-
Liczba zawartości
1 536 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
2 -
Opinia
N/D
Ostatnia wygrana Amb3r w dniu 17 Kwiecień 2019
Użytkownicy przyznają Amb3r punkty reputacji!
O Amb3r
-
Tytuł
High Admiral
- Urodziny 2 Maj
Profil
-
Płeć
Mężczyzna / Male
-
Lokalizacja
Wrocław
-
Kraj
-
Hobby
-gry
-literatura
-nauki przyrodnicze
-broń biała i łuki
-modelarstwo
- i wszystko po trochu
Dane kontaktowe
-
Steam
Amberlight
-
Discord
Amberlight#6099
-
BattleTag
Amb3rlight#2297
-
Uplay
Amb3rlight
-
Origin ID
Amb3rlight
-
GOG
Amb3r
Star Citizen
-
RSI Handle
Amb3r
-
Referral
STAR-ZZXF-MJF6
Elite: Dangerous
-
CMDR ID
Amberlight
Ostatnie wizyty
7 013 wyświetleń profilu
-
Głupi, głupszy, najgłupszy zareagował na odpowiedź w temacie: Zgłoszenie Bariarakil
-
Amb3r zdobył Trofeum 7 lat
-
Amb3r zareagował na odpowiedź w temacie: Pytanie ;)
-
Witaj! Właśnie takich ludzi szukamy. Zaproszenie na RSI wysłane. Wkrótce otrzymasz stosowne uprawnienia. Zachęcam także do dołączenia na nasz komunikator guilded gdzie przeniosła się większość aktywności.
-
Amb3r zdobył Trofeum 6 lat
-
Tygrysek_C2H5OH zareagował na odpowiedź w temacie: Kapitan Derek
-
Amb3r zdobył Trofeum 5 lat
-
Vanter zareagował na odpowiedź w temacie: Pograjmy razem - lista graczy którzy są chętni do wspólnej i spontanicznej gry.
-
Stransferowane, ale szczerze mówiąc mam tę grę już gdzieś. Na każdą fajną rzecz mają dziesięć wnerwiających.
- 74 odpowiedzi
-
- bungie
- activision
-
(i 4 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Amb3r zdobył Trofeum Spamer
-
Amb3r zdobył Trofeum Katarynka
-
Amb3r zdobył Trofeum Rozmowny
-
Amb3r zdobył Trofeum Gaduła
-
Amb3r zdobył Trofeum Małomówny
-
Amb3r zdobył Trofeum Milczek
-
Amb3r zdobył Trofeum 1 rok
-
Wygląda całkiem, całkiem, ale to połączenie nawet przy solo zdecydowanie mi się nie podoba.
- 4 odpowiedzi
-
Konkurencja zawsze dobra dla konsumenta. Lepszy stosunek cen do jakości lub strata klientów czyli strata zysków. Ja jak składałem kompa poszedłem w intela, bo mimo, że droższy to był wyraźnie lepszy. Ja zaś chciałem mieć na jakiś czas spokój. Jednak Ryzen od AMD trochę namieszał moim zdaniem. Teraz to sam nie wiem co bym wziął. Musiałbym wiele rzeczy posprawdzać, a teraz mi się nie chce. Teraz niech czerwoni namieszają na rynku GPU i będzie cudnie. Zieloni mają obecnie chyba większą przewagę nad czerwonymi niż niebiescy w swoim segmencie. Przynajmniej tak to odczuwam, bo nie mam danych, a szukać teraz nie będę.
-
Amb3r zareagował na odpowiedź w temacie: Epic Store vs reszta świata
-
Jedna ich kategoria przypomina Ruch Umysłu od Tremere, druga Sferę Mroku Giovannich, ale z mgłą zamiast mroku. W sumie niby Thinbloods nie mają mieć mocy powiązanych z żadnym klanem to uznali, że mogą mieć jakby od wszystkich, ale nie do końca, bo jednak trochę inne?
-
Moja opinia jest dość prosta - pierwszeństwo i wszelakie przywileje w danym obszarze ma osoba/pojazd, dla której jest ona przeznaczona. Ulice są domyślnym terenem samochodów oraz motocykli i autobusów, powiedzmy jeszcze tramwajów z możliwością korzystania z nich przez rowery z zachowaniem szczególnej ostrożności. Piesi nie powinni się na nich znajdować (mówię o miastach, bo wiocha to inaczej wygląda) poza ich przekraczaniem - najlepiej w oznaczonych odcinkach i oddając pierwszeństwo pojazdom. Na ścieżce rowerowej pierwszeństwo ma rower. Czasem widzę na nich hulajnogi i rolkarzy, ale też pieszych (co jest o tyle zabawne, że chodniki są zawsze szersze). Rower ma pierwszeństwo. Na chodniku pieszy jest świętą krową. Jeżdżę często rowerem po chodnikach, bo ścieżek nie ma lub są tak poszatkowane, że na jedno wychodzi. Nie lubię jeździć ulicami, to dość niebezpieczne nawet jak się uważa. Robię to tylko na mniej ruchliwych ulicach, a i to nie zawsze. Zawsze uważam, jak nie mogę ominąć to czasem się zatrzymuję całkowicie byle na kogoś nie wpaść - ludzie na chodniku nie spodziewają się, że ktoś w nich wjedzie, a wpadnięcie dwóch pieszych na siebie nie jest groźne. Odnośnie artykułu: "Kto na drodze publicznej, w strefie zamieszkania lub strefie ruchu, nie zachowując należytej ostrożności, powoduje zagrożenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym, podlega karze grzywny". Czym jest w tej definicji chodnik? Czym jest należyta ostrożność w jego kontekście? Jak przechodzę przez ulicę to się rozglądam, ale jak idę chodnikiem to nie spodziewam się na nim samochodu czy czegoś.
- 7 odpowiedzi
-
Nebthtet zareagował na odpowiedź w temacie: Czy gry takie jak Sekiro czy Dark Souls powinny mieć "easy mode"?
-
To bardzo zależy od gry. Na przykład w soulsach jedynce był jeden moment, który był dla mnie tak upierdliwy, że użyłem trainera na nieśmiertelność. Pewnie bym to zrobił, ale mi się nie chciało po iluś tam śmierciach tuż przed celem. Poza tym to padałem i się poprawiałem. Te gry były trudne, ale w uczciwy sposób (przez większość czasu, bo nagły atak obejmujący większość terenu i zabijający na hita bez ładowania to niefajna rzecz). Przede wszystkim karały pośpiech i chciwość gracza. I to było fajne. Są jednak gry gdzie wysoki poziom trudności wręcz przeszkadza. W takim Mass Effect radziłem sobie na trudnym bez większych problemów, ale szło to wolno, a walka fascynująca nie była. To zmieniłem na łatwy. Jednak tam trudność była trudnością, a nie jedną z osi gry. Są też gry gdzie po prostu robisz radosną rozpierduchę i jesteś panem życia i śmierci. To też jest fajne. Co do strategii - wnerwia mnie, że mnóstwo "strategii czasu rzeczywistego" tak naprawdę nie wymagają strategii, ale ten kto szybciej klika wygra.
- 3 odpowiedzi
-
Domyślam się. Dlatego mówię, że chciałbym, ale nie oczekuję. To problematyczne z wielu względów. Nie tylko technologicznych jak tu wspominasz @Nebthtet, ale także takich, że odmienna anatomia wymaga odmiennych rozwiązań. W zasadzie nic co by było takiej rasy nie byłoby użyteczne dla innych - broń, statki etc. W tym wypadku mija się to z celem. Ten projekt i tak jest miejscami za ambitny.
- 9 odpowiedzi
-
- vanduul
- star citizen
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Dowiedziałem się 10 minut temu i chciałem dać znać, ale to już tu jest... Swoją drogą nawet nie mogę się zalogować na stronę ubi teraz.
- 2 odpowiedzi
-
Nie mówię, że nie masz racji, ale jak Neb wspomniała oni przede wszystkim mają wyglądać. Inna sprawa, że naturalnym jest wyszukiwanie podobieństw do istniejących rzeczy, ale to kosmita. Równie dobrze może to być organ wydzielający feromony czy jakieś inne nie wiadomo co. Moim zdaniem wyglądają ok. I tak chciałbym przynajmniej jedną niehumanoidalną rasę, ale to ja.
- 9 odpowiedzi
-
- vanduul
- star citizen
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
W sumie nawet nie wiem ile zasobów żre mi discord. Na tyle mało, że nigdy mi to nie przeszkadzało, ale sama idea mniej zasobożernej wersji zawsze dobra. Slacka nie znam i nigdy z niego korzystałem, ale już to, że łączy dwa różne w jedno jest fajne. O ile nie ubiją tego jakoś się może zainteresuję, ale na razie pass z mojej strony.
-
Funkcjonalność protez nóg jest w zasadzie identyczna, a w konkretnych wypadkach nawet większa niż prawdziwych. Protezy rąk gonią to choć są nadal gorsze od prawdziwych. Protezy dłoni są najlepsze, bo za wiele ruchów odpowiadają mięśnie, które znajdują się na przedramionach. Im mniej zostaje z kończyny oczywiście tym gorzej. Przełomem wg mnie będzie kiedy powstanie działający i trwały feedback z protezy. Póki co wszelkie próby połączenia nerwów z czymś kończyły się zaglejeniem i brakiem przewodzenia sygnałów. Pewnie skończy się na tym, że będzie coś w rodzaju mechanika->elektronika->syntetyczny nerw->nerw w ciele. Swoją drogą koncept jest fajny. Protezy mogą świetnie wyglądać, a raczej dużo wody upłynie zanim będą mogły przekonująco udawać prawdziwe. A co?
-
Marcin Przybyłek zareagował na komentarz do wpisu na blogu: Nieudana, udana i udana
-
Amb3r zareagował na wpis na blogu: Nieudana, udana i udana
-
Nieudana, udana i udana
Amb3r dodał komentarz → Marcin Przybyłek wpis na blogu → Z pamiętnika Star Citizena
Nie ma to jak dowiedzieć się, że autor książki, którą się właśnie czyta jest w twoim klanie ^^- 6 komentarzy
-
- star citizen
- misja
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Może w takim razie później przeczytam jak to ma działać, bo ogarnięcie sześciu stopni swobody jedną ręką łatwe na pewno nie będzie jeśli chce się zachować jakąś precyzję.
- 469 odpowiedzi
-
- hardware
- sterowanie
- (i 9 więcej)
-
@Whyduck ciekawy koncept. Z tego co rozumiem to przesuwanie joya w górę/dół, boki i przód/tył ma odpowiadać za strafe? Jeżeli tak to by raczej dość szybko rękę męczył, bo by nie można było na nim oprzeć porządnie ręki lub gdyby się chciało w dół to trzeba by solidnie przycisnąć. Sam pomysł jednak bardzo ciekawy. Sądzę jednak, że może to być trochę za dużo do ogarnięcia jak na jedną rękę. Podwójny joy chyba byłby mimo wszystko wygodniejszy.
- 469 odpowiedzi
-
- hardware
- sterowanie
- (i 9 więcej)