Skocz do zawartości
  • Dołącz do nas!

    Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

    Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

  • Nebthtet
    Nebthtet

    Latający bazar - Banu Merchantman

    Ark Visual Archive przedstawia

    Millennium Wspomnień: fotografie w locie

    Top 500 kultowych obrazów z ostatniego tysiąclecia podróży wśród gwiazd.

     

    large_dupa.jpg.7dfe7f8dc3036a7d7e32a4399

    #136: Merchantman w podróży
    Data: 2803-09-09 SET
    Fotograf: Arthur Wurrel

     

    Arthur Wurrel był reporterem na delegacji z New United gdy uchwycił te zdjęcie Merchantmana Banu. Wurrel spędził wiele tygodni mieszkając z górnikami i pisząc kronikę ich codziennego życia na potrzeby reportażu. Szybko dowiedział się, że po miesiącach kompletnej izolacji od rozdzin, przyjaciół i zwykłych wygód wizyta podróżujących handlowców Banu była wyczekiwaną przerwą monotonii dręczącej odległe platformy górnicze.

     

    Nie jest niczym niespotykanym to, że niejednokrotnie górnicy wydawali niezdrowe ilości pieniędzy na rzadkie i unikalne przedmioty jakie kupcy Banu zebrali podczas swoich podróży. A gdy ostatni klient odleciał w swoim statku, Merchantman po prostu zamykał swój sklep i odlatywał do kolejnego systemu.

     

    2026058862_BanuMerchantman.jpg

     

    Dlaczego Merchantman to super maszyna?


    large.f63abe85fc771aa5d26d283789aec674.j 

    Banu Merchantman - widok od tyłu

     

    Banu Merchantman to nie jest po prostu statek, to dom i sposób życia. Developerzy wiedzą, że wiele osób, które wsparły grę chce zostać handlarzami i kupcami w Persistent Universe, i stworzyli jednostkę która jest czymś więcej niż tylko sterylnym transporterem ładunków. Merchantman to podróżujący bazar, zdolny do lądowania lub zadokowania i zaproszenia lokalnych tubylców na pokład, aby zobaczyli co jest w ofercie kupca. Dopracowany przez pokolenia Banu projekt statku ma w zamierzeniu oferować połączenie wysokiej szybkości i wytrzymałości. Mimo że Banu jest mniej konfigurowalny niż Caterpillar czy Starfarer, to wciąż można wykorzystać tę jednostkę na wiele sposobów - od czarnorynkowej platformy handlowej po statek-pułapkę. To siła z którą trzeba się liczyć!

     

    Na jakim etapie developmentu jest Merchantman?


    large.e13d60e27bbda57ffa90536424555c65.j 

    Pomieszczenie do negocjacji w Merchantmanie

     

    Merchantman Banu został dodany do długoterminowych planów dla Star Citizena jako część jednego z progów, a koncepcję samego statku stworzył Emmanuel Shiu. Faza koncepcyjna jest ukończona i jak widać zaprojektowane zostały wnętrze i zewnętrze statku. Następnym krokiem będzie implementacja statku w engine gry. CIG zamierza udostępnić Merchantmana (i podobne do niego duże statki) wraz z lub krórko po Arena Commanderze 2.0, w miarę zbliżania się alphy persistent universe. Podczas gdy latanie tymi statkami będzie wspaniałym doświadczeniem ze względu na szereg przyczyn, ich role nie są zorientowane na walkę, tak więc nie mają one priorytetu w implementacji do trybów walki (a takowym jest Arena Commander). Ale nie martwcie się - Merchantman będzie bardziej niż gotowy by się bronić!

     

    Czym zainspirowany jest Merchantman?


    large.bbab6e98059f512aecece6abc027b213.j 

    Pierwszy artwork koncepcyjny Merchantmana

     

    Merchantman Banu pierwotnie był inspirowany XIX-wiecznymi żaglowcami, jankeskimi handlowcami i im podobnymi ludźmi podróżującymi od portu do portu i sprzedającym różne (czasem podejrzane) towary. To z kolei mocno wpłynęło na rozwój i historię Banu jako gatunku. Quasi-organiczny, postarzony wygląd Merchantmana sugeruje bardziej bezpośrednie połączenie pomiędzy Banu i wędrówkami międzygwiezdnymi. Podobnie jest z jego historią (jest szczególnie rzadką zdobyczą dla kupców w ogóle. W kontekście rozgrywki Banu zostali zainspirowani grami takimi jak Ultima Online, gdzie gracz mógł rozstawić własny "stragan" i sprzedawać wyprodukowane lub zebrane towary.

     

    Oryginalny opis


    Kupcy Banu są znani ze swoich umiejętności handlowych. Podróżują szlakami kosmicznymi i handlują z każdym - od ludzi po Vanduuli! Ich trwałe, dedykowane do handlu statki są cenione ponad inne środki transportu, niejednokrotnie przechodząc z pokolenia na pokolenie w rodzinach Banu. Po osiągnięciu progu 23 milionów $ CIG dedykował dodatkowe zasoby aby uczynić statek Xi'An unikalnym doświadczeniem. 27 milionów $ przyniosło to samo dla Merchantmana. Poczynając od statku handlowego zespół designerski będzie rozwijać technologię Banu aby zaoferować graczom całkowicie inny sposób doświadczania wszechświata gry.

     

    Xray_PL.jpg 

    Wnętrze Merchantmana - wczesny projekt (polski opis)

    • Lubię to! 1
    • Kocham to! 1



    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • Polecane

    • Seven: The Days Long Gone - spróbuj szczęścia ;)
      Tym razem można wygrać całkiem fajną grę produkcji jak najbardziej rodzimej... Seven: The Days Long Gone.
       
      Zostań złodziejem w kolonii karnej, nie daj się złamać systemowi 😜 Kradnij, skrytobójczo morduj i przetrwaj w izometrycznym świecie kolonii karnej.
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • 200 milionów - list od Chrisa Robertsa oraz kilka słów od redakcji
      Kwota zebrana na development Star Citizena przekroczyła kolejną magiczną barierę - dwieście milionów dolarów. Z tej okazji Chris Roberts tradycyjnie już napisał list do społeczności, którego tłumaczenie wraz z redakcyjnym komentarzem znajdziecie na łamach naszego serwisu.
        • Kocham to!
        • Lubię to!
      • 3 odpowiedzi
    • Szybki i zarazem kosmiczny giveaway, tym razem do wygrania gra Interplanetary: Enhanced Edition 
       
      Zapraszam oraz życzę powodzenia.  
       
      Interplanetary to turowa strategia artyleryjska rozgrywana na kosmiczną skalę. Rozwijaj ojczystą planetę i stosuj potężne salwy, tura po turze tocząc wojnę na galaktycznym polu bitwy. To wyścig zbrojeń pomiędzy planetami rozwijającymi coraz potężniejsze uzbrojenie. Ogromne baterie dział elektromagnetycznych to podstawa międzyplanetarnego arsenału, ale kluczem do wygranej może być chytre użycie rakiet i precyzyjnych laserów.
      Strategiczne planowanie, ulepszenia i fortyfikacje mogą ochronić twoje kluczowe budynki, dając ci przewagę – ale porażka jednej ze stron jest tylko kwestią czasu.


      Wersja Enhanced Edition zawiera też: Sieciowe boty, orbity eliptyczne, tryb szybkiego celowania, nowe budynki, lepszy balans rozgrywki oraz ogólne poprawki i ulepszenia.
       
      Uwaga: giveaway tylko dla osób mających minimum zero punktów reputacji. Zgłoszenia osób z ujemną reputacją będą usuwane.
      • 2 odpowiedzi
    • Hearts of Iron IV
      Nasz kolejny giveaway dedykowany jest miłośnikom wojowania oraz strategii. Tym razem możecie zdobyć Hearts of Iron IV - klasyczną już strategię Paradoxu, grę trudną, ale cholernie satysfakcjonującą.
      • 0 odpowiedzi
    • Assassins Creed Origins (Uplay)
      Zamorduj nudę z Game Armadą! Tym razem do wygrania idealny tytuł na wakacyjne wieczory - Assassins Creed Origins.
        • Twoje zdrowie!
        • Dzięki!
      • 3 odpowiedzi
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu. Polityka prywatności