Skocz do zawartości

SlaV

🐲 Ater Dracones
  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Opinia

    100%

O SlaV

  • Tytuł
    Mercenary
  • Urodziny 26 Maj

Profil

  • Płeć
    Mężczyzna / Male
  • Lokalizacja
    Kraków
  • Kraj
  • Hobby
    Capoeira - tak dla zabawy, nowinki technologiczne, i mam nadzieje Star Citizen :)

Star Citizen

  • RSI Handle
    SlaVOnzo
  • Referral
    STAR-TT34-LVTR

Ostatnie wizyty

3 010 wyświetleń profilu
  1. Dzięki piękne, a ja głupi czekam i czekam, przez ten remont mam straszne plecy z wiedzą na temat SC.
  2. Witam A jak długo trwa kopiowanie bo ja już drugi dzień czekam na maila i nic
  3. SlaV

    3.0 - Avokado Leaks

    Marzec to mi nawet pasuję bo możliwe że do tego momentu wyrobię się z moim zas.... ym remontem . A tym czasem mogę jedynie oblizywać ślinkę bo do PC praktycznie nie zaglądam oj biedny ja
  4. A ja niestety jeszcze przez kilka miesięcy robię kapitalny remont mieszkania i do komputera siadam tylko na kilka minut. :((((((((((((((((((
  5. SlaV

    Briefingi w Squadron 42

    No ja myślę że się postarają i pójdą o krok dalej w końcu parę lat już tą grę robią i myślę że materiału mają sporo na różne fikuśne wstawki.
  6. Precyzując to co powiedziałem wcześniej, oczywiście wieżę w to że dodatkowe systemy dodawane były by w ekspresowym tempie jak na możliwości CIG (zakładam że wypuszczona gra będzie pod każdym względem za wyjątkiem układów kompletna i dopracowana). Będzie można rzucić więc więcej ludzi to tworzenia dodatkowych systemów i wypuszczać np jeden (prosty typu gazowe olbrzymy jakieś skały asteroidy czy generalnie w miarę puste planetki czy cuś w ciągu max miesiąca, i raz na kilka miesięcy jakiś załóżmy z bujną florą i fauną. licząc w ten sposób po roku mamy 12 dodatkowych systemów (niepoprawny optymista ze mnie). W miarę upływu czasu przestanie to mieć znaczenie, niemniej jednak to co powiedziała @Nebthtet odnośnie "filler" też ma sens.
  7. Można by spróbować podejść do zagadnienia w podobny sposób jak w EVE online. Mieć np. możliwość zakupienia klona za spore kredyty oczywiści w celu uniknięcia permanentnej śmierci, natomiast w pozostałych przypadkach, (w końcu jest to 30 wiek) ratowanie życia wchodzi jak najbardziej w rachubę, właściwie to wystarczy utrzymać głowę przy życiu a resztę ciała można np odbudować cybernetycznie za odpowiednią ilość gotówki. Już widzę starego wyjadacza bez nogi, oka, czy ręki bo chwilowo go nie stać na odpowiednią protezę . Patrząc na dotychczasową szczegółowość twórców gry jest to jak najbardziej wykonalne. Oczywiście wszystko powinno być okupione odpowiednimi finansami, a gdy już cyborg nam się znudzi albo będzie nas stać to wskoczymy w nowe ciało klona :). Uwzględniając oczywiście aspekty za i przeciw postaci cybernetycznych i biologicznych. .
  8. Potwierdzam, uważam iż jest to lepsze rozwiązanie dodać kilka dopracowanych systemów niż 100 kopiuj wklej. Dodatkowo mam nadzieję że dobrze dopracują system budowania baz przez samych graczy jak i duże korporacje. Już widzę oczami wyobraźni bazę stworzoną przez AD tętniącą życiem i dającą odpowiednie profity jej użytkownikom, po odkryciu cennego złoża które znajduje się głęboko pod skorupą planety :). Odpowiednie urządzenia defensywne naziemne i orbitalne jak i sprawną zróżnicowaną flotę
  9. SlaV

    PTU 3.0.0

    Oj to bardzo bym się obraził na Pana Roberta i sprzedał cały skromny acz kosztowny dobytek
  10. SlaV

    PTU 3.0.0

    Mam wielką nadzieje że tak właśnie będzie, bardziej celując w końcówkę sierpnia niż grudnia
  11. SlaV

    Freelancer DUR - eksploracja

    Jak na razie chyba jednak z nim zostanę. O Cutlasa Black też myślałem, tylko że poza widocznością z kabiny jakoś w ogóle mnie nie urzeka
  12. Luźne spostrzeżenia na temat freelancera DUR . Eksploracja, drobny handel itd. Warto go trzymać, czy topić w coś innego przy założeniu raczej samotnych wypraw w nieznane
  13. Jak tak dalij pójdzie to myślę że na gwiazdkę najwcześniej
  14. Uff ulżyło mi bo jak narazie to się w Lancim zakochałem tzn. myślę tu o wersji DUR mam nadzieję że te 25% mniej ładowni aż tak bardzo nie zaboli
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności