Skocz do zawartości
  • Dołącz do nas!

    Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

    Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

  • Nebthtet
    Nebthtet

    Hammerhead - poznaj kosmicznego rekina ze stajni Aegis!

    hammerhead__header.png

    MAX ZAŁOGA DŁUGOŚĆ SZEROKOŚĆ WYSOKOŚĆ
    9 100m 40m 20m

     

     

    Brochure_Hawk-2x-300x176.pngSzybka, lekka jednostka wojenna zdolna do zapewnienia wsparcia przeciwlotniczego dla większych statków. Doskonale radzi sobie również jako jednostka flagowa dla mniejszych flot bezpieczeństwa. Hammerhead stanowi awangardę obrony Imperium. Przyjrzyj się z bliska temu mobilnemu siewcy zniszczenia czytając dedykowany mu fragment Przewodnika Whitleya z 2947 r.

    Przeczytaj broszurę

     

     

     

     


    Trochę historii...

    Aegis-Hammerhead-Piece-02-Full-Force-03-06_.jpgUpadek Messerów w 2792 był ciężkim ciosem dla Aegis Dynamics. Uznawana za wielu jako "oficjalny" dostawca statków dla dynastii firma nie tylko została publicznie zhańbiona. Opinia publiczna nawoływała nawet by postawić ją przed sądem za rolę jaką odegrała w zbrodniach wojennych faszystowskiego reżimu.

     

    Aegis-Hammerhead-Piece-04-Docked-V012_.jpgNowy rząd uznał za stosowne odseparować się od statków wojennych Aegis i podpisał umowy kontraktowe z innymi producentami takimi jak RSI i nowo utworzona Anvil Aerospace. Na szczęście dla Aegis Dynamics wojsko nie wynegocjowało licencji na wyłączność na projekt Hammerheada, co pozwoliło firmie walczyć o płynność finansową adaptując tę jednostkę by mogła pełnić różnorakie role w cywilnej służbie bez rządowego nadzoru.

     

    Hammerhead_01_.jpgPrzez ostatnie dwadzieścia lat Marynarka powoli zaczęła ponownie wdrażać do służby jednostki tej klasy. Niedawny wzrost popularności Aegis Dynamics pozwolił im na powrót do klasycznego projektu kadłuba i dostosowanie go do nowoczesnych standardów. Żadna grupa bojowa nie opuszcza portu bez przynajmniej jednego Hammerheada. Często są też one przydzielane do ochrony stacji i patroli dalekiego zasięgu.

     

    Aegis-Hammerhead-Piece-10-Grounded_.jpgNajbardziej znaczące starcie w którym wzięły udział tylko te jednostki miało miejsce w 2945, gdy szesnaście Hammerheadów Marynarki natknęło się na mały klan Vanduuli zasadzający się na eskadrę Hulli. Bitwa jaka miała miejsce zupełnie nie pasowała do norm taktycznych, lecz admirał grupy umiejętnie utrzymywał swoje statki w formacji aby skupić ogień na wrogich niszczycielach. Vanduule zdołali zniszczyć trzy statki, a czwarty uszkodzili na tyle, że nie nadawał się już do niczego ale grupa nie tylko uratowała zagrożony konwój, ale również zniszczyła potężniejszy statek klasy capital należący do agresorów.

     

    Hammerhead-Piece-03-Interdiction-V01-010_.jpg

     

    Rekiny w cywilu

    Hammerhead-Piece-06-Cockpit-01-014_.jpgW służbie cywilnej Hammerheady to coraz częściej spotykany widok - wiele osób używa ich jako opancerzonych transportów albo wyposaża do pełnienia różnorakich funkcji - od pilnowania blokad po wysoko wyspecjalizowane statki medyczne. Większość takich przeróbek to jednorazowe zlecenia wykonywane przez właścicieli bez ingerencji producenta, który przestał dostosowywać te jednostki dla klientów spoza wojska.

     

    Hammerhead-Piece-05-Engineering-V020_.jpgHammerhead pozostaje w produkcji, a najnowsze modele są tak zaawansowane jak inne narzędzia z nowoczesnego arsenału UEE. Marynarka zaczęła "parować" załogi Polarisów i Hammerheadów wykorzystując doskonale uzupełniające się cechy tych jednostek. Powstałe w ten sposób drużyny ogniowe dysponują imponującą siłą ognia (dzięki Polarisowi) jak i potężną obroną (zapewnianą przez Hammerheada).

     

    Odwiedź galerię dedykowaną temu statkowi!

     

    Star-Citizen-Hammerhead-plakat.jpg

    • Lubię to! 2
    • Dzięki! 1



    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    No to słodko, Polaris jakiś też jest, Starfarery również się znajdą... Możliwości operacyjne są spore :)

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    @CzarnyMax_PL póki co niestety musisz czekać na kolejną akcję sprzedażową bo nie są oferowane cały czas. No chyba że będziesz chciał go kupić w przyszłości in-game :).

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    a to spoko mój hangar zapełnia się po mału :) tylko teraz cholera będę miał duże ograniczenia aby zagrać w Star Citizen brak internetu szybkiego na statku w pracy :(

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    No tak, tego póki co nie przeskoczysz. To może warto popostować tutaj na forum? ;) Zawsze to na temat.

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Dokładnie :) Ciekaw jestem kiedy będzie można zagrać nawet w betę jako stały substryktent  w szwadron 42 ?

    Jeszcze jedno a mianowicie co trzeba zrobić aby być Vipem i mieć pierwszy dostęp do nowości Star Citizen 3.0.x ? Zdaję sobie sprawę że chodzi o ilość wydanych pieniędzy na Alfę dla producenta bo ostatnio mnie poniosło :doh: :trollface:

     

    Edytowane przez CzarnyMax_PL
    Rozwinięcie

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    @CzarnyMax_PL co masz na myśli jako VIP? Najszybszy dostęp mają Evocati, którzy tak naprawdę za darmo wykonują zadania jakie ma też zespół Quality Assurance. Testują to, co CIG im każe i muszą znosić mega niestabilną grę, ale wiele rzeczy widzą jako pierwsi. 

     

    Inna opcja to Concierge, którzy ostatnio dostali dostęp do PTU ciut szybciej niż reszta backerów - tutaj trzeba wydać min. 1000$ (licząc bez VAT). 

     

    Osoby, które wsparły projekt jako pierwsze w 2012 też nieraz były zapraszane do PTU wcześniej, ale tego już nie masz jak osiągnąć bez wehikułu czasu :).

    • Dzięki! 1

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

  • Polecane

    • Szybki i zarazem kosmiczny giveaway, tym razem do wygrania gra Interplanetary: Enhanced Edition 
       
      Zapraszam oraz życzę powodzenia.  
       
      Interplanetary to turowa strategia artyleryjska rozgrywana na kosmiczną skalę. Rozwijaj ojczystą planetę i stosuj potężne salwy, tura po turze tocząc wojnę na galaktycznym polu bitwy. To wyścig zbrojeń pomiędzy planetami rozwijającymi coraz potężniejsze uzbrojenie. Ogromne baterie dział elektromagnetycznych to podstawa międzyplanetarnego arsenału, ale kluczem do wygranej może być chytre użycie rakiet i precyzyjnych laserów.
      Strategiczne planowanie, ulepszenia i fortyfikacje mogą ochronić twoje kluczowe budynki, dając ci przewagę – ale porażka jednej ze stron jest tylko kwestią czasu.


      Wersja Enhanced Edition zawiera też: Sieciowe boty, orbity eliptyczne, tryb szybkiego celowania, nowe budynki, lepszy balans rozgrywki oraz ogólne poprawki i ulepszenia.
       
      Uwaga: giveaway tylko dla osób mających minimum zero punktów reputacji. Zgłoszenia osób z ujemną reputacją będą usuwane.
      • 2 odpowiedzi
    • Hearts of Iron IV
      Nasz kolejny giveaway dedykowany jest miłośnikom wojowania oraz strategii. Tym razem możecie zdobyć Hearts of Iron IV - klasyczną już strategię Paradoxu, grę trudną, ale cholernie satysfakcjonującą.
      • 0 odpowiedzi
    • Assassins Creed Origins (Uplay)
      Zamorduj nudę z Game Armadą! Tym razem do wygrania idealny tytuł na wakacyjne wieczory - Assassins Creed Origins.
        • Twoje zdrowie!
        • Dzięki!
      • 3 odpowiedzi
    • Magazyn Jump Point wydanie 06.06 - What's Mine Is Yours
      Kolejny numer magazynu Jump Point już dostępny! Poczytaj o mechanice górnictwa oraz Reclaimerze i Prospectorze!
        • Dzięki!
      • 0 odpowiedzi
    • SOMA (Steam)
      Zapraszamy do udziału w kolejnym giveawayu Game Armady! Tym razem do zdobycia jest klucz steam do gry SOMA.
        • Lubię to!
      • 1 odpowiedź
  • Promowane produkty

  • Kategorie

  • Który starter wybrać?   28 użytkowników zagłosowało

    1. 1. Które startery podobają ci się najbardziej?


      • RSI (seria Aurora)
      • Consolidated Outland (seria Mustang)
      • MISC (seria Reliant)
      • Origin (seria 100)
    2. 2. Startery z której serii posiadasz lub planujesz kupić?


      • RSI (seria Aurora)
      • Consolidated Outland (seria Mustang)
      • MISC (seria Reliant)
      • Origin (seria 100)
      • Żaden, skupiam się na większych jednostkach

    Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować. Zobacz temat
  • Odpowiedzi

    • Hello everyone, On Saturday we reached a major funding milestone, and we want to thank our amazing community who made this possible. In a letter from the chairman, Chris Roberts shares his thoughts on the fantastic journey so far and the exciting future that lies ahead. No matter if 2018 or 2948: this week people come together to celebrate Thanksgiving. Whether they’re hunkering down with friends or quantum traveling to be with family, Thanksgiving is all about being thankful and celebrating the holiday together with loved ones. It doesn’t matter if it’s a simple Big Benny’s noodle box, a fully dressed space turkey, or enjoying a nice Pips or Radegast with the crew. We asked you to share this wonderful experience and show the ‘verse what you’re thankful for. Participate in not one, but two contests in honor of Thanksgiving and with a bit of luck, become the proud owner of a brand-new Banu Defender, Khartu-Al, or Nox. And while you’re taking those beautiful screenshots, don’t forget that the countdown to the 2948 Anniversary Special has begun. This Friday kicks off our most epic Free-Fly event to date, and with it our annual November ship promotion. All the flyable ships and every operable vehicle will be at your fingertips! This is your chance to try out the vessel you’ve had an eye on. It’s never been easier, and we’re sure you’ll find a helpful hand within our community should you need it. Find out more about the promotion and take to skies with our free-fly details page. And with that, let’s see what’s going on this week: On Calling All Devs every week, designers, engineers, and other developers from our five offices around the world answer backer questions submitted on Spectrum and voted for by YOU. This week we talk about inherited momentum, physicalized inventories, the new telemetry page, and more! On Tuesday, the Lore Team will publish “Something Every Tuesday”, the weekly show hosted by Esen Landari. “Tune in” for great late night entertainment and check out previously published lore posts here. Thursday won’t see an Around the Verse this week, as our North American offices will be celebrating Thanksgiving. The show will be back on December 6th. No Reverse the Verse this Friday as we’ll be in full Anniversary mode, celebrating with a Free-Fly that’ll let you try every flyable ship and vehicle in game for free! Find out more on our promotion page. It’ll be worth to have an eye on our YouTube channel as we’ll have accompanying shows on each day of our promotion. A happy Thanksgiving to you and your crew! Ulf Kuerschner
      Senior Community Manager The Weekly Community Content Schedule MONDAY, NOVEMBER 19TH, 2018
                  Calling All Devs   (https://www.youtube.com/user/RobertsSpaceInd/) TUESDAY, NOVEMBER 20TH, 2018
                  Weekly Lore Post   (https://robertsspaceindustries.com/comm-link/spectrum-dispatch) WEDNESDAY, NOVEMBER 21ST, 2018
                  -    THURSDAY, NOVEMBER 22ND, 2018
                  Have a wonderful Thanksgiving!   
                  Announcement: Thanksgiving Contest Winners   
                  Vault Update    FRIDAY, NOVEMBER 23RD, 2018
                  Anniversary Special – Anvil Aerospace   (https://www.youtube.com/user/RobertsSpaceInd/)
                  Roadmap Update   
                  RSI Newsletter    SATURDAY, NOVEMBER 24TH, 2018
                  Anniversary Special – Roberts Space Industries   (https://www.youtube.com/user/RobertsSpaceInd/) SUNDAY, NOVEMBER 5TH, 2018
                  Anniversary Special – Origin Jumpworks   (https://www.youtube.com/user/RobertsSpaceInd/) Community MVP: November 19th, 2018 We are constantly amazed by the contributions made by the Star Citizen community. Whether it’s fan art, a cinematic, a YouTube guide, or even a 3D print of your favorite ship, we love it all! Every week, we select one piece of content submitted to the Community Hub and highlight it here. The highlighted content creator will be awarded with an MVP badge on Spectrum and be immortalized in our MVP section of the Hub. Don’t forget to submit your content to our Community Hub for a chance at seeing it here!
      Rotation of Hurston by Diabolus Diabolus documented the awe-inspiring rotation of Hurston by compressing two and a half in-game hours into this 5-minute video.

      Enjoy the video on the Community Hub. Przeczytaj całość
    • Every week, designers, engineers and other developers from our five offices around the world answer backer questions submitted on SPECTRUM and voted on by YOU. You can submit your questions for consideration in future episodes of Calling All Devs here. And for info on becoming a subscriber, go to: https://robertsspaceindustries.com/pledge/subscriptions Przeczytaj całość
    • Witam Imie: Patryk Wiek 30++ Gre sledze juz od dluzszego czasu i dopiero teraz zaczynam przygode z SC, czekam tylko az mi przyjdzie karta graficzna i mozna cos pograc. Mam nadzieje ze znajdzie sie kilka osob ktorzy byli by chetni pograc   Pozdro
    • Udało mi się zabrać trochę e-booków, więc jeśli macie za dużo wolnego czasu to częstujcie się
      https://drive.google.com/open?id=19Bp0aZyGSmKKW8NPYptelReAz7W0HtE3

      p.s. uważam was za członków mojej rodziny ;)
    • Letter from the Chairman Dear Citizens, Two Hundred Million Dollars. Wow. The amount is the highest total for any project in the history of crowdfunding and is beyond anything I could have imagined in my wildest dreams. While the number is impressive, that is not what sets Star Citizen and Squadron 42 apart. The true celebration is one of how a community came together to enable a shared dream to come to life. How gamers from all over the world came together to finance one of the biggest and most ambitious projects ever embarked on. There is no publisher. No big conglomerate. This is all grassroots, funded by gamers for gamers. To highlight just how global the support is, the person that took us past this milestone, Algared, hails from New South Wales in Australia and has been a backer since 2014. We have backers from 171 countries, from some of the smallest like San Marino or the Maldives to the largest like India and China. We cover the globe, pole to pole from Antarctica to Svalbard and Jan Mayen. Considering there are only 193 countries in the world, that’s an amazing number and shows how universal the appeal of Star Citizen is. And it’s more than just the funding, it’s been six years of ground breaking open development, where all of you have been actively involved in what we are building. You have watched us grow from a handful of people to a global staff of over 500, across 5 studios, 4 time zones and 3 countries. Some of the best talent in the industry is working on Star Citizen and Squadron 42, most of who are gamers that are inspired by your passion to push the boundaries of what is possible. We give you multiple updates every week and have been since the inception of the project. This year we rolled out a live roadmap for Star Citizen’s development that is linked to our internal task and scheduling system and shows the planned features and content for the next four upcoming releases of Star Citizen Alpha. This December, we will also add the roadmap for Squadron 42’s completion. Speaking on behalf of the team, we are always amazed and humbled by the talent, imagination, creativity and passion that we see from the community. The beautiful screen shots and videos, the streamers that push the boundaries of what the game can do even in Alpha, the detailed proposals and feedback on how to make things better and the patient bug hunting so many of you do. To reduce Star Citizen to just be about the amount raised is to do a disservice to all this. No other game shares as much information on a weekly basis, and no other game I know of is as focused on listening to and working with its community to make the best game possible. When I look around and see other games, even ones from major publishers, copying our playbook, I know we have had a positive influence on the gaming industry. How Star Citizen is made, in public, warts and all, is part of what makes it special. It should be a no-brainer to cheer on a grassroots funded game that is literally shooting for the stars. No one is attempting to do what we are doing, in the manner we are doing it, nor being as open about as we are. Different and new can be scary, but it can also be exhilarating and rewarding. These uncharted frontiers of game development and funding, mirror the draw of the game itself; the lure of distant planets to explore, realized to an unprecedented detail and scale. This is why I believe Star Citizen has resonated with so many; we’re breaking both real and virtual barriers and boldly going where no gamer and game has gone before. And we couldn’t be doing it without all of you, our partners in this journey and the best community in gaming! This milestone is coming at a very exciting time for the project having just released Star Citizen Alpha 3.3 with Object Container Streaming (OCS) and Client Bind Culling, which makes a huge difference in client performance and memory usage. Face over IP (FOIP) is in the community’s hands and is proving to be a game changer. No other game has the ability to drive your avatar’s face and look via a webcam, as well as to place your voice diegetically inside the game. The possibilities for social interactions inside the world of Star Citizen now mirror what you can do in the real world. Lastly, with ship purchasing live in 3.3, we have a full game loop with basic progression, where you have a reason to haul cargo, take missions or mine. This week marks the start of our 2948 Anniversary Event, which celebrates the end of the original crowdfunding campaign back in November 2012. This year we are particularly excited by our Free Fly event where we are opening the opportunity to try out the 80 flyable ships and vehicles in game. Star Citizen Alpha 3.3.5, which brings a lot more content, including the planet of Hurston, it’s moons and the major landing zone Lorville, is currently in PTU and should be Live in the next few days. We are getting closer all the time to having a living, breathing persistent universe and as we close out this year, I look at the technology we must complete to achieve the vision and realize we are nearer to the end than the start. This knowledge, aided by the continued support and excitement we feel from all of you propels us forward with enthusiasm and a thirst for seeing the universe of Star Citizen become a home for gamers everywhere. Thank you, each and every one of you, for believing in the vision, supporting its development with unwavering commitment and making gaming history. See you in the ‘Verse! — Chris Roberts Przeczytaj całość
  • Tematy

  • Quizy

  • Blogi

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu. Polityka prywatności