Skocz do zawartości
  • Dołącz do nas!

    Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

    Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

  • Nebthtet
    Nebthtet

    Pytania i odpowiedzi: Consolidated Outland Pioneer

    Oprócz zwykłego tekstowego zestawu pytań i odpowiedzi, zespół projektowy odpowiedzialny za Pioneera wziął także udział w panelu, podczas którego przez godzinę dyskutowano o statku i jego funkcjonalności. Możesz obejrzeć zapis całości poniżej.

     

     

    Po ukończeniu prac nad konceptem statku rozpoczął się kolejny etap jego developmentu. Podczas dalszej produkcji koncepcje poruszone w poniższych pytaniach i odpowiedziach zostaną wdrożone i rozbudowane. Minie jeszcze trochę czasu, nim zobaczymy Pioneera w grze, ale już teraz warto dowiedzieć się więcej o tym jakże interesującym statku. 

     

    Na pytania odpowiadali John Crewe, Todd Papy, Kirk Tome, Ben Lesnick i Steven Kam.

     

    CNOU-Pioneer-Alderin-Snow-New_.jpgJak duża może być placówka?

    Placówka będzie mieć taki sam obrys, jak to, co pokazano w grze, czyli 48x x 48d x 5h (metry). Developerzy uważają to za początek małej lokalizacji do kolonizacji, w założeniu jest to coś bardzo podobnego do budowy niewielkiego ośrodka badawczego na Antarktydzie.

     

    Czy Pioneer może budować hangary do przechowywania statków w naszych bazach?

    Obecnie developerzy przyglądają się możliwości budowy najprostszych lądowisk dla statków. W tej chwili jest prawdopodobnie zbyt wcześnie, aby oczekiwać, że placówki graczy będą działać jak Port Olisar, Revel & York, czy Self-Land. Podczas gdy będzie można wylądować i zostawić statek na lądowisku należącym do placówki, szersza kwestia "magazynowania statków" i związanej z tym persystencji jest skomplikowanym i złożonym zagadnieniem technicznym. Dobrze widać to na przykładzie wszystkiego, co już jest zaangażowane w zgłaszanie zapotrzebowania, zastępowanie, spawnowanie, despawnowanie, i lądowanie statków w miejscach takich jak Port Olisar. Nawet najmniejszy podzbiór tych rzeczy w placówce gracza, gdzie dostępny układ, struktury i systemy zależą od niego, a nie od zespołu projektowego byłby co najmniej bardzo trudny do zrealizowania. Jeśli CIG kiedyś wymyśli dobry sposób, aby to zrobić, to społeczność gry na pewno zostanie o takiej opcji poinformowana.

     

    cnou_pioneerFlying-Shot-Top-Dunes_.jpgCzy możemy użyć Pioneera do budowy posterunków na asteroidach?

    Nie jesteśmy przeciwni tej idei. Będzie to jednak zależało od kilku różnych czynników, które wciąż muszą być ustalone: rozmiaru asteroidy, co będzie robione z technologią voxeli i tym, czy powierzchnia asteroidy jest wystarczająco równa by można było na niej cokolwiek postawić.

     

    Czy Pioneer może przestawić umieszczone placówki?

    Tak, jednak trzeba je zdemontować, a następnie zbudować od nowa w innej lokalizacji. Nie będzie to działać na zasadzie podnoszenia i przenoszenia takiej bazy w całości. Pioneer może zarządzać tym procesem (chociaż może być konieczne zebranie dodatkowych zasobów).

     

    Czy Pioneer może budować stacje kosmiczne?

    Nie, ten statek został zbudowany w celu kolonizacji planet. Budowa na lądzie i konstrukcje naziemne mają różne potrzeby niż stacje kosmiczne.

     

    Drydoc-4-Final_.jpgJakiego rozmiaru jest roszczenie do ziemi zawarte w pakiecie ze statkiem?

    Będzie to zależeć od gęstości texeli naszej mapy zasobów, chcemy się upewnić, że roszczenie to będzie mieć co najmniej 1 × 1 piksel na tej mapie. Wstępne przypuszczenia poparte wiedzą jaką mamy to obszar w przedziale od 4 × 4 km do 8 × 8 km. Całkiem duży kawał ziemi, który da graczom wiele miejsc pod zabudowę. Poza konstrukcją prowadzoną przez Pioneera ważny będzie system ustalania praw do ziemi. Prawo własności gruntu uniemożliwi innym graczom budowę na waszym terytorium i zaoferuje różne opcje związane z rozgrywką (takie jak przyznanie praw do powierzchni konkretnie pod zabudowę vs prawa do wydobycia). Wiemy, że istnieją obawy, że teoretycznie roszczenia do ziemi mogą być nadużywane (sytuacje takie jak wykupienie obszaru przy dużym mieście lub użycie placówek do blokowania ważnych obszarów). Zapewniamy, że system jest opracowywany tak, aby zapobiec tym sytuacjom.

     

    Alderin-Engine-Room_.jpgCzy będziemy musieli przemieszczać Pioneera za każdym razem, gdy chcemy umieścić nowy moduł?

    Po zakończeniu procesu produkcyjnego statek przesuwa gotowy fragment placówki do przodu i umieszcza je w określonym miejscu. Jeśli to miejsce nie może bezpiecznie pomieścić nic więcej, wówczas pilot będzie musiał przesunąć Pioneera.

     

    Czy Pioneer może budować konstrukcje przeciwlotnicze, które są uzbrojone np. w pociski rakietowe do obrony naszych baz?

    Pioneer wykonuje w pełni zamkniętą modułową konstrukcję placówki na miejscu. Tworzy modułowe struktury, fundamenty, takie rzeczy. Jak Silas Koerner podkreśla, jest to całkiem rewolucyjne, jeśli chodzi o możliwości statków. Pioneer nie jest jednak fabryką broni, warsztatem naprawczym, ani sklepem meblowym. Ulepszenia zewnętrzne, takie jak statyczne mechanizmy obronne są jednym z pomysłów, które opracowujemy dla dodatków do placówek. Wszelkie zewnętrzne struktury dodatkowe będzie trzeba jednak kupować w sklepie (podobnie jak statek lub sprzęt osobisty), a następnie można je zamontować po zbudowaniu placówki lub dodać je później.

     

    Cockpit_.jpgCzy Pioneer może budować struktury większe niż jego wewnętrzna przestrzeń?

    Najbardziej oczywistym tego przykładem są teraz lądowiska. Musimy jeszcze zdecydować dokładnie, w jaki sposób pozwolimy graczowi zbudować lądowiska, ale prawdopodobnie będzie trzeba robić to w sekcjach. Jeśli gracz chce zbudować posterunek i użyć go tylko do przechowywania, to jest to jego wybór, ale nie będzie większy niż podany powyżej rozmiar obrysu struktury.

     

    Co dzieje się z placówkami zbudowanymi przy pomocy Pioneera, gdy gracz, który je stworzył, wylogowuje się z gry?

    Powiedzmy to wprost i z góry tym, którzy martwią się tymi rzeczami: tak, placówka i ich zawartość są trwałe, tak więc można je zaatakować i splądrować. Bezpieczeństwo w trybie offline będzie miało wiele wspólnego z twoim "sąsiedztwem". Tak jak w różnym stopniu polegasz na lokalnych władzach, aby chroniły twój dom, mieszkanie, przyczepę itp.  w rzeczywistości, gdy nie ma cię w domu. Między innymi oznacza to, że aktorzy we wszechświecie gry (w tym lokalne organy ścigania, milicja, UEE lub ktokolwiek inny) mający za zadanie utrzymywanie generalnego bezpieczeństwo w tym regionie, zareagują na ataki na prywatne placówki, sporo będzie zależało od lokalizacji AI i czasu podróży do placówki. Czasami siły porządkowe zareagują szybko, a kiedy indziej będzie to opóźnione. W związku z tym gracze są bardzo zachęcani do ochrony swojej placówki / inwestycji poprzez umieszczanie odpowiednich środków obrony i zatrudnianie najemników lub ochrony. Im mniej gościnny obszar, w którym założyłeś swoją placówkę, tym większy ciężar zapewnienia jej bezpieczeństwa spadnie na ciebie.

     

    Assembly-Line-Recovered-2_.jpgCzy Pioneer może użyć materiału po rafinacji wykonanej przez Oriona (lub jakikolwiek inny statek)?

    Tak, o ile to, co budujesz, wymaga tego konkretnego zasobu. Pamiętaj, że istnieją różne typy rud, metali i innych substancji używanych w budownictwie.

     

    Czy Pioneer będzie miał jakąkolwiek inną funkcjonalność / opcje kariery poza produkcją placówek?

    Nie, będzie opisywany na listach i zestawieniach jako Heavy Construction (ciężki budowlany), aby odzwierciedlić faktyczną rolę jaką pełni.

     

    Mess-Hall_.jpgCzy Pioneer może produkować "dodatki", takie jak panele słoneczne, lądowiska, generatory i tym podobne, czy też muszą być kupowane osobno?

    Zostałyby one zakupione już wyprodukowane i dodane do placówki. Zobacz także odpowiedź dotyczącą statycznych mechanizmów obronnych powyżej.

     

    Czy Pioneer może budować posterunki na nierównym terenie, na przykład na zboczach, czy grunt musi być płaski?

    Podłoże będzie musiało być wystarczająco płaskie, aby bezpiecznie nim wylądować. Nie musi być idealnie płaskie, ale nie będzie można umieścić posterunku na szczególnie trudnym terenie.

     

    Sleep-Quarters_.jpgCzy Pioneer będzie w stanie budować wysokie budynki lub moduły piętrowe?

    Nie ma planów dla posterunków dwupiętrowych. To powiedziawszy, przygotowujemy wystarczająco dużo opcji modułowych placówek i różnych dodatków, które naszym zdaniem sprawią, że będzie z nimi sporo zabawy nawet bez szalonego piętrzenia modułów.

     

    Ile czasu zajmuje postawienie placówki?

    Obecnie nie mamy szacunków, ale uważamy to za sporą inwestycję czasową. Tworzysz trwałą, łatwą do utrzymania instalację, która może być tak duża jak większość statków (lub większa). Ilość czasu będzie się zmieniać w zależności od wielkości placówki.

     

    Pioneer_Brochure_06_.jpgCzy będziemy mogli spawnować statki w naszej placówce?

    Obecnie nie ma takich planów, Statki dostępne w placówce muszą być do niej najpierw sprowadzone. Zobacz także naszą odpowiedź powyżej dotyczącą przechowywania statków.

     

    Pioneer zawiera trzy sloty narzędziowe (utulity). Czy może służyć do jakiegokolwiek innemu celu niż budowanie baz planetarnych? Jeśli tak, co może robić?

    To niestety błędna informacja. Pioneer nie jest wyposażony w sloty narzędziowe, zamiast tego koncentruje się wyłącznie na zadaniach budowy placówek, do których został stworzony.

    • Lubię to! 1
    • Dzięki! 1



    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • Polecane

    • Szybki i zarazem kosmiczny giveaway, tym razem do wygrania gra Interplanetary: Enhanced Edition 
       
      Zapraszam oraz życzę powodzenia.  
       
      Interplanetary to turowa strategia artyleryjska rozgrywana na kosmiczną skalę. Rozwijaj ojczystą planetę i stosuj potężne salwy, tura po turze tocząc wojnę na galaktycznym polu bitwy. To wyścig zbrojeń pomiędzy planetami rozwijającymi coraz potężniejsze uzbrojenie. Ogromne baterie dział elektromagnetycznych to podstawa międzyplanetarnego arsenału, ale kluczem do wygranej może być chytre użycie rakiet i precyzyjnych laserów.
      Strategiczne planowanie, ulepszenia i fortyfikacje mogą ochronić twoje kluczowe budynki, dając ci przewagę – ale porażka jednej ze stron jest tylko kwestią czasu.


      Wersja Enhanced Edition zawiera też: Sieciowe boty, orbity eliptyczne, tryb szybkiego celowania, nowe budynki, lepszy balans rozgrywki oraz ogólne poprawki i ulepszenia.
       
      Uwaga: giveaway tylko dla osób mających minimum zero punktów reputacji. Zgłoszenia osób z ujemną reputacją będą usuwane.
      • 2 odpowiedzi
    • Hearts of Iron IV
      Nasz kolejny giveaway dedykowany jest miłośnikom wojowania oraz strategii. Tym razem możecie zdobyć Hearts of Iron IV - klasyczną już strategię Paradoxu, grę trudną, ale cholernie satysfakcjonującą.
      • 0 odpowiedzi
    • Assassins Creed Origins (Uplay)
      Zamorduj nudę z Game Armadą! Tym razem do wygrania idealny tytuł na wakacyjne wieczory - Assassins Creed Origins.
        • Twoje zdrowie!
        • Dzięki!
      • 3 odpowiedzi
    • Magazyn Jump Point wydanie 06.06 - What's Mine Is Yours
      Kolejny numer magazynu Jump Point już dostępny! Poczytaj o mechanice górnictwa oraz Reclaimerze i Prospectorze!
        • Dzięki!
      • 0 odpowiedzi
    • SOMA (Steam)
      Zapraszamy do udziału w kolejnym giveawayu Game Armady! Tym razem do zdobycia jest klucz steam do gry SOMA.
        • Lubię to!
      • 1 odpowiedź
  • Promowane produkty

  • Kategorie

  • Który starter wybrać?   22 użytkowników zagłosowało

    1. 1. Które startery podobają ci się najbardziej?


      • RSI (seria Aurora)
      • Consolidated Outland (seria Mustang)
      • MISC (seria Reliant)
      • Origin (seria 100)
    2. 2. Startery z której serii posiadasz lub planujesz kupić?


      • RSI (seria Aurora)
      • Consolidated Outland (seria Mustang)
      • MISC (seria Reliant)
      • Origin (seria 100)
      • Żaden, skupiam się na większych jednostkach

    Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować. Zobacz temat
  • Odpowiedzi

    • Every week, designers, engineers and other developers from our five offices around the world answer backer questions submitted on SPECTRUM and voted on by YOU. You can submit your questions for consideration in future episodes of Calling All Devs here. And for info on becoming a subscriber, go to: https://robertsspaceindustries.com/pledge/subscriptions Przeczytaj całość
    • Wallpaper by Corsair62 Hello everyone, The Community Team is at Gamescom this week, representing Star Citizen in Cologne, Germany. We don’t have a booth this time around, but if some of you are making the trip to Cologne, you can join us at one of four Bar Citizen events in the evenings or at the meetup on Friday that’ll include a special town hall Q&A for those in attendance. Find all the details about where we’ll be here. But apart from one of the biggest gaming expos, we’ve still got more exciting events this week. Our latest concept ship, the RSI Apollo, is still available until August 22nd, so make sure to check out our guardian angel before it’s gone. Celebrating the reveal of our latest medical ship, we held a contest where we wanted to see quotes that you might hear on board an RSI Apollo. The contest is now over and you can find out who’s the new owner of a shiny RSI Apollo Triage or click here, to see all of the contest entries on Twitter. Didn’t win anything this time around? No worries, the next contest is right around the corner! And with that, let’s see what else is going on this week: Every week on Calling All Devs, designers, engineers, and other developers from our five offices around the world answer backer questions submitted on Spectrum and voted for by YOU. This week we talk about atmospheric planes and aquatic vehicles, “weapon rest” character positions, and the Aaron Halo asteroid field. Watch the full episode here. On Tuesday, the Lore Team will publish another detailed piece of fiction, breathing life into the Star Citizen universe. Check out previously published lore posts here. Thursday will welcome another episode of Around the Verse where we’ll take a look at the latest Star Citizen news with a project update. We’ve also seen Jared running around in a suit jacket today… but we aren’t sure if that’s an indicator of anything. This Friday, we’ll be doing things a bit differently, as we’ll be hosting a special Townhall Q&A at the Brauhaus ohne Namen in Cologne for those attending the event. This means questions can be asked by those who attend, we’ll record the whole show, and upload it on our official YouTube channel at a later time for those who couldn’t make it. We’ll see you in the ‘Verse (and Cologne!!!). Ulf Kuerschner
      Senior Community Manager The Weekly Community Content Schedule MONDAY, AUGUST 20TH, 2018
                  Calling All Devs   (https://www.youtube.com/user/RobertsSpaceInd/)
                  RSI Apollo Quote Contest Winner Announcement    TUESDAY, AUGUST 21ST, 2018
                  Weekly Lore Post   (https://robertsspaceindustries.com/comm-link/spectrum-dispatch) WEDNESDAY, AUGUST 22ND, 2018
                  Bar Citizen – Deutzer Brauhaus     THURSDAY, AUGUST 23RD, 2018
                  Around the Verse    (https://www.youtube.com/user/RobertsSpaceInd/)
                  Vault Update   
                  Bar Citizen – Brauhaus Ohne Namen     FRIDAY, AUGUST 24TH, 2018
                  Reverse the Verse Town Hall Q&A   (https://www.youtube.com/user/RobertsSpaceInd/)
                  Roadmap Update   
                  RSI Newsletter   
                  Bar Citizen – Brauhaus Ohne Namen – Special Townhall Q&A     SATURDAY, AUGUST 25TH, 2018
                  Bar Citizen – Hyatt Legends Bar     Community MVP: August 20th, 2018 We are constantly amazed by the contributions made by the Star Citizen community. Whether it’s fan art, a cinematic, a YouTube guide, or even a 3D print of your favorite ship, we love it all! Every week, we select one piece of content submitted to the Community Hub and highlight it in this section. The highlighted content creator will be awarded with an MVP badge on Spectrum and be immortalized in our MVP section of the Hub. Don’t forget to submit your content to our Community Hub for a chance at seeing it here!
      Overview of the Xi’an language for diplomats by TradTeam The TradTeam, a unified group of translators of the French-speaking community, released the “Overview of the Xi’an language for diplomats”, a 100-page paper, translated into French. Bien joué!! This document will surely be an inspiration for all French speakers to add Xi’an to their skills.

      Find the document on the Community Hub. Przeczytaj całość
    • Generalnie prężnie się rozwija ta branża na naszym rynku, niektóre firmy zaczynały od śmieciowych gierek za kilka złotych dołączanych do pseuodogazetek w kioskach, żeby przez gry AAA z powrotem upaść Niektóre specjalizują się w grach na mobilki i też im nieźle wychodzi. Patrząc że jak już coś powstaje to najczęściej jest niezłe, to na prawdę jest się z czego cieszyć i na co czekać. 
    • Call of Duty: Infinite Warfare za 13,66 zł w cdkeys https://www.cdkeys.com/pc/games/call-of-duty-infinite-warfare-pc-steam?mw_aref=b4a43cc4669c749fa6aff2201bb7bb27 Info z łowców https://lowcygier.pl/promocje-cyfrowe/call-of-duty-infinite-warfare-za-1366-zl-w-cdkeys/
       
    • @Shivon Jak nie możesz grać to chociaż poczytaj mój stary (i co prawda troszkę nieaktualny, mający troszkę niedoskonałości, ale mimo to w najważniejszych punktach dobry) poradnik do gry pancernikami:  https://forum.worldofwarships.eu/topic/17423-poradnik-akademia-ciężkiej-floty-im-admirała-yi-sun-sin-czyli-nauka-gry-pancernikiem/
  • Tematy

  • Quizy

  • Blogi

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu. Polityka prywatności