Skocz do zawartości
  • Dołącz do nas!

    Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

    Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

  • Nebthtet
    Nebthtet

    Pytania i odpowiedzi: Consolidated Outland Pioneer

    Oprócz zwykłego tekstowego zestawu pytań i odpowiedzi, zespół projektowy odpowiedzialny za Pioneera wziął także udział w panelu, podczas którego przez godzinę dyskutowano o statku i jego funkcjonalności. Możesz obejrzeć zapis całości poniżej.

     

     

    Po ukończeniu prac nad konceptem statku rozpoczął się kolejny etap jego developmentu. Podczas dalszej produkcji koncepcje poruszone w poniższych pytaniach i odpowiedziach zostaną wdrożone i rozbudowane. Minie jeszcze trochę czasu, nim zobaczymy Pioneera w grze, ale już teraz warto dowiedzieć się więcej o tym jakże interesującym statku. 

     

    Na pytania odpowiadali John Crewe, Todd Papy, Kirk Tome, Ben Lesnick i Steven Kam.

     

    CNOU-Pioneer-Alderin-Snow-New_.jpgJak duża może być placówka?

    Placówka będzie mieć taki sam obrys, jak to, co pokazano w grze, czyli 48x x 48d x 5h (metry). Developerzy uważają to za początek małej lokalizacji do kolonizacji, w założeniu jest to coś bardzo podobnego do budowy niewielkiego ośrodka badawczego na Antarktydzie.

     

    Czy Pioneer może budować hangary do przechowywania statków w naszych bazach?

    Obecnie developerzy przyglądają się możliwości budowy najprostszych lądowisk dla statków. W tej chwili jest prawdopodobnie zbyt wcześnie, aby oczekiwać, że placówki graczy będą działać jak Port Olisar, Revel & York, czy Self-Land. Podczas gdy będzie można wylądować i zostawić statek na lądowisku należącym do placówki, szersza kwestia "magazynowania statków" i związanej z tym persystencji jest skomplikowanym i złożonym zagadnieniem technicznym. Dobrze widać to na przykładzie wszystkiego, co już jest zaangażowane w zgłaszanie zapotrzebowania, zastępowanie, spawnowanie, despawnowanie, i lądowanie statków w miejscach takich jak Port Olisar. Nawet najmniejszy podzbiór tych rzeczy w placówce gracza, gdzie dostępny układ, struktury i systemy zależą od niego, a nie od zespołu projektowego byłby co najmniej bardzo trudny do zrealizowania. Jeśli CIG kiedyś wymyśli dobry sposób, aby to zrobić, to społeczność gry na pewno zostanie o takiej opcji poinformowana.

     

    cnou_pioneerFlying-Shot-Top-Dunes_.jpgCzy możemy użyć Pioneera do budowy posterunków na asteroidach?

    Nie jesteśmy przeciwni tej idei. Będzie to jednak zależało od kilku różnych czynników, które wciąż muszą być ustalone: rozmiaru asteroidy, co będzie robione z technologią voxeli i tym, czy powierzchnia asteroidy jest wystarczająco równa by można było na niej cokolwiek postawić.

     

    Czy Pioneer może przestawić umieszczone placówki?

    Tak, jednak trzeba je zdemontować, a następnie zbudować od nowa w innej lokalizacji. Nie będzie to działać na zasadzie podnoszenia i przenoszenia takiej bazy w całości. Pioneer może zarządzać tym procesem (chociaż może być konieczne zebranie dodatkowych zasobów).

     

    Czy Pioneer może budować stacje kosmiczne?

    Nie, ten statek został zbudowany w celu kolonizacji planet. Budowa na lądzie i konstrukcje naziemne mają różne potrzeby niż stacje kosmiczne.

     

    Drydoc-4-Final_.jpgJakiego rozmiaru jest roszczenie do ziemi zawarte w pakiecie ze statkiem?

    Będzie to zależeć od gęstości texeli naszej mapy zasobów, chcemy się upewnić, że roszczenie to będzie mieć co najmniej 1 × 1 piksel na tej mapie. Wstępne przypuszczenia poparte wiedzą jaką mamy to obszar w przedziale od 4 × 4 km do 8 × 8 km. Całkiem duży kawał ziemi, który da graczom wiele miejsc pod zabudowę. Poza konstrukcją prowadzoną przez Pioneera ważny będzie system ustalania praw do ziemi. Prawo własności gruntu uniemożliwi innym graczom budowę na waszym terytorium i zaoferuje różne opcje związane z rozgrywką (takie jak przyznanie praw do powierzchni konkretnie pod zabudowę vs prawa do wydobycia). Wiemy, że istnieją obawy, że teoretycznie roszczenia do ziemi mogą być nadużywane (sytuacje takie jak wykupienie obszaru przy dużym mieście lub użycie placówek do blokowania ważnych obszarów). Zapewniamy, że system jest opracowywany tak, aby zapobiec tym sytuacjom.

     

    Alderin-Engine-Room_.jpgCzy będziemy musieli przemieszczać Pioneera za każdym razem, gdy chcemy umieścić nowy moduł?

    Po zakończeniu procesu produkcyjnego statek przesuwa gotowy fragment placówki do przodu i umieszcza je w określonym miejscu. Jeśli to miejsce nie może bezpiecznie pomieścić nic więcej, wówczas pilot będzie musiał przesunąć Pioneera.

     

    Czy Pioneer może budować konstrukcje przeciwlotnicze, które są uzbrojone np. w pociski rakietowe do obrony naszych baz?

    Pioneer wykonuje w pełni zamkniętą modułową konstrukcję placówki na miejscu. Tworzy modułowe struktury, fundamenty, takie rzeczy. Jak Silas Koerner podkreśla, jest to całkiem rewolucyjne, jeśli chodzi o możliwości statków. Pioneer nie jest jednak fabryką broni, warsztatem naprawczym, ani sklepem meblowym. Ulepszenia zewnętrzne, takie jak statyczne mechanizmy obronne są jednym z pomysłów, które opracowujemy dla dodatków do placówek. Wszelkie zewnętrzne struktury dodatkowe będzie trzeba jednak kupować w sklepie (podobnie jak statek lub sprzęt osobisty), a następnie można je zamontować po zbudowaniu placówki lub dodać je później.

     

    Cockpit_.jpgCzy Pioneer może budować struktury większe niż jego wewnętrzna przestrzeń?

    Najbardziej oczywistym tego przykładem są teraz lądowiska. Musimy jeszcze zdecydować dokładnie, w jaki sposób pozwolimy graczowi zbudować lądowiska, ale prawdopodobnie będzie trzeba robić to w sekcjach. Jeśli gracz chce zbudować posterunek i użyć go tylko do przechowywania, to jest to jego wybór, ale nie będzie większy niż podany powyżej rozmiar obrysu struktury.

     

    Co dzieje się z placówkami zbudowanymi przy pomocy Pioneera, gdy gracz, który je stworzył, wylogowuje się z gry?

    Powiedzmy to wprost i z góry tym, którzy martwią się tymi rzeczami: tak, placówka i ich zawartość są trwałe, tak więc można je zaatakować i splądrować. Bezpieczeństwo w trybie offline będzie miało wiele wspólnego z twoim "sąsiedztwem". Tak jak w różnym stopniu polegasz na lokalnych władzach, aby chroniły twój dom, mieszkanie, przyczepę itp.  w rzeczywistości, gdy nie ma cię w domu. Między innymi oznacza to, że aktorzy we wszechświecie gry (w tym lokalne organy ścigania, milicja, UEE lub ktokolwiek inny) mający za zadanie utrzymywanie generalnego bezpieczeństwo w tym regionie, zareagują na ataki na prywatne placówki, sporo będzie zależało od lokalizacji AI i czasu podróży do placówki. Czasami siły porządkowe zareagują szybko, a kiedy indziej będzie to opóźnione. W związku z tym gracze są bardzo zachęcani do ochrony swojej placówki / inwestycji poprzez umieszczanie odpowiednich środków obrony i zatrudnianie najemników lub ochrony. Im mniej gościnny obszar, w którym założyłeś swoją placówkę, tym większy ciężar zapewnienia jej bezpieczeństwa spadnie na ciebie.

     

    Assembly-Line-Recovered-2_.jpgCzy Pioneer może użyć materiału po rafinacji wykonanej przez Oriona (lub jakikolwiek inny statek)?

    Tak, o ile to, co budujesz, wymaga tego konkretnego zasobu. Pamiętaj, że istnieją różne typy rud, metali i innych substancji używanych w budownictwie.

     

    Czy Pioneer będzie miał jakąkolwiek inną funkcjonalność / opcje kariery poza produkcją placówek?

    Nie, będzie opisywany na listach i zestawieniach jako Heavy Construction (ciężki budowlany), aby odzwierciedlić faktyczną rolę jaką pełni.

     

    Mess-Hall_.jpgCzy Pioneer może produkować "dodatki", takie jak panele słoneczne, lądowiska, generatory i tym podobne, czy też muszą być kupowane osobno?

    Zostałyby one zakupione już wyprodukowane i dodane do placówki. Zobacz także odpowiedź dotyczącą statycznych mechanizmów obronnych powyżej.

     

    Czy Pioneer może budować posterunki na nierównym terenie, na przykład na zboczach, czy grunt musi być płaski?

    Podłoże będzie musiało być wystarczająco płaskie, aby bezpiecznie nim wylądować. Nie musi być idealnie płaskie, ale nie będzie można umieścić posterunku na szczególnie trudnym terenie.

     

    Sleep-Quarters_.jpgCzy Pioneer będzie w stanie budować wysokie budynki lub moduły piętrowe?

    Nie ma planów dla posterunków dwupiętrowych. To powiedziawszy, przygotowujemy wystarczająco dużo opcji modułowych placówek i różnych dodatków, które naszym zdaniem sprawią, że będzie z nimi sporo zabawy nawet bez szalonego piętrzenia modułów.

     

    Ile czasu zajmuje postawienie placówki?

    Obecnie nie mamy szacunków, ale uważamy to za sporą inwestycję czasową. Tworzysz trwałą, łatwą do utrzymania instalację, która może być tak duża jak większość statków (lub większa). Ilość czasu będzie się zmieniać w zależności od wielkości placówki.

     

    Pioneer_Brochure_06_.jpgCzy będziemy mogli spawnować statki w naszej placówce?

    Obecnie nie ma takich planów, Statki dostępne w placówce muszą być do niej najpierw sprowadzone. Zobacz także naszą odpowiedź powyżej dotyczącą przechowywania statków.

     

    Pioneer zawiera trzy sloty narzędziowe (utulity). Czy może służyć do jakiegokolwiek innemu celu niż budowanie baz planetarnych? Jeśli tak, co może robić?

    To niestety błędna informacja. Pioneer nie jest wyposażony w sloty narzędziowe, zamiast tego koncentruje się wyłącznie na zadaniach budowy placówek, do których został stworzony.

    • Lubię to! 1
    • Dzięki! 1



    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • Polecane

    • Szybki i zarazem kosmiczny giveaway, tym razem do wygrania gra Interplanetary: Enhanced Edition 
       
      Zapraszam oraz życzę powodzenia.  
       
      Interplanetary to turowa strategia artyleryjska rozgrywana na kosmiczną skalę. Rozwijaj ojczystą planetę i stosuj potężne salwy, tura po turze tocząc wojnę na galaktycznym polu bitwy. To wyścig zbrojeń pomiędzy planetami rozwijającymi coraz potężniejsze uzbrojenie. Ogromne baterie dział elektromagnetycznych to podstawa międzyplanetarnego arsenału, ale kluczem do wygranej może być chytre użycie rakiet i precyzyjnych laserów.
      Strategiczne planowanie, ulepszenia i fortyfikacje mogą ochronić twoje kluczowe budynki, dając ci przewagę – ale porażka jednej ze stron jest tylko kwestią czasu.


      Wersja Enhanced Edition zawiera też: Sieciowe boty, orbity eliptyczne, tryb szybkiego celowania, nowe budynki, lepszy balans rozgrywki oraz ogólne poprawki i ulepszenia.
       
      Uwaga: giveaway tylko dla osób mających minimum zero punktów reputacji. Zgłoszenia osób z ujemną reputacją będą usuwane.
      • 2 odpowiedzi
    • Hearts of Iron IV
      Nasz kolejny giveaway dedykowany jest miłośnikom wojowania oraz strategii. Tym razem możecie zdobyć Hearts of Iron IV - klasyczną już strategię Paradoxu, grę trudną, ale cholernie satysfakcjonującą.
      • 0 odpowiedzi
    • Assassins Creed Origins (Uplay)
      Zamorduj nudę z Game Armadą! Tym razem do wygrania idealny tytuł na wakacyjne wieczory - Assassins Creed Origins.
        • Twoje zdrowie!
        • Dzięki!
      • 3 odpowiedzi
    • Magazyn Jump Point wydanie 06.06 - What's Mine Is Yours
      Kolejny numer magazynu Jump Point już dostępny! Poczytaj o mechanice górnictwa oraz Reclaimerze i Prospectorze!
        • Dzięki!
      • 0 odpowiedzi
    • SOMA (Steam)
      Zapraszamy do udziału w kolejnym giveawayu Game Armady! Tym razem do zdobycia jest klucz steam do gry SOMA.
        • Lubię to!
      • 1 odpowiedź
  • Promowane produkty

  • Kategorie

  • Który starter wybrać?   26 użytkowników zagłosowało

    1. 1. Które startery podobają ci się najbardziej?


      • RSI (seria Aurora)
      • Consolidated Outland (seria Mustang)
      • MISC (seria Reliant)
      • Origin (seria 100)
    2. 2. Startery z której serii posiadasz lub planujesz kupić?


      • RSI (seria Aurora)
      • Consolidated Outland (seria Mustang)
      • MISC (seria Reliant)
      • Origin (seria 100)
      • Żaden, skupiam się na większych jednostkach

    Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować. Zobacz temat
  • Odpowiedzi

    • Q&A: Drake Kraken Following the launch of the Kraken from Drake Interplanetary, we took your community-voted questions to our designers to give you more information on the recently unveiled capital ship. Special thanks to John Crewe and Todd Papy for answering these questions.



      Do the Kraken’s shields cover other ships parked on the deck? The Kraken’s shields cover the hull of the ship and do not cover the ships or people that may be on the exposed landing pads. Ships contained inside the Hangars are covered by the shields. With the improvements to shield tech coming with Single Distance Field in the future, the projected bubble people currently see will be removed with a more hull wrapping projection of shield energy.

      What are the Kraken’s refuel, restock, and repair abilities for docked ships? The Kraken is, in many ways, a mobile base. This means it is able to refuel, restock and repair ships that have landed on it but these resources must be taken from the Kraken’s stores.

      Can you quantum travel while ships are parked on the deck? What about with people on the deck?

      Yes, you’ll be able to Quantum with ships parked on the deck. Quantum drives in our universe create a little bubble around the ship to move it and protects outward to cover those in very close proximity to the hull. Like other ships in our game, being outside your ship when in Quantum travel is an extremely dangerous scenario, so it’s not recommended due to the slightest misstep resulting in death or abandonment in deep space.

      What are your plans for landing on the Kraken while it is in motion? Like the Idris or other ships where you can land whilst they are in motion, we’ll provide automated landing solutions for those who do not wish to attempt a manual landing. This will provide a safe and secure landing at the expense of time, similar to our current automated landings at stations and rest stops.

      Can you spawn ships from the Kraken? When you spawn your Kraken, you will be able to spawn ships in/on it if you own them, but beyond that point no other ships can be spawned dynamically on-board. It is similar to how the Constellation will be able to have a ground vehicle within when spawned but is unable to spawn another ground vehicle in the hold, mid-flight. Players landing on the ship during game-play will have their ships permanently on the pad.

      What happens to the landed/hangar-landed ships if the Kraken pilot logs off/is disconnected? And what will happen when the owners of the landed ships log off? Do their ships persist until the Kraken is despawned, or is the pad free for another one to land on?
      The Kraken will follow the same rule-set as the persistent bed log off system we current have in game, if the owner of the Kraken logs off and there are no other players on-board, then it will be despawned. If there are still players on-board, then the Kraken and ships on-board will persist. If a player lands their ship on a Kraken, then proceeds to log off, their ship will persist with the Kraken until the point the Kraken is despawned or destroyed, at which point if the player then rejoins they will either have it respawn at the point the Kraken was or have to reclaim it in the event it was destroyed.

      How does the Kraken’s armor compare to other ships in its size-class, like the Idris? In true Drake fashion, the approach to construction prizes pragmatism and cost-effectiveness. Consequently, the Kraken is substantially less sturdy than the Idris and other dedicated military ships that are expected to face direct heavy or capital-scale firepower.

      What is meant by “Towards the rear of the ship public accommodations can be found for visitors and associates?” Does the Kraken offer any special function or gameplay for public services like shops, bars, medical, or trading for those who are waiting for repair or just visiting? There are onboard accommodation rooms to cover 1-2 players per landing pad. These are basic habs like you’d find at GrimHex and provide somewhere to rest, change, and sleep. There are no dedicated facilities like bars or trading areas on-board at this time.

      With the Kraken being capital ship size will it have escape pods now unlike other Drake ships? Drake sees no need to provide expensive escape pods when the Kraken can hold plenty of ships to facilitate escape in the “unlikely” event of an emergency.

      How many ships can the Kraken hold and still quantum drive with? The current design for Quantum Travel requires all the doors to be shut before the Quantum Drive can be initiated, with no requirements beyond that, such as checking for maximum ship amounts. The Kraken can therefore quantum travel with a full complement of ships, although as mentioned earlier, being on deck is a risky proposition.

      Can the Kraken equip military grade items or only civilian/industrial? The Kraken can only equip Civilian and Industrial items and comes with Civilian Grade C items by default.

      The Kraken brochure talks about configuring the rear hangars to fit our needs. Does this mean that the Kraken might have some modular capabilities to outfit those hangars to suit other functions like extended medical/S&R or salvage processing?
      Drake always look to maximize the use of their spaceships, and whilst these rear cargo holds are ostensibly for cargo, there is a significant amount of real estate that could be re-purposed in the future for alternative uses.

      How will this ship defend against armed boarding parties or other guests who refuse to leave? The internal layout of the ship provides quite a few choke-points from the landing pads, allowing a somewhat organized defense against boarding. There are no inbuilt mechanics within the ship to deal with guests who refuse to leave. That will be down to the owners persuasion techniques.

      Can we transfer cargo between docked/landed ships? If not, can cargo be transferred between docked/landed ships and the Kraken?
      Every external landing pad has access to the internal tram route via a loading hatch located within the airlock antechamber. The internal tram is primarily designed to carry cargo between the pads and the main cargo hold of the ship to facilitate cargo moving between ships and the Kraken itself.

      The Kraken shows some concept of it landed in a desert, as well as parked at Lorville . How can we expect it to fare in atmospheric flight. Does it have VTOL?
      As with all ships of this size, the atmospheric flight performance can be characterized as poor at best, but the Kraken does have multiple VTOL thrusters to allow it to take off and land in atmosphere. There are two located under the front “ears” that pivot to face 90 degrees down and more are built into the underside of the rear hull in a permanent down-facing layout.









      Przeczytaj całość
    • John Crewe and Paul Jones join Jared at CitizenCon 2948 to discuss the Drake Kraken and Anvil Valkyrie.

      To watch Reverse the Verse LIVE each and every week, tune into http://twitch.tv/starcitizen. Przeczytaj całość
    • I jeszcze podsumowanie do "Mrówy"  
    • Wczorajszy stream   Obłoki gazowe   Zebrane informacje  
  • Tematy

  • Quizy

  • Blogi

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu. Polityka prywatności