Skocz do zawartości
  • Dołącz do nas!

    Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

    Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

  • Nebthtet
    Nebthtet

    Status produkcji: 19.01.2018

    Zgodnie z obietnicami odnośnie informowania nas o statusie prac i postępach 19 stycznia 2018 CIG opublikował następującą aktualizację statusu produkcji:

     

    Nasi programiści zakończyli reintegrację wszystkiego, z wersji release 3.0.0 do głównej wersji rozwojowej i rozwiązali wszystkie nieuchronne konflikty, które zwykle się pojawiają po merge kodu. Dzięki temu nasz zespół programistów może skupić się na poprawie stabilności i optymalizacji w głównej wersji nad którą trwają prace. Zespoły mają pracować nad optymalizacją w różnych ekipach scrumowych, a my będziemy nadawać nadrzędny kierunek, z regularnymi rozmowamu i weryfikacją postępów.

     

    Oprócz ogólnej rozgrywki i skupienia się na optymalizacji kodu gry, zajmiemy się też core postaci, broni, AI i misji, a także optymalizacją pojazdów. jedną z rzeczy które chcemy usunąć jest jednoklatkowa animacja bezczynności z broni i zrestrukturyzować system interakcji tak, aby nie wymagał aktualizacji animacji. Rozszerzymy także program do planowania składników podmiotów, aby obsługiwał dodatkowe zasady aktualizacji idące w parze z określonymi potrzebami po stronie kodu gry. Powinno to pomóc by konkretne aktualizacje były wykonywane tak szybko, jak to możliwe.

     

    Po stronie silnika pracowaliśmy nad systemem telemetrii, aby rejestrować statystyki wydajności na dużą skalę i umożliwić automatyczne przetwarzanie wyników. Ten nowy system pozwoli nam na lepsze zrozumienie najważniejszych problemów bez ogromnego wysiłku związanego z manualną obróbką danych. Gdy to już zostanie wykonane wrócimy do optymalizacji systemu stref (aktualizacje równoległe) wspomnianych w zeszłym roku.

     

    Zespół "od sieci" kontynuował optymalizacje  z ubiegłego roku dotyczące aktualizacji opartych na zasięgu, a następnie skupi się na redukcji ilości powiązań (kolejny krok w tej serii zadań). To będzie większa zmiana, więc będzie potrzebna pomoc od zespołu ds. kodu gry w celu rozwiązania powstałych w wyniku zmian błędów.

     

    Ponadto dostosowujemy wewnętrzną strukturę zespołu tak, aby mniejsze, bardziej skoncentrowane grupy ściśle ze sobą współpracowały. Będą składać się z programistów ze wszystkich dyscyplin, którzy pracują razem nad jedną funkcją. Chodzi o to, aby różne dyscypliny nie były opracowywane prawie niezależnie przed integracją. Powinno to pozwolić na bardziej usprawnione i skoncentrowane podejście do rozwijania funkcji gry i umożliwić nam realizację planowanego kwartalnego harmonogramu wydawania kolejnych wersji.

     

    Wejdź na odpowiednią podstronę i pobierz patch 3.0.0, aby samodzielnie zapoznać się ze światem gry. Możesz również odwiedzić odpowiedni wątek na Spectrum, aby podzielić się swoją opinią z developerami.

     

    Do zobaczenia w "Verse (dosłownie),

    - Zespół Star Citizen

     

    A ja polecam oprócz tego dyskusję na naszym forum - poniżej znajdziecie linki do tematów o wersji 3.0:

    • Dzięki! 1



    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu. Polityka prywatności