Skocz do zawartości
  • Dołącz do nas!

    Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

    Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

Star Citizen V1.1.3

Data wydania: 2015.05.15


Dodano

  • Rozgrywka
    • Dodano przypomnienie jak się wykonuje obrót wzdłuż osi.
    • Dodano dodatkowe wspomagania by zmniejszyć zacinanie się Cutlassa po odrodzeniu.

 

Balans/Tweaki

  • Rozgrywka
    • Komenda „stuck” nie może być użyta w trybach w których gracze mogą konkurować ze sobą.
    • Zwiększono dystans porażki w części wyścigowej tutoriala.

 

Poprawki

  • Rozgrywka
    • Naprawiono problem gdzie w tutorialu drzwi hangaru nie chciały się otworzyć, gdy statek był przed nimi.
    • Usunięto exploit REC.

 

Znane problemy

  • Rozgrywka
    • Rozbieżność sieci może spowodować sytuację w której statek przeciwnika wygląda jakby był trafiany ale nie otrzymywał obrażeń, podczas gdy w rzeczywistości strzały nie trafiają.
    • Ślad broni ze statków, na które się nie patrzy są błędne.
    • Ogień z broni może pokazywać się z dala od końca lufy podczas strzelania w biegu.
    • Nie można wybrać w ekwipunku pistoletu zapalającego.
    • Wchodzenie lub wychodzenie ze statku powoduje widzenie przez innego gracza postaci w pozycji T.
    • Inne osoby nie widzą animacji przetaczania się leżącej postaci.
    • Postacie nie mają czasem właściwej animacji podczas schodzenia z fotela pilota po lądowaniu.
    • Postacie czasem się respawnują jako para oczu.
    • Może nastąpić crash klienta po naciśnięciu X do odrodzenia po uderzeniu w asteroidę.
    • Interakcja z elementami lobby może spowodować crash klienta zaproszonych graczy.
    • Nie można wyjść z kokpitu jeśli statek nie ma podwozia.
    • Inwersja sterowania nie działaj w domyślnym trybie kamery dla wieżyczki.
    • Postacie czasem nie mają głowy widocznej dla innych graczy.
    • Jeśli jacyś gracze wejdą do gry jako drużyna, to są przydzielani do innych drużyn.
    • W tutorialu jest szansa, iż dialog porażki nie pojawi się, lub zostanie zastąpiony innym dialogiem.
    • W tutorialu jest szansa, iż gracz utknie w kokpicie Gilly’ego jeśli będzie w nim, kiedy Gilly będzie do niego wchodził.
    • Wskazówki w tutorialu będą czasem pokazywane dla złego kontrolera.
    • Ręce postaci podczas jazdy buggy są połamane.
    • Statki czasem toną w lądowisku podczas automatycznego lądowania w MFF.
    • Podczas trybu lądowania gimbale blokują się w pozycji gdzie wcześniej wskazywał kursor; dezaktywacja trybu lądowania to naprawia.
    • Postacie korzystające z pistoletu używają animacji biegania zamiast unoszenia się w 0-G.
    • Lądowanie na platformie lądowniczej przy wykorzystaniu wspomagania powoduję wyrzucenie gracza do przodu, gdy statek wyląduje.
    • Czasem gracz usłyszy uderzenia o statek podczas lotu, podczas gdy w widoku z 3 osoby pojawiają się glitche graficzne.
    • Czasami po krótkim czasie pojawiają się rozciągnięte polygony na mapie Dying Star – możliwe że ma to związem z posiadaniem CPU i GPU AMD.
    • Crash klienta podczas wychodzenia z gry.
    • Kiedy strafe’ujemy do góry podczas startu, statki czasem lekko się obracają.
    • Jest czasem sekunda pauzy po zniszczeniu i/lub respawnie statku.
    • Statki czasem się teleportują po pauzie odrodzenia.
    • Hełm pilota cały czas trzęsie się w tutorialu.
    • Klient czasami ma crash podczas wychodzenia z Squadron Battle.
    • Klient czasami ma crash podczas lądowania na platformie w MFF.
  • Statki
    • Wszystkie statki poza Hornetem nie zostawiają za sobą smugi gdy przenoszą Core.
    • Czasami podczas wychodzenia ze statku niektóre z nich tracą kolizję.
    • Bronie uderzające w osłony używają złych dźwięków.
    • 300i, Avenger, i Hornet są czasem odchylone do tyłu podczas lądowania na platformie.
    • 300i, Hornet, M50 i Cutlass nie mają animacji głównych silników podczas lotu.
    • Kolory HUD nie są spójne dla Avengera, Gladiatora, wszystkich wariantów Horneta, i dla Cutlassa.
    • Warianty 300 (oprócz 350r) mają trzy zaczepy na silniki, pozwalając na umieszczenie 3 silników.
    • Na wlotach Aurory nie jest wyświetlana farba.
    • Longswordy na dolnych zaczepach Aurory powodują niestabilność po wylądowaniu z powodu zbyt dużej kolizji na tych broniach.
    • Avenger posiada drzwi, których nie da się otworzyć w trybie gry wieloosobowej.
    • W Avengerze siedzenie pilota nie ma części tekstur.
    • Nos Avengera idzie lekko w dół po zakończeniu dopalania.
    • Kursor czasem znika po śmierci – przeskoczenie do innych trybów widoku czasem to poprawia.
    • Statyki uszkodzenia Gladiusa czasem odczepiają zdrowe części poszycia zamiast uszkodzonych.
    • Kiedy użytkownik wchodzi do Gladiusa ze strefy lądowania, słyszy “Landing request approved / complete”.
    • Wszystkie Hornety nie mają rurki na głównym silniku.
    • Dźwięki silnika Horneta są bardzo ciche.
    • W Hornetach Ghost i Trackerze górny hardpoint nie pojawia się w holostole.
    • Postać czasem odradza się na stojąco w wariantach Mustanga.
    • Jeśli się odłączy duże silniki Cutlassa na holostole to nie można ich z powrotem przyłączyć.
    • Cutlass nie ma zamontowanych swoich silników sterujących Trireme w domyślnym ustawieniu.
    • Na holostole nie da się zamontować na Cutlassie silników sterujących Trireme (pozostanie tak póki nie będą gotowe do użycia).
    • Kokpit Cutlassa przyśpiesza bardzo szybko gdy zostanie odłączony od ładowni.
    • Postać wtapia się w fotel podczas pilotowania Cutlassa Blue lub Red.
    • Brakuje wieżyczki w Cutlassie Blue.
    • Zabicie Cutlassa nie daje czasem punktów w tablicy wyników.
    • Rampa załadunkowa Freelancera nie ma kolizji.
    • Brakuje głównych silników sterujących Freelancera.
    • Postać może utknąć w kadłubie Freelancera nad prawym podwoziem.
    • Pomiędzy stołem a wieżyczką na mostku Taurusa jest czarny obiekt
    • Brakuje opcji użycia niektórych obiektów Retaliatora.
    • Silniki sterujące Retaliatora w hangarze nie są ustawione w pozycji lądowania.
  • Komponenty
    • Problemy z folderem użytkownika mogą spowodować zniknięcie amunicji oraz usterki innych części statku.
    • Rakiety drugiej fali pocisków Rattler Cluster używają tej samej trajektorii.
    • Do rakiet nie jest doliczana prędkość statku z którego są wystrzeliwane.
    • Silniki nie mogą być wyłączone w sterowaniu mocą.
    • Generatory osłon Seal Corporation nie będą widoczne po zamontowaniu na statku Hornet.
    • Rakiety nie są widziane przez gracza, który odpalił je przy wysokiej prędkości.
    • Rakiety wizualnie pozostają z tyłu, gdzie pozostają aż wybuchną.
  • Interfejs użytkownika
    • Lag PIP będzie odpadać wraz ze zwiększonym dystansem, zależnie od tego jak szybko statek zbliża się do celu. Dzieje się tak tylko w odległości kilkuset metrów.
    • Dla Mustangów i statków z serii 300 zaczep na osłony na holostole jest zbyt mały.
    • Na rakietach po wystrzeleniu zostaje mała część interfejsu naprowadzającego statku.
    • Farby w holostole są przedmiotami zastępczymi.
    • Powrót do lobby zmienia wybór statku na domyślny (czasem nie jest to pokazywane, lecz na końcu tak właśnie się dzieje).
    • Trzymanie Tab, gdy inicjalizuje się HUD powoduje sprawienie, iż tablica wyników stale jest obecna na HUDzie.
    • Wiele elementów HUD w AC jest zduplikowanych.
    • Tekst „Missile Evaded” jest czarny zamiast zielonego.
  • Środowisko
    • Kosmiczny krab z Thorshu Grey nie ma animacji.
    • W Self Land czerwone światła windy są włączone nawet gdy winda nie jest używana.
    • Chmury pojawiają się i znikają w trybie wyścigów.
    • Jest kilka miejsc w hangarze, w których postać może wypaść poza tekstury.
    • Plakat Pucharu Murraya nie pojawia się w hangarze asteroidowym.

 

Tłumaczenie: @Vim


 

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu. Polityka prywatności