Skocz do zawartości
  • Dołącz do nas!

    Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

    Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

Nebthtet

☠️ Admiralicja
  • Zawartość

    11 079
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    75
  • Opinia

    100%

Ostatnia wygrana Nebthtet w dniu 24 Listopad

Użytkownicy przyznają Nebthtet punkty reputacji!

Reputacja

1 197 Filar Społeczności

5 obserwujących

O Nebthtet

  • Tytuł
    Queen of Blades i Admin Mieciodzierżca
  • Urodziny 10 Sierpień

Profil

  • Płeć
    Kobieta / Female
  • Lokalizacja
    Warszawa, Centrum Sterowania Wszechświatem
  • Kraj
  • Hobby
    Przejmowanie władzy nad Galaktyką

Dane kontaktowe

  • Strona WWW
  • Skype
    Nebthtet
  • Steam
    Nebthtet
  • BattleTag
    Nebthtet#2324
  • GOG
    Nebthtet
  • Origin ID
    Nebthtet
  • Uplay
    Nebthtet
  • GamerTag
    Nebthtet Prime
  • PSN
    Nebthtet
  • Nintendo
    SW-0818-2531-1512

Star Citizen

  • RSI Handle
    Nebthtet
  • Referral
    STAR-MC65-MKPJ
  • Ulubiony statek
    Reclaimer

Elite: Dangerous

  • CMDR ID
    Nebthtet Draconis

Ostatnie wizyty

6 117 wyświetleń profilu
  1. Nebthtet

    Cześć

    Proszę o zmianę wyświetlanej nazwy użytkownika oraz ustawienie realnego adresu email - a także lekturę regulaminu i nie spamowanie. Cofam licznik.
  2. Nebthtet

    Warszawa w Star Citizen - uwaga duże screeny

    Ale Pajaca to ty szanuj, wcale nie jest taki paskudny. Tylko Warszawa ma w centrum swój własny statek kosmiczny!
  3. Ja w sumie jestem ciekawa kiedy skończą SQ42. No ale mam w co grać.
  4. Nebthtet

    Cześć

    @Adlino - zerknij w najnowszy news na InfoHubie No i jeszcze to i owo w naszym dziale FAQ
  5. Nebthtet

    rekrutacja zakończona Zgłoszenie Slide

    Witam w zespole - uprawnienia masz nadane tak więc będziesz mógł spokojnie korzystać z TS, na RSI zaproszenie do organizacji też poleciało
  6. Od dziś trwają Darmoloty o wcześniej niespotykanej skali dzięki którym możecie przetestować wersję 3.3.5 Star Citizena i na własne oczy zobaczyć jak gra działa i wygląda. A z jakiej okazji? To proste - aby uczcić udostępnienie graczom planety Hurston - pierwszej możliwej do eksploracji planety i kolejną rocznicę Star Citizena! Od 23 do 30 listopada będziecie mogli wypróbować każdy zdatny do lotu statek i możliwy do poprowadzenia pojazd, a to wszystko całkowicie za darmo. Tutaj znajdziecie instrukcję, jak założyć konto (jeśli skorzystacie z podanego tam linka dostaniecie za darmo 5000 UEC - waluty do wykorzystania w pełnej wersji gry). Jeśli macie dodatkowe pytania zadawajcie je w komentarzach do niniejszego artykułu i w dziale Flight School. A oto jak to działa: Podczas trwania promocji każdy może dołączyć do Persistent Universe Star Citizena za darmo. Ale by wybrać się na podróż po uniwersum, będziesz potrzebować statku. Od dziś codziennie o 17:00 naszego czasu kolejny producent statków z gry będzie udostępniać całą swoją zdatną do lotu ofertę na 24-godzinny okres testowy. Na tych z was, którzy udadzą się na Hurston aby zwiedzić Lorville mogą czekać różne niespodzianki, CIF ma również udostępniać ciekawe interaktywne atrakcje na swojej stronie. Poniżej znajdziecie plan Darmolotów. Bawcie się dobrze i bezpiecznych lotów! 23 listopada – Anvil Aerospace Arrow Gladiator Hornet F7C Hornet F7C Wildfire Hornet F7C-R – Tracker Hornet F7C-S – Ghost Hornet F7C-M – Super Hornet Hurricane Terrapin Valkyrie 24 listopada – Roberts Space Industries Aurora ES Aurora LN Aurora LX Aurora MR Constellation Andromeda Constellation Aquila Constellation Phoenix Ursa Rover 25 listopada – Origin Jumpworks 300i 315p 325a 350r 600i Explorer 85X M50 26 listopada – Aegis Dynamics Avenger Stalker Avenger Titan Avenger Titan Renegade Avenger Warlock Eclipse Gladius Gladius Valiant Hammerhead Reclaimer Retaliator Bomber Sabre Sabre Comet Vanguard Hoplite Vanguard Warden 27 listopada – Drake Interplanetary Buccaneer Caterpillar Caterpillar Pirate Cutlass Black Dragonfly Black Dragonfly Yellowjacket Herald 28 listopada – producenci obcych gatunków Khartu-al Nox Nox Kue Vanduul Glaive Vanduul Blade 29 listopada – Musashi Industrial and Starflight Concern Freelancer Prospector Razor Razor EX Razor LX Reliant Kore Starfarer Starfarer Gemini 30 listopada – Kruger / Argo / Tumbril / Consolidated Outland P-52 Merlin MPUV 1C MPUV 1P Cyclone Cyclone AA Cyclone RN Cyclone TR Cyclone RC Mustang Alpha Mustang Beta Mustang Delta Mustang Gamma
  7. Kwota zebrana na development Star Citizena przekroczyła kolejną magiczną barierę - dwieście milionów dolarów. Z tej okazji Chris Roberts tradycyjnie już napisał list do społeczności, którego tłumaczenie publikujemy na łamach Game Armady. Pozwolę sobie krótko skomentować to, co dzieje się w internecie - polskim i nie tylko. Linkować nie będę, jeśli jesteście zainteresowani tematem znajdziecie te treści bez najmniejszych problemów . Po raz kolejny wiele serwisów oraz osób piszących o grze skupia się tylko na zebranej kwocie i na tym, że gry jeszcze nie ma. To wszystko w świecie, gdzie wydaje się jako release gry w stanie takim, że powinny być w późnej alfie lub wczesnej becie - za pełną cenę (tak, na was patrzę Bethesdo i to coś, co udaje Fallouta!). Mało kto zwróci uwagę na to, co w ciągu tych lat zbudował CIG - jak wiele technologii stworzono od podstaw na potrzeby gry, jak transparentny jest proces developmentu. Nie wspomina się za często o tym, ile i w jaki sposób gry tworzyli wielcy tej branży. Warto spojrzeć jak długo swoje produkty tworzył Blizzard, a gracze z dłuższym stażem zapewne pamiętają, że "SoonTM" miało niechlubny początek właśnie w ciągle przekładanych datach premier gier tego studia. Popatrzcie ile lat tworzono World of Warcraft. Grę zbudowano na już gotowym i zmodyfikowanym silniku Warcrafta III. O istnieniu tytułu powiedziano światu we wrześniu 2001, premiera miała miejsce dopiero trochę trzy lata później. Nie wiemy, jak długo trwały prace przed ujawnieniem istnienia WoW. Na dokładkę Blizzard już miał ludzi i znaną im technologię, która posłużyła jako podstawa do budowy gry. Nie musiał się też martwić o środki konieczne do realizacji projektu. W przypadku Star Citizena jest trochę inaczej: oto mamy projekt od człowieka, który dał branży niesamowite gry, miał też na koncie spory feature creep i opóźnienia, co szczególnie widać było przy opóźnieniach produkcji Freelancera. Tym razem jednak Roberts nie ma nad sobą dzierżących excelowe tabelki księgowych Microsoftu, dzięki czemu ma szanse rozwijać projekt tak, aby faktycznie był jak najbardziej zgodny z wizją, która porwała już ponad dwa miliony osób. Niesie to ze sobą gigantyczne ryzyko; Chris już nieraz udowodnił, że z szacowaniem terminów jest u niego dość średnio. Efekty widać w postaci paszkwili wypisywanych przez różnorakie portale, czy też kilometrowych wynurzeń Dereka Smarta radośnie i z uporem godnym lepszej sprawy wypisującego swoje teorie spiskowe zamiast poświęcić czas na doprowadzenie Line of Defense do grywalnego stanu. Wielu graczy rozwścieczonych opóźnieniami również zażądało zwrotu środków, jakie wpłacili na poczet rozwoju gry. Na szczęście w tym roku widać, że z tych wszystkich klocków pieczołowicie tworzonych przez ostatnie lata zaczyna się składać coś, na co z zapartym tchem czekają fani. I szanse na to, że całe to szalone przedsięwzięcie zakończy się sukcesem wyglądają według mnie znacznie lepiej, niż na początku 2018. Warto pamiętać słowa Shigeru Miyamoto - "Opóźniona gra może być dobra, ale zła gra pozostanie taką na zawsze". Jednocześnie bardzo was wszystkich proszę - jeśli dyskutujecie na temat Star Citizena niezależnie od tego, czy jesteście zwolennikami czy przeciwnikami projektu zachowajcie kulturę i zdrowy rozsądek. Inaczej w różnych miejscach robią z naszej społeczności oszołomów (kto bywa na naszym Discordzie, zapewne kojarzy o co chodzi). Argumenty ad personam nigdy nie są godnym orężem w dyskusji. Kończąc ów wywód zapraszam do lektury tłumaczenia listu Chrisa oraz podzielenia się swoją opinią pod artykułem. Dwieście milionów dolarów. Wow. Ta ilość to największa suma zebrana dla jakiegokolwiek projektu w historii crowdfundingu - przewyższa wszystko, co mógłbym sobie wyobrazić w najśmielszych marzeniach. Mimo iż ta liczba jest imponująca to nie ona wyróżnia Star Citizen oraz Squadron 42. Prawdziwym powodem do świętowania jest to, jak społeczność zebrała się, aby umożliwić powołanie do życia wspólnego marzenia. jak gracze z całego świata zebrali się aby sfinansować jeden z największych i najbardziej ambitnych projektów, jakie kiedykolwiek zostały podjęte. Tu nie ma wydawcy. Żadnego wielkiego konglomeratu. To wszystko oddolne działanie, projekt sfinansowany przez graczy - dla graczy. Aby podkreślić to jak globalne jest wsparcie dla gry - osobą dzięki której przekroczyliśmy ten kamień milowy jest Algared. Pochodzi on z New South Wales w Australii i wspiera projekt od 2014. W naszej społeczności są ludzie ze 171 krajów: od najmniejszych jak San Marino czy Malediwy, po największe jak Indie i Chiny. Jesteśmy na całym globie - od bieguna do bieguna, od Antarktydy po Svalbard i Jan Mayen. Biorąc pod uwagę to, że na świecie są tylko 193 kraje to imponująca liczba, która pokazuje jak uniwersalne jest przyciąganie Star Citizena. I to więcej niż jedynie zbiórka funduszy, to było 6 lat przełomowego otwartego developmentu, gdzie wy wszyscy byliście aktywnie zaangażowani w to, co budujemy. Obserwowaliście jak rośniemy - od garstki ludzi do załogi składającej się z ponad 500 pracowników w pięciu studiach, czterech strefach czasowych i trzech krajach. Niektórzy z najbardziej utalentowanych ludzi w tej branży pracują nad Star Citizen i Squadron 42. Większość z nich jest graczami zainspirowanymi waszą pasją aby przesuwać granice tego, co możliwe. Co tydzień udostępniamy wam wiele aktualizacji - tak było od początku projektu. W tym roku uruchomiliśmy aktualizowaną co tydzień roadmapę developmentu Star Citizena. Jest ona podlinkowana do naszego wewnętrznego systemu zadań i planowania, oraz pokazuje zaplanowane treści dla następnych czterech dużych aktualizacji gry. W grudniu tego roku dodamy również roadmapę dla Squadron 42. Mówiąc w imieniu zespołu - talent, wyobraźnia, kreatywność i pasja, jakie widzimy ze strony społeczności zawsze budzą w nas podziw. Przepiękne screenshoty i filmy, streamerzy przesuwający granice tego, co można zrobić w grze (nawet w alfie), szczegółowe propozycje, informacja zwrotna na temat tego jak ulepszyć grę, a także cierpliwość podczas polowania na bugi w którym bierze udział tak wielu z was. Redukowanie Star Citizena tylko do zebranej kwoty byłoby niedźwiedzią przysługą dla tego wszystkiego. Żadna inna gra nie dzieli się tak wieloma informacjami co tydzień i żadna inna gra o której wiem, nie jest tak skupiona na słuchaniu i pracy ze swoją społecznością by stworzyć jak najlepszy produkt końcowy. Gdy rozglądam się wokół i widzę inne gry - nawet te od dużych wydawców - kopiujące nasze rozwiązania wiem, że mieliśmy pozytywny wpływ na branżę gier. To, jak tworzony jest Star Citizen - publicznie, ze wszystkimi tego wadami i zaletami jest częścią tego, co czyni ten projekt wyjątkowym. Kibicowanie takiemu przedsięwzięciu nie powinno wymagać zastanowienia - oddolnie fundowana gra dosłownie mierząca w gwiazdy? Nikt inny nie próbuje osiągnąć tego, co robimy, w sposób jaki to robimy, ani będąc tak otwartym jak jesteśmy. Rzeczy inne i nowe mogą być przerażające, ale również ekscytujące i satysfakcjonujące. Te niezbadane rubieże developmentu oraz fundowania gier odzwierciedlają magnetyzm Star Citizena samego w sobie; zew odległych planet do zbadania, zrealizowanych na wcześniej niewidzianą skalę i po raz pierwszy na takim poziomie szczegółowości. To dlatego wierzę, że Star Citizen porwał tak wielu. Przełamujemy zarówno realne, jak i wirtualne bariery i odważnie zmierzamy tam, gdzie żaden gracz oraz żadna gra jeszcze się dotąd nie zapuścili. I nie moglibyśmy robić tego bez was wszystkich - naszych partnerów w tej podróży i najlepszej społeczności w branży gier! Ten kamień milowy nadchodzi w bardzo ekscytującym czasie dla projektu - zaraz po udostępnieniu wersji Alfa 3.3 z Object Container Streaming i Client Bind Culling które czynią ogromną różnice w wydajności klienta i zużyciu pamięci. Face Over IP (FOIP) jest w rękach graczy i już teraz widać że jest to coś, co wprowadza zupełnie nową jakość do gry. Żadna inna gra nie ma możliwości sterowania twarzą swojego avatara za pośrednictwem kamery internetowej, jak i możliwości umieszczenia swojego głosu diegetycznie wewnątrz gry. Możliwości interakcji społecznych wewnątrz świata Star Citizen odzwierciedlają teraz to, co możesz zrobić w realnym świecie. I w końcu z możliwością kupowania statków udostępnioną w wersji 3.3 mamy pełną pętlę gry zawierającą podstawową progresję - masz powód, aby przewozić ładunki, wykonywać misje czy wydobywać minerały. W tym tygodniu rozpoczyna się nasz 2948 Anniversary Event, który upamiętnia koniec pierwotnej kampanii crowdfundingowej mającej miejsce w listopadzie 2012. W tym roku jesteśmy szczególnie podekscytowani naszymi Darmolotami, gdzie umożliwiamy przetestowanie 80 zdatnych do lotu statków i pojazdów znajdujących się w grze. Alpha 3.3.5 Star Citizen, która wniesie do gry znacznie więcej zawartości (w tym planetę Hurston, jej księżyce, oraz główną strefę lądowania Lorville) aktualnie jest testowana na PTU i powinna trafić na serwery live w ciągu następnych kilku dni. Zbliżamy się coraz bardziej do żyjącego, oddychającego trwałego uniwersum. W miarę tego jak zamykamy bieżący rok spoglądam na technologię, którą musimy ukończyć aby osiągnąć tę wizję i zdaję sobie sprawę że bliżej nam do końca niż do początku tej drogi. Ta wiedza podparta przez wsparcie i ekscytację społeczności popycha nas naprzód i napełnia entuzjazmem oraz chęcią ujrzenia tego jak uniwersum Star Citizena staje się domem dla wszystkich graczy. Dziękuję wam - każdemu z osobna za wiarę w wizję, wspieranie rozwoju z nieustającym poświęceniem i budowanie historii branży gier. - Chris Roberts
  8. Nebthtet

    rekrutacja zakończona Zgłoszenie MADRAFi

    Witam w zespole @MADRAFi - uprawnienia masz przyznane zgodnie z tym, co widnieje na RSI (affiliate). Jeśli zdecydujesz się mainować u nas to daj znać żeby je zaktualizować
  9. Nebthtet

    rekrutacja zakończona Zgłoszenie J4nosik

    @J4nosik Uprawnienia masz nadane - polecam uzupełnienie profilu, przywitanie się z resztą towarzystwa no i rzecz jasna dobrą zabawę
  10. Nebthtet

    powitanie Witam

    Może być Witam w zespole!
  11. Nebthtet

    Cześć

    Cześć @FraNz, napisz coś więcej o sobie i przeczytaj proszę regulamin.
  12. Nebthtet

    CCP hf zostało wykupione przez Pearl Abyss

    Tak, a ile czasu tę biedną pseudoambulację produkowali to też śmiech na sali.
  13. Nebthtet

    CCP hf zostało wykupione przez Pearl Abyss

    Press F to pay respects CCP i tak ssało, bardziej dawać tyłów nie można chyba - firma, która ma licencję na World of Darkness i robi z nią
  14. Dzisiaj wyszedł dodatek do Destiny 2 zatytułowany Forsaken. Tego, że utrupili najfajniejszą postać w tym bajzlu dupkom nie wybaczę (i nie mam tu na myśli niemilców wewnątrzgrowych tylko tych developerskich). Launch trailer: A poradnik poniżej w wersji obrazkowej (klik = zoom) - nadaje się niezależnie, gdzie kto skończył. Ponoć teraz ta gra wygląda jak powinna na start... Jak ktoś kupił dodatek, niech da znać czy to prawda. Kto nie ma, a planuje może to uczynić np. na cdkeys wspierając jednocześnie nasz serwis. Swoją drogą z ceną to Acti ostro powaliło, SRP to 40€ za edycję standardową, na cdkeysach po rabacie jest ok. 160PLN (taniej) no ale i tak kupa kasy
  15. Nebthtet

    For Honor

    O mamo, nie pamiętam kiedy tak miałam - zawsze za mało czasu i tyle fajnych rzeczy do ogrania W For Honor popykałam na premierę, ale dupy ostatecznie nie urwało i mimo iż na początku było fajnie szybko się znudziło - gra jest inna od reszty, ale nie przyciągnęła mnie na tyle, żeby spędzić z nią więcej czasu.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu. Polityka prywatności