-
Liczba zawartości
570 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
2 -
Opinia
N/D
Odpowiedzi dodane przez BHoleVX
-
-
Ja zaczynałem z SC mając 10 letni procek, grafikę AMD z przed czasów GCN, 8 GB ddr2 i HDD wolniejsze pendrivea na USB 2.0 I udało się nawet grę uruchomić i pograć w Arena Commander
Pozdrawki
BHoleVX -
Hej!
Dla mnie LTI to przedewszystkim odcięcię się od grindu na który nie bede miał czasu po stracie statku, zawsze jakaś puszka do polatania bedzię.
Pozdrawki
BHoleVX -
Hej!
Według mnie najlepszą opcją było by coś takiego, co pozwala grać jak casual i jak hardcore
Jak mam godzinkę to zrobię szybkie bounty, zbieranie rozbitków czy transport towarów, a jak mam pół dnia to się wybiorę z AD na polowanie na jakieś niszczyciele albo na wyprawę po surowce
Dlatego staram się też uzbierać statki pod różne zajęcia, żeby się nie nudzić i móc wspomóc ekipę w każdy możliwy sposób
Na razie mam coś do strzelania, skanowania, przewożenia informacji, kopania, naprawiania i lansu, plus CCU na karetkę, złomiarkę - wszystko w wersji mini
Pozdrawki
BHoleVX -
Hej!
Najprościej problemy z DNS rozwiązać dodając w pliku C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts wpisy
3.121.43.178 public.universe.robertsspaceindustries.com
lub
35.157.7.255 public.universe.robertsspaceindustries.com
do testów połączenia można też użyć telnet, ale trzeba ją odblokować odpalając komendę z linii komend z uprawnieniami administratora.
dism /online /Enable-Feature /FeatureName:TelnetClient
potem
telnet public.universe.robertsspaceindustries.com 8000
A gdzie się łączy klient można sprawdzić w tym pliku:
C:\Roberts Space Industries\StarCitizen\LIVE\loginData.json
Pojawia się on tylko jak jest odpalona gra, po zamknięciu plik jest usuwany automatycznie.
Pozdrawki
BHoleVX -
Hej!
Peryferia "dedykowane" to raczej nic innego niż normalny sprzęt z naklejkami
Nie wiem czy to jest w ogóle warte, żeby coś takiego kupować.
Poza tym do SC niema jeszcze nic dedykowanego, na razie są tylko prototypy i koncepty.
Co do wyboru czegokolwiek to ograniczyć może cię tylko budżet
Na tą chwile sporo ludzi przesiada się na tzw. "dual stick" czyli dwa joysticki, wyprofilowane na lewą i prawą rękę dające kontrole 6DOF (obrót i przesunięcie statku w dowolnej osi).
Na poczętek http://www.thrustmaster.com/en_UK/products/t16000m-fcs-space-sim-duo
A później może coś Viprila https://virpil-controls.eu/shop.html?p=1
lub od VKB https://vkbcontrollers.com/
Pozdrawki
BHoleVX
-
@zaraz Do wyświetlania zwykle używam MSI Afterburnera albo nakładki od AMD, ale grałem w środku nocy i już nie miałem siły się bawić w wyświetlanie FPS
Ale dzięki za komendę, może się jeszcze przyda
Pozdrawki
BHoleVX -
@Meandester Dzięki za radę Pocisnę wójta przed wyborami
W końcu udało się zaciągnąć, chyba dzieciaki poszły do szkoły i nie oglądają YT
Wrażenia z PTU 3.3.0 bardzo pozytywne, jak na razie, płynność działania jest rewelacyjna.
Nie miałem czasu za wiele polatać, ale UI i Mobi jest dużo bardziej czytelne, są widoczne wszystkie modele statków, bronie, ubrania itd. mapa obejmuje cały system i można polecieć np. do ArcCorp (i utknąć tam bo jest bug i kończy się paliwo , poza tym to są tylko znaczniki i planety niema )
RSI Constellation Phoenix wygląda super
Można wypożyczać statki za REC bezpośrednio z Arena Commander.
Na Olisar przy Reclaimerze, Constellation, Prospectorze i kilku mniejszych statkach dookoła stacji wszystko działało płynnie (nie mierzyłem klatek niestety).
Pozdrawki
BHoleVX
-
Miałem poprzednie PTU i nie chciało się dociągnąć zostawało 2,15 GB i się wywalało, a po restarcie znowu 5GB do ściągnięcia...
Wywaliłem wszystko i odpaliłem jeszcze raz ale bazowa paczka 10GB nie chciała się dociągnąć. Dopiero dziś w nocy coś się ruszyło.
LTE na wiosce z jednym nadajnikiem to masakra
Pozdrawki
BHoleVX -
Hej!
Mam tak beznadziejny net obecnie ze przez weekend nie udało mi się zaciągnąć
Walka trwa , może dziś w nocy się dociągnie, chce w końcu zobaczyć Phoenixa
Pozdarwki
BHoleVX -
-
@Imn0 tylko sprawdź z jakiej puli transferu zaciąga ci dane W Orange są 2 pule, jedna "stacjonarna" w miejscu pierwszego odpalenia modemu, druga "mobilna" dostępna jak się skończy pierwsza, ale to jest tez współdzielone z wszystkimi telefonami podpiętymi do umowy.
A nielimitowany internet to fikcja Ja u siebie mam pule 150GB+100GB a później lejek transferu do 1 Mbps.
Pozdrawki
BHoleVX -
@Vanter dobrze pisze spróbuj zciągnać używając innego połączenia internetowego, np, podepnij telefon do kompa z udostępnionym internetem (po kablu lub WiFi). Jak zadziała to trzeba szukać jakiś ustawień na routerze którego używasz domyślnie.
Pozdrawki
BHoleVX
-
Hej!
Spróbuj zainstalować Laucher jeszcze raz, a przed tym odinstaluj go i usuń resztę plików ręcznie.Pozdrawki
BHoleVX -
@Xeroeth No nie do końca, bo AI w wieży będzie pewnie "kosztować" wyjęcie jednego działa i wstawienie kompa, czyli żywy człowiek w wieży zawsze w cenie
Pozdrawki
BHoleVX -
Ja coś nie mam szczęścia do 3.2
Wysadziłem 3 Prospektory przy kopaniu. Przy wychodzeniu z kajuty na PO obcięło mi nogi. Nie mogłem wysiąść w Huricenea w locie. 600i nie miał znaczników do windy aby się dostać na pokład, a jak się już dostałem klikając na pałę to spadłem przez podłogę i zginąłem
Z tego co jest poprawione to czytelność wszytkich HUDów i Mobi Glassa.
Skanowanie działa, ale jeszcze nie rozgryzłem tego do końca.
Kopanie działa i widać różnicę w typach skał z różnymi minerałami np: wolfram ma pasek odpowiedzialny za rozbijanie podzielony tak - 25 strefa bezpieczna (Biały), 15 strefa właściwego rozbijania (Zielony), 60 strefa niebezpieczna (Czerwony), jeśli w tej strefie wskaźnik pozostanie, "naładowanie" energią skały przekroczy maksymalny poziom to wybuchnie ona i uszkodzi statek lub go zniszczy. Czyli 25B, 15Z, 60C dla wolframu, a dla złota 85B, 5Z, 10C. Cała zabawa polega na utrzymaniu wskaźnika w zielonym polu do momentu rozpadnięcia się skały. Potem przełączamy się na tryb wciągania surowca do czasu zapełniania ładowni. Później tylko trzeba sprzedać urobek w specjalnym kiosku (do tego etapu jeszcze nie doszedłem ).
Największy problem jaki spotkałem, to przyciachy przy kopaniu. Jak próbujesz utrzymać wskaźnik w zielonej strefie zmieniając kółkiem myszy poziom mocy lasera i trafi się przyciacha to zwykle kończysz na czerwonym polu i zanim zmniejszysz moc lasera to skała wybucha
Babole pomniejsze i crashe są dość często ale za to FPS prawie cały czas ponad 30.
Pozdrawki
BHoleVX
-
Hej!
Czuje tu ból dupy podobny do tego który ogarnął świat Star Wars
CIG faktycznie trochę przegiął przy sprzedażach obrazków i LTI, ale to tylko niewielka niedogodność.
Gra jest w Alfie więc nie ma się co spodziewać, że będzie super stabilna z masą zawartości.
A gówno burze wywołuje zawsze 10% najbardziej aktywnych ludzi w społeczności i często tylko po to, by się coś kręciło wokół tematu.
PS
A co do SW to "Solo" mi się podobał
Pozdrawki
BHoleVX -
O, pojawiły się upgradey do Drake Vulture
Może jednak się go dochrapie na raty
Pozdrawki
BHoleVX -
Eh, ja bym chętnie jakiś upgrade kupił i na jakieś latadło z LTI zapodał później a tu lipa, niema upradeów
Ostatnia profesja do której nie mam statku...
Pozdrawki
BHoleVX
-
Hej!
Ja ostatnio po prostu mam za mało czasu na granie ale na froum jestem codziennie.
SC z racji baboli z misjami mnie trochę rozczarował, a strzelanie do piratów i vanduli się znudziło.
Może kopanie w 3.2 znowu mnie przyciągnie to monitora na dłużej
Jedyne w co gram ostatnio to The Surge na PC i SW:GOH na telefonie.
Pozdrawki
BHoleVX -
Z tego co pamiętam PDS miał być przeciwko rakietom i myśliwcom, ale głównym celem jego dodania było pozbycie się martwej strefy na rufie.
Z nowych newsów wynika, że to będzie po prostu wieżyczka, z zamontowanym kompem do autonomicznej pracy. Może PDS będzie miał np większy slot na kompa, żeby go jakoś wyróżnić od reszty.
Pozdrawki
BHoleVX
-
@Darius Po co kopiowałeś konto, 3.1 można grac na normalnych serwerach, nie trzeba się wbijać na PTU.
Jak masz problemy z odpaleniem gry to możesz założyć wątek w dziale Flight School.
Pozdrawki
BHoleVX -
Hej!
Mój pierwszy piec to AMD 386DX 40 MHz, 2 MB ram, HDD 80 MB, Covox i karta grafiki która wyświetlała obraz
Pierwsza ściana dla tego PC to był Commanche a później Duke3D, potrzebowały 4 MB ramu. Kombinowanie z cashowaniem ramu na dysku było na porządku dziennym
Później były inne wynalazki: CPU Cyrix, GPU Kyro od PowerVR, GPU S3 Virge do którego osobiście wciskałem dodatkowe kości VRAM, i kable do monitora robione z kabli telefonicznych związanych taśmą klejącą
PS
Jeśli nie wiecie co to PowerVR to polecam Wikipedie. Tu taki mały cytat:
CytatPowerVR is a pioneer of tile based deferred rendering. Microsoft also conceptualised the idea with their abandoned Talisman project. Gigapixel, a company that developed IP for tile-based 3D graphics, was purchased by 3dfx, which in turn was subsequently purchased by Nvidia. Nvidia has now been shown to use tile rendering in the Maxwell and Pascal microarchitectures for a limited amount of geometry.
Pozdrawki
BHoleVX
-
Hej!
Tak mi jeszcze przyszło na myśl, że po stracie statku, z ubezpieczenia dostaniemy nowy. Trzeba jednak pamiętać o tym, że np. Aurora jako najpopularniejszy statek będzie dostępna od ręki, a Jevelin to dni jak nie tygodnie czasu rzeczywistego czekania. Nie będzie można tego procesu też przyspieszać za kasę w nieskończoność. A każdy wrak odnotowany w ubezpieczalni będzie ten czas wydłużać.
Krótko mówiąc duży statek, duży problem
Tak jak napisał @Darayaharus specjalizacja w konkretnej dziedzinie będzie działać lepiej niż statki za kupę kasy. Jeśli poznasz daną mechanikę to mając mały statek praktycznie cały czas będziesz gotowy do działania. Dorobisz się wersji średniej zarobisz więcej, ale jak cię skasują, to twoje umiejętności możesz nadal wykorzystać na małym statku lub nająć się na większa jednostkę w czasie oczekiwania na nowego średniaka z ubezpieczalni.
Pozdrawki
BHoleVX -
No ale zanim ten Hull-E trafi do Sol czy Terry (tym tam są strasznie wysokie opłaty i podatki) musi przelecieć przez mniej bezpieczne tereny A jak wyłączysz Com Array to "nobody will hear your scream" i raczej żadna NPCowa flota ci nie pomoże.
Pozdrawki
BHoleVX
Czy mój komputer spełni wymagania?
w Hardware
Napisano
@Mikolaj to było jeszcze przed dużymi zmianami w enginie, od tamtego czasu zmieniło się bardzo wiele i to na lepsze.
Pamiętam, że wtedy załadowanie gry trwało u mnie około 20 - 30 minut teraz od klikniecia "launch" do łóżka na Port Olisar około 80 sekund
Żeby polepszyć płynność rozgrywki zawsze można z konsoli wyłączyć kilka opcji, r_ssao=0 może czynić cuda na starszym kompie.
Pozdrawki
BHoleVX