Dodano
-
Rozgrywka
- Dodano tryb gry wieloosobowej dla trybu Free Flight.
- Dodano funkcję wyłączenia IFCS kiedy statek wyląduje.
- Dodano lądowanie/dokowanie do trybu Free Flight (włączane przyciskiem N).
- Dodano możliwość proszenia o zezwolenie na lądowanie/dokowanie w trybie Free Flight (uruchamiane środkowym przyciskiem myszki kiedy lądowanie/dokowanie jest aktywne).
- Dodano możliwość automatycznego podchodzenia do lądowania w trybie Free Flight (za pomocą klawisza M, w zasięgu strefy lądowania i po otrzymaniu zezwolenia na lądowanie/dokowanie).
- Dodano technologię naziemną dla nowego systemu stanu uszkodzenia statku.
- Dodano system REC.
- Dodano system wywołujący turbulencję od silników unoszącego się nad czymś statku.
-
Statki
- Gladius jest gotowy do lotu.
- Dodano nowy system uszkodzeń Gladiusa.
- Retaliator jest już w hangarze.
-
Komponenty
- Dodano skórkę SXSW dla Aurory.
- Przerobiono broń balistyczną tak by miała własne wyposażenie, przez co można je automatycznie połączyć razem z amunicją.
-
Interfejs użytkownika
- Dodano wizualne ostrzeżenie o przegrzaniu do ostrzeżenia dźwiękowego.
- Dodano numery identyfikacyjne na końcu nazw zwyczajnych Vanduuli w trybia Vanduul Swarm.
- Dodano wyświetlanie statusu ESP (nie jest podłączone pod żaden klawisz, ale można je włączać i wyłączać z poziomu menu głównego).
- Dodano do asysty dokowania wysokościomierz pokazujący odległość od platformy.
- Dodano do tablicy wyników walutę za którą można wypożyczać statki i osprzęt (rental equipment credits), których wartość jest obliczana na koniec meczu.
- Dodano wyświetlanie Ping (aktualnie nie działa).
- Dodano kontrolę czułości krzywizn do opcji sterowania.
- Dodano do menu opcji opcję tworzenia podgrup w podgrupach.
-
Środowisko
- Dodano do hangaru stanowisko symulatora (zastępuje menu Arena Commander w kokpicie statku).
- Dodano model statku Xi’An.
- Dodano model statku Khartu-Al.
Balans/tweaki
-
Gra
- Zwiększono ilość platform do dokowania w trybie Free Flight do 8.
- Zmieniono system strzelania do sojuszników – teraz piloci dostają „naruszenia” za spowodowanie pewnej liczby uszkodzeń sprzymierzonej jednostki .w krótkim odstępie czasu. Za zbyt wiele takich przypadku jest się usuwanym z meczu.
- System Comstab powoduje łagodniejsze zwalnianie, co może prowadzić do poślizgu.
- Tablicę wyników otwiera się teraz tabulatorem.
- Rozglądanie się jest włączane prawym ctrl+tab.
- Schylanie się jest włączane przez ctrl.
- Limity G-safe są teraz dostosowane do prędkości statku zamiast do wyznaczonych odgórnie wartości.
-
Statki
- Dostosowano sterowanie wielu serii statków.
- Zmieniono system oświetlenia w statkach serii 300.
- Statki serii 300 mogą już mieć zainstalowaną na skrzydłach broń o poprawnym rozmiarze 2.
- Usprawniono przednie światła Auror, tak by padały z kilku różnych punktów.
- Hornet może już mieć zainstalowaną wieżyczkę o poprawnym rozmiarze 2.
- Hornet składa skrzydła podczas lądowania.
- Cutlass może już mieć zainstalowaną wieżyczkę o poprawnym rozmiarze 2.
- M50 może mieć zamontowaną na skrzydłach broń w rozmiarze 2, o ile będzie nieruchoma.
- Dziobowa wieżyczka Mustanga dostosowana do montowania broni w rozmiarze 1.
-
Komponenty
- Zastąpiono dźwięk strzału działka elektromagnetycznego (mass driver cannon) bardziej odpowiednim dla 60-mm broni balistycznej (wcześniej był to dźwięk lasera).
- Punkty podłączania broni zostały zmienione tak, by punkty ruchome mieściły broń o 1 rozmiar mniejszą niż w opisie. Punkty z nieruchomym podłączeniem pozostają tej samej wielkości.
- Nieruchome punkty montowania broni są teraz na standardowym wyposażeniu każdego statku i pozwalają na zainstalowanie broni w odpowiednim rozmiarze bez dodatkowego sprzętu.
- Dostosowano obrażenia i ciepło wydzielane przez działko Sledge II by było porównywalne z inną bronią w rozmiarze 1.
- Dostosowano masę rakiet by była bardziej realistyczna.
- rakiety drugiej fazy Rattler rozwijają większą prędkość i mają lepsze przyspieszenie.
-
Interfejs użytkownika
- Usunięto menu Arena Commander z kokpitu statków. Jest teraz dostępne przez symulator i wciśnięcie ESC.
- Platformy do lądowania nie są już wyświetlane na radarze poza trybem lądowania.
- Kontrolka G-safe wyłącza się podczas używania dopalacza.
- Można mapować guziki samozniszczenia.
- Holoprojektor (Holotable) w hangarze pokazuje teraz przedmioty w oparciu o typ, podtyp i nazwę.
- Można oddziaływać na holoprojektor za pomocą klawisza F, a nie jak wcześniej, wciskając TAB.
- Zmieniono system importowania własnych ustawień, tak, by możliwa była modyfikacja domyślnego profilu w oparciu o informacje z forum.
Poprawki
(PTU) – oznacza naprawiony bug z PTU.
-
Rozgrywka
- REC raportuje teraz na stronę WWW RSI (PTU).
- Statki mogą teraz ponownie wystartować po tym jak pilot wróci na swoje miejsce po automatycznym wylądowaniu (PTU).
- Naprawiono wiele problemów ze startem po tym jak statek wylądował (PTU).
- Naprawiono problem który wyświetlał nieprawidłową nową grafikę obrażeń po użyciu AMD crossfire.
- Naprawiono problem przez który piloci AI źle oceniali położenie statku z którym kolizji chcieli uniknąć.
- Naprawiono w trybie Battle Royale dźwięk oznajmiający ostatnią ofiarę, rozlegający się za każdym razem gdy zostanie zniszczony statek po tym, jak jeden z pilotów zdobędzie 13000 punktów.
- Naprawiono błędy w obliczaniu momentu obrotowego statku, co powodował jego niestabilność.
- Naprawiono problem przez który silniki sterujące drgały do przodu i do tyłu.
- Naprawiono rakiety Vanduuli, które opuszczały fazę lotu w trybie Coop Vanduul Swarm.
- Statki NPC pojawiają się teraz w odpowiednim miejscu w trybie Dying Star Vanduul Swarm (PTU).
- Naprawiono problem z nieprawidłowo wyświetlanym czasem gry.
- Naprawiono problem z zawieszaniem się gry po uruchomieniu holoprojektora mając na wyposażeniu pewne rodzaje broni (PTU).
- Zwiększono dystans przy którym statki wypuszczą sprzęt do lądowania, by uniknąć wzajemnego spychania się z platformy (PTU).
- Naprawiono problem z wyświetlaniem u pilota animacji wsiadania do statku gdy robią to inni gracze (PTU).
- Postać powinna teraz umrzeć przy kolizji z dużą prędkością, zamiast przelecieć na drugą stronę przeszkody (PTU).
- Naprawiono problem występujący podczas używania TrackIR lub HOMAS razem z Target Focus, gdzie głowa postaci drga i rusza się w niekontrolowany sposób.
- Naprawiono problem z postacią gracza pojawiającą się czasem z hełmem założonym tyłem do przodu.
-
Statki
- Statki z serii 300 dostały części chłodzące na sterburcie (po prawej).
- 350R pojawia się bez uszkodzeń.
- Środek masy 350R został poprawiony.
- Mustang Beta nie będzie już miał dryfujących nad sobą drzwi z kabiny podczas jego pilotowania.
- Statki serii Mustang używały złych silników (PTU).
- Retaliator pojawia się już w hangarze (PTU).
-
Komponenty
- Naprawiono kilka generatorów tarcz, które na holoprojektor miały wyraźnie jednostronną geometrię.
- Naprawiono ustawienia techniczne broni Longsword seria-9, tak by widać było jej animację podczas strzelania.
- Poprawiono nazwę MaxOx NN-13 Neutron Cannon.
- Tigerstriek nie ma już brakującej kolizji.
-
Interfejs użytkownika
- Naprawiono problem z klientem kradnącym skupienie myszki podczas ładowania hangaru.
- Naprawiono problem z tablicą wyników wyświetlaną podczas przyciskania klawiszy modyfikacji z tabulatorem.
Znane problemy
-
Rozgrywka
- Rozbieżność sieci może spowodować sytuację w której statek przeciwnika wygląda jakby nie otrzymywał obrażeń, podczas gdy w rzeczywistości strzały nie trafiają
- kombinacja sprintu i trzęsienia myszką może spowodować przejście postaci przez różne przedmioty w grze
- Sprint i skakanie na ściany może spowodować wypadnięcie postaci ze świata
- Ogień z broni może pokazywać się z dala od końca lufy podczas strzelania z biegu
- Wchodzenie lub wychodzenie ze statku powoduje widzenie przez innego klienta gry pozy T postaci
- Inne osoby nie widzą animacji przetaczania się leżącej postaci
- Postacie nie mają czasem właściwej animacji podczas schodzenia z fotela pilota po lądowaniu
- Boczna animacja siły ciążenia na głowę postaci jest zbyt szybka co powoduje trzęsienie się kamery podczas lotu bokiem
-
Statki
- Wszystkie statki poza Hornetem nie zostawiają za sobą smugi gdy mają rdzeń
- Niektóre statki są czasem odchylone do tyłu podczas lądowania na platformie
- 300i trzęsie się po wylądowaniu
- Na wlotach Aurory nie jest wyświetlana farba
- W Aurorach nie pokazuje się efekt bocznej siły ciążenia na postać
- Avenger posiada drzwi których nie da się otworzyć w trybie gry wieloosobowej
- Siadanie na tylnym fotelu Gladiatora odgrywa animację siadania na przednim fotelu
- Rampa załadunkowa Freelancera nie ma kolizji
- Cutlass nie ma zamontowanych swoich silników sterujących Trireme w domyślnym ustawieniu
- Na holoprojektorze nie da się zamontować na Cutlass’ie silników sterujących Trireme (pozostanie tak póki nie będą gotowe do użycia)
- Postać wtapia się w fotel podczas pilotowania Cutlass’a Blue lub Red
- Czasem pojawia się niewidzialna kolizja w strefie załadunkowej Cutlassa po lądowaniu
- Brakuje głównych silników sterujących Freelancera
- Brakuje opcji użycia niektórych obiektów Retaliatora
- Silniki sterujące Retaliatora nie są ustawione w hangarze w pozycji lądowania
-
Komponenty
- Problemy z folderem użytkownika mogą spowodować zniknięcie amunicji oraz usterki innych części statku
- Rakiety drugiej fali pocisków Rattler Cluster używają tej samej trajektorii
- Do rakiet nie jest doliczana prędkość statku z którego są wystrzeliwane
- Generatory tarcz Seal Corporation nie będą widoczne po zamontowaniu na statku Hornet
-
Interfejs użytkownika
- Lag PIP będzie odpadać wraz ze zwiększonym dystansem, zależnie od tego jak szybko statek zbliża się do celu. Dzieje się tak tylko w odległości kilkuset metrów
- Nie da się otworzyć tablicy wyników w trybie spektatora
- Miejsce na zamontowanie generatora tarcza jest zbyt małe dla Mustangów i statków z serii 300 gdy są wyświetlane na holoprojektorze
- HUD Gladiusa błędnie wyświetla obrażenia
- Rakiety mają po wystrzeleniu małą część interfejsu naprowadzającego statku
- Dla wielu przedmiotów i statków nie jest wyświetlany tekst, przez co pokazują się ich nazwy wewnętrzne
- Farby na holoprojetorze są przedmiotami zastępczymi
- Powrót do lobby zmieni wybór statku na domyślny (czasem nie jest to pokazywane, lecz na końcu tak właśnie się dzieje)
- Przepustnica nie działa.
-
Środowisko
- Jest kilka miejsc w hangarze w których postać może wypaść poza tekstury.
Tłumaczenie: @Doubletrouble