Skocz do zawartości
  • Dołącz do nas!

    Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

    Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

Star Citizen V3.0.1

Data wydania: 2018.02.02


StarCitizen-2017-11-14-16-19-39-61_crop2.jpg

 

Wersja alpha Star Citizena oznaczona numerem 3.0.1-LIVE.706028 została załadowana na serwery live i jest już dostępna do pobrania.  Pełne patch notes dotyczące wersji 3.0 znajdziecie tutaj:

Zdecydowanie zaleca się skasowanie folderu USER dla klienta publicznego po zainstalowaniu aktualizacji, szczególnie,  jeśli zauważysz jakiekolwiek dziwne artefakty graficzne lub crashe podczas ładowania. Folder USER można znaleźć (dla instalacji domyślnych) w lokalizacji C:\Program Files\Roberts Space Industries\StarCitizen\LIVE.

 

Znane problemy:

  • NPC na stanowiskach administracyjnych (Admin) mogą przestać reagować. Ze względu na ten problem misje obejmujące odbiór przesyłek od nich zostały tymczasowo wyłączone. Developerzy zamierzają przywrócić je w wersji 3.1. Wdrożono obejście, które umożliwia ukończenie misji dostawczych poprzez upuszczenie przedmiotu misji w dowolnym miejscu na lub za kontuarem Admina.
  • Misji ECN nie można ukończyć, jeśli Admini NPC są niereponsywni.

 

Nowości

Zawartość ogólna

  • Do PMA dodano monokl i slot na dodatkowe akcesorium do oczu jako opcję.

Aktualizacje istniejących cech

Statki i pojazdy

  • AI ma teraz specjalne generatory osłon, które zapewniają połowę regeneracji osłon / wytrzymałości osłon.
  • Dla wszystkich statków, zredukowano HP osłon, obniżono ich regenerację, wydłużono czas wzrastania regeneracji. Osłony przepuszczają teraz tym więcej obrażeń fizycznych, im mniej mają punktów wytrzymałości.
  • Dla wszystkich statków zmniejszono wartość pancerza do 1,00 dla obrażeń fizycznych i 0,90 dla energetycznych.
  • Zredukowano obrażenia od pocisków i promień wybuchu.

Poprawki błędów

  • Gracze nie powinni już być wrzucani do wyścigów, które już się rozpoczęły co powodowało kod błędu.
  • Poprawka spekulacyjna dla brakujących przedmiotów na statkach.
  • Reputacja powinna teraz utrzymywać się pomiędzy sesjami gracza.
  • Poprawka ładowania się uzbrojenia EMP (robiły to znacznie szybciej niż było zamierzone).
  • Naprawiono niektóre rodziny broni poczynając od maksymalnego rozrzutu po znacznie wolniejsze się ładowanie niż oczekiwano.
  • Podczas przymierzania / oglądania ubrań twarz twojej postaci nie powinna już być oświetlona przez światła hełmu, którego nie ma.
  • Naprawiono duplikację statków jeśli dokonane zostały zmiany w pledge na stronie w tym samym czasie gdy w grze zgłoszono roszczenie ubezpieczeniowe.
  • Admini NPC powinni teraz akceptować pojemniki i umożliwić graczom ukończenie powiązanych z nimi misji.
  • Pojemniki umieszczone na kontuarach Adminów nie powinny już przenikać przez nie i opadać na podłogę.
  • Przedmioty za REC nie powinny już unieważniać wcześniejszych wypożyczeń, a pożyczaki, którym jeszcze pozostał jakiś czas użytkowania z poprzedniej wersji powinny być już dostępne.
  • Możliwe do przenoszenia pojemniki, które wypadły ze zniszczonego statku w ilości większej niż skrzynie SCU w siatce cargo będą odradzać się na pozycjach siatek cargo, a nie w pobliżu punktu pochodzenia świata.
  • Gracze nie powinni już być w stanie zepsuć swoich postaci i utknąć w formie białej kulki.

 

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu. Polityka prywatności