Skocz do zawartości
  • Dołącz do nas!

    Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

    Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

  • Nebthtet
    Nebthtet

    Pytania i odpowiedzi: Land Claims czyli roszczenia do ziemi - cz. 2

    Kolejna porcja wiedzy odnośnie własnego kąta na stałym lądzie w Star Citizen. Na kolejne pytania odpowiadał ponownie Tony Zurovec, do którego dołączył Erin Roberts. Tym razem całkiem sporo informacji odnośnie tego, co można zrobić z takim kawałkiem ziemi, który przejmiemy na własność. Zapraszamy również do własnych spekulacji na ten temat!

     

    Czy są jakieś pasywne koszty posiadania ziemi (podatek od gruntów, utrzymanie, ubezpieczenie)? Jeśli tak, jak wysokie będą?

    Certificate_LOT_4x4_.jpgWydatki pasywne są pochodną dóbr i usług jakie kupujesz by chronić, używać i utrzymywać swoją ziemię i sprzęt oraz struktury jakie na niej umieścisz. Jeśli twoja ziemia jest zasobna w bogactwa cenne metale i obawiasz się złodziei możesz zawsze zorganizować własną flotę dronów patrolowych, by pilnowały twojej własności. To z kolei będzie wymagać rutynowych przeglądów i konserwacji - możesz się zdecydować na ich outsourcing. Inną opcją jest zatrudnienie najemników albo kontrakt z organizacją celem ochrony twojego kiełkującego imperium - każda z tych opcji pociągnie za sobą powtarzalną opłatę. Zautomatyzowany sprzęt wydobywczy, rafinerie, elektrownie i inne moduły jakie możesz skonstruować będą wymagać stałych inwestycji kapitałowych na nowe części i zasoby konieczne, by utrzymać ich zdatność do użytku. Tak więc koszty pasywne będą w ostateczności zależeć od wyborów gracza.

     

    Czy można przenieść roszczenie do ziemi - zrezygnować z posiadanego kawałka i zamiast tego zająć inny?

    Nie można zrezygnować z roszczenia i przenieść tego samego na inną ziemię. To, co jest możliwe to sprzedaż ziemi z powrotem do UEE, brokera nieruchomości lub innego gracza za uzgodnioną lub obecną wartość rynkową. Jeśli ktoś kupił kawał suchej pustyni i znalazł tam złoto ale nie chce męczyć się z wydobyciem czy pilnowaniem majątku przed złodziejami, to może odsprzedać działkę i prawdopodobnie jeszcze na tym zyskać. Jeśli jednak celem jest pozbycie się bezwartościowej parceli przez np. odsprzedanie jej pierwotnemu posiadaczowi prawdopodobnie będzie się to wiązać z konkretną stratą. 

     

    Czy mogę zabijać nieproszonych gości tak, by nie zostać przestępcą?

    Nie. Wtargnięcie na czyjś teren to pomniejsze wykroczenie i nie podniesie statusu kryminalnego gracza. Tylko osoby, które popełniły ciężkie wykroczenie takie jak uszkodzenie lub kradzież własności prywatnej (włącznie z surowcami, jakie mogą znajdować się pod lub na czyjejś ziemi) mogą być legalnie zaatakowane wewnątrz przestrzeni UEE. Tylko wtedy atakujący nie będzie popełniać czynu przestępczego.

     

    Land_Claim_Beacon_Lot_.jpgCzy można rozszerzyć roszczenie ziemi by je powiększyć?

    Można dodać tyle parceli ile dusza zapragnie do posiadanej już przestrzeni zakładając że sąsiadujące z nią działki są dostępne do przejęcia albo możliwe do odkupienia od innego gracza.

     

    Czy będą jakieś ograniczenia albo kontrola tego ile ziemi może posiadać pojedyncza osoba lub organizacja?

    Nie ma takiego limitu. Jednakże ilości dostępnych terenów są gigantyczne i gracze chcący zmaksymalizować prawdopodobieństwo zwrotu z inwestycji będą musieli być wybredni. Dodatkowo trudność i wydatek konieczny by zdobyć, korzystać i chronić posiadaną ziemię zwiększa się wraz z jej areałem. To oznacza, że większość organizacji dotrze do naturalnej granicy tego, ile ziem może efektywnie kontrolować ze względu na swoją liczebność.

     

    Land_Claim_Beacon_Estate_01_Situ_dh_.jpgA co jeśli pirat kupi roszczenie do ziemi? Czy UEE będzie zobowiązane do ochrony łamiącego prawo gracza?

    Siły bezpieczeństwa UEE zaatakują wszystkich przestępców, jakich napotkają - niezależnie od tego, czy posiadają oni jakieś grunty. Będą jednakże również działać w celu ochrony własności dowolnego obywatela niezależnie od tego, czy jest on przestępcą. Jeśli właściciel terenu ma coś na sumieniu i jest obecny gdy służby porządkowe UEE pojawią się by rozprawić się z innym graczem popełniającym przestępstwo na parceli, to będzie pod ostrzałem wraz z nim.

     

    Czy roszczenie do ziemi może być odwołane przez UEE? Czy prawa do ziemi kiedykolwiek wygasają jeśli właściciel nie wszedł w interakcję ze swoją parcelą w konkretnym okresie czasu?

    Na chwilę obecną jak już wejdziesz w posiadanie kawałka ziemi to jest on twój do czasu, aż zdecydujesz się go sprzedać.

     

    Jaki dystans nad i pod ziemią jest uważany za część zajętej przez nas ziemi?

    Roszczenie do ziemi daje ci prawa do wszystkiego na i pod powierzchnią twojej parceli. Niebiosa są własnością publiczną.

     

    Czy można zgłosić roszczenie do obszaru wodnego? Czy tylko lądowych?

    Oceany i inne większe zbiorniki wodne są uważane za zasób publiczny i jako takie nie są na sprzedaż. Jednak parcele zawierające stawy lub jeziora i inne płynne zasoby mogą być eksploatowane dla zysku i należą do właściciela ziemi.

     

    Land_Claim_Beacon_Estate_NOTEXT_.jpgJaką ochronę przed atakiem zapewnia mi licencja (jeśli jakąkolwiek)?

    Zasoby naturalne znajdujące się na lub pod twoją ziemią oraz obiekty i struktury jakie gracz tam umieści są uznawane za przedłużenie jego osoby. Tak więc każdy, kto próbuje kraść lub atakować je popełnia czyn przestępczy na który siły porządkowe UEE zareagują jak na każde inne wykroczenie podobnej skali.

     

    Czy będzie można pobierać opłaty od innych graczy i organizacji (lub NPC) za wynajem lub użytkowanie naszych ziem?

    CIG zamierza zezwolić graczom na sprzedaż licencji dostępu do ich terenów innym graczom i NPC za cykliczną opłatę.

     

    Czy można umieścić lądowiska i hangary na zakupionej ziemi?

    Plany są takie, aby zezwolić graczom na budowę lądowisk wraz z szeregiem innych modułów - podczas budowy placówki. Hangary może dołączą do tego zestawu później, ale aktualnie nie jest to planowane.

     

    Jaką rolę w roszczeniach do ziemi odgrywa ubezpieczenie?

    Prawa do ziemi danego gracza są w bazie UEE i nie mogą zostać przechwycone przez osoby trzecie bez jego zgody. Będzie możliwe ubezpieczenie struktur, jakie zbudujemy na swoim terenie.

     

    Outpost_.jpgCzy gracz będzie otrzymywać ostrzeżenie wkraczając na czyjąś ziemię?

    Tak. MobiGlas będzie się łączyć z siecią własności UEE by poinformować użytkownika o tym, że znajduje się na lub w pobliżu prywatnej własności. Jako że niektórzy gracze zechcą zachęcić innych do odwiedzenia ich placówek te sygnały można sparametryzować by generowały ostrzeżenie lub wysyłały dostosowane zaproszenie / powitanie.

     

    Czy można będzie zmieniać teren na posiadanej parceli np. stworzyć jezioro?

    Aktualnie nie ma planów by zezwolić graczom na dramatyczną zmianę topografii posiadanych parceli. Być może będzie można subtelnie zmienić skład gleby na powierzchni przez różne procesy by umożliwić bardziej wydajną uprawę roli. 
    Na dłuższą metę możliwe że będzie wspierany jakiś poziom lokalnej modyfikacji atmosfery by pozwolić na dalszą kontrolę i rozwój tego przedsięwzięcia.

    • Lubię to! 1
    • Dzięki! 2



    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • Polecane

    • Szybki i zarazem kosmiczny giveaway, tym razem do wygrania gra Interplanetary: Enhanced Edition 
       
      Zapraszam oraz życzę powodzenia.  
       
      Interplanetary to turowa strategia artyleryjska rozgrywana na kosmiczną skalę. Rozwijaj ojczystą planetę i stosuj potężne salwy, tura po turze tocząc wojnę na galaktycznym polu bitwy. To wyścig zbrojeń pomiędzy planetami rozwijającymi coraz potężniejsze uzbrojenie. Ogromne baterie dział elektromagnetycznych to podstawa międzyplanetarnego arsenału, ale kluczem do wygranej może być chytre użycie rakiet i precyzyjnych laserów.
      Strategiczne planowanie, ulepszenia i fortyfikacje mogą ochronić twoje kluczowe budynki, dając ci przewagę – ale porażka jednej ze stron jest tylko kwestią czasu.


      Wersja Enhanced Edition zawiera też: Sieciowe boty, orbity eliptyczne, tryb szybkiego celowania, nowe budynki, lepszy balans rozgrywki oraz ogólne poprawki i ulepszenia.
       
      Uwaga: giveaway tylko dla osób mających minimum zero punktów reputacji. Zgłoszenia osób z ujemną reputacją będą usuwane.
      • 2 odpowiedzi
    • Hearts of Iron IV
      Nasz kolejny giveaway dedykowany jest miłośnikom wojowania oraz strategii. Tym razem możecie zdobyć Hearts of Iron IV - klasyczną już strategię Paradoxu, grę trudną, ale cholernie satysfakcjonującą.
      • 0 odpowiedzi
    • Assassins Creed Origins (Uplay)
      Zamorduj nudę z Game Armadą! Tym razem do wygrania idealny tytuł na wakacyjne wieczory - Assassins Creed Origins.
        • Twoje zdrowie!
        • Dzięki!
      • 3 odpowiedzi
    • Magazyn Jump Point wydanie 06.06 - What's Mine Is Yours
      Kolejny numer magazynu Jump Point już dostępny! Poczytaj o mechanice górnictwa oraz Reclaimerze i Prospectorze!
        • Dzięki!
      • 0 odpowiedzi
    • SOMA (Steam)
      Zapraszamy do udziału w kolejnym giveawayu Game Armady! Tym razem do zdobycia jest klucz steam do gry SOMA.
        • Lubię to!
      • 1 odpowiedź
  • Promowane produkty

  • Kategorie

  • Który starter wybrać?   26 użytkowników zagłosowało

    1. 1. Które startery podobają ci się najbardziej?


      • RSI (seria Aurora)
      • Consolidated Outland (seria Mustang)
      • MISC (seria Reliant)
      • Origin (seria 100)
    2. 2. Startery z której serii posiadasz lub planujesz kupić?


      • RSI (seria Aurora)
      • Consolidated Outland (seria Mustang)
      • MISC (seria Reliant)
      • Origin (seria 100)
      • Żaden, skupiam się na większych jednostkach

    Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować. Zobacz temat
  • Odpowiedzi

    • Q&A: Drake Kraken Following the launch of the Kraken from Drake Interplanetary, we took your community-voted questions to our designers to give you more information on the recently unveiled capital ship. Special thanks to John Crewe and Todd Papy for answering these questions.



      Do the Kraken’s shields cover other ships parked on the deck? The Kraken’s shields cover the hull of the ship and do not cover the ships or people that may be on the exposed landing pads. Ships contained inside the Hangars are covered by the shields. With the improvements to shield tech coming with Single Distance Field in the future, the projected bubble people currently see will be removed with a more hull wrapping projection of shield energy.

      What are the Kraken’s refuel, restock, and repair abilities for docked ships? The Kraken is, in many ways, a mobile base. This means it is able to refuel, restock and repair ships that have landed on it but these resources must be taken from the Kraken’s stores.

      Can you quantum travel while ships are parked on the deck? What about with people on the deck?

      Yes, you’ll be able to Quantum with ships parked on the deck. Quantum drives in our universe create a little bubble around the ship to move it and protects outward to cover those in very close proximity to the hull. Like other ships in our game, being outside your ship when in Quantum travel is an extremely dangerous scenario, so it’s not recommended due to the slightest misstep resulting in death or abandonment in deep space.

      What are your plans for landing on the Kraken while it is in motion? Like the Idris or other ships where you can land whilst they are in motion, we’ll provide automated landing solutions for those who do not wish to attempt a manual landing. This will provide a safe and secure landing at the expense of time, similar to our current automated landings at stations and rest stops.

      Can you spawn ships from the Kraken? When you spawn your Kraken, you will be able to spawn ships in/on it if you own them, but beyond that point no other ships can be spawned dynamically on-board. It is similar to how the Constellation will be able to have a ground vehicle within when spawned but is unable to spawn another ground vehicle in the hold, mid-flight. Players landing on the ship during game-play will have their ships permanently on the pad.

      What happens to the landed/hangar-landed ships if the Kraken pilot logs off/is disconnected? And what will happen when the owners of the landed ships log off? Do their ships persist until the Kraken is despawned, or is the pad free for another one to land on?
      The Kraken will follow the same rule-set as the persistent bed log off system we current have in game, if the owner of the Kraken logs off and there are no other players on-board, then it will be despawned. If there are still players on-board, then the Kraken and ships on-board will persist. If a player lands their ship on a Kraken, then proceeds to log off, their ship will persist with the Kraken until the point the Kraken is despawned or destroyed, at which point if the player then rejoins they will either have it respawn at the point the Kraken was or have to reclaim it in the event it was destroyed.

      How does the Kraken’s armor compare to other ships in its size-class, like the Idris? In true Drake fashion, the approach to construction prizes pragmatism and cost-effectiveness. Consequently, the Kraken is substantially less sturdy than the Idris and other dedicated military ships that are expected to face direct heavy or capital-scale firepower.

      What is meant by “Towards the rear of the ship public accommodations can be found for visitors and associates?” Does the Kraken offer any special function or gameplay for public services like shops, bars, medical, or trading for those who are waiting for repair or just visiting? There are onboard accommodation rooms to cover 1-2 players per landing pad. These are basic habs like you’d find at GrimHex and provide somewhere to rest, change, and sleep. There are no dedicated facilities like bars or trading areas on-board at this time.

      With the Kraken being capital ship size will it have escape pods now unlike other Drake ships? Drake sees no need to provide expensive escape pods when the Kraken can hold plenty of ships to facilitate escape in the “unlikely” event of an emergency.

      How many ships can the Kraken hold and still quantum drive with? The current design for Quantum Travel requires all the doors to be shut before the Quantum Drive can be initiated, with no requirements beyond that, such as checking for maximum ship amounts. The Kraken can therefore quantum travel with a full complement of ships, although as mentioned earlier, being on deck is a risky proposition.

      Can the Kraken equip military grade items or only civilian/industrial? The Kraken can only equip Civilian and Industrial items and comes with Civilian Grade C items by default.

      The Kraken brochure talks about configuring the rear hangars to fit our needs. Does this mean that the Kraken might have some modular capabilities to outfit those hangars to suit other functions like extended medical/S&R or salvage processing?
      Drake always look to maximize the use of their spaceships, and whilst these rear cargo holds are ostensibly for cargo, there is a significant amount of real estate that could be re-purposed in the future for alternative uses.

      How will this ship defend against armed boarding parties or other guests who refuse to leave? The internal layout of the ship provides quite a few choke-points from the landing pads, allowing a somewhat organized defense against boarding. There are no inbuilt mechanics within the ship to deal with guests who refuse to leave. That will be down to the owners persuasion techniques.

      Can we transfer cargo between docked/landed ships? If not, can cargo be transferred between docked/landed ships and the Kraken?
      Every external landing pad has access to the internal tram route via a loading hatch located within the airlock antechamber. The internal tram is primarily designed to carry cargo between the pads and the main cargo hold of the ship to facilitate cargo moving between ships and the Kraken itself.

      The Kraken shows some concept of it landed in a desert, as well as parked at Lorville . How can we expect it to fare in atmospheric flight. Does it have VTOL?
      As with all ships of this size, the atmospheric flight performance can be characterized as poor at best, but the Kraken does have multiple VTOL thrusters to allow it to take off and land in atmosphere. There are two located under the front “ears” that pivot to face 90 degrees down and more are built into the underside of the rear hull in a permanent down-facing layout.









      Przeczytaj całość
    • John Crewe and Paul Jones join Jared at CitizenCon 2948 to discuss the Drake Kraken and Anvil Valkyrie.

      To watch Reverse the Verse LIVE each and every week, tune into http://twitch.tv/starcitizen. Przeczytaj całość
    • I jeszcze podsumowanie do "Mrówy"  
    • Wczorajszy stream   Obłoki gazowe   Zebrane informacje  
  • Tematy

  • Quizy

  • Blogi

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu. Polityka prywatności