Skocz do zawartości

Mistrzunio

AD Affiliate
  • Zawartość

    360
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Opinia

    N/D

Reputacja

71 Dobra

1 obserwujący

O Mistrzunio

  • Tytuł
    Rear Admiral
  • Urodziny 1978.10.11

Profil

  • Płeć
    Mężczyzna / Male
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Kraj

Star Citizen

  • RSI Handle
    Mistrzunio
  • Referral
    STAR-ZG65-37PC

Ostatnie wizyty

440 wyświetleń profilu
  1. Anno 1800

    Gemplay będzie wyglądał jak zawsze, tego jestem pewien, piękne i precyzyjne obrazki etc. Ja też mimo tego że gra jest fajna, ładna i tak dalej nie jest moim pierwszym wyborem, raczej na zasadzie "jak mnie najdzie faza" bo jednak gra jest dość czasochłonna a przy dwójce małych dzieci czas jest cenny !!! :-)
  2. Anno 1800

    ja też grałem we wszystkie odsłony serii Anno fajna gra, trzeba się będzie zaopatrzyć.
  3. Empyrion - Galactic Survival

    Walczyć, bawić się na całego, serwer mimo tego że nikt oprócz was tam nie gra powinien być aktualizowany na bieżąco. Walczyć śmiało.
  4. Zawsze można zjechać działkę koparkami i nie mówić/deklarować po co, potem wyjechać nad morze, powiedzieć ze byl sztorm i ze dzięki temu znalazłeś 1,5tony bursztynu hehehehe zawsze trzeba się ustawiać w pozycji w której ktoś musi ci coś udowodnić.
  5. Noooo @Drus4 ma rację jak takie okazy są u ciebie to ściągnij sobie jakiegoś reckimera i harwest, może okazać się to dość intratny interesik, byle w gminie i w sąsiedztwie się nie dowiedzieli bo wpieprzą się z paragrafami.
  6. wtb Chcę Carracka !!!

    no na pewno ..., ale pewnie będzie taniej jak znajomi znaleźli by w zapasach CCU Constellation Aquila to Carrack albo jakaś inna ścieżka ...
  7. wtb Chcę Carracka !!!

    Marzy mi się przesiadka z Sabre (170$) na Carracka, ktoś ma pomysł na moją chorobę anonimowego citizenocholika ??
  8. Jest tu jakiś grafik? AutoCAD, Blender...

    Wszystko to kwestia $$$ wszystko co porządne oparte na DDR4 jest naprawdę drogie co prawda bardzo wydajne ale mimo wszystko drogie i jak dla mnie nie adekwatne. Może ratunek nadejść jedynie ze strony AMD po wydaniu nowego procka. Ja jednak mam DDR3 a i tak pół roku temu wydałem na sprzęt około 4k i tylko na flaki bo zasilacze monitory i obudowy mam naprawdę mocne jeszcze ze starego kompa. Generalnie polecam zainwestować w dysk na złączu M2 i ustawić w Windowsie na sztywno pliki stronnicowana w wielkości 2x większej od posiadanego ramu. Standardowo jest ustawione dynamicznie i dzięki temu często się komp zatrzymywał na większych renderach i za każdym razem dodawał mi kolejnego siwego włosa ...
  9. Jest tu jakiś grafik? AutoCAD, Blender...

    Od momentu jak zbudowałem drukarkę 3D zacząłem walczyć z solidworksem i wiem jedno RAM dużżżżoooo RAM'u, ile wlezie, i na tym moja wiedza się na ten temat zakończyła hehehehhe ale generalnie chętnie poobserwuje wątek to może uda mi się zmodyfikować kompa stricte pod 3D.
  10. Drukarka 3D

    Nooo fajne @Dako ja z 20 lat nie miałem pędzelka w łapie ... w tamtych czasach to koszty zabiły moją pasję ehheheh i też miałem orków tyle że w fantasy. Wczoraj usiłowałem tego gościa w powiększonej wersji 19cm wysokości przygotować do druku ale mój slicer do cięcia obiektów na gcode powiedział nie ... i w sumie nie wiem czemu ale się zblokował i dupa, jak przypełznę dziś z pracy to podejmę kolejną próbę pewnie za dużo wymagałem od jakości ale akurat ta figurka jest zrobiona idealnie do druku artystycznego. Jak się nie uda z Space Marine to na wekend wrzucam do druku Reclaimer'a bo jest ładnie przygotowany.
  11. Drukarka 3D

    Drukarki jeszcze nie pokażę bo że tak to ujmę jest naga i z flakami na wierzchu zbyt często w niej jeszcze dłubie (musi być idealna !!!!) jak zakończę etap 2. czyli sklejenie jej w jedno fizyczne urządzenie + jeszcze poprawki i upgrad'y to pochwale się :-) @Dako znam te modele tylko Reclaimer jest dobrze zrobiony reszta to jedno bryłówki z tak okrojonymi szczegółami że aż wstyd !! A propos ktoś się bawi z was farbkami ?? drukowanie to jedno malowanie to drugie :-)
  12. Drukarka 3D

    Po wielkich bojach, bólach spalonej elektronice (kilkukrotnie) i godzinach konfiguracji etap 1. czyli proces budowy został zakończony !!! uuuffff działa jak malyna :-) Pytanie moje, skąd można pobrać obiektowe modele 3D statków z SC ? chętnie bym sobie podrukował takowe najlepiej w Solidworks bo ten program jakoś ogarniam. Ktoś coś widział, ktoś coś wie ? :-)
  13. Generalnie to zrobiłem juz wersję loga AD i SCPL, raczej pod SF bo według mnie obecne logo jest zbyt bajkowe.
  14. Stalowy Szczur

    Ewidentnie trafiłeś tu gdzie trzeba, jesteś wśród swoich. A propos nicka, całkiem niedawno przeczytałem wszystkie pozycje ( a w zasadzie wchłonołem).
  15. HELLION

    kurde i patch nie pomógł !!! ale, ale ... pokombinowałem i okazało się że jak zmieniłem rozdzielczość przed wejściem do gry to się naprawiło ... potem znów zmieniłem na mój standard i zostało już działające dziwny błąd ale naprawione hehehhe
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu.