Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

Wygraj Battlefield V!

Weź udział w naszym giveawayu i wygraj pełną wersję Battlefield V!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 2019.02.04 uwzględniając wszystkie działy

  1. 3 punkty

    Typ: Loteria

    ZAKOŃCZONE

    • 1 Nagroda
    • 5 Uczestników

    Dziś do wygrania kod Steam na pełną wersję zbierającego kapitalne oceny remake Resident Evil 2 Gra ponoć zbiera dobre opinie, ja nie jestem jakimś wielkim fanem i pewnie przegrał bym z 5h i zostawił. Dlatego postanowiłem oddać kod komuś kto lepiej go spożytkuje i będzie miał z tego dużo przyjemności. Aby wziąć udział zmień po prawej stronie walutę na SCP i zakup tyle losów ile tylko zechcesz. SCP otrzymuje każda osoba, która wsparła finansowo Game Armadę (stan swojego konta sprawdzisz tutaj). Masz pytania? Pisz w komentarzu lub w temacie dotyczącym loterii! Wydana w 1998 r. gra Resident Evil 2, jeden z najbardziej kultowych tytułów wszechczasów, wraca w pełni odświeżonej wersji na konsole nowej generacji. Rozegraj osobne kampanie jako Leon Kennedy lub Claire Redfield, przemierzając opanowane przez zombie obszary Raccoon City w zupełnie nowym widoku z perspektywy trzeciej osoby. Wszystko zostało zbudowane od nowa z użyciem silnika RE Engine firmy Capcom. Nowe łamigłówki, linie fabularne i miejsca, w których zarówno nowi, jak i doświadczeni fani znajdą nowe przerażające niespodzianki! Recenzje (16,682) -Pozytywne (16,045) -Negatywne (637)
  2. 2 punkty
    W tej edycji Around the Verse zobaczycie reklamę Cyclone'a, dowiecie się więcej o efektach wizualnych działania thrusterów, nowych broniach mających pojawić się w 3.5 oraz planecie ArcCorp. Nie zapominajcie także o tym, że konkurs na reklamę Tumbril Cyclone'a nadal trwa, tak więc zachęcamy do spróbowania swoich sił! W dzisiejszym Around the Verse... Prezentują: Eric Kieron Davis oraz Josh Herman Na start klimatyczna reklama Cyclone'a. Krótka wzmianka na temat grupowych eventów organizowanych przez społeczność w grze. W zeszłym tygodniu z okazji dnia Australii wszystkim, którzy wsparli grę zostały udostępnione statki Gladius Valiant, dzięki czemu powstało wiele naprawdę fajnych prac konkursowych. Wszystkie znajdziecie na Spectrum. Konkurs wygrali Klumpi, Buddyhammer, CallofDutyMann, dontrust oraz pelcki, a efekt ich twórczości widać poniżej: Zwycięska praca w konkursie Australia Day Screenshot Contest Nowy model lotu: thrustery Na CitizenConie przedstawiono nowy model lotu - a teraz zbliżamy się do jego wdrożenia. Jacob Beckley mówi nam, że uszkodzone silniki strumieniowe będą wpływały na manewrowość / lot oraz że będą widocznie odwzorowane na bryle statku tak, aby atakujący i pilot mogli je zauważyć. Prace ciągle trwają - wszystkie statki uzyskają indywidualny model zniszczeń i efekty z nim związane. Możemy się spodziewać dużej ilości iskier, pyłu oraz ognia i plazmy - wszystkiego, co wygląda chaotycznie. Będą duże ogony ognia i prawdopodobne spore kłęby dymu. Kiedy nasz główny ster strumieniowy zostanie całkowicie zniszczony z silnika zacznie się wydobywać wielki wir płomieni. A mówiłem ci Wiesiu, żebyś zalał diesla, a nie olej opałowy! Efekty są tworzone przy pomocy Particle Editor z wykorzystaniem IFCS2 do uzyskania niesamowitych efektów we wszystkich poziomach uszkodzeń. Origin Jump 980 Ulubionym statkiem Erika jest Jump 890 (ma też takie tablice rejestracyjne ), więcej o tej jednostce opowiada Jared Huckaby. Aktualnie 980 jest w fazie whitebox-greybox, gdzie dopracowywane są takie kwestie jak rozlokowanie wieżyczek, rozmiary i kształt okien oraz rozmieszczenie sterów strumieniowych. Podobnie projektowane jest wnętrze statku - tak, aby osiągnąć odpowiedni poziom luksusu spełniający wymogi klientów firmy Origin. Rozpoczęto prace nad częścią mieszkalną z ogromnymi schodami oraz sekcją medyczną i łazienkami. Anvil Carrack Anvil Carrack znajduje się również w trakcie greyboxingu, ostatnio dodano stację kontroli oraz zatokę dla dronów. Dopracowywana jest również mesa czy łazienki. Mostek ma trzy wiszące stanowiska, a na piętrze powrócono do projektu stołu holograficznej mapy taktycznej z oryginalnego konceptu. Statek będzie wyposażony w anteny, które będzie można składać i rozkładać. Wprowadzono też zmiany w profilu sylwetki i podwozia. Prace idą dość sprawnie i szybko, z czego zadowolony jest Jared (bo to jego ulubiony statek). Uzbrojenie Zaprezentowano bronie: Pistolet Coda od Kastak Arms Karabin S71 firmy Geminii Działo dla statku Tarantula Ballistic Cannon od Gallenson ArcCorp Luan Vetoreti opowiada o postępach prac nad ArcCorp. Dodane zostały obszary przemysłowe i przedmieścia, przy pomocy narzędzi generujących całą planetę developerzy próbują uzyskać najlepszy efekt przejścia pomiędzy strefami dopasowując generowanie odpowiednich zabudowań. Najwyższym budynkiem będzie Strefa 18 stanowiąca centrum miasta, następnie okoliczna zabudowa będzie coraz niższa aż dotrzemy do stref przemysłowych. W niższych strefach przedmieść będą znajdować się budynki o wysokości 350-400 metrów. Dość dobrze przebiega integracja zabudowań z kształtem terenu przez co obszary wyglądają wiarygodnie. Dopracowywane jest centrum miasta szukając najlepszego kompromisu pomiędzy zabudowaniami generowanymi proceduralnie oraz ręcznie modyfikowanymi budynkami. ArcCorp ma zdecydowanie niższą niż Lorville strefę zakazu lotów, a budynki jakie tam zobaczymy są zdecydowanie wyższe (do 1km), dzięki czemu będziemy mogli latać wokół nich. IFCS2 jest okazją do ponownego rozważenia podejścia do tego jak mają działać strefy zakazu lotów - zamiast natychmiastowego niszczenia statku gracza możliwe, że zostanie wprowadzone wcześniejsze ostrzeżenie i ewentualnie przejęcie kontroli do chwili wyprowadzenia statku poza strefę no-fly. Planeta ArcCorp jest kluczowym momentem w rozwoju SC, gdyż będzie to centrum spotkań wielu graczy, a rozgrywka w tym miejscu może przełożyć się na niezwykłe niespotykane wcześniej doświadczenia. Za ogromny kawał dobrej roboty przy przygotowaniu niniejszego artykułu dziękuję @Vanterowi!
  3. 1 punkt
    Oto dziki Reclaimer broniący swojego potomstwa w środowisku naturalnym.
  4. 1 punkt
    No tak właśnie było, że do osobnego kanału leciało
  5. 1 punkt
    @Shivon temat wałkowany ad nauseam - będzie jak tylko dopiszą mi to do bota którego mamy. Ponoć update czeka na weryfikację przez IPS. To rozwiązanie, które podałeś mogę wypróbować (jeśli znajdę czasu trochę), ale jako że w 4.4. grzebią w REST API to nie wiem czy się nie wywróci .
  6. 1 punkt
    W najnowszym Monthly będzie Vermintide 2. Polecam March 2019 Humble Monthly WWW.HUMBLEBUNDLE.COM Get Vermintide 2, EDF 4.1 + all DLC, and Cultist Simulator when you subscribe for $12/month!
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu. Polityka prywatności