Skocz do zawartości
  • Dołącz do nas!

    Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

    Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

  • Polecane

    • Szybki i zarazem kosmiczny giveaway, tym razem do wygrania gra Interplanetary: Enhanced Edition 
       
      Zapraszam oraz życzę powodzenia.  
       
      Interplanetary to turowa strategia artyleryjska rozgrywana na kosmiczną skalę. Rozwijaj ojczystą planetę i stosuj potężne salwy, tura po turze tocząc wojnę na galaktycznym polu bitwy. To wyścig zbrojeń pomiędzy planetami rozwijającymi coraz potężniejsze uzbrojenie. Ogromne baterie dział elektromagnetycznych to podstawa międzyplanetarnego arsenału, ale kluczem do wygranej może być chytre użycie rakiet i precyzyjnych laserów.
      Strategiczne planowanie, ulepszenia i fortyfikacje mogą ochronić twoje kluczowe budynki, dając ci przewagę – ale porażka jednej ze stron jest tylko kwestią czasu.


      Wersja Enhanced Edition zawiera też: Sieciowe boty, orbity eliptyczne, tryb szybkiego celowania, nowe budynki, lepszy balans rozgrywki oraz ogólne poprawki i ulepszenia.
       
      Uwaga: giveaway tylko dla osób mających minimum zero punktów reputacji. Zgłoszenia osób z ujemną reputacją będą usuwane.
      • 2 odpowiedzi
    • Hearts of Iron IV
      Nasz kolejny giveaway dedykowany jest miłośnikom wojowania oraz strategii. Tym razem możecie zdobyć Hearts of Iron IV - klasyczną już strategię Paradoxu, grę trudną, ale cholernie satysfakcjonującą.
      • 0 odpowiedzi
    • Assassins Creed Origins (Uplay)
      Zamorduj nudę z Game Armadą! Tym razem do wygrania idealny tytuł na wakacyjne wieczory - Assassins Creed Origins.
        • Twoje zdrowie!
        • Dzięki!
      • 3 odpowiedzi
    • Magazyn Jump Point wydanie 06.06 - What's Mine Is Yours
      Kolejny numer magazynu Jump Point już dostępny! Poczytaj o mechanice górnictwa oraz Reclaimerze i Prospectorze!
        • Dzięki!
      • 0 odpowiedzi
    • SOMA (Steam)
      Zapraszamy do udziału w kolejnym giveawayu Game Armady! Tym razem do zdobycia jest klucz steam do gry SOMA.
        • Lubię to!
      • 1 odpowiedź
  • Promowane produkty

  • Odpowiedzi

    • Anniversary Promotion & Free Fly Details Take to the skies! Citizens, To celebrate the release of Hurston, Star Citizen’s first explorable planet, and commemorate our anniversary, we’re launching a Free Fly event of unprecedented magnitude. From Nov 23 through Dec 1 you’ll have the chance to try out every flyable ship and operable vehicle in the game for free. Here’s how it works: During the promotion, anyone can join Star Citizen’s Persistent Universe for free. You’ll be able to experience Star Citizen first-hand, but to get out there and start exploring, you’re gonna need a ship. Starting on November 23rd, every day, a different ship manufacturer in the game will make its entire flyable fleet available for a 24-hour test flight period. There may also be some surprises in store for those of you who make the trek out to Hurston and see what Lorville’s all about, as well as some fun interactive activities here on the website, so stay tuned. Check out the schedule below to plan your free test flights. Have fun and fly safe!

      The 2948 Free Fly Schedule
      Nov 23 – Anvil Aerospace Arrow: [REDACTED] Gladiator: A ruggedly built two-person dive bomber. Hornet F7C: Tough and dependable, the F7C is a multipurpose medium fighter. Hornet F7C Wildfire: Special Edition of the F7C Hornet with custom livery and loadout geared for Arena Commander. Hornet F7C-R – Tracker: Sacrificing a turret for an advanced radar dome, the Hornet Tracker seeks what is hidden. Hornet F7C-S – Ghost: Stealthy, quiet, silent – the Ghost haunts an area by keeping a low profile. Hornet F7C-M – Super Hornet: A two-seater multi-purpose medium fighter with a heavier loadout. Hurricane: A heavy fighter with excessive loadout, including a turret that punches through shields and defenses. Terrapin: Heavily armored ship with a sophisticated scanner, ideal for recon and exploration. Valkyrie: A heavily armed multirole gunship and dropship. Nov 24 – Roberts Space Industries Aurora ES: A descendent of the X-7, this is the perfect choice for new ship owners. Versatile and intuitive. Aurora LN: For the combat focused, the Aurora LN comes with bigger shields and larger weapons that pack a punch. Aurora LX: The Aurora Deluxe, adding luxury and comfort for long stretches in the deep black. Aurora MR: A balance of function and performance, the Aurora MR comes with cargo capacity and guns to ensure freight gets there safely. Constellation Andromeda: A multicrew freighter with modular design, the RSI Andromeda is one of the most iconic ships in the verse. Constellation Aquila: Exploring the stars and distant horizons with a rover, sensor suite and a redesigned cockpit offering max visibility. Constellation Phoenix: A chariot of the Gods, this converted luxury, high performance Constellation freighter is ideal for VIP transport. Ursa Rover: Rugged, durable and tough, this is the rover you need to explore a multitude of environments. Nov 25 – Origin Jumpworks 300i: Travel in style with this high-performance sleek touring ship. 315p: Traverse the ‘verse with this high-performance exploration focused ship. 325a: Origin’s sleek signature fighter, the 325 makes a great companion for finding your mark in style and sophistication. 350r: Origin’s sleek signature racer, the 350 makes a great companion for leaving your peers in the dust. 600i Explorer: The luxury yacht of Star Citizen, designed to explore in comfort and style with a vehicle bay. 85X: A luxury and sporty short-range runabout for pilot and passenger. M50: Origin’s premier racer, small, fast and highly agile. Nov 26 – Aegis Dynamics Avenger Stalker: A modified version of the Avenger, catering to bounty hunters with prison cells. Avenger Titan: A former police ship with a cargo hold for light freight and courier abilities. Avenger Titan Renegade: Special Edition of the Avenger Titan with custom livery and loadout geared for Arena Commander. Avenger Warlock: A variant of the Avenger, armed with an EMP generator to disable enemies. Eclipse: A sleek stealth bomber, armed with heavy torpedoes. Gladius: An aged but agile light fighter with mid-range armament. Gladius Valiant: Special Edition of the Gladius with custom livery and loadout geared for Arena Commander. Hammerhead: A multi-crew corvette bristling with manned turrets designed to counter fighters. Reclaimer: A heavy deep space salvage vessel to reclaim wrecks and derelicts. Retaliator Bomber: A long-range anti capital ship bomber, covered in manned turrets and capable of launching size 9 torpedoes. Sabre: Favoring agility over durability, this ship is light, sleek and deadly. Sabre Comet: Special Edition of the Sabre with custom livery and loadout geared for Arena Commander. Vanguard Hoplite: Long-range squad dropship with a turret gunner. Vanguard Warden: Long-range heavy fighter with a turret gunner. Nov 27 – Drake Interplanetary Buccaneer: A light fighter that sacrifices durability and an ejection seat for raw fire power. Caterpillar: A heavy multicrew commercial freighter. Lightly armed, with superior cargo capacity. Caterpillar Pirate: A heavy multicrew commercial freighter. Lightly armed, with superior cargo capacity and custom pirate livery. Cutlass Black: Black is back. Drake’s multicrew Cutlass is highly versatile, with combat and cargo prowess. Dragonfly Black: A two-seater grav-lev bike. Easily traverses rough terrain, or closes the distance in space. Dragonfly Yellowjacket: A two-seater grav-lev bike. Easily traverses rough terrain or closes the distance in space with custom yellow livery. Herald: No secret is safe, Drake’s Herald captures and stores information before leaving at blistering speed. Nov 28 – Alien Manufacturers Khartu-al: Enigmatic, exotic and agile. The fragile Khartu-al excels at lateral thrust and maneuverability. Nox: Sleek and fast, this gravity bike slices across rough terrain. Perfect for scouting and racing. Nox Kue: Sleek and fast, this gravity bike slices across rough terrain. Perfect for scouting and racing with a bespoke Silver paintjob. Vanduul Glaive: This Alien medium fighter replica drives fear with it’s ramming blades. Vanduul Blade: Armed and Dangerous. This alien fighter slices through the air with it’s agility and shreds its foes. Nov 29 – Musashi Industrial and Starflight Concern Freelancer: A multicrew cargo freighter, with turret and ordnance to deter those after it’s haul. Prospector: A miner’s best friend, with a powerful mining laser and saddle bags to turn mineral to profit. Razor: Cutting ahead of the competition, this sleek racer will give the others a run for pole position. Razor EX: Stealth special edition of the Razor outfitted with signature-reducing materials and stealth components. Razor LX: Special edition of the Razor features an overclocked engine, reduced maneuverability and armaments in exchange of straight-line speed. Reliant Kore: A fusion of Xi’an and Human technology, this light freighter allows you to haul cargo with a friend. Starfarer: Keep fleets on the move with this heavy refueler. Starfarer Gemini: Keep fleets on the move with this heavy refueler, The Gemini version sacrifices capacity for armor and a missile launcher. Nov 30 – Kruger/Argo/Tumbril/Consolidated Outland P-52 Merlin: Small, agile and comes with a sting. This snub fighter is fragile, but difficult to hit. MPUV 1C: A small and unarmed utility runabout that transports cargo. MPUV 1P: A small unarmed utility runabout tuned to transport personnel. Cyclone: Stir up a storm with this robust two-seater buggy that can carry a little something in the back. Cyclone AA: This two-seater buggy with EMP functionality is armed with an anti-air missile launcher to deter threats from above. Cyclone RN: Unveils the fog of war, the recon variant of the Cyclone is mounted with a powerful scanner array. Cyclone TR: Support ground infantry with this combat variant, equipped with a mounted turret to provide cover fire for ground operations. Mustang Alpha: Consolidated Outland’s premier ship for those wanting to push the limits a little more when starting out. Mustang Beta: Home is where the heart is, the Beta offers comfortable living quarters for beginners roaming the frontier. Mustang Delta: The Mustang Delta is armed with heavier weapons and rocket pods. Mustang Gamma: Racing the competition? The additional engine loaded into the back will provide competitive the edge you need.


      Przeczytaj całość
    • Dive into the live release of Alpha 3.3, see what’s happening over at ArcCorp, and tool around with Greycat in this week’s update. Przeczytaj całość
    • Nie mój biznes ale może ktoś będzie zainteresowany. Polskiej produkcji i do kupienia w Polsce alternatywny Clip do TrackIR, OpenTrack, FTNoIR czy FreeTrack czyli działa z TrackIR-em i kamerkami czyli wszystkim co widzi 3 LED-y  Wymiary te same co oryginalny trackClip, ale solidniej zbudowany, bezprzewodowy i tańszy.
      Mimo wbudowanej baterii jest na tyle lekki, że nie czuć go na głowie. Mocowanie do słuchawek na rzep.    Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.    Specyfikacja - Completely wireless 3 IR LED tracking clip. - Fully working with TrackIR (as an alternative for TrackCLip or TrackClip Pro). - Fully working with Free Track, FaceTrackNoIR or OpenTrack. - Smooth flexible resin case. - Same case - 3 different battery types - choose the one that suits you best (see below). - Guarantee real working time. - Compatible with almost every model of bigger headphones. - Left/right headphone mounting with sticky velcro, double-sided foam tape or zip ties - choose yourself*. - 3x high quality IR LED 130°. High angle LED means you'll faster break your neck than loose tracking. Use at your own risk, medical insurgance not included. - Powered by brand li-po battery. - Built-in charger. Charging from any USB port with attached micro USB - USB cable. Note that you can still play while battery is charging. Charging status is marked by 2 LED on casing. - Built-in switch. - Built-in module to ensure constant voltage for all time of battery life. No nominal voltage drops = the same bright LED all the time = perfect tracking of your head. - Contains double battery protection module - protects battery from voltage drops <3V and another one built-in in battery circuit. - Gorilla package - triple protection of your parcel - bubble wrap => cardboard box => bubble envelope   Ceny   UTC II+ Pro - czas pracy 19h - bateria 1600 mAh - waga ~55g - 170 PLN   UTC II+ (standard) - czas pracy 11h - bateria 1000 mAh - waga ~45g - 150 PLN   UTC II+ Light - czas pracy 8h - bateria 650 mAh - waga ~35g - 140 PLN   UTC II+ przewodowa - 3m kabla zamocowanego na stałe (może być dłuższy, jeśli potrzeba) - waga ~20g/70g (bez/z kablem) - 90 PLN   Wysyłka przy wpłacie na konto: list polecony priorytet - 12 PLN paczka priorytet - 16 PLN paczkomat - 16 PLN   Kontakt bedeviler@gmail.com
        Więcej (filmy obrazki)  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.    Zamieszczam bo może ktoś będzie zainteresowany
    • Dzięki inicjatywie @Fenyl de Lechia i uprzejmości wielu osób z TWH poniżej znajdziecie gotowy poradnik jak działa BGS w grze.
      Z pozdrowieniami od The Winged Hussars  oraz życzeniami powodzenia i sukcesów w ekspansji   1. Co to są stany?
        Skolonizowana przez ludzi "bańka" składa się z około 20.000 zamieszkałych systemów i każdy z nich jest domem dla wielu frakcji. Każda z tych frakcji posiada określone wpływy w systemie w którym się znajduje. W zależności od działań graczy wpływy te mogą ulegać zmianom. Gracze mogą też swoimi działaniami wprowadzać frakcje w określone stany, jest ich aktualnie dwanaście. Każda frakcja może mieć w danej chwili tylko jeden stan nawet jeśli jest obecna w więcej niż jednym systemie.*
      * wyjątkiem jest stan "Investment" który może występować razem z innymi

      Lista możliwych stanów w których znajduje się frakcja: Expansion / Ekspansja - frakcja odnotowała duży wzrost wpływów i obecnie jest w trakcie ekspansji do innego systemu Jest stanem i mechanizmem który umożliwia pojawienie się frakcji w innym sąsiadującym systemie. Domyślny zasięg ekspansji to ok 20ly ale zaobserwowano ekspansje na odległość ponad 27ly zanim jeszcze FD wprowadziło do gry stan "investment". Po tym fakcie ekspansje wykonywane na odległość ponad 20ly wymagają uprzednio stanu "Investment" Proces ekspansji jest kosztowny i w trakcie jego trwania wskaźniki "wealth" i "development"  w systemie ulegają obniżeniu. War / Wojna - dwie frakcje pochodzące z rożnych systemów prowadzą konflikt Jest to stan w którym walczące frakcje mają możliwość przejęcia stacji/posterunku/bazy naziemnej w przypadku wygranej. Jeśli przegrany nie był w posiadaniu żadnej, wygrywający nie zdobywa nic. Wartym odnotowania jest, że stan ten przerywa działanie stanów powiązanych z ekonomią. Aby frakcja wygrała wojnę musi mieć przewagę minimum 5% nad konkurentem. W czasie trwania wojny tylko aktywności bojowe (realizacja Voucherów, walka w "Conflict Zone") maja wpływ na jej wynik. Civil War / Wojna domowa - dwie frakcje pochodzące z tego samego systemu prowadzą konflikt Jak wyżej poza tym, że przewaga wymagana do wygranej wynosi 3% a nie 5%. Election / Wybory - dwie frakcje z takim samym typem rządu prowadzi pokojowy konflikt Jest pokojową wersją wojny lub wojny domowej podczas której kontrola nad stacjami jest przekazywana między frakcjami bez walki. Misje i działanie bojowe nie mają żadnego wpływu na wynik gdy stan ten jest aktywny. Aby frakcja wygrała wybory musi mieć przewagę minimum 3% nad konkurentem. Wyjątek stanowią frakcje Anarchistyczne które swoje konflikty zawsze rozwiązują przez "Wojny" i "Wojny Domowe"  Boom / Bum - frakcja jest w trakcie ożywienia gospodarczego Wydaje się być niepożądanym stanem gdyż "blokuje" ekspansję jednak, z drugiej strony podwaja przyrost wpływów frakcji z handlu i znacząco przyczynia się do wzrostu ilości misji oferowanych przez frakcje. Może się to przydać w sytuacjach gdy frakcja nie kontroluje jeszcze żadnej stacji w systemie i jedyną możliwością podniesienia jej wpływów jest właśnie wykonywanie misji. Bust / Recesja - frakcja w trakcie recesji gospodarczej Jest w zasadzie przeciwieństwem Boom. W systemie mogą się pojawiać instancje "Seeking Goods". Piractwo przedłuża okres jego trwania natomiast sprzedaż danych kartograficznych i handel skraca. Dostarczanie towarów do "Seeking Goods" powinno pomóc szybciej zakończyć działanie tego stanu. Civil Unrest / Niepokoje społ. - członkowie są zaniepokojeni niskim poziomem bezpieczeństwa zapewnianym przez frakcję Podobny do "Lockdown" powodowany przez morderstwa i aktywności które skutkują nałożeniem kar i wystawieniem listów gończych. W czasie jego trwania realizowanie Voucherów ma podwojony efekt oddziaływania na wpływy frakcji. Famine / Klęska głodu - członkowie frakcji głodują, potrzebują żywności Występowanie tego stanu niesie za sobą pojawienie się instancji "Distribution Centre" a handel żywnością podwaja swój efekt na wpływy frakcji. Stan ten można łatwo wywołać poprzez porzucanie misji. Zostało to jednak naprawione ale nadal niektóre misje mogą go spowodować. Aktualnie najpopularniejszą teoria jest taka, że brak aktywności graczy w danym systemie może wywoływać ten stan. Outbreak / Epidemia - frakcja pilnie potrzebuje produktów medycznych Występowanie tego stanu niesie za sobą pojawienie się instancji "Checkpoint" a handel towarami medycznymi podwaja swój efekt na wpływy frakcji. Stan ten można łatwo wywołać poprzez porzucanie misji. Zostało to jednak naprawione ale nadal niektóre misje mogą go spowodować (szczególnie te związane z narkotykami). Lockdown / Stan wyjątkowy - frakcja nie jest w stanie zapewnić bezpieczeństwa w systemie Jest stanem powodowanym przez nielegalny handel, morderstwa oraz nakładanie kar i wystawianie listów gończych. W systemie pojawiają się instancje "Checkpoint". Tylko realizacja Voucherów wystawionych przez frakcję będącą w tym stanie może skrócić okres jego trwania. Powoduje on również zamknięcie niektórych usług na stacjach i często jest wykorzystywany ofensywnie przez inne grupy graczy.
      przykład Retreat / Odwrót - frakcja wycofuje się z systemu do którego uprzednio ekspandowała Gdy frakcja nie natywna (pochodząca z innego systemu) osiągnie poziom poniżej 2.5% wpływów ma 3-5 dni na podniesienie go do 5% i utrzymanie. W przeciwnym wypadku opuści system. Warto tutaj zaznaczyć, że nie można wyrzucić frakcji jeśli znajduje się ona w swoim systemie domowym, np. TWH z HR 8444 oraz gdy w systemie znajduje się 3 lub mniej frakcji (wyjątek: mamy w systemie pięć frakcji w tym trzy spośród nich mają aktywny stan "Retreat"

      Atk. 2.4: Frakcja która wycofała się z danego systemu będzie go traktować jako nisko priorytetowy w trakcie przyszłych ekspansji Investment / Doinwestowanie - frakcja poszukuje dalej oddalonych systemów do przeprowadzenia ekspansji Występuje gdy w zasięgu ekspansji nie ma żadnego systemu do którego może się odbyć. Wtedy system wchodzi w ten stan co pozwala przy następnej ekspansji powiększyć jej zasięg aż do 40ly. Jest jedynym stanem który może występować równocześnie z innym np. podczas wojny lub wojny domowej. Gdy jest aktywny w strefach wojennych "Conflict Zone" obowiązuje zawieszenie broni. Natomiast gdy się zakończy, działania wojenne zostają wznowione. "Doinwestowana ekspansja" nie musi się odbyć z systemu w którym był aktywny ten stan.

      Akt. 2.4: Frakcje którym po tym stanie nie udała się ekspansja nie będą ponownie jej przeprowadzać z danego systemu w przyszłości
      1.1 Ukryte wartości
        Składa się na nie ochrona "security" i bogactwo "wealth". Kiedy osiągną one określone wartości wywołują określone stany jeśli te nie są blokowane przez inny stan.   I tak, wysoki wskaźnik bogactwa powoduje "Boom" a niski "Bust". Podobnie, niski wskaźnik ochrony "security" powoduje "Lockdown". Jego wartość (low/medium/high) możemy znaleźć na mapie systemowej i najprawdopodobniej jego poziom ma wpływ na szybkość reakcji sił porządkowych, ich jakość i żywotność.
      1.2 Gdzie szukać aktualnych stanów frakcji?
        Aktualne stany w których znajduje się frakcja możemy znaleźć na mapie systemu. Są tutaj wyszczególnione wszystkie frakcje znajdujące się w danym systemie z ich aktualnymi stanami i wpływami.   Prawy panel informacyjny również pokazuje wpływy frakcji ale jest on mniej dokładny. Lepiej używać mapy systemowej aby odczytać dokładne (nie zaokrąglone) dane o wpływach.     Informacje o stanach znajdziemy również na stacjach w podsumowaniu "faction summary"     1.3 Czas trwania stanów
        Wszystkie stany mają określony czas trwania. Kolejno od aktywnego "current" przez oczekujący "pending" po odnawiający się "recovering". Aktywne stany mogą trwać nawet cztery tygodnie i są obecne we wszystkich systemach będących w posiadaniu frakcji.  Może to powodować problemy w przypadku gdy frakcja jest obecna w wielu systemach. Dla przykładu, jeżeli frakcja jest obecna w 100 systemach i jakaś grupa graczy zniszczy w którymś z nich za dużą ilość statków ochrony, wszystkie 100 systemów wpadnie w stan "Lockdown" blokując dostępność niektórych usług na stacjach we wszystkich systemach. Informacja o aktualnych i przyszłych stanach w których frakcja się znajdzie odszukujemy na prawym panelu w zakładce status. Można również skorzystać z podsumowania "Faction Summary" dostępnego na każdej stacji. Tabela z czasami trwania stanów (podane w dniach).     TIP: Gdy tylko pojawi się "pending war/civil war" mamy trzy dni na podniesienie wpływów konkretnej frakcji biorącej udział w konflikcie. Kiedy wojna przejdzie w stan aktywny (pojawią się "Conflict Zone") wpływy frakcji podniesiemy tylko aktywnościami bojowymi (realizacja Voucherów, misje bojowe, walka w "Conflict Zone").   2. Sposoby oddziaływania na wpływy
        Jak zapewne domyślacie się stan w jakim znajduje się frakcja zależy w dużym stopniu od wpływów i manipulacji nimi. Możemy na nie wpływać praktycznie każdą aktywnością w grze. Jednak zanim przejdziemy do opisu konkretnych działań wyjaśnijmy sobie jeszcze dwie podstawowe rzeczy które będą miały wpływ na skuteczność naszych działań.
      Reputacja
        Jest wartością określającą w jakim stopniu frakcja darzy zaufaniem konkretnego gracza. Im wyższy poziom reputacji osiągniemy u danej frakcji tym więcej propozycji z misjami od niej dostaniemy. Co za tym idzie, bycie sprzymierzonym "Allied" daje nam o wiele lepsze możliwości manipulowania wpływami w danym systemie.
      Wpływy
        Każda frakcja obecna w systemie ma określony poziom wpływów wyrażony w %. Zmiany tych wpływów wywołują określone stany dla frakcji jak np. wojna, wybory, ekspansja. Tylko gracze swoimi działaniami mogą zmieniać poziom wpływów. NPC same w sobie nie mogą tego robić co najwyżej przyczyniają się do tego będąc niszczonymi przez graczy. Wpływy frakcji aktualizują się raz dziennie a godziny w których się to dzieje mogą się zmieniać i są od nas niezależne.

      Żelazne zasady: Podczas trwającej wojny (i wojny domowej) liczą się tylko aktywności bojowe (realizacja Voucherów, walka w "Conflict Zone",) Podczas elekcji liczą się tylko pokojowe aktywności (misje, sprzedaż danych kartograficznych, handel) 2.1 Misje
        Zależnie od tego jakie są oferowane na stacjach są one dobrym narzędziem do zmian wpływów frakcji w systemie. To jak wysoką mamy reputacje u frakcji, jakie mamy rangi w "Federacji Pilotów" i jak wysokie wpływy ma frakcja w systemie ma duży wpływ na to jak dużo i jak płatne misje będą się pojawiać. Błędne jest założenie, że wykonywanie misji charytatywnych obniża wpływy frakcji. Nie zostało to potwierdzone w 100% chociaż często powoduje to skrócenie działania stanu "Boom" Ze względu na to, że "Boom" jest raczej mało użyteczny może to być dobry sposób na jego skrócenie jednak zaleca się stosowanie tego z umiarem.
      2.2 Handel i Górnictwo
        Trudno tutaj o jakieś jednoznaczne wnioski ze względu na ciągłe zmiany w mechanice gry które wprowadza Frontier. Można jednak przyjąć za bezpieczne, że sprzedaż towarów z zyskiem powoduje wzrost wpływów frakcji kontrolującej stację/posterunek/bazę naziemną w przeciwieństwie do sprzedaży ze stratą która to powoduje spadek wpływów.
      2.3 Bounty Hunting
        Przez realizacje Voucherów wystawionych przez wspieraną frakcję podnosimy jej wpływy w systemie jak również wskaźnik "Security" systemu. Praktycznie rzecz ujmując można spieniężać je na każdej stacji w systemie ale zaleca się robienie tego na stacjach należących do frakcji którą chcemy wspierać.
      2.4 Walka
        Gdy dwie frakcje w systemie są w stanie wojny lub wojny domowej możemy walczyć dla nich w "Conflict Zone" uprzednio deklarując się po jednej ze stron na prawym panelu. Realizując Vouchery na stacji/posterunku/bazie naziemnej w danym systemie pomagamy danej frakcji wygrać wojnę. Dzięki temu frakcje mogą przejmować kolejne stacje/posterunki/bazy naziemne w systemie.
      2.5 Eksploracja
        Sprzedawanie danych eksploracyjnych na stacjach/posterunkach/bazach naziemnych powoduje wzrost wpływów frakcji będących w ich posiadaniu. Należy stosować z ostrożnością, gdyż w systemach z małą populacją sprzedaż danych kartograficznych z "paro miesięcznej" wycieczki może mieć piorunujące efekty. Bardziej efektywne jest oddawanie dzień w dzień mniejszych ilości danych.
      2.6 Niszczenie statków Authority
        Niszczenie statków sił porządkowych obniża wpływy frakcji kontrolującej system i obniża współczynnik "Security" co skutkuje pojawieniem się stanu "Lockdown"
      2.7 Niszczenie statków cywilnych
        Niszczenie statków cywilnych obniża wpływy frakcji do której te należały i powoduje pojawienie się stanu "Civil Unrest"
      2.8 Szmuglerka
        Sprzedawanie nielegalnych towarów na czarnym rynku obniża wskaźnik "security" i obniża wpływy frakcji kontrolującej tą stację. Dlatego też nie zaleca się przejmowania takich instalacji. Mogą one jednak być przydatne frakcjom anarchistycznym.
      Od aktualizacji 3.0 sprzedaż towaru na czarnym rynku na stacjach kontrolowanych przez frakcje anarchistyczne jest traktowana jak sprzedaż na normalnym rynku.

      3. Wpływ misji na stany
        Wykonywanie misji oddziałuje zazwyczaj pozytywnie na frakcje je zlecające poprzez wzrost ich wpływów w systemie a także na aktualny stan w jakim się znajduje. Nie jest to natomiast już regułą dla frakcji docelowej której dotyczy wykonywana misja, gdyż może mieć na nią negatywny wpływ. Jeżeli frakcją zlecającą misję jest ta sama która jest odbiorcą (frakcją docelową) wtedy negatywne skutki nie mają na nią wpływu. Oczywiście każdy typ misji ma inny wpływ na stany, szczegóły znajdziecie w tabelach poniżej.
      Będę je aktualizował w miarę jak pojawią się nowe dane.       ZASTOSOWANIA PRAKTYCZNE :


      Przejmowanie kolejnych stacji i placówek
        Jeśli jesteśmy już w posiadaniu stacji kontrolującej system (zazwyczaj ta z największą populacją) i mamy wysokie wpływy w systemie nie zdołamy wtedy przejąć kolejnych instalacji. Aby to zrobić musimy obniżyć wpływy wspieranej frakcji do poziomu frakcji która jest właścicielem instalacji którą chcemy przejąć. Wywoła to tym samym konflikt między frakcjami i jeśli go wygramy przejmiemy instalacje po poprzednim właścicielu.
      Przerywanie "zbędnych" stanów ekonomicznych
        Jedną z zalet utrzymywania wpływów frakcji na niskim poziomie jest możliwość szybkiego wywołania "bez celowej wojny" której jedynym celem będzie przerwanie innego niepożądanego stanu. Można to wykorzystać do przerwania "Boomu" który opóźnia tylko ekspansję ale także stanów "Civil Unerst" i "Lockdown". Wtedy szybkie wywołanie wojny i jej wygranie przerwie te stany, które mogą trwać tygodniami.
      Kierowanie ekspansjami
        To do którego systemu nastąpi ekspansja wspieranej frakcji nie zawsze jest losowe. Jest to głównie zależne od odległości i ilości frakcji w okolicznych systemach. Bliższe systemy z mniejszą ilością frakcji mają tutaj pierwszeństwo. Utrzymywanie wpływów na wysokim poziomie (>75%) tylko w tym systemie z którego chcemy dokonać ekspansji w dużym stopniu pomaga ukierunkować przyszłe ekspansje. Maksymalny limit frakcji które mogą być obecne w jednym systemie to aktualnie sześć.
      Przejmowanie systemu, metoda 60+
        Alternatywną metodą do zrównania wpływów z frakcją rządzącą systemem w celu jego przejęcia jest metoda "60+". Wystarczy podnieść wpływy frakcji powyżej 60% aby wojna o kontrolę nad systemem wybuchła automatycznie w kolejnym tiku. Jedyny warunek, frakcja do tej pory kontrolująca system nie może być w stanie aktywnej wojny.  
    • Kim jesteś?
      Doswiadczonym graczem, fanem Wing Commander 3 i4 W jakie gry chcesz z nami grać?
      Star Citizen Czego od nas oczekujesz?
      Dobrej zabawy Co możesz nam zaoferować?
      Swoj czas Jakie masz zainteresowania?
      Podroze ADV Skąd dowiedziałeś/aś się o Ater Dracones?
      Dastro Czy chcesz pełnić jakąś funkcję w naszej organizacji?
      byc moze Dodatkowe uwagi
      Link do profilu na RSI
      https://robertsspaceindustries.com/citizens/MADRAFi Czy przynależysz już do jakiejś organizacji w Star Citizen?
      Czy Ater Dracones będzie dla Ciebie organizacją główną (main) czy poboczną (affiliate)?
      prawdopodobnie glowna Co chcesz robić (preferowany styl gry)?
      PvE Czy jesteś zainteresowany/a RP?
      raczej nie Posiadane statki w Star Citizen
      Origin 300i - pierwszy pakiet, Aegis Vulcan Jeśli polecił ci naszą organizację jakiś użytkownik tego serwisu, wpisz jego nick z forum
  • Tematy

  • Blogi

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu. Polityka prywatności