkiego umieszczania", w której można trzymać LMB, aby rozpocząć umieszczanie (nie trzeba wybierać interakcji z miejscem).

 

Techniczne

  • Poprawa wydajności
  • Naprawa wielu błędów powodujących crash
  • Klient nie powinien już blokować się na czarnym ekranie kiedy nie będzie mógł się połączyć z serwerem gry
  • Zmniejszono drżenie obrazu powiązane z SLI

 

 

Poprawki błędów

Universum, ładunki i handel

  • Naprawiono brakujący hełm na cywilu w Grimhex.
  • Zakupione przedmioty nie powinny już zawierać 999999999 UEC w polu nazwy.
  • Wewnętrzna przestrzeń przewężenia we wraku Cutlassa nie powinna już wydawać się pozbawiona jakiegokolwiek światła.
  • Gracze nie mogą już od czasu do czasu utknąć po wykonaniu emotki.
  • Wentylator Dumper's Depot w Port Olisar powinien mieć teraz obracające się łopatki.
  • ATC na planetarnych posterunkach powinno teraz być w stanie wykryć, które miejsca są zajęte i nie dawać tam nowych statków.
  • Skrzynki z zaopatrzeniem medycznym nie powinny już zawierać napisu "przechowywanie odpadów" („waste storage”).
  • Maszyny górnicze na księżycowych placówkach powinny mieć teraz dźwięk.
  • Naprawiono teksturę „replaceme” głośników znajdujących się w Covalex.
  • Naprawiono, że Eslin nie siedzi na swoim stanowisku w Levski przez cp nie pojawiał się w łączności ATC.
  • Efekty interdykcji nie powinny już być odtwarzane kiedy Quantum Drive wciąż się ładuje.
  • Windy w GrimHex powinny teraz mieć dźwięk wciskania przycisków.
  • Różne zmiany w celu zmniejszenia nadmiernego rozmycia obrazu.
  • Gracze nie powinni już być w stanie wypchnąć graczy z używanych przez nich terminali ASOP.
  • Znacznik misji nie powinien już wydawać się ogromny, gdy znajduje się poza ramką aplikacji Starmap.
  • Znaczniki UI pierścienia/punktu kontrolnego nie powinny mieć opóźnionej aktualizacji po przejściu podczas wyścigu.
  • Gracze nie mogą już czasowo edytować pól tekstowych przedmiotu, który kupują.
  • Naprawiono brakujące znaczniki misji i przeniesiono misje dla łowców nagród od Kareah do Eckharta.
  • Pasażerowie powinni teraz prawidłowo widzieć efekty, gdy statek leci w Quantum Drive.
  • Naprawiono tracenie atmosfery przez hangary.
  • Sklep ze zwierzętami w Levski powinien mieć teraz model kolizji dla lady.
  • NPC nie powinni już się ślizgać na zakrętach.
  • Administrator NPC nie powinien już przestawać reagować po skonfiskowaniu skrzynki.
  • Otwarcie mobiGlas podczas przechodzenia do EVA nie powinno już powodować, że silniki EVA się zablokują.
  • Próba naprawy problemu z podwójnym włączaniem MobiGlas.
  • Naprawiono brakujące interakcje na kanapie w Cafe Musain.
  • Misje ECN powinny teraz zostać kończone prawidłowo.
  • Dołączanie się do gry z drużyną przy otwartej liście kontaktów nie powinno już pozostawiać Cię w głównym menu.
  • Aktualizacje systemu ubezpieczeń w celu usunięcia blokad roszczeń graczy.
  • Radar 3D powinien teraz poprawnie wyświetlać się na powierzchni planetarnej lub w jej pobliżu.
  • Jeśli gracz pozostanie na ASOP po złożeniu roszczenia ubezpieczeniowego, statek powinien teraz być dostępny, gdy licznik czasu osiągnie 0.
  • Terminale ASOP powinny teraz poprawnie wyświetlać koszt przyspieszenia roszczeń ubezpieczeniowych.
  • Punkty ciężkości broni nie powinny już być powielane w menu VMA.

 

Star Marine i tryb FPS

  • Końcowa tablica wyników w grze Star Marine powinna teraz poprawnie wyświetlać wynik.
  • Dźwięk broni powinien teraz rozchodzić się prawidłowo, gdy znajduje się na powierzchni obracającego się ciała planetarnego.
  • Gracz nie powinien już nie móc strzelać podczas pewnych przejściowych animacji (ADS lub kucając).
  • Dopracowane animacje ruchów ramion graczy podczas poruszania się w postawie przykucniętej z wyciągniętą bronią.
  • Gracze nie powinni dłużej utykać z otwartym menu opcji jeśli mieli je otwarte gdy kończył się mecz Star Marine.
  • Granaty nie powinny już być czasem rzucane jako niewypały.
  • Ograniczono rotację kamery obserwacyjnej FPS Orbit w Star Marine, aby przenikaniu (clipping).
  • Emotki bojowe nie powinny działać podczas używania pistoletu lub railguna.
  • Członkowie drużyny Star Marine nie powinni już od czasu do czasu posiadać znaczników przeciwnej drużyny.
  • Powinien teraz być dźwięk powiązany z monitorem stanu zdrowia aby lepiej wskazywać na wykrwawienie się.
  • Gracze nie powinni już tracić licznika czasu i otrzymywać elementu HUD u góry ekranu w Star Marine.
  • Wskaźniki dla pistoletu Arclight powinny teraz prawidłowo wyświetlać się na całej długości.
  • Gracz nie powinien już otrzymywać nagrody „savior” (zbawca) w trybie eliminacji Star Marine.

 

Statki, pojazdy i Arena Commander

  • Reliant powinien teraz odzyskać swój HUD.
  • Kciuki pilota na wolancie statków z serii 300 nie powinny już zginać do tyłu w stosunku do siły g.
  • Gracze powinni teraz umrzeć, gdy eksploduje ich Saber.
  • Naprawiono dziwne zmiany kąta kamery podczas przyspieszania/zwalniania dla Dragonfly.
  • Zdalna wieża w Super Hornecie nie powinna już od czasu do czasu strzelać przez kokpit.
  • Różne części statku Vanguard nie powinny prawdopodobnie rozpadać się podczas zniszczenia statku.
  • Freelancer DUR powinien teraz być możliwy do przywołania w hangarze.
  • Nos i kokpit Gladiusa powinny teraz prawidłowo się oderwać gdy zostaną zniszczone w zero-g.
  • Nos Buccaneera powinien teraz prawidłowo się oderwać, gdy zostanie zniszczony w zero-g.
  • Drzwi ładunkowe dla Starfarera powinny mieć teraz odpowiednie dopasowany dźwięk.
  • Dźwięk dla windy i bocznych drzwi Caterpillar powinien teraz pasować do animacji.
  • Kamera trzecioosobowa dla fotela pasażera Ursa nie powinna się już znajdować obok łazika.
  • Moduł dowodzenia Caterpillara powinien teraz prawidłowo odrywać się podczas zniszczenia statku.
  • Paliwo wodorowe powinno się regenerować gdy statek jest wyłączony, ale wciąż w ruchu.
  • Animacja sterowania powinna teraz działać prawidłowo podczas strafowania w Hornecie.
  • Naprawiono problemy z kolizją gracza w zero-g, które utrudniały wejście na statek.
  • Ekrany radarowe na Buccaneer i Caterpillar nie powinny już być odwrócone.
  • Silniki napędowe nie powinny już tracić VFX po naprawie w Cryastro.
  • Herald powinien teraz prawidłowo rozpadać się podczas zniszczenia.
  • Gladiator powinien teraz prawidłowo rozpadać się podczas zniszczenia.
  • W „swarm mode” pojedynczego gracza i kooperacji gracz powinien teraz odradzać się blisko skrzydłowych.
  • Łóżka dla statków z serii 300 powinny teraz mieć odpowiedni dźwięk.
  • Interfejs Dragonfly powinien teraz się poprawnie aktualizować aby odzwierciedlić kiedy statek przeszedł w tryb lotu SCM.
  • Wejście do Sabre Raven w zero-g powinno teraz działać poprawnie.
  • Naprawiono różne problemy z wejściem/wyjściem na 85x.
  • Dostosowano animacje wejścia/wyjścia w zero-g dla Scythe’a w celu naprawienia opóźnienia.
  • Stopy i kostki pasażera nie powinny już być wykręcone w Freelancerze.
  • Zmieniono zachowanie pod wpływem obrażeń w serii 300, aby naprawić problemy z rozerwaniem i naprawiono błędy z malowaniami 325a i 315p.
  • Znaczniki poszukiwanych (wanted) powinny teraz poprawnie wyświetlać się na HUDach statków.
  • Taranowanie własnych statków nie powinno już dawać statusu wanted.
  • Statek nie powinien już losowo zmieniać kierunku po aktywacji Quantum Jump.
  • MobiGlas nie powinien dłużej blokować się podczas szybkiego używania w stanie EVA.
  • Naprawiono zapętlenie animacji kontroli broni, aby działała gładko.
  • Broń powtarzalna dla statków nie powinna już mieć opóźnień tworzących iluzję wielu pocisków.
  • Rozmowy z administratorami powinny teraz być przerywane gdy się odchodzi.
  • VMA powinno być teraz możliwa do zarejestrowania na GrimHex i Levski.
  • Ryby w hangarze powinny teraz mieć odpowiednie nazwy.
  • Prywatne mecze Arena Commandera lub Star Marine wymagają teraz aktywnych graczy.
  • Stopy i dłonie pilota i drugiego pilota powinny teraz być odpowiednio dopasowane do elementów sterujących w Starfarer.
  • Ursa Rover powinien mieć teraz dźwięki kolizji podczas wjeżdżania w przedmioty.
  • Wybór nowego statku przed zakończeniem ładowania nie powinien już powodować, że VMA będzie wyświetlać nieprawidłowy loadout.
  • Wnęka ładunkowa VFX nie powinna się już unosić podczas opuszczania podnośnika.
  • Żółte napisy debugowe już nie powinny się pojawiać przy sygnalizowaniu możliwości przeskoczenia przeszkody.
  • Zoom nie powinien być resetowany podczas ruchu, gdy używany jest karabin snajperski Arrowhead
  • Różne poprawki błędów VFX zniszczeń, w tym pozostawania nieruchomego ciała po eksplozji, kawałków statków wyglądających na całe po zniszczeniu i niewłaściwych oderwań elementów.
  • Naprawiono problemy z oświetleniem na zewnętrznej stronie wraku Caterpillara.
  • Naprawiono brakujący HUD Dragonfly.
  • W pobliżu lądowisk zmniejszono turbulencje Scythe’a i M50.
  • 325A powinien być teraz w stanie załadować i mieć swoje domyślne pociski.
  • Katapulta Avengera powinna znowu działać prawidłowo.
  • Obniżona turbulencja lądowania Relianta Kore.
  • Przywołane okręty powinny być teraz tylko do odczytu w VMA.
  • "Waiting for players" i inne komunikaty powinny teraz wyglądać poprawnie w Arena Commander i Star Marine.
  • Wyścigi powinny teraz mieć poprawnie wskaźniki HUD punktów kontrolnych (checkpointów).
  • Gracze nie powinni już odradzać się na sobie na początku gry Arena Commander.
  • Statki w grze Arena Commander powinny się teraz odradzać z pełnymi osłonami.
  • Ostrzeżenia dotyczące nadlatujących pocisków  powinny prawidłowo znikać po uniknięciu pocisku.

 

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu. Polityka prywatności