Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Wyświetla zawartość z najwyższą reputacją od 2017.11.14 we wszystkich obszarach

  1. 4 punkty
    Cześć! Jestem Kacper, 21 lat. Czym się zajmuję w życiu? Pracuję jako programista w firmie produkcyjnej, uczęszczam na zaoczne studia informatyczne (inżynierskie), a wolne chwile spędzam grając w gry komputerowe. Obecnie można spotkać mnie na serwerze Icarus w MU Legend, na polach bitwy drugiej wojny światowej w nowej części Call of Duty, a także podczas ucieczki z Tarkova. Oprócz tego tytuły dla jednego gracza jak np. Assassin's Creed: Origins. Niedawno rozpocząłem przygodę ze streamem. Na Twitchu można mnie znaleźć pod takim nickiem jak na tym forum. Chętnie wysłucham wszystkich uwag i propozycji co do mojego kanału. O forum dowiedziałem się od mojego kolegi, Tomka (Argetlan7), którego poznałem kilka lat temu w technikum, i z którym zagrywam się w wymienione przeze mnie gierki.
  2. 4 punkty
    2017 rokiem lootboxów. I wiecie co jest smutne? Że tak naprawdę tylnymi drzwiami wprowadził je w dużej mierze Blizzard - swoimi skórkami do Overwatcha. Byłam jedną z osób przechodzących nad tym do porządku dziennego - "to tylko skórki, nie mają wpływu na grę, niech sobie będą". BŁĄD. Rzecz jasna myliłam się - niestety nie tylko ja. Bo oto rok później mamy czystego raka jakim jest akcja EA z Battlefrontem 2, czy otwieranie skrzynek na plaży w Normandii przed publicznością w Call of Duty WW2. Ciekawe czy ostatni skandal z Battlefrontem obudzi konsumentów. Szczerze? Nie mam zbytnio na to nadziei. A wiecie dlaczego? Przykład: przychody Ubisoftu z mikrotransakcji przekroczyły te, jakie osiągają sprzedając pełne wersje gier. I nie są sami... W przypadku EA przychody ze sprzedaży cyfrowej to 60% dochodu (chociaż tutaj nie znalazłam dokładnego splitu z podziałem na cyfrową sprzedaż pełnych gier vs dlc/mikrotransakcji). Activision/Blizzard w 2016 zarobiło na sprzedaży "in-game contentu" 3,6 mld dolarów. Uprzedzając potencjalne narzekania że cytuję tylko Sterlinga - nie będę szukać innego komentarza, bo on doskonale podsumowuje i pokazuje problem. A że facet jest totalnie prokonsumencki (nie zarabia nic na reklamach, w 100% finansuje się z przychodów crowdfundingowych) nie mamy tutaj problemu tego, że może mieć jakiś interes żeby dowalić któremuś konkretnie wydawcy. Jeśli ktoś nie do końca ma świadomość, jak działa mechanizm aktualnie niczym rak toczący nasze ukochane hobby: Tutaj na uwadze warto również mieć fakt, że Activision (a więc również Blizzard) ostatnio opatentował mechanizm dobierania graczy w multi tak, aby noobków matchować z zaawansowanymi graczami "żeby pokazać im co fajnego w grach można zdobyć". Dalsza historia może potoczyć się na kilka sposobów - niestety jednym z nich może być powtórka z 1983 roku... Oby nie, bo sami wiecie ile czasu zajęło branży podniesienie się po tym. Moje zalecenie dla osób które zechcą posłuchać: Nie kupuj gier z monetyzacją (mikrotransakcjami). Tak, to oznacza w dzisiejszych czasach "nie kupuj gier AAA". Tylko że wiemy, iż jest to mało realne (sama tłukę namiętnie w Destiny 2, a z jakiegoś powodu sporo ludzi lubi też PUBG... Jeśli już musisz to nie kupuj tego draństwa za pełną cenę. Nie rób zakupów w grze (gdyby ludzie tego gówna nie kupowali, to w końcu przestano by je implementować). Bojkotuj gry z toksycznymi schematami monetyzacji (Battlefront 2, Middle-Earth Shadow of War). Chociaż tutaj Overwatch też powinien dostać po pysku za ograniczone czasowo skiny np na Halloween czy święta co promuje hazard. Nazywajmy rzeczy po imieniu. Uświadom sobie, że nie ma nic za darmo. A jeśli coś jest, to towarem jesteś ty sam. Unikaj kupowania preorderów, lootcrate'ów i tym podobnego rak contentu. I żeby była jasność - nie mam na myśli sensownie zrobionej monetyzacji jaką np. można zobaczyć w Path of Exile, które powinno być stawiane za przykład jak zrobić dobrą grę, dać ją ludziom za darmo i utrzymywać się z tego co ludzie w niej kupują cyfrowo A to komentarz na dokładkę. Chętnie się dowiem co wy o tym sądzicie.
  3. 3 punkty
    MAX ZAŁOGA DŁUGOŚĆ SZEROKOŚĆ WYSOKOŚĆ 9 100m 40m 20m Szybka, lekka jednostka wojenna zdolna do zapewnienia wsparcia przeciwlotniczego dla większych statków. Doskonale radzi sobie również jako jednostka flagowa dla mniejszych flot bezpieczeństwa. Hammerhead stanowi awangardę obrony Imperium. Przyjrzyj się z bliska temu mobilnemu siewcy zniszczenia czytając dedykowany mu fragment Przewodnika Whitleya z 2947 r. Przeczytaj broszurę Trochę historii... Upadek Messerów w 2792 był ciężkim ciosem dla Aegis Dynamics. Uznawana za wielu jako "oficjalny" dostawca statków dla dynastii firma nie tylko została publicznie zhańbiona. Opinia publiczna nawoływała nawet by postawić ją przed sądem za rolę jaką odegrała w zbrodniach wojennych faszystowskiego reżimu. Nowy rząd uznał za stosowne odseparować się od statków wojennych Aegis i podpisał umowy kontraktowe z innymi producentami takimi jak RSI i nowo utworzona Anvil Aerospace. Na szczęście dla Aegis Dynamics wojsko nie wynegocjowało licencji na wyłączność na projekt Hammerheada, co pozwoliło firmie walczyć o płynność finansową adaptując tę jednostkę by mogła pełnić różnorakie role w cywilnej służbie bez rządowego nadzoru. Przez ostatnie dwadzieścia lat Marynarka powoli zaczęła ponownie wdrażać do służby jednostki tej klasy. Niedawny wzrost popularności Aegis Dynamics pozwolił im na powrót do klasycznego projektu kadłuba i dostosowanie go do nowoczesnych standardów. Żadna grupa bojowa nie opuszcza portu bez przynajmniej jednego Hammerheada. Często są też one przydzielane do ochrony stacji i patroli dalekiego zasięgu. Najbardziej znaczące starcie w którym wzięły udział tylko te jednostki miało miejsce w 2945, gdy szesnaście Hammerheadów Marynarki natknęło się na mały klan Vanduuli zasadzający się na eskadrę Hulli. Bitwa jaka miała miejsce zupełnie nie pasowała do norm taktycznych, lecz admirał grupy umiejętnie utrzymywał swoje statki w formacji aby skupić ogień na wrogich niszczycielach. Vanduule zdołali zniszczyć trzy statki, a czwarty uszkodzili na tyle, że nie nadawał się już do niczego ale grupa nie tylko uratowała zagrożony konwój, ale również zniszczyła potężniejszy statek klasy capital należący do agresorów. Rekiny w cywilu W służbie cywilnej Hammerheady to coraz częściej spotykany widok - wiele osób używa ich jako opancerzonych transportów albo wyposaża do pełnienia różnorakich funkcji - od pilnowania blokad po wysoko wyspecjalizowane statki medyczne. Większość takich przeróbek to jednorazowe zlecenia wykonywane przez właścicieli bez ingerencji producenta, który przestał dostosowywać te jednostki dla klientów spoza wojska. Hammerhead pozostaje w produkcji, a najnowsze modele są tak zaawansowane jak inne narzędzia z nowoczesnego arsenału UEE. Marynarka zaczęła "parować" załogi Polarisów i Hammerheadów wykorzystując doskonale uzupełniające się cechy tych jednostek. Powstałe w ten sposób drużyny ogniowe dysponują imponującą siłą ognia (dzięki Polarisowi) jak i potężną obroną (zapewnianą przez Hammerheada). Odwiedź galerię dedykowaną temu statkowi!
  4. 3 punkty
    Gwiezdny Obywatel Qing Lai Li Przybyłem na Ziemię ładnych parę lat temu z odległej galaktyki. I osiedliłem się w Polsce Wasza technologia mówię o ziemskie daleko odbiega od naszej lecz jakoś się do niej przyzwyczaiłem i nie mam zamiaru wracać do siebie. Przybrałem imię Piotr Waszych ludzkich lat mam 32. Lubię dobrą zabawę, muzykę i dobry film Lubię Grać w różnego gatunku gry, przez te lata jakie przebywam na ziemi sporo ich poznałem Obecnie grą która przypadła mi do gustu jest Star Citizen Trochę nawiązuje do Naszej technologi lecz jeszcze sporo lat nauki przed wami by to osiągnąć. Ale myślę że dacie radę to osiągnąć pewnie już nie będzie mnie Wśród Was Ziemianie lecz idziecie w dobrym kierunku obyście się nie pozabijali zanim osiągniecie poziom mojej cywilizacji. Życzę wam tego z całego Serca Qing Lai Li
  5. 3 punkty
    Końcówka roku w Tarkovie zapowiada się ciekawie. Twórcy w ramach przygotowań do Otwartych Testów Beta chcą przeprowadzić testy serwerów i planują udostępnić grę dla nowych graczy. Pełna informacja tutaj: Warto więc teraz zarejestrować się na stronie https://www.escapefromtarkov.com/registration bo może uda się wylosować 7 dniowy dostęp do EFT. Jeśli się nie uda to nic straconego bo zgodnie z tym co napisano wyżej dotychczasowi posiadacze gry otrzymają po 2 takie 7-dniowe klucze oraz być może nawet darmowy klucz do podstawowej wersji gry. A ponieważ na forum jest kilku posiadaczy Tarkova to zaraz po otrzymaniu kluczy zorganizujemy giveawaya albo loterię na forum. Tak więc do zobaczenia w Tarkovie
  6. 3 punkty

    Typ: Giveaway

    ZAKOŃCZONO

    • 3 Nagrody
    • 18 Uczestników

    Pomóż testować nową funkcjonalność naszego serwisu i weź udział w giveawayu! Jeśli nie masz jeszcze reputacji, lub "zdobyłeś" jakieś minusy masz szansę to nadrobić - jest w dobrym humorze i zamiast podżerać reputację będzie ją dawać.
  7. 3 punkty
    Jeżeli ktoś chce snajperkę (Vectis) z podwojoną pojemnością modów oraz skinem, a także miejsce na broń to powinien się udać pod poniższy link i wprowadzić ten kod: FN6B-8RML-MLH6-GM2N https://www.warframe.com/promocode
  8. 2 punkty
    Jako że święta idą i robimy trochę bożonarodzeniowego klimatu na forum w tym temacie pochwalmy się świątecznymi awatarami (wrzucajcie je do postów, to będą tu nawet jak właściciel zmieni w przyszłości na inny). A jak jakiś się podoba, to wiecie od czego są guziki reakcji . Mam nadzieję że to też zmotywuje do ustawienia sobie jakowychś . Na początek moje: 2017: 2016: 2015 Miecio też nie jest gorszy i miał wersję świąteczną: Na ten rok mam też taki ale jakoś kijowo wyszedł więc został do archiwum
  9. 2 punkty

    Typ: Giveaway

    Giveaway zakończy się za 5 dni i 16 godzin

    • 4 Nagrody
    • 11 Uczestników

    Zapraszam do udziału w kolejnym giveawayu na Game Armadzie! Tym razem zdobyć można jeden z czterech kodów na Champions Pack do Quake Champions! W zestawie jest dostęp do gry, oraz wszystkich bohaterów. Fundatorem nagród jest: @P107REK z - nie zapomnijcie mu podziękować!
  10. 2 punkty
  11. 2 punkty
    Poniżej znajdziecie odpowiedzi na pytania wybrane przez przez społeczność w wątku Q & A Hammerhead na Spectrum. Na pytania odpowiadali John Crewe, Adam Parker i Steven Kam. Czy komputery okrętowe są na tyle potężne, by obsłużyć wszystkie wieże korzystając z AI kasetowych (AI blades)? Zależy to od tego, w jakie inne AI kasetowe chcesz wyposażyć swój statek i czy skorzystasz z ulepszysz elementy komputerowe. Na chwilę obecną jednak plan jest taki, żeby gracz nie był w stanie całkowicie obsłużyć wszystkich wieżyczek przy użyciu AI jeśli będzie korzystał z domyślnego loadoutu. Obecnie szacuje się, że 4 z 6 mogą zostać skonwertowane na AI w standardzie bez dodatkowych usprawnień osprzętu, ale ten system nie został jeszcze zaimplementowany. Czy duże elektrownie są wystarczające do uruchomienia 24 dział laserowych S4, czy też Hammerhead jest zaprojektowany do korzystania z dział balistycznych? Tak, domyślne elektrownie są w stanie poradzić sobie z wymaganiami energetycznymi domyślnego uzbrojenia. W tym celu statek został wyposażony w bardzo wydajne elektrownie wojskowe. Jednak posiadanie broni balistycznej stanowi kolejną opcję, jaką warto rozważyć w kontekście utrzymania poziomu siły ognia. O co chodzi z tą dużą dziurą w środku statku? Czy nie można jej było wypełnić np. przestrzenią ładunkową lub sekcją mieszkalną? Czy była to tylko decyzja projektanta? Jest to decyzja projektanta za którą stoją praktyczne powody. W naszym artykule z serii Shipyard dotyczącym masy statku wskazujemy, w jaki sposób wyliczamy masy statków na podstawie ich geometrii. Hammerhead jest dość szybki mimo swojego rozmiaru, ponieważ jednym z jego zadań jest monitorowanie i pomoc w ochronie większych statków przed atakiem myśliwców. Zwiększona objętość wewnętrzna - nawet wskutek "wypełnienia" przestrzeni ujemnej zwiększyłaby masę. Wg lore UEE zamówiło wiele Hammerheadów - wręcz tysiące - a wszystkie dedykowane do walki. Dodanie masy na udogodnienia, które nie służyły celom bojowym nie zostało uznane za rozsądny wybór projektowy przez marynarkę UEE. Jak prędkość i manewrowość Hammerheada mają się do podobnych statków, takich jak Polaris? Hammerhead ma być bardziej zwinny niż Polaris, ale przy statkach tego typu wszystko jest względne. Jednostki tych rozmiarów nie są dogfighterami, lecz mobilnymi systemami uzbrojenia. Hammerhead wyróżnia się jako mobilny statek obronny zdolny do stabilnego lotu lub przynajmniej na tyle płynnego ruchu, aby pomóc wieżyczkom w pozostaniu skierowanymi na cele. Czy modularność oznacza, że będziemy w stanie zainstalować stację skanowania / dodatkowy zbiornik paliwa / komputery / medbay? Czy jest coś, co możemy zainstalować w luce w środku? Zobacz powyższą odpowiedź. Negatywna przestrzeń nie jest zaczepem, a hydraulika lub orurowanie jej w taki sposób, by mogła służyć jako takowy poskutkowałaby dodatkowym kosztem masy, który nie posłużyłby profilowi wojskowemu Hammerheada. Jednak statek ten zapewnia doskonałą ochronę dla jednostek, które chcesz by przenosiły skanery, paliwo lub medbaye. Większość i tak wolałaby, aby istniejące zasoby mocy obliczeniowej i skanowania Hammerheada były poświęcone przede wszystkim zwiększeniu wydajności jego uzbrojenia. Wydaje się, że istnieją pewne niespójności w statystykach statku jakie zostały nam udostępnione (masa, długość, załogowe / bezzałogowe wieżyczki). Czy możecie to wyjaśnić? Hammerhead ma 6 wieżyczek, wszystkie załogowe. Zamieszanie ich dotyczące było wywołane zmianą dokonaną w ostatniej chwili, przed którą dwie były bezzałogowe. To spowodowało, że była mowa o kombinacjach 6 i 6+2. Development dzieje się w czasie rzeczywistym i tutaj widzieliście to na własne oczy - z wszystkimi wadami jakie są tego konsekwencją. Developerzy rozmawiają między sobą i szlifują projekty bardzo często nawet podczas fazy koncepcyjnej i kolejnych. Podana masa pochodziła z oryginalnego projektu statku i nie zdążono zaktualizować jej na czas publikacji po przeliczeniu wg nowych zasad opisanych w ostatnich postach z serii Shipyard. Niedługo CIG zaktualizuje wymiary i wartości masy na stronie statystyk statków, ale jako że statek jest w dalej w trakcie produkcji, nowe wartości nie muszą być ostateczne. Wieżyczki Hammerheada wyglądają na dość kruche. Czy tak będzie faktycznie w grze? Uczyniłoby to z największej siły statku także jego największą słabość. W pewnym stopniu jest to prawdą - wieże Hammerheada są nieco odsłonięte. Oczywiście jak widać z projektu rozmieszczenia ich stanowisk, ta cecha jest również atutem dającym uzbrojeniu Hammerheada doskonałe pokrycie i linie ognia. To kompromis, który można zobaczyć w wielu projektach broni, w historii i w rzeczywistym świecie w wielu maszynach bojowych - od czołgów po okręty wojenne. Chronione, wbudowane w kadłub, silnie opancerzone baterie uzbrojenia mają zwykle ograniczone pole rażenia, wolniejszy trawers i inne aspekty, które sprawiają, że są bardziej uciążliwe lub nieporęczne niż lżejsze, bardziej eksponowane uzbrojenie. Hammerhead jest statkiem patrolowym i eskortującym, mającym za zadanie ochronę większych statków przed myśliwcami i małymi jednostkami szturmowymi, a także zapewnienie siły patrolowej głównie przeciwko statkach innej klasy niż capitale. Preferowane zastosowanie dla Hammerheada to wystawienie go przeciwko celom, które zaleje nawałą ognia bezpośredniego ze swoich wieżyczek. Zwłaszcza wtedy, gdy owe mniejsze statki nie atakują go, ale statki które chroni. Hammerhead jest obrońcą, ale bardzo agresywnym, gdzie zamierzenie jest takie, że najlepsza obrona przed małymi statkami to dobry atak. Co to oznacza dla napastnika? Wiesz, że wieżyczki Hammerheada są względnie słabym punktem konstrukcji i mogą stanowić punkt abordażu, jeśli zostaną zaatakowane. To może być słabość, ale developerzy pozostawiają graczom decyzję, czy rzeczywiście jest tak łatwa do wykorzystania. Na grafikach koncepcyjnych pokazujących statek z wszystkimi wieżyczkami strzelającymi do przodu tylne wieżyczki niemal trafiają w przednie. Czy Hammerhead nie został skonstruowany tak, by móc prowadzić ogień z wszystkich wieżyczek do przodu? Jakie jest zamierzone pole ostrzału i zbieżność? Hammerhead ma za zadanie utrzymać pozycję z mając pokrycie 360 stopni pod każdym kątem, raczej niż być w stanie skierować wszystkie wieżyczki w jednym kierunku. Na statku są systemy zapobiegające ostrzałowi statku przez wieżyczki, tak więc mimo że mogą one wszystkie strzelać do przodu, nie jest to optymalne rozwiązanie. Przypomnijmy, że jednym z głównych obowiązków Hammerheada jest ochrona innych statków przed atakiem przez myśliwce i małe bombowce; ten statek nie jest myśliwcem, jest za duży i zbyt dobrze uzbrojony do tej roli. Został zaprojektowany by zapewniać siłę ognia nie w jedną stronę, ale możliwość elastycznego, masowego ostrzału w dowolnym kierunku, dostosowującą się do przepływu zagrożeń w walce wokół statków, które eskortuje. A w innych scenariuszach bojowych konstrukcja Hammerheada sprawia, że zbliżanie się do niego pod prawie każdym kątem nie należy do bezpiecznych. Wygląda na to, że tej jednostce brakuje wielu funkcji związanych z jakością życia, takich jak kuchnia / miejsce spotkań / mesa / etc. Czy są plany wprowadzenia któregokolwiek z nich? Nie jest to szczególnie wyraźnie widoczne na przekrojach i w pełni skonstruowane w fazie koncepcyjnej, ale pozostawiamy miejsce na małą przestrzeń mieszkalną zbudowaną wokół zewnętrznej części pomieszczenia piętrowego oraz pomiędzy górnymi i dolnymi wejściami do wieży. Nie jest to najbardziej luksusowy statek, ale często statki nie są. Misja Hammerhead, skupiająca się na walce, wraz z rozmiarem i osiągami, również prowadzi do skupienia się na funkcjach bojowych w stosunku do komfortu. To znaczy, jestem pewien, że są ekipy Hammerhead, które wyglądają raczej zazdrośnie na stół bilardowy Polaris. Strona statystyk statków wymienia wyrzutnie rakiet jako racki "Marsden 683". Czy to oznacza, że można je zastąpić rackami "Marsden 616" lub "Marsden 625", aby móc zamontować też niewielką liczbę torped? Chcemy, aby były wymienne. Aktualne zblokowanie spełnia metrykę dopuszczającą wymienność, ale to się może zmieniać, w miarę gdy statek będzie dalej tworzony. Aby uzyskać więcej informacji o torpedach i pociskach rakietowych, przeczytaj ten artykuł z serii Shipyard. Opisano w nim szczegółowo. w jaki sposób można mieszać te dwa typy. Czy Hammerhead jest wyposażony w cywilne czy wojskowe komponenty skoro to statek wojskowy sprzedawany cywilom? W wyposażeniu podstawowym znajdują się komponenty wojskowe klasy C. Jednak gdy się zużyją wymiana na inne typu może być bardziej efektywnym rozwiązaniem z uwagi na koszt / trudność ich zastępowania wojskowymi ekwiwalentami. Jaka jest idealna kontra dla Hammerheada w sensie "papier / kamień / nożyce"? I analogicznie: dla jakiego zagrożenia Hammerhead stanowi idealną kontrę? Dedykowany statek do niszczenia capitali taki jak Retaliator, byłby w stanie skutecznie walczyć z Hammerheadem z racji większego zasięgu niże ten, jaki mają działa naszego "rekina". Celem istnienia Hammerheada jest obrona innych statków przed atakującymi myśliwcami za pomocą wielu wieżyczek, tak więc nawet zmasowany atak fal małych statków ma niewielkie szanse powodzenia. Czy Hammerhead będzie praktyczną opcją do codziennej gry? Czy mogę wskoczyć z przyjacielem lub dwoma i załogą NPC i np. lecieć zapolować na piratów, aby zarobić? Jak wszystkie statki w grze, będzie można obsadzić go minimalną ludzką załogą, ale trudności z tego płynące mogą przeważyć korzyści - szczególnie w zależności od tego, jakie misje będziemy chcieli wykonywać. W tym przypadku byłoby całkiem możliwe, aby zrealizować ten scenariusz, ale kilku znajomych więcej do obsadzenia stanowisk w statku poskutkowałoby znacznie przyjemniejszą rozgrywką. Czy możemy się spodziewać jakiejś możliwości taranowania? Nie popieramy tego rodzaju zachowań, ale z jakiegoś powodu Aegis dodatkowo wzmocnił kadłub na czele statku. Wydaje się, że ma krótki zasięg ze względu na zbiornik paliwa kwantowego rozmiaru M w stosunku do napędu kwantowego o rozmiarze L. Czy może być tankowany w kosmosie przez Starfarera? Oczywiście! Współpraca różnych typów statków jest jedną z kluczowych części rozgrywki Star Citizena. Podczas gdy napęd kwantowy rozmiaru L pozwoli ci na dostanie się w wiele miejsc, nieco mniejsze rezerwy paliwa będą wymagać trochę więcej planowania. Ponieważ mowa konkretnie o zbiorniku paliwa kwantowego, z zasady podczas operacji floty UEE Hammerhead zwykle trzyma się blisko dużych statków, które chroni.
  12. 2 punkty
    Od 12 grudnia do 18 grudnia tytuł dostępny za darmo. https://blog.ubi.com/get-two-ubisoft-pc-classics-free-december/
  13. 2 punkty
    Solidna loteria. Teraz jak jest taka opcja na GA to pewnie też będę się pozbywał tu jakichś kluczy, bo póki co robiłem to na steamgifts.
  14. 2 punkty
    Od teraz nasze forum wzbogaciło się w katalog streamerów Twitch polecanych przez Game Armadę! Możecie oglądać ich twórczość bez konieczności wchodzenia na Twitcha. Jeśli chcecie do niego dołączyć napiszcie w komentarzach, albo wyślijcie mi PM. Zróbcie to samo, jeśli uważacie, że jacyś streamerzy są godni polecenia i warto by ich dołączyć do listy! Game Armada poleca: streamy Twitch
  15. 2 punkty
    Nebthtet nie wiem jak się robi giveaway, ale jeśli jest ktoś chętny do zorganizowania takiego czegoś, to mam jeszcze 4 kody które oddam członkom Ater Dracones czy Game Armada, kody mogę wysłać osobie organizującej, dzieki
  16. 2 punkty
    Ubisoft rozdaje world in Conflict: complete edition Wystarczy się zalogować i kliknąć do 11XII: https://freetrial.ubisoft.com/promotions/wic/12 Reklamują grę jako najlepszą strategię 2007 (RTS) Newsa znalazłem tu: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=106859
  17. 2 punkty
  18. 2 punkty
    Giveaway Winners Catscratch 🐲 ATERDRACON Punkty 1 Zawartość 49 Szczegóły o nagrodzie nr 1 Zawartość Maciejozaman 🐲 ATERDRACON Punkty 1 Zawartość 42 Szczegóły o nagrodzie nr 2 Zawartość pittmac 🐲 ATERDRACON Punkty 1 Zawartość 5 Szczegóły o nagrodzie nr 3 Zawartość  
  19. 2 punkty
    Imgur wykrył, że w 2014 ktoś im zrobił wjazd do bazy . Wcześnie jak cholera... Anyway, jeśli macie tam konto radzę pozmieniać hasła na wszystkich stronach, gdzie używaliście takich samych danych logowania. Informacja jaką rozesłano poniżej:
  20. 2 punkty
    Tutaj link do artykułu o zniżkach na sprzęt FOTO https://fotoblogia.pl/11500,black-friday-2017-w-polsce-najlepsze-fotograficzne-oferty-w-jednym-miejscu
  21. 2 punkty
    Kiedy zbierzesz egzotyczny engram, to po kliknięciu na nim prawym klawiszem myszy widzisz itemy które z niego mogą dropnąć, kiedy go zdekodujesz. Zestaw tych itemów jest losowy i zmienia się co 5 minut, wskazania zegara zbliżone do windowsowego. Kiedy danego itemu nie widać w podglądzie, to nie ma szansy że on wypadnie, kiedy jest to jest szansa 1/8. Jest to przydatne zwłaszcza kiedy chcesz wyfarmić konkretny element pancerza albo rodzaj broni, wtedy im więcej takich widzisz w preview tym zwiększasz swoją szansę na ich dropnięcie. Dodatkowo jak pisałem, jeżeli ja poluję na tzw. cewkę, to nic dziwnego że nie mogę jej trafić, jak otwieram engramy kiedy nie ma jej w podglądzie. Znalazłem to w necie, jak na razie zgadza mi się to bez pudła.
  22. 2 punkty
    Humble nie przestaje nas rozpieszczać - tym razem za darmo do biblioteki dodać można Brutal Legend. Jeśli lubisz porządną muzykę, to grzechem jest nie mieć tej gry. No i poza tym czy jest jakaś inna gra ze stoma utworami, Ozzym Osbornem, Lemmym Kilmisterem, Robem Halfordem Litą Fordnand (i na dokładkę Timem Curry)? Na dokładkę Jack Black
  23. 2 punkty
    Normalnie gra na podstawie filmu "biograficznego" Tenacious D.
  24. 2 punkty
    Powe necro! https://www.youtube.com/watch?v=pdlAZj5iDc8
  25. 2 punkty
    Killer is Dead za darmo na humble storze przez dwa dni.
  26. 2 punkty
    Otwarty bunt daje tylko krótkotrwałe efekty. (i to nie zawsze) Wiem z doświadczenia. Brałem udział w kilku buntach przeciw Wargamingowi a dokładniej jego polityce dotyczącej serwera europejskiego. Serwer Europejski w World of Warships jest traktowany zupełnie inaczej (gorzej) od pozostałych serwerów. Pierwsi zauważyliśmy to my, polacy. I też zorganizowaliśmy pierwszy duży bunt. Niestety ludzie z innych krajów europejskich naszą akcję wyśmiali, a WG.... zbanowało całkiem sporą grupę osób w tym osoby które nawet nie wiedziały o akcji - tak z rozmachu się niektórym niewinnym oberwało w tym kilku youtuberom. Na drugą (i od razu również trzecią - bo dwie akcje były prowadzone jednocześnie) nie trzeba było długo czekać - przy okazji kolejnego eventu znowu zbuntowali się polacy tylko tym razem zaczęło się od buntu osób współpracujących z WG (polskich Community Contributor). Efekt był niewiele lepszy niż za pierwszym razem. Niewiele lepszy, ale jednak po raz pierwszy udało się wymusić jakąś deklarację od community managera na serwer europejski (notabene polaka). Przy czym "zachód" Europy nadal nie rozumiał o co nam chodzi mimo iż tłumaczyliśmy im już dosłownie "jak Abel krowie". Najbardziej wyśmiewała nas niemiecka społeczność która wydaje na produkty WG najwięcej kasy. Od tego buntu minęło prawie pół roku i przyszły święta Bożego Narodzenia. Pojawił się kolejny event i... kolejny bunt zaczął się na youtubie i to angielskim. WG próbowało na początku ukręcić łeb sprawie szantażując youtubera, że albo usunie krytykujący ich film, albo zerwą współpracę, ale koleś im odmówił, a bunt szybko się rozrósł do buntu w niemal całej Europie (wyłamywali się głównie niemcy choć i u nich pojawili się buntownicy). Sprzedaż na serwerze zaczęła spadać, PR leżał więc w końcu WG po raz pierwszy się ugięło pod naporem opinii publicznej. Niestety tylko na kilka miesięcy, bo zauważyli, że kasa znowu zaczyna im się zgadzać na kontach. W odpowiedzi bardzo duża grupa graczy przeniosła konta na serwer rosyjski więc WG zaczęło banować za to konta. Dalej już nie śledziłem rozwoju sytuacji gdyż po ponad rocznej walce z community managerem w końcu powiedziałem dość i zrobiłem sobie bezterminową przerwę od gier firmy WG. Oni rozumieją tylko jeden argument - Twój portfel. I żeby do niego dotrzeć potrafią łamać prawo. A ty jak chcesz to lataj sobie na Cypr by ich pozwać na drogę sądową (wiem, bo kilku osobom chciało się pozywać WG, ale zrezygnowali gdy usłyszeli, że mogą to zrobić tylko na Cyprze).
  27. 2 punkty
    We wszystkich wersjach MS Office wydanych i aktualizowanych w ostatnich 17-tu latach powielany jest błąd, dzięki któremu hakerzy mogli instalować złośliwe oprogramowanie (Malware) bez wiedzy użytkownika. Szczegóły w linku poniżej. https://thehackernews.com/2017/11/microsoft-office-rce-exploit.html PS. Microsoft wypuścił bodajże już dzisiaj patch z 53 poprawkami, również dla błędu opisanego powyżej.
  28. 1 punkt
    Nie tylko u Ciebie. Ja też tak mam. Tylko inny zestaw:
  29. 1 punkt
    Już drugi raz w ciągu tego tygodnia obiło mi się o oko, że Quentin chce się podjąć kolejnego Star Treka. Kurczę, osobiście nie wiem czy on się nadaje do tego typu filmów. Szacun dla niego za całą jego twórczość, no ale nie wiem co z tego wyjdzie jak on się za to weźmie Połączenie Pulp Fiction i Kill Billa w kosmosie... A do tego jeszcze prosto licząc wychodzi na to, że to jego ostatni film. A Wy co o tym sądzicie? Podoba Wam się taki plan na ten film? Czekam na wywód @Jazz'a jako jedynego znanego mi Trekowca
  30. 1 punkt
    Wcześniej keylogger a teraz HP Touchpoint po cichu rejestruje każde klikniecie klawiatury, pogratulować PRu https://thehackernews.com/2017/11/hp-computers-telemetry-data.html
  31. 1 punkt
    Niestety tak jak pisze @Darayaharus za jakość trzeba zapłacić. Ja się powoli przymierzam do zakupu tego bundla od Virpila. Dla mnie idealny, bo mam szklane biurko i za mało miejsca na jakiś dodatkowy stojak, fotel niestety też nie daje możliwości na montaż uchwytów, plus w nieco dalszej przyszłości pedałów MFG Crosswind. Jeśli nigdy nie grałeś na dwa joye, lub joy+przepustnica to proponuję najpierw kupić 2x Thrustmaster M16000 (o javelinie Ci nic nie powiem, t16k miałem w ręku i przypadł mi do gustu jak za tą cenę) i sprawdź jak Ci się będzie grało. Zamów przez internet, pograj i sprawdź co o tym sądzisz, później zwróć w terminie do 14 dni od daty zakupu
  32. 1 punkt
    45 lat temu (co ciekawe też była to środa) rozpoczęła się misja Apollo 17, w wyniku której po raz ostatni ludzie stanęli na Księżycu. Na stronie Apollo17.org można oglądać misję krok po kroku - "na bieżąco" albo od samego początku. Strona zawiera pełno archiwalnych materiałów audio (ponad 300h), zdjęć (ponad 4200), filmów (ponad 22h) - ogólnie super sprawa dla osób zainteresowanych podbojem kosmosu IRL.
  33. 1 punkt
    Mnie na studiach nauczono aby nie oglądać telewizji, bo telewizja kłamie. A jak podczas warsztatów z Państwowości albo Polityki ktoś się powołał na źródła które jakimś cudem wyszły z TV (byle jaka stacja) to trafiał do oślego kąta.
  34. 1 punkt
    No ziomek; bo TO JEST najlepszy rts 2007 roku. Wiem, bo sam posiadam płytki
  35. 1 punkt
    Tak uzupełnię bo naprawdę fajne komentarze na temat naszego "kraju-raju"
  36. 1 punkt
    A ja się nie zgodzę CIG dotychczas sprzedał: 100 Idris M 1750 Idris P i chyba 300 lub 400 Javelinów (nie jestem pewien ile teraz rzucili) Nie wiem czy tej grze potrzeba jeszcze kolejne 1000 i więcej Krakenów Tak wiem, że to niby nie statek stricte bojowy ale wygląda na to, że całkiem nieźle nada się na lotniskowiec z MIS-iami, Vanguardami, Gladiatorami lub co tam może zabrać mocne uzbrojenie. A i ręczne "dziabanie" wraków też znajdzie swoich zwolenników. Skoro mając takiego Crucible i decydując się na karierę szefa "warsztatu statków kosmicznych" trzeba będzie nie tylko za pomocą ramienia naprawczego remontować statki ale również robić to ręcznie wymieniając podzespoły, spawając itd. Więc działanie w drugą stronę tzn. demontaż, wypruwanie bebechów oraz podzespołów też będzie miało swoich zwolenników. A CIG ze statku zrobi już ciekawą jednostkę wystarczy, że dadzą mu maskowanie plus zrobią go szybkim i już będzie ciekawie. Mamy przecież wielkiego górniczego Oriona którego załoga jest w stanie w kilka godzin przerobić Mount Everest na zestaw gustownie zapakowanych woreczków żwiru i małego specjalistę od rzadkich minerałów czyli Prospectora . Z drugiej strony może ankieta pokaże CIG, że aktualnie Społeczność niekoniecznie oczekuje kolejnych wielkich statków za czterocyfrowe kwoty (z Vat)
  37. 1 punkt
  38. 1 punkt
    Witam Wszystkich, Nazywam się Szymon, mam 20 lat. Studiuję na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika (UMK) w Toruniu kulturoznawstwo z językiem japońskim. Co do zainteresowań to lubię: oglądać anime, czytać mangi oraz wszelkiej maści literaturę, słuchać muzyki oraz, oczywiście, grać w gry komputerowe. Często też piszę różnego typu prace literackie, aby, że tak powiem, "wyżyć się artystycznie". Co do StarCitizen'a i tego forum, tego wszystko dowiedziałem się od mojego starszego brata. Mówił że kompetentni strzelcy są tu na wagę złota, a nie narzekam na moją koordynacje "ręka-oko" i "instynkt mordercy" w grach. Sprawa ma się tak, mój brat jest dobrym pilotem a ja dobrym żołnierzem, więc pomyślałem że warto dać StarCitizen'owi szansę oraz innym graczom. Poza tym, lubię odkrywać nowe rzeczy i poszukiwać nowe wyznania a StarCitizen brzmi dość kusząco w tych kwestiach. Liczę na owocną współpracę z Wami Wszystkimi.
  39. 1 punkt
    Hej Celem pierwszego postu było wejście na TS co by pograć zgodnie z instrukcją. A gram od czasów wynalezienia przez ludzkość komputerów (prawie). Mam swoje latka i przyjemnie było Wszystkich poznać. Hardcorem to raczej nie jestem ale lubię zagłębić się w grze P.S. w pisaniu też fantazji raczej nie przejawiam
  40. 1 punkt
    Sprawdźcie swoje skrzynki mailowe! CIG rozesłało informację o rozpoczęciu publicznych testów nadchodzącej wersji 3.0 alphy Star Citizena! Artykuł Star Citizen: PTU 3.0 już jest! pochodzi z serwisu Game Armada. Przeczytaj całość
  41. 1 punkt
    Chętnie, tylko, że polityka ani mnie ani ciebie z boku nie zostawi. Tutaj własnie to polityka zaingerowała we mnie i w moją przeszłość. Ja nie chcę obok takich spraw przechodzić obojętnie, bo jutro zabiorą mi coś jeszcze, a w końcu ograbią i mnie i ciebie z prywatności, aż się kurwa (przepraszam bardzo) zrobi taki folwark Orwellowski, że na stękanie będzie wówczas totalnie za późno.
  42. 1 punkt
    Sprzedam krótko używanego Intel Core i5-7400, którego nabyłem na tymże samym forum. Okazało się, że nie pasuje do mojej płyty głównej, czego producent płyty nie nadmienił Cena wynosi 450zł.
  43. 1 punkt
    Polecam obczajenie tego kolesia, jak naparza solo Nightfalle a nawet kawałek rajdu (ten ze znakami), generalnie mistrzostwo świata w ogarnięciu mechaniki i timingu. https://www.youtube.com/channel/UCyrWBaDK-oO30Q0DHBp4hYw
  44. 1 punkt
    EA się jednak ugięła i znosi system P2W z Battlefronta2. Źrudło: https://www.youtube.com/channel/UCDROnOVjS6VpxgAK6-HpzAQ/community
  45. 1 punkt
    Dzisiejsza młodzież ma takie, a nie inne podejście do tego. To przecież dzieciaki naciagają rodziców na takie duperele jak dlc z "ultra wypasionym mieczem", czy inne równie beznadziejne ficzery. Giganci jak Bethesda powracają do płatnych modów, DLC zostają wydane w tydzień po premierze podstawki, albo nawet równocześnie, czy gry które powinny zostać wydane jako całość zostają podzielone na sezony by wydoić więcej kasy... Każda branża przeszła swego rodzaju rewolucję w ciągu ostatnich 20 lat, ale niestety większość zmian to nowinki mające na celu usprawnić proces drążenia naszych kieszeni. Gdy przeciętny Kowalski zarabia miesięcznie 2-2,5k pln, a gry kosztują od 100 do nawet 350pln, to coś tu nie gra...
  46. 1 punkt
    Może ja jestem pesymistą - ewentualnie mam zbyt dużą wiarę w ludzki rozsądek - lecz od jakichś dwóch lat czekam na jakieś załamanie branży gier. Może nie takie jak w latach osiemdziesiątych, ale odczuwalne. Gry to biznes, czy to się komuś podoba czy nie. Będą próbowali wyciągnąć z ludzi tyle kasy ile się da. Niestety wychodzi, że da się cholernie dużo. To jeszcze pół biedy. Tyle, że znaczna część tego "cholernie dużo" to rzeczy, które nie powinny być płatne. Coraz więcej jest także tych cholernych pre-orderów (oczywiście z bonusami, które mają zachęcić do kupowanai kota w worku) i DLC na czapki i inne samochody. Sam nie wiem co gorsze. Oraz właśnie najnowszy hit w branży - lootboxy. Nie chce mi się teraz szukać, ale czytałem gdzieś, że jakiś sąd czy coś innego prawnego z jakiegoś kraju uznało, że to najzwyczajniejszy w świecie hazard. Mikropłatności rodem z gier F2P pojawiają się w coraz większej ilości jak i istotności w pełnopłatnych produkcjach. Wszyscy o tym wiedzą. Większość narzeka na to. I co? Gówno. Łykają wszystko jak pelikany. Ciekaw jestem tylko jak w czasach globalizacji na moje podejście do tego bez wątpienia syfu ma fakt, że dla nas te wszystkie pierdoły wychodzą drożej. Ja jakoś inaczej patrzę na wydanie na pierdołę 5 a 20 złociszy. Mam nadzieję, że moja opinia byłaby taka sama. Jednak pewności nie mam. To mnie trochę przeraża. Sądzę, że nie, bo dodawać umiem i i tak wychodzi to za drogo łącznie - szczególnie kiedy dotyczy to właśnie pełnopłatnych produkcji. Jednak będą doić graczy tak długo jak gracze będą się dawać doić. Niestety nic nie wskazuje na jakąś radykalną zmianę w większości tych co się dają doić, bo tych co są rozsądni jest za mało by zmieniło podejście wydawców. Chyba musiałyby być DLC na podstawowe mechaniki by do niektórych dotarło.
  47. 1 punkt
    "A teraz się uczcie cymbały, bo nie będzie miał kto na moją emeryturę pracować" - Nauczyciel i wychowawca w technikum.
  48. 1 punkt
  49. 1 punkt
    Zmiany, zmiany, zmiany !!! Bardzo miło mi poinformować o moim przystąpieniu do programu Towarzyszy Twitch'a. W związku z tym wydarzeniem, na kanale zajdzie kilka zmian, które chciałbym opisać poniżej : Godziny nadawania : we wszystkie dni oprócz środy zaczynamy stream o godz. 18.00, w środę o 19.00 Subskrypcje : teraz już możliwe jest subskrybowanie kanału - korzyści dla subskrybentów z subskrybowania kanału to : posiadanie ikonki subskrybenta możliwość postowania linków na czacie branie udziału w giveaway'ach dla subskrybentów używanie CAPSLOCKA do woli używanie dowolnie długich ciągów znaków wstawianie dowolnej ilości emotek song request ( w odpowiednich momentach stream'u ) 3 razy większa szansa wygrania nagród podczas giveaway'ów dla wszystkich Bits'y : - od teraz będzie już możliwe "czirowanie" czyli wykorzystanie "bitsów" do wspierania rozwoju kanału i reagowania w wybranych przez Was momentach stream'u. Giveaway'e : Zacznijmy dobrze ten nowy rozdział stream'u TronussTV. 4 różne okazje dadzą szansę na zdobycie kluczyka: 1. Giveaway'e dla subskrybentów - największe 2. Giveaway'e dla osób obserwujących ( followerów ) - mniejsze 3. Giveawaye weekendowe - małe Wybierzcie którego dnia bardziej Wam pasuje weekendowy GIVEAWAY - Ankieta - w najbliższy CZWARTEK sprawdzimy wyniki. 4. Giveaway'e na FB - najmniejsze/malutkie Bardzo się cieszę, że kanał może dalej się rozwijać i zdobywać nowe funkcjonalności. Jeśli coś nie zadziała od pierwszego dnia proszę o wyrozumiałość - wszystko będzie poprawiane na bieżąco. Aktualny plan stream'a znajdziecie na stronie www.twitch.tv/tronusstv Pozdrawiam Bardzo Serdecznie ! Dziękuję za Wasze Wsparcie ! Jacek "Tronuss" Sieńko
  50. 1 punkt
    Czołem! Nie mogłeś lepiej trafić jeżeli chodzi o SC, aczkolwiek mamy mały przestój w oczekiwaniu na wersję 3.0. Później to się zacznie granie A w międzyczasie zachęcam do odwiedzenia naszego Discorda i granie z nami w inne gry.
Ta tablica wyników jest ustawiona zgodnie z Warszawa/GMT+01:00
×