Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 2019.03.03 uwzględniając wszystkie działy

  1. 2 punkty
    Na wiele z tych pytań tak naprawdę udzielono już odpowiedzi podczas Reverse the 'Verse (zapraszam do lektury), ale tutaj znajdziecie niejednokrotnie bardziej skondensowane i uładzoną formę tych informacji, oraz sporo nowych. Zapraszam również do zapoznania się z sylwetką statku w niniejszym artykule. Nie zapomnijcie też podzielić się swoimi wrażeniami i pytaniami w komentarzach lub wątku dedykowanym SRV. ARGO SRV pokazany na ilustracji przenosi kontener nieznanej wielkości. Proszę wyjaśnić więcej na temat tej funkcji przenoszenia ładunku. Czy SRV jest jednym z narzędzi używanych do ładowania / rozładowywania większych statków z serii HULL? Jednym z kluczowych celów przy projektowaniu tego statku było umożliwienie przewożenia ładunków. Rozładunek większych statków towarowych, takich jak seria Hull, to doskonałe wykorzystanie SRV. Nie jest to wyraźnie określone w dokumentacji, ale ARGO SRV ma napęd kwantowy i napęd skokowy. Czy SRV może holować statek w Quantum Travel? Czy SRV może używać punktu skoku podczas holowania innego statku? ARGO SRV może holować podczas podróży kwantowej. Podczas gdy szczegóły podróży skokowej są w trakcie bycia doprecyzowywanymi, pierwotny projekt nigdy nie uwzględniał takiego scenariusza i wymaga ponownej analizy. Jednak nasze obecne stanowisko jest takie, że nie będzie on mógł holować statków przez punkt skoku. Jeśli jest konieczność odbycia takiej podróży, zalecamy najpierw zaholowanie pojazdu do pobliskiej stacji naprawczej lub umieszczenie go w innym pojeździe z możliwością skoku. (Ciekawi mnie, co w takim razie ze zbyt dużymi jednostkami, których nie da się naprawić ani załadować? Np. jeśli w jakimś granicznym systemie znajdzie się Bengala "do remontu" - red.) Czy SRV może przemieszczać pojazdy naziemne takie jak czołg Nova? Nie ma nic, co mogłoby powstrzymać cię od przenoszenia uszkodzonych lub zablokowanych pojazdów naziemnych, takich jak Nova Tank. Mechanika holowania będzie działać tak samo, jak przenoszenie i transport uszkodzonych statków kosmicznych. Czy SRV może przesuwać moduły placówek? Nie, takie moduły fizycznie wwiercone w grunt. Możliwość przemieszczania placówek stworzonych przez graczy jest możliwa dla Pioneera i innych dedykowanych tym zadaniom statków, ponieważ promień ściągający SRV nie jest wystarczająco silny, aby wyrwać je z powierzchni. Placówki już istniejące na księżycach / planetach nie mogą być przenoszone. Czy SRV może holować asteroidy? Fizycznymi (w takim sensie, że mają przypisany parametr "działa na nie fizyka" w engine gry - red.) przedmiotami w świecie gry można manipulować, jeśli znajdują się w przedziale masy, na obsłużenie której pozwala promień ściągający. Obecnie jedynymi dynamicznymi asteroidami w grze jest wariant, z którego można wydobywać surowce. W razie potrzeby możliwe będzie holowanie tych asteroid. Czy osoba w skafandrze kosmicznym może być holowana? Przechwytywanie przedmiotu wymaga, aby był on względnie nieruchomy i miał pewien rozmiar - tak, aby wiązka ściągająca mogła się na nim skupić. Chociaż nie mamy jeszcze dokładnych informacji na temat tych limitów, przewidujemy, że aktywni gracze nie będą łatwi do pochwycenia przez wiązkę, co pozwoli na zapobieżenie griefingowi. Czy liczba SRV jest potrzebna do holowania czegoś jest oparta o całkowitą masę lub rozmiar / architekturę? Głównie jest oparta na masie, choć istnieją też pewne wymagania dotyczące wielkości i objętości. Nie ma żadnych arbitralnych ograniczeń konstrukcyjnych w zakresie "statek X nie może konkretnie holować statku Y". Jakie będą zabezpieczenia przed kradzieżami przy pomocy wiązek ściągających? Czy ktokolwiek może po prostu podlecieć do ciebie i zacząć porywać statki? Obecnym sposobem ograniczenia kradzieży i griefingu jest to, że osłony będą aktywnie blokować lub poważnie tłumić siłę wiązki ściągającej. Jeśli chcesz, aby twój pojazd gdzieś zaholowano, będziesz musiał wyłączyć osłony (co również stawia cię na wrażliwej pozycji). Jeśli chcesz strzec się przed kradzieżą, po prostu zostawiaj statek z włączonymi osłonami, gdy z niego wychodzisz, aby upewnić się, że nadal będzie tam, gdzie go zostawiłeś kiedy wrócisz. Czy promień ściągający może tylko ciągnąć, czy również jest w stanie pchać? Jest on przede wszystkim zaprojektowany do ciągnięcia, choć może w pewnym stopniu popychać. Przemieszczanie się z boku na bok, obrót wzdłuż długiej osi, oraz podnoszenie i opuszczanie dzioba odbywają się za pomocą zakresu ruchu dostępnego dla systemu wiązki ściągającej. Czy holowanie wpływa na maksymalną prędkość SRV i zużycie paliwa przez tę jednostkę? Promienie ściągające zużywają ogromne ilości mocy, tak więc mimo iż maksymalna prędkość statku jest nadal osiągalna, to jej użycie ma negatywny wpływ na przyspieszenie i zużycie paliwa. Czy holowane pojazdy muszą wyłączać podzespoły, aby można było je ciągnąć, na przykład osłony i zasilanie? Tak, cel musi być względnie nieruchomy i mieć wyłączone osłony, aby wiązka ściągająca mogła go "złapać". Jeśli będzie aktywnie trząsł się lub manewrował, aby tego uniknąć, pilot SRV będzie musiał wykazać się znacznymi umiejętnościami i poświęcić sporo czasu, aby go pochwycić. Jeżeli SRV jest unieruchomiony, ale nadal ma działający promień ściągający, to czy może wykorzystać go do przyczepienia się do innego statku, a następnie bycia holowanym przez tę jednostkę? Teoretycznie jest to możliwe. Jednak statek, który nie jest holownikiem, ale pełni tę rolę w owym przypadku musiałby bardzo ostrożnie i delikatnie manewrować, aby zapobiec jego zerwaniu połączenia. Czy wiązka ściągająca działa tylko w przestrzeni kosmicznej? Czy możliwe jest holowanie statku z lądowiska, start, wyjście z atmosfery, podróż kwantowa, wejście w atmosferę planety i lądowanie - to wszystko holując inny statek? Wiązka ściągająca może być używana w dowolnym miejscu, jednak środowisko wpłynie na trudność utrzymania obiektu docelowego. Innym z pierwotnych założeń projektu było to, by SRV mógł działać jak holownik, aby pomóc większym jednostkom dostać się z powierzchni planety z powrotem w kosmos. Czy będzie można otoczyć osłonami Argo SRV holowany statek, aby zapewnić dodatkową ochronę podczas wydobywania pokiereszowanych statków z pola walki? Nie, osłony z ARGO SRV i wszystkich innych statków w grze są obecnie tylko dla samego statku i nie obejmują możliwości projekcji na pobliskie obiekty. Holowanie statku lub pojazdu stwarza dla niego zagrożenie, więc środowisko i tor lotu powinny być starannie analizowane przez pilota SRV. Wspomina się o tym, że SRV jest mocno osłonięty i opancerzony. Jakie możemy mieć oczekiwania odnośnie jego wytrzymałości w warunkach bojowych? SRV nie jest wyposażony w uzbrojenie ofensywne, więc polega na swoich osłonach i pancerzu, aby przetrwać walkę. Tak więc jeśli zostanie bezpośrednio zaatakowany, najlepszym wyjściem jest oddalenie się od starcia i powrót później, gdy już będzie bezpieczniej. Jeśli świadomie wlatujesz do niebezpiecznej strefy, zalecane jest zabranie ze sobą eskorty. Czy antena dachowa zapewnia możliwości skanowania w celach poszukiwawczo-ratowniczych? Antena ta jest po prostu wizualną stylizacją i nie pełni żadnej funkcji związanej z rozgrywką. Jak wspomniano w RTV, w trakcie projektowania zastanawialiśmy się długo nad nazwą. W chwili nagrywania ATV, statek był znany jako ‘Search and Recovery Vehicle’ (pojazd poszukiwawczy i ratowniczy). Jednak teraz zdecydowaliśmy się na rozwinięcie ‘Standard Recovery Vehicle’ (standardowy pojazd ratowniczy).
  2. 1 punkt
    Dzień dobry, jestem tu nowy, przeczytałem, że wypada się przywitać, więc się witam :). W gry gram od zawsze, trochę piszę, trochę czytam :). O mnie tyle Deep Space
  3. 1 punkt
    To polecam przegrzebać forum, a jeśli na jakieś nie będzie odpowiedzi, to po prostu pytaj na tym podforum i myślę, że coś się zaradzi
  4. 1 punkt
    Hejka, miło widzieć kolejnego próżniarza miedzy nami. Jak byś miał jakieś pytania to śmiało pytaj. Gdybyś szukał towarzystwa do gry to znajdziesz nas na Diskordzie (http://discord.gamearmada.org). Zachęcam do wszelkiej aktywności, w razie czego na forum masz masę poradników. Gdyby coś by było nieaktualnie lub nie do końca jasne to daj znać a postaramy się wspólnie dopracować czy zaktualizować temat
  5. 1 punkt
    Witaj w polskim grajdołku Star Citizena Z nami pograsz sobie w gry, różne. W kupie zawsze raźniej, prawda? :))
  6. 1 punkt
    No to ja przywitam i tutaj - teraz jeszcze tylko muszę Cię zaholować na Discorda (ma ktoś pożyczyć SRV?). No i dopisz się w wątku poniżej tak, żeby ludzie mogli Cię dodać i łatwo grać wspólnie (z resztą tam jest instrukcja w pierwszym poście co trzeba zrobić):
  7. 1 punkt
    Tym razem z programu dowiemy się więcej o Area 18 - porcie kosmicznym na ArcCorp, oraz o ulepszeniach systemów celowniczych uzbrojenia. Oprócz tego spojrzenie na mające już wkrótce zawitać do uniwersum warianty MISC Reliant. W dzisiejszym Around the Verse... Prezentują: Josh Herman oraz Eric Kieron Davis Na początek mamy okazję zobaczyć streszczenie wydarzenia PvP organizowanego przez Detox o nazwie Nomad. Zadaniem graczy jest przybycie do Drug Labu pozostając niewykrytymi i zablokowanie placówki. Port kosmiczny Area 18 Nicholas Etheridge i Joel Azzopardi opowiadają o szczegółach związanych z tworzeniem portu kosmicznego. Jest to druga tworzona taka strefa w uniwersum. Przy jej budowie korzystano z doświadczeń zdobytych przy tworzeniu Lorville, dzięki czemu twórcy starali się uniknąć poprzednich błędów i stawiać na dobrze działające elementy. Lądowiska zostały rozmieszczone w większych odległościach od siebie, aby zwiększyć wydajność i zapobiec ewentualnym kolizjom. Ich rozlokowanie przemyślano również pod kątem optymalnych tras tranzytowych. Lądowiska dla AI mają być wymieszane z tymi dostępnymi dla graczy dzięki czemu będziemy mieli wrażenie ciągłego ruchu. Jednocześnie efekty te próbowano osiągnąć stosując minimalistyczne podejście do projektu. Transport publiczny ma się odbywać autobusami po wyznaczonych trasach, dzięki czemu odczucia związane z odległością i skalą całości mają być lepsze. Zaprezentowano również punkt odpraw, gdzie nasze bagaże zostaną prześwietlone, a ewentualna kontrabanda zarekwirowana . Pokazano również główny hol, gdzie gracze znajdą konsole do przywoływania / wynajmu statków. Jednym z pierwszych miejsc, jakie będziemy mogli odwiedzić jest atrium ze świetnym widokiem na port kosmiczny oraz panoramę miasta. Nowy model lotu i walki Model walki był już wielokrotnie zmieniany i prace nad jego doskonaleniem nadal trwają. Tym, na co wszyscy z niecierpliwością czekamy jest na pewno nowy model lotu i kolejne iteracje systemów statków. Kolejnym takim unowocześnieniem ma być ulepszony system wspomagania celowania broni na gimbalach Cardana. Wprowadzono kilka usprawnień dla wieżyczek o których opowiada Kirk Tome. Pozwolą one na celowanie w inne miejsce niż patrzy gracz. Oprócz tego planowane jest usprawnienia dotyczące czułości Dotychczas czułość obrotu ( Mouse Sensitivity Curves / Turret) zmienialiśmy w menu, co było dość kłopotliwe i wymagało wstrzymania gry. W nowej wersji dodano kilka kontrolek na HUDzie pozwalających kontrolę oraz regulację tego przy pomocy klawisza interakcji (domyślnie F). Pozwoli to na łatwiejsze dopasowanie się do zmieniającego się tempa walk na polu bitwy. W RoadMapie widzimy funkcję o nazwie Gimbal Weapon Improvements v1. System ten pozwala kontrolować to, gdzie strzelają nasze bronie. Dostajemy obszar w obrębie którego bronie wcelowują się automatycznie niezależnie od tego, gdzie jest aktualnie kursor. Wspomaganie ma zapewnić większą swobodę przemieszczania się statku jednocześnie umożliwiając prowadzenie celnego ostrzału, jeśli będziemy w stanie utrzymać cel przed nami. Warianty Relianta Nietypowa konstrukcja statku o horyzontalnym układzie podczas lądowania i wertykalnym podczas lotu to główna cecha statków MISC Reliant. Twórcami pracującymi nad projektem są Elwin Bachiller i Stephen Hosmer - to oni prezentują nam swoja prace nad wariantami. Wersja transportowa (Kore) mieści teraz 6 SCU, czyli o 50% więcej niż pierwotnie. Następny to Mako posiadający dwa mikrołóżka, malusieńką łazienkę z prysznicem oraz stanowisko do obróbki materiałów wideo (jako że ten model ma zadanie być news-vanem). Trzeci model to Tana. Ma on mieszczącą 1SCU ładownię, szafę i wieszak na broń oraz podobnie jak Mako łóżko piętrowe i łazienkę. Ostatni jest Sen - to wariant naukowy. Również wyposażono go w sypialnię i łazienkę oraz rzecz jasna stanowisko do pracy naukowej. Wszystkie warianty posiadają odmienne wieże na krańcach skrzydeł dopasowane do specjalizacji danego modelu. Pełna funkcjonalność wersji naukowej (Sen) i dziennikarskiej (Mako) nie będzie jeszcze dostępna w aktualizacji 3.5. Wielkimi krokami zbliżają się testy PTU dla 3.5. Początkowo nie będą one zawierały wszelkich zmian, jakie zostaną wprowadzone w owej aktualizacji, ale zaczną od najistotniejszej: nowego modelu lotu.
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu. Polityka prywatności