Skocz do zawartości
  • Dołącz do nas!

    Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

    Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

  • Nebthtet
    Nebthtet

    Service Beacons - poradnik

    Wraz z nowym patchem 3.1 do gry zaimplementowana została możliwość tworzenia tak zwanych Service Beacons (radiolatarni usługowych), które dają graczom możliwość tworzenia i akceptowania kontraktów na przeróżne usługi / zadania w grze. W przyszłości będzie to jeden z istotnych elementów interakcji z innymi graczami oraz NPC. Service Beacons w 3.1 oferują na początek możliwość tworzenia dwóch typów misji. 

     

    Typy Service Beacons

    W 3.1 Service Beacons w 3.1 oferują możliwość tworzenia dwóch typów misji:

    • Zlecenie wsparcia bojowego (Combat Assistance)
    • Zlecenie transportu dla gracza (Personal Transport)

    W przyszłości wraz z rozwojem gry lista możliwych do zlecenia zadań zostanie rozbudowana - wg aktualnych planów w wersji 3.2 wzbogacić ma się o:

    • Zlecenie eskorty (Escort)
    • Zlecenie dostawy paliwa (Refuel)
    • Zlecenie wykonania napraw (Repair)

     

    Contract Ratings czyli reputacja

    Przycisk [* View Contract Ratings] po najechaniu go kursorem myszy wyświetla nasz aktualny poziom reputacji zarówno jako zatrudniającego jak i zleceniobiorcy. Reputację tę gracze zdobywają pomyślnie i prawidłowo wykonując kontrakty. Zleceniobiorcy są oceniani przez swoich klientów, którzy mogą im dać od jednej do pięciu gwiazdek w zależności od jakości świadczonych usług.

     

    Tworzenie Service Beacona

    Aby utworzyć nowy kontrakt należy otworzyć mobiGlas (domyślnie klawisz F1), a następnie przejść do aplikacji Contract Manager [1]. Mając wybraną tę aplikację klikamy na zakładkę Beacons [2]. Możemy tam zobaczyć wszystkie utworzone przez siebie kontrakty dla innych graczy, oraz możemy utworzyć nowy klikając na przycisk [+ Create Beacon] [3].

    ScreenShot0171.jpg

     

    Po wciśnięciu [+ Create Beacon] [3] pojawi się menu do tworzenia kontraktów. W sekcji Select Beacon Type wybieramy jaki to ma być rodzaj misji (Combat Assistance lub Personal Transport).

    ScreenShot0173.jpg

     

    Zlecenie transportowe wymaga również zdefiniowania w sekcji Select Destination miejsca docelowego (czyli tego, dokąd chcemy aby nas zawieziono).

    ScreenShot0178.jpg

     

    Przy pomocy opcji Select Min Provider Rep zaznaczamy, jakiego poziomu reputacji wymagamy od zleceniobiorcy.

    ScreenShot0175.jpg

     

    Na koniec w polu Set Payment Amount wyznaczamy kwotę aUEC, jaką chcemy przeznaczyć na wynagrodzenie za świadczoną usługę i akceptujemy przyciskiem [Broadcast Beacon]

    ScreenShot0180.jpg

     

    Akceptowanie zleceń

    Aby zaakceptować zlecenie po wyświetleniu się komunikatu o dostępnej do wzięcia misji należy wcisnąć odpowiedni klawisz (domyślnie [). Zlecenie znajdziemy następnie w naszym Contract Managerze. Jeśli ktoś zdecyduje się podjąć stworzonego przez nas zadania wyświetlony zostanie stosowny komunikat, wraz z odległością do zleceniobiorcy.

    ScreenShot0183.jpg

     

    Zleceniobiorca zostaje również oznaczony ikonką na HUD gracza.

    ScreenShot0184.jpg

     

    Anulowanie zleceń

    Zlecenie można w każdej chwili anulować - nawet, jeżeli ktoś się już go podjął. Aby to uczynić, należy wejść do zakładki Beacons w Contract Managerze i kliknąć [Cancel Beacon].

    ScreenShot0181.jpg

     

    Ocenianie zleceń i reputacja

    Niezależnie od tego, czy misja została wykonana czy nie (np. zleceniodawca anulował beacon) można ocenić jakość wykonania usługi

    • Ocena pozytywna - domyślnie klawisz [
    • Ocena negatywna - domyślnie klawisz ]

     

    ScreenShot0185.jpg

     

    Misje zlecone przez innych graczy warto wykonywać porządnie, bo jak widać w poprzednich punktach, zleceniodawca może zdecydować się by korzystać z usług graczy o lepszej reputacji - a takie misje docelowo na pewno będą bardziej lukratywne. Zleceniobiorcy też mogą oceniać osoby zatrudniające - na pewno zredukuje to możliwe nadużycia.

     

    Swoją reputację możesz zobaczyć otwierając Contract Manager w mobiGlas i najeżdżając kursorem na [* View Contract Ratings].

    ScreenShot0170.jpg

     

     

    Jak widać funkcjonalność tworzenia misji / zleceń dla graczy jest jeszcze dość bazowa, ale zaplanowany jest jej dalszy rozwój. Na pewno przyda się nie tylko do wołania znajomych na pomoc, jeśli obsiądzie nas chmara wrogów, ale i np. do próśb o transport, gdy ktoś ukradnie nam statek na jakimś odludziu (lub po prostu skończy się paliwo ;)). Inną przydatną funkcją jest łatwy transfer środków innemu zaprzyjaźnionemu graczowi, bo póki co nie ma opcji przelewów aUEC w grze.

     

    Za pomoc w stworzeniu niniejszego poradnika bardzo dziękuję @Dastro, @stawros i @Quelen:) - na chłopaków z :ad: zawsze można liczyć!

    Jeśli po lekturze niniejszego poradnika macie pytania odnośnie Service Beaconów to zadajcie je w komentarzach, napiszcie też jeśli według was warto coś dodać lub zmienić.

    • Lubię to! 2
    • Dzięki! 3
    • Twoje zdrowie! 1



    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • Promowane produkty

  • Kategorie

  • Game Armada / Star Citizen Polska
    Serwer Discord
    11
    kanałów
    71
    online
  • Który starter wybrać?   34 użytkowników zagłosowało

    1. 1. Które startery podobają ci się najbardziej?


      • RSI (seria Aurora)
      • Consolidated Outland (seria Mustang)
      • MISC (seria Reliant)
      • Origin (seria 100)
    2. 2. Startery z której serii posiadasz lub planujesz kupić?


      • RSI (seria Aurora)
      • Consolidated Outland (seria Mustang)
      • MISC (seria Reliant)
      • Origin (seria 100)
      • Żaden, skupiam się na większych jednostkach

    Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować. Zobacz temat
  • Odpowiedzi

    • Żeby nie było - jak ktoś ma ciągotki masochistyczne to sporo przeszkadzajek można włączyć, jest też jakiś mod dodatkowo utrudniający życie  
    • Powiem tak, patche sporo dodały, ale też dzięki nim gra jest troszkę łatwiejsza niż w dniu premiery, a to dzięki odblokowaniu kilku struktur (jak choćby tuneli łączących kopuły). Niemniej gra jest dobra i wciągająca, a ty nigdy nie możesz być pewien sukcesu (no chyba, że dzięki majstrowaniu w ustawieniach rozgrywki weźmiesz losową kolejność odblokowywanych technologii i szybko trafisz na ciekawe cuda do wybudowania które normalnie są na końcu drzewek naukowych )  
    • U mnie to też będzie drugi termin. Chociaż trial accessowego mam jeszcze do wykorzystania, to meeeeeeeh.
    • Patche też sporo dodały i ulepszyły - cena idzie w dół, a jakość w górę. Win-win.
    • Hello everyone, Happy Monday! A few members of the CIG team spent their weekend exploring PAX South and attending the annual Bar Citizen event on the River Walk. We had an absolute blast, as usual, and want to thank everyone who came out and said hello. Now, let’s see what’s going on this week: Tuesday welcomes another detailed lore piece with Brothers in Arms Part 1, where we follow two brothers as they struggle to go legit by opening a private security outfit. Thursday will welcome another episode of Around the Verse where we’ll take a look at the latest Star Citizen news. Friday will see a Roadmap update and the RSI Newsletter delivered right to your inbox. Haven’t subscribed yet? Head to your Account Settings right away and never miss one of our newsletters again! We’ve also got some fun activities planned for this weekend! First, we’ll be kicking off another commercial contest on Friday – tune in to Around the Verse this week to discover more details about this contest’s theme. Then, we’re celebrating Australia day in style. Starting on Friday, and through the weekend, we’ll be making the Gladius Valiant available to fly for free to all existing backers. This Free Fly will be coupled with another awesome screenshot contest – keep an eye out on Spectrum for more details! Finally, we know how eager you all are to see additional columns added to the Roadmap. We’re still going through milestone planning and should have an update for you in the coming couple of weeks. We’re fully aware that many of you would like a specific date so that you can rest your F5 finger, but we want to make sure we’ve covered everything intricately before pushing out the update. See you in the ‘verse! Tyler Witkin
      Lead Community Manager The Weekly Community Content Schedule MONDAY, JANUARY 21ST, 2019
                  -    TUESDAY, JANUARY 22ND, 2019
                  Lore – Serialized Fiction: Brothers in Arms (Part 1)   (https://robertsspaceindustries.com/comm-link/spectrum-dispatch) WEDNESDAY, JANUARY 23RD, 2019
                  -    THURSDAY, JANUARY 24TH, 2019
                  Around the Verse    (https://www.youtube.com/user/RobertsSpaceInd/)
                  Vault Update    FRIDAY, JANUARY 25TH, 2019
                  Roadmap Update   
                  RSI Newsletter   
                  Commercial Contest   
                  Screenshot Contest   
                  Australia Day Free Fly    Community MVP: January 21st, 2019
      We are constantly amazed by the contributions made by the Star Citizen community. Whether it's fan art, a cinematic, a YouTube guide, or even a 3D print of your favorite ship, we love it all! Every week, we select one piece of content submitted to the Community Hub and highlight it here. The highlighted content creator will be awarded an MVP badge on Spectrum and be immortalized in our "MVP section of the Hub":https://robertsspaceindustries.com/community/mvp-posts Don’t forget to submit your content to our Community Hub for a chance at seeing it here!
      4K Mobile Wallpaper Pack #1 by NarayanN7 Check out Narayan’s set of epic mobile wallpapers, all captured in 4K.

      Enjoy the full gallery on the Community Hub. Przeczytaj całość
  • Tematy

  • Blogi

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu. Polityka prywatności