Skocz do zawartości
  • Dołącz do nas!

    Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

    Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

  • Nebthtet
    Nebthtet

    Pytania i odpowiedzi: Origin seria 100 - część 2

    Po wypuszczeniu na rynek serii Origin 100 CIG zebrało pytania i odpowiedzi, by dostarczyć więcej informacji na temat tego  nowego statku startowego od Origin Jumpworks. Niniejszy artykuł to druga ich partia. Na pytania odpowiadali John Crewe, Corentin Billemont i Todd Papy.

     

    Pierwszy zestaw pytań znajdziecie tutaj:

     

    origin_.png

     

    Origin_100_Promo_Exploration_Promo_shot_PJ05-Min_.jpgCzy w związku z tym, że seria 100 pełni aktualnie rolę "startera Origin" zmieni się rola serii 300?

    Tak. Gdy zakończą się przeróbki serii 300, wskoczy ona zarówno na wyższy poziom w hierarchii statków, jak i będzie mieć bardziej zdefiniowane i konkretne role. Seria 100 jest doskonałym punktem wejścia do tego, czym seria 300 stanie się w przyszłości.

     

    Biorąc pod uwagę, że Mustang Delta i Aurora-LN są znacznie potężniejsze niż 125a, czy rozważacie rozbudowę uzbrojenia 125a do dział 2 x S2 i pocisków rakietowych 4 x S2?

    Nie ma planów zmiany uzbrojenia na chwilę obecną.  Jak zawsze jednak możliwe jest, że CIG rozważy zmianę rozmiaru działek podczas balansowania przyszłych iteracji, aby lepiej dostosować moc tych statków do równoważnych im modeli jeśli developerzy uznają to za potrzebne. Tym niemniej upgrade pocisków rakietowych jest mało prawdopodobny, biorąc pod uwagę sposób, w jaki są one integrowane z kadłubem.

     

    Origin_100_promo_cargo_al_WT_FINAL-Min_.jpgJaka jest przewaga podstawowego modelu 100i w porównaniu do innych wariantów?

    Podczas gdy statki z serii 100 mają wiele wspólnych cech, 100i będzie miał lepszą zwrotność niż wariant cargo. 100i i 125a są bardzo blisko siebie, ale prędkość / osprzęt ofensywny sprawiają, że 125a jest lepsza w walce. Mimo to, jako że są to startery różnice te raczej nie będą tak zauważalne, jak w przypadku większych statków.

     

    ORIG_100i_Interior_design_Shot_AL03_CC_.jpgCzy w modelu 100i Touring dostaniemy nieco więcej miejsca mieszkalnego, skoro w 125A znajduje się sekcja na pociski rakietowe, a w 135C ładownia?

    Nie. 125a i 135c korzystają na zmianach zewnętrza statku, ale nie powoduje to powiększania tych jednostek. Wnętrze statku jest takie samo we wszystkich 3 wariantach, a także naprawdę przestronne jak na statek startowy.

     

    Co jest w środku? Na wizualizacji wnętrza widzimy łóżko i kokpit, ale co będzie z tyłu kabiny (poza polem widzenia).

    Z drugiej strony kabiny znajduje się miejsce na 2 SCU ładunku, oraz łatwy dostęp do większości komponentów statku (niektóre mniej ważne nie będą dostępne bez wcześniejszego usunięcia SCU).

     

    ORIG_100_Sketch_PJ01_MA_Will_FINAL-Min_.jpgBiorąc pod uwagę informacje z artykułu dotyczącego mechaniki paliwa i wyjaśniającego działanie systemu AIR - czy seria 100i jest dostarczana z więcej niż jednym zbiornikiem paliwa, aby ułatwić zbieranie lub używanie w locie wielu rodzajów rafinowanej plazmy?

    Jak wspomniano w wyżej wymienionym artykule, w jednym zbiorniku może znajdować się tylko jeden rodzaj paliwa, a seria 100 jest standardowo wyposażona w jeden zbiornik. Zalety systemu AIR pozwalają na zwiększenie szans na pozyskanie paliwa w dowolnym miejscu dzięki rozszerzonemu zakresowi gazów, które można przetwarzać oprócz domyślnych.

     

    Dlaczego powinienem wybrać 135c zamiast Avengera Titan do przewożenia ładunku skoro jest droższy?

    Wprawdzie Avenger Titan ma o 2 jednostki SCU więcej pojemności niż 135c i lepsze uzbrojenie, to jego rework zmieni pozycję tej jednostki na matrycy statków i sprawi, że Avenger Titan będzie bardziej zgodny z innymi statkami podobnymi do niego. Model 135c ma godną szacunku pojemność ładunkową jak na swój rozmiar, a jego rozmiary i możliwości paliwowe pozwolą mu na lepszą manewrowość lotu niż większemu Avengerowi.

     

    Czy wewnętrzna ładownia 2 SCU serii 100 będzie widoczna czy niewidoczna dla gracza?

    Rozmieszczenie wnętrza statku zostało zaplanowane na tak duże, aby ładunek był widoczny!

     

    100i-Brochure-Images-1_.jpgCzy w 100i będzie można zamontować lub być może zakupić go już z zamontowanymi sensorami eksploracyjnymi podobnie jak to było w pierwotnych wersjach 315p?

    Model 315p skupia się na funkcji eksploracji i nie ma on porównywalnego odpowiednika w serii 100. W związku z tym 100i należy porównać z aktualnym modelem 300i dostępnym w grze - nie ma żadnych użytkowych portów, do których można podłączyć sensory.

     

    Czy istnieje prędkość / skład atmosfery, przy którym układ AIR będzie generował paliwo szybciej niż jest ono zużywane przez generatory ciągu?

    Szybkość i skład atmosfery będą miały wpływ na współczynnik przetwarzania gdy system zostanie zaimplementowany, trudno jest jednak podać konkretne liczby na tak wczesnym etapie.

    • Dzięki! 1
    • Haha 1



    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • Promowane produkty

  • Kategorie

  • Game Armada / Star Citizen Polska
    Serwer Discord
    11
    kanałów
    71
    online
  • Który starter wybrać?   34 użytkowników zagłosowało

    1. 1. Które startery podobają ci się najbardziej?


      • RSI (seria Aurora)
      • Consolidated Outland (seria Mustang)
      • MISC (seria Reliant)
      • Origin (seria 100)
    2. 2. Startery z której serii posiadasz lub planujesz kupić?


      • RSI (seria Aurora)
      • Consolidated Outland (seria Mustang)
      • MISC (seria Reliant)
      • Origin (seria 100)
      • Żaden, skupiam się na większych jednostkach

    Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować. Zobacz temat
  • Odpowiedzi

    • Żeby nie było - jak ktoś ma ciągotki masochistyczne to sporo przeszkadzajek można włączyć, jest też jakiś mod dodatkowo utrudniający życie  
    • Powiem tak, patche sporo dodały, ale też dzięki nim gra jest troszkę łatwiejsza niż w dniu premiery, a to dzięki odblokowaniu kilku struktur (jak choćby tuneli łączących kopuły). Niemniej gra jest dobra i wciągająca, a ty nigdy nie możesz być pewien sukcesu (no chyba, że dzięki majstrowaniu w ustawieniach rozgrywki weźmiesz losową kolejność odblokowywanych technologii i szybko trafisz na ciekawe cuda do wybudowania które normalnie są na końcu drzewek naukowych )  
    • U mnie to też będzie drugi termin. Chociaż trial accessowego mam jeszcze do wykorzystania, to meeeeeeeh.
    • Patche też sporo dodały i ulepszyły - cena idzie w dół, a jakość w górę. Win-win.
    • Hello everyone, Happy Monday! A few members of the CIG team spent their weekend exploring PAX South and attending the annual Bar Citizen event on the River Walk. We had an absolute blast, as usual, and want to thank everyone who came out and said hello. Now, let’s see what’s going on this week: Tuesday welcomes another detailed lore piece with Brothers in Arms Part 1, where we follow two brothers as they struggle to go legit by opening a private security outfit. Thursday will welcome another episode of Around the Verse where we’ll take a look at the latest Star Citizen news. Friday will see a Roadmap update and the RSI Newsletter delivered right to your inbox. Haven’t subscribed yet? Head to your Account Settings right away and never miss one of our newsletters again! We’ve also got some fun activities planned for this weekend! First, we’ll be kicking off another commercial contest on Friday – tune in to Around the Verse this week to discover more details about this contest’s theme. Then, we’re celebrating Australia day in style. Starting on Friday, and through the weekend, we’ll be making the Gladius Valiant available to fly for free to all existing backers. This Free Fly will be coupled with another awesome screenshot contest – keep an eye out on Spectrum for more details! Finally, we know how eager you all are to see additional columns added to the Roadmap. We’re still going through milestone planning and should have an update for you in the coming couple of weeks. We’re fully aware that many of you would like a specific date so that you can rest your F5 finger, but we want to make sure we’ve covered everything intricately before pushing out the update. See you in the ‘verse! Tyler Witkin
      Lead Community Manager The Weekly Community Content Schedule MONDAY, JANUARY 21ST, 2019
                  -    TUESDAY, JANUARY 22ND, 2019
                  Lore – Serialized Fiction: Brothers in Arms (Part 1)   (https://robertsspaceindustries.com/comm-link/spectrum-dispatch) WEDNESDAY, JANUARY 23RD, 2019
                  -    THURSDAY, JANUARY 24TH, 2019
                  Around the Verse    (https://www.youtube.com/user/RobertsSpaceInd/)
                  Vault Update    FRIDAY, JANUARY 25TH, 2019
                  Roadmap Update   
                  RSI Newsletter   
                  Commercial Contest   
                  Screenshot Contest   
                  Australia Day Free Fly    Community MVP: January 21st, 2019
      We are constantly amazed by the contributions made by the Star Citizen community. Whether it's fan art, a cinematic, a YouTube guide, or even a 3D print of your favorite ship, we love it all! Every week, we select one piece of content submitted to the Community Hub and highlight it here. The highlighted content creator will be awarded an MVP badge on Spectrum and be immortalized in our "MVP section of the Hub":https://robertsspaceindustries.com/community/mvp-posts Don’t forget to submit your content to our Community Hub for a chance at seeing it here!
      4K Mobile Wallpaper Pack #1 by NarayanN7 Check out Narayan’s set of epic mobile wallpapers, all captured in 4K.

      Enjoy the full gallery on the Community Hub. Przeczytaj całość
  • Tematy

  • Blogi

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu. Polityka prywatności