Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

Star Citizen V1.1.2

Data wydania: 2015.05.09


Dodano

Rozgrywka

  • Dodano tutorial (poziom szkoleniowy) do gry.
  • Dodano system rozmów umożliwiający NPCom detekcję postaci gracza i zaczynanie dialogów.
  • Dodano możliwość wyłączania i włączania konkretnych systemów w statkach przez skryptowane wydarzenia w grze.
  • Dodano możliwość lotu w hangarze na potrzeby tutoriala.
  • Zwiększono maksymalną ilość grupy publicznej Multiplayer Free Flight lobby do 8 osób.
  • Dodano wskazówki do pomocy graczom którzy utkną gdzieś w tutorialu.
  • Dodano cele misji do 6 rozdziału tutoriala.

Statki

  • Dodano animacje do przesłon silników silników na Cutlassie.
  • Dodano audio do wchodzenia do kokpitu Redeemera.
  • Dodano efekt kurzu kiedy silniki są używane wewnątrz hangaru.
  • Interfejs użytkownika
  • Dodano efekty na ekranie dla wskazówek tutoriala.
  • Dodano ikony i obrazki dla wskazówek tutoriala.
  • Dodano obrazy dla wybierania trybów tutoriala.
  • Dodano różne odcienie w holostole aby można było odróżnić które statki były kupione za REC.
  • Zaimplementowano wiadomości UI wyjaśniające czemu gracz został wyrzucony do hangaru.
  • Po śmierci pojawi się informacja kto cię zabił i przy pomocy jakiej broni.

Środowisko

  • Dodano animacje i dźwięk zamykania i otwierania drzwi asteroidowego hangaru w tutorialu.
  • Dodano animowany licznik czasu w Capture the Core.
  • Dodano do hangaru miniaturkę Khartu-Al.

 

Balans/tweaki

Rozgrywka

  • Zmniejszono liczbę graczy w lobby do 4 we wszystkich trybach prócz wyścigów Pucharu Murraya.
  • Funkcjonalność załogi wieloosobowej (multi-crew) – pasażerowie są zabijani, kiedy pilot ginie lub się rozłącza by nie utknęli w miejscu.
  • Ulepszono szukanie publicznych meczów – klient szuka najlepszego możliwego meczu – nie poprzestaje obecnie na pierwszym możliwym.
  • Zwiększono wypłaty REC we wszystkich trybach prócz wyścigów.
  • Zmieniono przycisk do zamykania wskazówek w tutorialu na spację / „Back” na gamepadzie.
  • Dostosowano prędkość strafe’ów w pobliżu platform do lądowania.
  • Zaktualizowano liczne linie dialogowe w tutorialu.
  • Ulepszono logikę tutoriala dla wykrywania jakiego kontrolera używa gracz.
  • Zwiększono liczbę flar w tutorialu do 50.
  • Poprawiono prędkość ładowania się tutoriala.

Komponenty

  • Zmniejszono zakres widzenia, prędkość oraz prędkość skrętu Tempestów.
  • Dipole odbijające (chaff) są teraz bardziej skuteczne przeciw Stalkerom oraz Tempestom.

Interfejs użytkownika

  • Zmniejszono przezroczystość ekranu lobby, tak by hangar był mniej widoczny poprzez UI.

 

Poprawki

Rozgrywka

  • Naprawiono radar/system lądowania nie działający gdy ko-pilot wszedł do statku przed pilotem.
  • Naprawiono problem gdzie postać automatycznie dokonywała interakcji z przedmiotami po wyjściu z sim poda.
  • Naprawiono problem gdzie gracz tracił połączenie kiedy wychodził z holostołu i utykał w nieskończonym ładującym się ekranie.
  • Naprawiono problem zaraportowany podczas stress testów gdzie niektórzy gracze otrzymywali wiadomość “ERROR – Disconnection (Code 17) Unlocalized Error” na koniec meczów.
  • Naprawiono animację biegu gracza.
  • Naprawiono problem gdzie gracze wchodzili nawzajem do swoich statków w trakcie lotu.
  • Naprawiono problem gdzie tryb decoupled nie był wyłączany po wystartowaniu z lądowiska.
  • Naprawiono problem gdzie po odrodzeniu statek nie mógł skręcać w lewo czy w prawo.
  • Naprawiono problem gdzie gracz nie mógł się odrodzić, gdy inny gracz wyszedł z gry.
  • W tutorialu rakiety się odradzają, by zapobiec ryzyku że gracz utknie po spudłowaniu rakietą (PTU).
  • Naprawiono problem gdzie użytkownik wieżyczki nie widział śladów strzałów oddanych przez pilota.
  • Naprawiono crash gry po przechodzeniu z serwera z powrotem do hangaru.
  • Naprawiono problem w rozdziale 4 tutoriala gdy niedostępne lądowiska w hangarze pokazywały się jako aktywne.
  • Naprawiono problem w rozdziale 5 tutoriala gdzie Gilly opuszczał kwestię dotycząca dopalacza, jeśli przeszedłeś poprzednie rozdziały.
  • Naprawiono problem w tutorialu, gdzie gracz mógł zostać zabity po dostaniu odpowiedniej ilości trafień w kokpit.
  • Poprawka do automatycznego lądowania, gdzie po lądowaniu w trybie decoupled, nie włączał się on po starcie.
  • Naprawiono długi okres ładowania powodowany nowym systemem konwersacji (PTU).
  • Naprawiono przepustnicę dla Logitech Extreme 3D Pro (PTU).
  • Naprawiono kilka przypadków, gdy tutorial mógł posuwać się do przodu nie po kolei.
  • Naprawiono problem gdzie automatyczne lądowanie próbowało lądować nawet wtedy, gdy gracz jest pod lądowiskiem (PTU).
  • Naprawiono problem gdzie robienie beczek podczas zwrotu, powodowało niezaliczenie rozdziału 2 tutoriala.
  • Naprawiono problem gdzie przycisk „back” nie działał na kontrolerze z Xboxa w tutorialu.
  • Naprawiono problem rozbijania się statku, gdy gracz wyleciał poza strefę tutoriala w czasie gdy obsługiwał menu statku.
  • Naprawiono problem gdzie HUD nie pojawiał się po śmierci gracza.
  • Naprawiono problem gdzie gracz logował się w AC z UI, ale bez hełmu.
  • Naprawiono problem gdzie gracz ładujący się do trybu wyścigów, ładował się poza tunelem startowym.
  • Naprawiono problem gdzie strafe do góry statku nie skalował się podczas startu.
  • Naprawiono kwestię powodującą „skakanie” pocisków rakietowych podążających za celem.

Statki

  • Naprawiono problem z dialogiem „launched complete” w serii 300.
  • Naprawiono drabinę w 300i powodującą problemy po wylądowaniu.
  • Naprawiono problem gdzie 300i nie miała dopalacza dla swoich głównych silników.
  • Naprawiono problem gdzie ciąg silników 315 nie był wycentrowany.
  • Naprawiono brakującą grafikę alokacji energii w HUDzie Aurory.
  • Naprawiono brakujące zaczepy na skrzydłach w Aurorze LN.
  • Zaczepy na skrzydłach Aurory LN ponownie akceptują broń o wielkości 1 (PTU).
  • Naprawiono problem gdzie ostrzelanie Gladiatora z pistoletu powodowało zmianę jego „skóry” na najbardziej zniszczoną.
  • Naprawiono możliwość umieszczania Scorpionów na skrzydłach Gladiusa.
  • Naprawiono wysokość bocznych płoz lądowniczych Horneta tak, by pasowały wysokością do płozy przedniej.
  • Naprawiono problem gdzie czasem M50 za bardzo dryfował.
  • Naprawiono problem gdzie koła na M50 odczepiały się chwilowo od statku podczas lądowania.
  • Naprawiono problem z „wypłowiałym/spranym” wyglądem zewnętrznym M50 w hangarze.
  • Naprawiono problem gdzie gracz często przenikał przez statek podczas wychodzenia z Mustanga.
  • Naprawiono problem z kolizją uniemożliwiający wejście do Cutlassa od tyłu.
  • Naprawiono problem powodujący że gracz tonął w siedzeniach Freelancera MAX.
  • Naprawiono brak kolizji z siedzeniem w wieżyczce Redeemera.
  • Naprawiono wygląd podwozia w Retaliatorze.

Komponenty

  • Naprawiono brak rozbłysku z lufy po wystrzale dla 9-series Longsword.
  • Naprawiono problem z nie pojawiającym się pylonem rakietowym w holostole dla wybranej Aurory.

Interfejs użytkownika

  • Zaktualizowano fabryczny obrazek gamepada w grze – strafe do przodu jest teraz na lewym triggerze+prawym bumperze (LT+RB), a strafe do tyłu jest teraz na lewym triggerze+lewym bumperze (LT+LB).
  • Umożliwiono anulowanie wyszukiwania meczu w lobby.
  • Naprawiono problem gdzie załadowanie się z powrotem do lobby powoduje zresetowanie wyboru statku na domyślny.
  • Naprawiono cały czas widoczną wskazówkę „wystrzelona rakieta”.
  • Naprawiono nie pojawiający się marker UI prowadzący gracza w tutorialu.
  • Naprawiono problem gdzie wszystkie kontakty pokazują się jako „online”.
  • Poprawiono wszystkie literówki w tutorialu.
  • Poprawiono problem z ucinaniem listy kontaktów we wszystkich rozdzielczościach z aspect ratio 4:3 i 5:4.
  • Poprawiono problem gdzie ustawienia sterowania nie mogły być wyeksportowane dopóki nie zresetowano ich do standardowych.
  • Naprawiono bug powodujący multiplikowanie się wielu elementów HUD w AC.
  • Komunikatu błędu wyrzucające gracza do hangaru nie były intuicyjne i zostały poprawione.

Środowisko

  • Naprawiono problem gdzie trafione małe asteroidy wydawały dźwięk jakby były z metalu.
  • Naprawiono problem gdzie oba pierścienie w Capture the Core wydawały się niebieskie.
  • Naprawiono problem gdzie tutorialowy hangar był widoczny w wieloosobowym Free Flighcie.
  • Naprawiono kwestię braku kolizji z kosmicznym złomem na Broken Moon.
  • Naprawiono problem nie pojawiającego się plakatu Pucharu Murraya.
  • Lewa i prawa ściana skalna zniknęły w hangarze asteroidowym.
  • Naprawiono brak kolizji na piętrze w Revel&York.
  • Naprawiono problemy graficzne z pomostami w hangarze Self-Land.
  • Naprawiono problem gdzie ekran kalendarza (ozdoba hangarowa) był przezroczysty.
  • Zaktualizowano przezroczystość niebieskiego statków w holostole.
  • Naprawiono problem gdzie lampy w tutorialu nie miały tekstury i wydawały się całe białe.

 

Znane problemy

Rozgrywka

  • Rozbieżność sieci może spowodować sytuację w której statek przeciwnika wygląda jakby był trafiany ale nie otrzymywał obrażeń, podczas gdy w rzeczywistości strzały nie trafiają.
  • Ślad broni ze statków, na które się nie patrzy są błędne.
  • Ogień z broni może pokazywać się z dala od końca lufy podczas strzelania w biegu.
  • Nie można wybrać w ekwipunku pistoletu zapalającego.
  • Wchodzenie lub wychodzenie ze statku powoduje widzenie przez innego gracza postaci w pozycji T.
  • Inne osoby nie widzą animacji przetaczania się leżącej postaci.
  • Postacie nie mają czasem właściwej animacji podczas schodzenia z fotela pilota po lądowaniu.
  • Postacie czasem się respawnują jako para oczu.
  • Może nastąpić crash klienta po naciśnięciu X do odrodzenia po uderzeniu w asteroidę.
  • Interakcja z elementami lobby może spowodować crash klienta zaproszonych graczy.
  • Nie można wyjść z kokpitu jeśli statek nie ma podwozia.
  • Inwersja sterowania nie działaj w domyślnym trybie kamery dla wieżyczki.
  • Postacie czasem nie mają głowy widocznej dla innych graczy.
  • Jeśli jacyś gracze wejdą do gry jako drużyna, to są przydzielani do innych drużyn.
  • W tutorialu jest szansa, iż dialog porażki nie pojawi się, lub zostanie zastąpiony innym dialogiem.
  • W tutorialu jest szansa, iż gracz utknie w kokpicie Gilly’ego jeśli będzie w nim, kiedy Gilly będzie do niego wchodził.
  • Wskazówki w tutorialu będą czasem pokazywane dla złego kontrolera.
  • Ręce postaci podczas jazdy buggy są połamane.
  • Statki czasem toną w lądowisku podczas automatycznego lądowania w MFF.
  • Podczas trybu lądowania gimbale blokują się w pozycji gdzie wcześniej wskazywał kursor; dezaktywacja trybu lądowania to naprawia.
  • Postacie korzystające z pistoletu używają animacji biegania zamiast unoszenia się w 0-G.
  • Lądowanie na platformie lądowniczej przy wykorzystaniu wspomagania powoduję wyrzucenie gracza do przodu, gdy statek wyląduje.
  • Czasem gracz usłyszy uderzenia o statek podczas lotu, podczas gdy w widoku z 3 osoby pojawiają się glitche graficzne.
  • Czasami po krótkim czasie pojawiają się rozciągnięte polygony na mapie Dying Star – możliwe że ma to związem z posiadaniem CPU i GPU AMD
  • Crash klienta podczas wychodzenia z gry.
  • Kiedy strafe’ujemy do góry podczas startu, statki czasem lekko się obracają.
  • Jest czasem sekunda pauzy po zniszczeniu i/lub respawnie statku.
  • Statki czasem się teleportują po pauzie odrodzenia.
  • Hełm pilota cały czas trzęsie się w tutorialu.

Statki

  • Wszystkie statki poza Hornetem nie zostawiają za sobą smugi gdy przenoszą Core.
  • Czasami podczas wychodzenia ze statku niektóre z nich tracą kolizję.
  • Bronie uderzające w osłony używają złych dźwięków.
  • 300i, Avenger, i Hornet są czasem odchylone do tyłu podczas lądowania na platformie.
  • 300i, Hornet, M50 i Cutlass nie mają animacji głównych silników podczas lotu
  • Kolory HUD nie są spójne dla Avengera, Gladiatora, wszystkich wariantów Horneta, i dla Cutlassa.
  • Warianty 300 (oprócz 350r) mają trzy zaczepy na silniki, pozwalając na umieszczenie 3 silników.
  • Na wlotach Aurory nie jest wyświetlana farba.
  • Longswordy na dolnych zaczepach Aurory powodują niestabilność po wylądowaniu z powodu zbyt dużej kolizji na tych broniach.
  • Avenger posiada drzwi, których nie da się otworzyć w trybie gry wieloosobowej.
  • W Avengerze siedzenie pilota nie ma części tekstur.
  • Nos Avengera idzie lekko w dół po zakończeniu dopalania.
  • Kursor czasem znika po śmierci – przeskoczenie do innych trybów widoku czasem to poprawia.
  • Statyki uszkodzenia Gladiusa czasem odczepiają zdrowe części poszycia zamiast uszkodzonych
  • Kiedy użytkownik wchodzi do Gladiusa ze strefy lądowania, słyszy “Landing request approved / complete”.
  • Wszystkie Hornety nie mają rurki na głównym silniku.
  • Dźwięki silnika Horneta są bardzo ciche.
  • W Hornetach Ghost i Trackerze górny hardpoint nie pojawia się w holostole.
  • Postać czasem odradza się na stojąco w wariantach Mustanga.
  • Jeśli się odłączy duże silniki Cutlassa na holostole to nie można ich z powrotem przyłączyć.
  • Cutlass nie ma zamontowanych swoich silników sterujących Trireme w domyślnym ustawieniu.
  • Na holostole nie da się zamontować na Cutlassie silników sterujących Trireme (pozostanie tak póki nie będą gotowe do użycia).
  • Kokpit Cutlassa przyśpiesza bardzo szybko gdy zostanie odłączony od ładowni.
  • Postać wtapia się w fotel podczas pilotowania Cutlassa Blue lub Red.
  • Wieżyczka Cutlassa Blue zniknęła.
  • Zabicie Cutlassa nie daje czasem punktów w tablicy wyników.
  • Rampa załadunkowa Freelancera nie ma kolizji.
  • Brakuje głównych silników sterujących Freelancera.
  • Postać może utknąć w kadłubie Freelancera nad prawym podwoziem.
  • Brakuje opcji użycia niektórych obiektów Retaliatora.
  • Silniki sterujące Retaliatora w hangarze nie są ustawione w pozycji lądowania.

Komponenty

  • Problemy z folderem użytkownika mogą spowodować zniknięcie amunicji oraz usterki innych części statku.
  • Rakiety drugiej fali pocisków Rattler Cluster używają tej samej trajektorii.
  • Do rakiet nie jest doliczana prędkość statku z którego są wystrzeliwane.
  • Silniki nie mogą być wyłączone w sterowaniu mocą.
  • Generatory osłon Seal Corporation nie będą widoczne po zamontowaniu na statku Hornet.
  • Rakiety nie są widziane przez gracza, który odpalił je przy wysokiej prędkości
  • Rakiety wizualnie pozostają z tyłu, gdzie pozostają aż wybuchną

Interfejs użytkownika

  • Lag PIP będzie odpadać wraz ze zwiększonym dystansem, zależnie od tego jak szybko statek zbliża się do celu. Dzieje się tak tylko w odległości kilkuset metrów.
  • Dla Mustangów i statków z serii 300 zaczep na osłony na holostole jest zbyt mały.
  • Na rakietach po wystrzeleniu zostaje mała część interfejsu naprowadzającego statku.
  • Farby w holostole są przedmiotami zastępczymi.
  • Powrót do lobby zmienia wybór statku na domyślny (czasem nie jest to pokazywane, lecz na końcu tak właśnie się dzieje).
  • Wiele elementów HUD w AC jest zduplikowanych.

Środowisko

  • Kosmiczny krab z Thorshu Grey nie ma animacji.
  • W Self Land czerwone światła windy są włączone naweet gdy winda nie jest używana.
  • Chmury pojawiają się i znikają w trybie wyścigów.
  • Jest kilka miejsc w hangarze, w których postać może wypaść poza tekstury.

 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności