Skocz do zawartości

Niestety znów nadchodzi ten okres, gdy konieczne będzie przedłużenie licencji na oprogramowanie, na którym "stoi" nasza społeczność. Rozważcie wrzucenie czegoś do skarbonki za pośrednictwem systemu donacji lub naszego centrum cegiełkowego.

 

Wsparłeś nasz serwis? Dziękujemy i zapraszamy do wzięcia udziału w loterii dla darczyńców!

  • Nebthtet
    Nebthtet

    Wersja 3.1.0 Star Citizen dostępna dla wszystkich!

    AKTUALIZACJA 05.04.2018: wygląda na to, że resetowano konta na serwerach live, tak więc jeśli mieliście buga z "piłeczką golfową" czy omyłkowo spaliliście całą kasę na przyśpieszenie claimu Reclaimera, to macie szczęście. Gorzej z tymi, którzy się zdążyli dorobić większych sumek :).

     

    Alpha 3.1.0 została oficjalnie wydana i jest dostępna dla wszystkich osób, które wsparły Star Citizena. Jest pierwszą z czterech kwartalnych poprawek zaplanowanych na ten rok oraz sukcesem nowego harmonogramu prac. Dzięki temu zmienionemu podejściu zespół programistów CIG był w stanie skuteczniej realizować cele nakreślone dla 3.1 na roadmapie produkcji i wprowadzić kilka nowych funkcji rozgrywki i optymalizacji gry.

     

    Co więcej CIG po raz pierwszy chyba dotrzymał terminu i wydał patch zgodnie z planem w pierwszym kwartale (wprawdzie w ostatni możliwy dzień, ale jednak!). Oby tak dalej!

     

    A oto najbardziej istotne nowości, jakie można znaleźć w wersji 3.1.0:

    • Edytor postaci umożliwiający zmianę wyglądu awatara gracza (kolor oczu, kształt twarzy, kolor włosów, fryzura, kolor skóry).
    • Polowanie na piratów - za zabijanie NPC - piratów gracz będzie zdobywać punkty pozytywnej reputacji.
    • Poprawki wylogowywania - gra będzie "pamiętać" pomiędzy sesjami, na której ze stacji gracz się wylogował (Olisar, GrimHex, Levski).
    • Interdykcja i zakłócanie kwantowe - piloci AI mogą przewozić swoimi statkami urządzenia do zakłócania napędów kwantowych. Uniemożliwiają one ucieczkę z pola walki przy pomocy takiego napędu. Aby móc ponownie z niego korzystać należy zniszczyć NPC przenoszące zakłócacze.
    • Nowa funkcjonalność - Service Beacons - umożliwiająca tworzenie zleceń przez graczy dla graczy, oraz oceniania jakości realizacji zadania przez zleceniobiorcę. Możliwe typy beaconów:
      • Zlecenie wsparcia bojowego (Combat Assistance)
      • Zlecenie transportu dla gracza (Personal Transport)
    • Zmiana combat markerów na nowe, czytelniejsze trójwymiarowe.
    • Nowe statki i pojazdy
      • Aopoa Nox Kue
        image.png
      • Aegis Reclaimer
        image.png
      • Anvil Terrapin
        image.png
      • MISC Razor
        image.png
      • Tumbril Cyclone
        image.png
    • Nowe uzbrojenie dla statków
      • PRAR Distortion Scatterguns
        • Salvation (rozmiar 4)
        • Absolution (rozmiar 5)
        • Condemnation (rozmiar 6)
      • APAR Ballistic Scattergun
        • Havoc (rozmiar 1)
        • Hellion (rozmiar 2)
        • Predator (rozmiar 3)
      • KBAR 10-Series Greatsword Ballistic Cannon (rozmiar 2)
      • AMRS Omnisky IX Laser Cannon
      • GATS Yellowjacket Ballistic Gatling (rozmiar 1)
      • CF-557 Galdereen Repeater (rozmiar 5)
    • Nowe uzbrojenie w Star Marine
      • KSAR Custodian Energy SMG
      • GMNI R97 Ballistic Shotgun

     

    Pełną listę zmian w wersji 3.1.0 znajdziecie w naszej sekcji z patch notes:

     

    Grafika użyta w nagłówku artykułu pochodzi z profilu Mr. Hasgaha

    Edytowane przez Nebthtet

    • Lubię to! 1


    Opinie użytkowników



×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu.