Skocz do zawartości

MrConrad69

Gwiezdni Obywatele
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Opinia

    N/D

O MrConrad69

  • Tytuł
    Civilian

Profil

  • Płeć
    Mężczyzna / Male
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Kraj
  • Hobby
    Strzelectwo

Star Citizen

  • Ulubiony statek
    Constellation Aquila

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Właśnie ukończyłem ten quiz. Moja punktacja 20/100 Mój czas 61 sekund  
  2. MrConrad69

    Zablokowane konto RSI

    No to tak. Bana nie zdejmą, a star-hangar.com nie może oddać jednak hajsu (ich początkowa decyzja była taka, że oddadzą i powiedzieli, że trzeba czekać 2-3 dni) ponieważ nie mogą odzyskać pieniędzy od sprzedawców gdyż mieli fałszywe konta PayPal, które zostały zamknięte. Nie zostało mi nic innego jak roszczenie PayPal
  3. MrConrad69

    Zablokowane konto RSI

    Sprawdzałem. Mogę założyć nowe konto jak najbardziej... ale nie mogę się na nie zalogować Po wejściu w link aktywacyjny pojawia się komunikat, że dostęp do strony z tego komputera został zablokowany OK a jak się z taką "konkretną osobą" skontaktować?
  4. MrConrad69

    Zablokowane konto RSI

    Ale niestey dostęp do Star Citizen na moim ip został zablokowany i nawet vpn nic w tej sprawie nie daję. Naprawdę najgorszy support z jakim się spotkałem
  5. MrConrad69

    Zablokowane konto RSI

    Odpowiedź od CIG po przedstawieniu dowodów zakupu giftów: Scamming is against our Terms of Service, it's not something we support. When stolen pledges on account is brought to our attention the account in question is closed. Unfortunately, this isn't something I can assist with. Support ze strony starhangar.com oddał pieniądze za oba gifty i prowadzi spór ze sprzedającymi. Jednak CIG nie interesują dowody i ustają przy wersji, że okradłem czyjeś konto z pledge
  6. Gra zainstalowana na dysku SSD. Ale to już nieistotne. Kupiłem od graczy gifty na Aquile i Hurricane i po 2 dniach dostałem wiadomość, że konto jest sprawdzane ze względu "na otrzymywanie podejrzanych prezentów". Co jest równomierne ze straceniem pponad400USD i zkończeniu swojej przygody ze Star Citizen po 2 dniach... na zawsze
  7. Witam! Kupiłem 2 statki od graczy jako gift na maila. Posiadam albo raczej posiadałem Aquile i Hurricane. Po 2 dniach dostałem oto takiego maila: Rozumiem, że w takim przypadku mogę się na razie pożegnać z graniem w Star Citizen? Greetings, Your account has been temporarily locked due to suspicious activity involving some of the gifts that have been received by this account. During the investigation, your account will remain inactive. Thank you for your cooperation. Best Regards Bellows Roberts Space Industries
  8. Witam! Posiadam już Star Citizen. Wszystko byłoby ok gdyby nie koszmarne lagi i zawieszenia ekranu na kilka sekund. Zoptymalizowałem system jak tylko się dało, powyłączałem usługi zrobiłem wszystko i nic to nie dało. Moja specyfikacja to: Procesor Intel® Core™ i7 7gen 7700HQ 2,8 - 3,8 GHz Pamięć RAM 16 GB DDR4 Dysk 1000 GB + 256 SSD Grafika nVidia® GeForce GTX1050Ti + Intel HD Graphics 630 System operacyjny Windows 10
  9. Witam! Kupię lub wymienię (za gifty RSI) upgrade do super horneta z jakiegokolwiek statku obecnie dostępnego do kupienia obecnie w sklepie RSI. Ceny piszcie w komentarzacz. A jeśli chcecie się wymienić to daje 5-15 dolarów więcej w giftach niż warty jest upgrade
  10. MrConrad69

    MrConrad69

    Witam! Mam właśnie pytanie. Jak u was z testowaniem gry? Mam zamiar kupić Aguile, Rovera i Super Horneta (kupionego ze strony starhangar bo na stronie gry można kupić tylko z bundle za 2000 usd) więc wyjdzie mnie to z 2000zł a chciałbym być pewien zakupu więc dobrze było by grę przetestować.
  11. Witam! Dzięki za przyjęcie Przymierzam się do kupna Star Citizen Chcę znaleźć jakąś ekipę do eksploracji kosmosu za wczasu Eksploracja to mój żywioł i coś w czym konkretnie się odnajduję. Najprawdopodobniej kupię Constellation Aquila.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności