Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

Star Citizen V3.0.0ai PTU.681830

Data wydania: 2017.12.09


Poważne znane problemy

  • Niektóre statki mogą pojawiać się bez przedmiotów lub bez możliwości statusu "flight ready". Jeśli tak się stanie, zgłoś roszczenie ubezpieczeniowe, aby wymienić statek.
  • Pierwsza implementacja persystencji będzie zawierała liczne błędy i problemy.
  • Przedmioty i statki umieszczone w hangarach nie zapisują się między sesjami.

 

Najważniejsze aktualizacje

Wszechświat

  • Zaktualizowane efekty podróży kwantowych dla Khartu-Al.
  • Dodano trochę dodatkowej zawartości związanej z wrakami kosmicznymi.
  • Dodano licznik urzędu administratora oraz NPC-administratora do GrimHex i Port Olisar. Uwaga: Ten NPC będzie częścią wielu misji dostarczania  rzeczy do portu i będzie można z nim wchodzić w interakcję.
  • Aktualizowanie oświetlenia podczas cyklu śluzy powietrznej w celu odróżnienia poszczególnych etapów.

Statki i pojazdy

  • Poprawiono  wartości kątowe Nox i Dragonfly w celu rozwiązania różnych problemów związanych z gravlev.
  • Zmieniono wszystkie ekrany oznaczone jako "ekrany wsparcia" na urządzenia MFD.
  • Seria Constellation: dostosowano oświetlenie pomocnicze w przestrzeni ładunkowej, aby gracze lepiej widzieli.
  • Seria Aurora: dopracowanie animacji wychodzenia z łóżka, regulacji oświetlenia wnętrza i dodano nowe shadery szkła do paneli MFD.
  • Retaliator: Zaktualizowane animacje wejścia / wyjścia w łóżku i pod drzwi.

Poprawki błędów

  • Poprawiono pozycję MFD kapitana Starfarera.
  • Zapasy medyczne nie powinny już być zgłaszane jako artykuły rolne.
  • Gracze nie powinni już wracać  w pozie T po wylogowaniu w łóżku Prospectora.
  • Poprawiono automatyczne lądowanie w Cutlassie, aby było prawidłowo umieszczało statek na lądowisku.
  • Wejście statku przez EVA nie powinno już powodować przenikania gracza przez geometrię Mustanga Gamma i Omega.
  • Gracze nie powinni już być w stanie wyjść z Buccaneera podczas gdy jest w ruchu.
  • Mustangi Gamma i Omega powinny teraz mieć odpowiednie schematy malarskie.
  • Cutlass powinien teraz mieć dwa łóżka, a gracze nie powinni już wracać do nich w pozycji T.
  • Gracze nie powinni już wracać  w pozie T po wylogowaniu się w łóżku Mustang Bety.
  • Windy w Levski nie powinny już zamykać graczy w pułapce.
  • Gracze nie powinni już być w stanie usuwać przedmiotów ze sklepu, przymierzając je i odchodząc.
  • Różne poprawki dla zasobów pływających i przenikających ściany / podłogi w Levski.
  • Gracze nie mogą dłużej utknąć w stanie "upadku".
  • Górna część MobiGlas nie powinna być już odcinana podczas EVA.
  • Smugi silnika Avengera nie powinny już przechodzić przez statek podczas manewrowania z dużą prędkością.
  • Naprawiono różne problemy związane z celami i miejscami związanymi z misjami odzyskiwania czarnej skrzynki.
  • Udoskonalone podświetlenia interakcji i promptów interakcji w śluzie dokującej Starfarera.
  • Naprawiono błąd, przez który tylko jeden MFD działał w danym momencie.
  • Naprawiono problem kolizji z bocznymi drzwiami w Caterpillarze.
  • Skorygowano brakujące lub uszkodzone VFX dla podróży kwantowych na kilku statkach.
  • Gracze powinni teraz być w stanie wejść do drzwi modułu dowodzenia we wraku Caterpillara.
  • Naprawiono problem polegający na tym, że znacznik celu misji odzyskiwania skradzionych towarów znajdował się w niewłaściwym miejscu.
  • Naprawiono błąd, przez który ATC nie widziało Starfarerów na lądowiskach, co powodowało, że gracze mogli spawnować coś na ich wierzchu.
  • Gracze nie powinni już wracać  w pozie T po wylogowaniu się przy pomocy łóżka w serii 300.
  • Naprawiono różne problemy z oświetleniem w Levski.
  • Naprawiono różne problemy z VFX związanymi z niszczeniem Avengerów.
  • Usunięto nieuszczelnione hełmy i zaktualizowano ceny hełmów w sklepach.
  • Dodano nowe manekiny sklepowe tylko dla strojów pod kombinezon.
  • Animacje joysticków cofania w seriach Constellation, aby prawidłowo animowały.
  • Naprawiono problemy z oświetleniem (wyglądającym na czarne) dla wieżyczki i drzwi zewnętrznych Wardena i Hoplite'a.
  • Automatyczne wieżyczki powinny teraz poprawnie działać w trybie multiplayer.
  • Przerobiono misję utylizacji odpadów Ruto, więc nie odradza się wielu instancji i uniemożliwia graczom dostęp do Ruto.

Techniczne

  • Różne poprawki crashów.
  • Drobne poprawki wydajności.

 

Mniej istotne aktualizacje

Mniej istotne aktualizacje

  • Nie dotyczy

Brakujące kluczowe elementy:

  • Interfejs użytkownika
  • Ubezpieczenia i persystencja
  • Wewnętrzne dokowanie statków
  • Comm System

Błędy, problemy i problemy robocze (W / A):

  • Przedmioty i statki umieszczone w hangarach nie zapisują się między sesjami.
  • Aplikacja dostosowująca pojazdy jest na niewłaściwym przycisku MobiGlas i jeszcze nie działa.
  • Naprawa skrzydeł nie zawsze przywraca uzbrojenie.

 

Tłumaczenie: @Nebthtet + Google Translator :) 


 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności