Skocz do zawartości
  • Dołącz do nas!

    Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

    Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

  • Nebthtet
    Nebthtet

    CIG zaprasza do głosowania w ankiecie dotyczącej Alpha 3.2 Star Citizena

    Zespół CIG przygotowuje się do wydania wersji Alfa 3.1 Persistent Universe dla szerszej grupy osób, które wsparły grę. Korzystając z tej okazji chcą użyć tego, czego się nauczyli przy pierwszej kwartalnej wersji i ponownie ocenić priorytety developmentu pytając o opinię społeczność Star Citizena.

     

    Jeśli śledziliście publiczną mapę developmentu widzieliście, że wraz z ulepszeniami rozgrywki wprowadzonymi w 3.0 (Quantum Travel) i 3.1 (beacony / radiolatarnie) wysoki priorytet nadano wprowadzeniu dużych profesji (górnictwo, odzysk, manualne naprawy) w każdej z dużych kwartalnych wersji.

    Ulepszenia rozgrywki mają potencjał by wprowadzić nowe sposoby rozgrywki i rozwinąć funkcjonalności konkretnych statków, lecz wymagają sporych nakładów zasobów developerskich i czasu, aby na pewno były zbalansowane z resztą gry. Częścią tego, czego CIG nauczyło się tworząc 3.1 jest fakt, że zasoby potrzebne do tworzenia dużych mechanik nie pozostawiały miejsca właśnie na dopracowywanie mniejszych funkcjonalności. W związku z tym podjęto decyzję by przesunąć część zasobów na ulepszenie i rozszerzenie już istniejących ulepszeń rozgrywki przy jednoczesnej dbałości o dopracowanie i grywalność mechanik profesji. W skrócie - chcą dopracować to, co jest zamiast dodawać zbyt dużo nowycg rzeczy.

     

    I tutaj my, społeczność gry mamy szansę dalszego wpłynięcia na jej kształt poprzez oddanie głosu na to, co ma być rozwijane w pierwszej kolejności. Opisy konkretnych opcji znajdziecie poniżej - linki do ankiet również.

     

    Zagłosuj w ankiecie CIG 
    Zagłosuj w ankiecie polskiej społeczności

     

    Ulepszenia funkcjonalności gry

    Linkowanie kwantowe (Quantum Linking)

    Ta funkcja umożliwia graczom synchronizację ze znajomymi podczas wykonywania skoków kwantowych. Oprócz możliwości podróży grupowych, Quantum Linking pomaga również, jeśli jesteś przechwytywany, ponieważ podróżujący z tobą znajomi mogą ci pomóc w walce. Ten system będzie używany w parze z misjami stworzonymi przez graczy lub AI, tak by ludzie zatrudnieni do pomocy byli zlinkowani ze zleceniodawcą podczas skoku.

    Poprawione przechwytywanie (Improved Interdiction)

    Praca nad tą funkcją stworzy różnorodne scenariusze przechwytywania graczy, a także umożliwi zastawianie pułapek na innych graczy i NPC z wykorzystaniem zagłuszaczy kwantowych, które mogą zostać dodane jako komponent statku lub wystawione jako boja o własnym zasilaniu.

    Poprawki radiolatarni użytkowych (Service Beacon Improvements)

    Funkcjonalność radiolatarni użytkowych będzie rozszerzana rozbudowywana aby uwzględnić nowe typy zleceń, dodatkowe filtry i większą precyzję informacji zwrotnych. Postacie AI będą w stanie wchodzić w interakcję z systemem tak aby mogły prosić o pomoc i wspierać innych co z kolei zwiększy ilość "bezpośrednio dostępnej" treści, jaka może być zaoferowana graczom  jak i prawdopodobieństwo, że ktoś - gracz lub NPC - zareaguje na twoją prośbę o pomoc.

    Pierwszy poziom Gildii i Stowarzyszeń (First Tier of Guilds & Associations)

    Zamierzamy stworzyć stowarzyszenia istniejące w uniwersum gry, które będą dawać graczom różne korzyści. Docelowo będą to Gildia Łowców Głów, Gildia Kupców, itp. Oprócz tego będą również usługi dla członków tych stowarzyszeń dopasowane do różnych typów graczy - np. Klub Zjednoczonych Podróżników może zapewnić naprawy i pomoc przy tankowaniu dla pilotów, których maszyna "rozkraczyła się" na kosmicznym szlaku jak i zadbać o zniżki na takie usługi w CryAstro.

    System drużyn (Party System)

    Ulepszenia te poprawią możliwości tworzenia grup pozwalając na stworzenie drużyny ze znajomymi by dołączyć do tej samej instancji i wspólnie wypełniać zadania i misje.

    Chat drużynowy (Team Chat)

    Ulepszenia systemu chatu drużynowego, które poprawią komunikację  pomiędzy graczami i uczynią doświadczenie to bardziej intuicyjnym. Dodatkowo rozpoczną się prace nad integracją Spectrum do gry.

    Ekonomia / korzystanie z UI zakupowego (Economy/Shopping UI Experience)

    Ta funkcja obejmuje wdrożenie kiosków handlowych w sklepach i zwiększenie różnorodności dostępnych produktów, w tym komponentów statków i broni, które nie są fizycznie dostępne na wystawie (lub do kupienia) w sklepach.

    Systemy statków i uzbrojenie Item 2.0 (Item 2.0 Ship Systems and Weapons)

    Ta funkcjonalność obejmowałaby sfinalizowanie funkcjonalności systemu Item 2.0, które pozwolą na przegrzewać się, problemy z działaniem i powodować krytyczne awarie komponentów w oparciu o takie czynniki, jak zwiększone zużycie lub uszkodzenia. Wprowadziłoby to również głębszą funkcjonalność elementów możliwych do ulepszenia, więc nowe systemy zasilania, osłony, chłodnice,  systemy stealth i komunikacyjne / radarowe performowałyby inaczej w zależności od konfiguracji.

    AI walki FPS (FPS AI Combat)

    Pierwszy etap wprowadzania AI walki do Persistent Universe. To rozszerzyłoby rodzaje misji poprzez wprowadzenie ryzyka zasadzek przygotowanych przez AI na odległym księżycu lub we wraku dryfującym w kosmosie.

     

    5ab5444a1b032_PortOlisar-zlotsalvagerwPTU3.1.jpg

    Mechaniki profesji

    Jako że górnictwo będzie podstawową mechaniką opartą na zawodzie wprowadzoną w Alpha 3.2, CIG chce wiedzieć, którą z tych trzech wymienionych niżej mechanik rozgrywki chcielibyśmy zobaczyć w następnej kolejności. Twoja opinia pomoże nam zdecydować, jak nadać im priorytet w przyszłych wydaniach, aby zrobić miejsce na te ciągłe ulepszenia jakości życia.

    • Odzysk surowców i złomowanie (Salvage Systems): możliwość usuwania materiałów z uszkodzonych statków, które sami zniszczyliśmy lub odkryliśmy.
    • Systemy naprawcze (Repair Systems): możliwość naprawy własnego statku lub użycia statku naprawczego do pomocy innym - bezpłatnie lub za opłatą.

    • Systemy uzupełniania paliwa (Refueling Systems): możliwość gromadzenia i transportowania paliwa, z opcją sprzedaży go innym graczom, oraz używania go do zdalnego tankowania statków przy użyciu powiązanych technologii.

     

    Zapraszamy do głosowania również w naszej ankiecie! Czy propozycje CIG są według was sensowne? A może myślicie, że powinni się zająć może czymś innym?

     

    • Lubię to! 1
    • Dzięki! 1



    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • Promowane produkty

  • Kategorie

  • Który starter wybrać?   15 użytkowników zagłosowało

    1. 1. Które startery podobają ci się najbardziej?


      • RSI (seria Aurora)
      • Consolidated Outland (seria Mustang)
      • MISC (seria Reliant)
      • Origin (seria 100)
    2. 2. Startery z której serii posiadasz lub planujesz kupić?


      • RSI (seria Aurora)
      • Consolidated Outland (seria Mustang)
      • MISC (seria Reliant)
      • Origin (seria 100)
      • Żaden, skupiam się na większych jednostkach

    Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować. Zobacz temat
  • Odpowiedzi

    • Generalnie to o tej grze już w marcu napisałam newsa na głównej, pies z kulawą nogą się nie zainteresował 😢.  
    • Every week, designers, engineers and other developers from our five offices around the world answer backer questions submitted on SPECTRUM and voted on by YOU. This week, we address questions on navigator careers, the Death of a Spaceman mechanic, ship VTOL and more. More about Death of a Spaceman here: https://robertsspaceindustries.com/comm-link/engineering/12879-Death-Of-A-Spaceman You can submit your questions for consideration in future episodes of Calling All Devs here And for info on becoming a subscriber, go to: https://robertsspaceindustries.com/pledge/subscriptions Przeczytaj całość
    • Hello Citizens, Over the years, the Star Citizen community has enjoyed the opportunity to interact with CIG employees in a variety of unique ways. We’re now excited to offer a direct and organized process for creators to invite official CIG representatives to their podcasts, videos, streams, and talk shows. Head over to our FAQ to learn more. Help us make the How to Play section of the Star Citizen website even better, starting with Star Marine and Arena Commander. Take part in the contest for a chance to win prizes and leave your mark on the official Star Citizen website. Lastly, if you haven’t picked up a ticket for CitizenCon 2948, we still have Standard Access tickets available here. Join us at the Long Center, in Austin, Texas, for a full day of presentations and interactions, exploring the current and future developments in Star Citizen and Squadron 42. With that, let’s see what’s going on this week: Monday is another all-new episode of Calling All Devs, this time with questions about animations, VTOL changes, linking multiple quantum jumps as waypoints, Death of a Spaceman and the future of a potential career as a capital ship navigator. You won’t want to miss this one. Tuesday is lore day! The Lore Team will publish another in-fiction story to help cure your craving for more Star Citizen lore. Check out previously published lore posts here. Thursday, we’ll receive an update on the latest developments in the PU, and talk about the Legacy Armor in an all-new episode of Around the Verse. The embedded Loremaker’s Guide to the Galaxy will explore the lore, science and behind-the-scenes decisions involved in the design of the Osiris System. Lastly, make sure to tune in on Friday at 12PM PDT / 7PM UTC for another episode of Reverse the Verse, broadcasted live on our Star Citizen Twitch channel. Stay tuned for further information about who our special guests will be and keep an eye on Spectrum for the Questions Thread! And with that, we’ll see you in the ‘Verse. Ulf Kuerschner
      Community Manager The Weekly Community Content Schedule MONDAY, MAY 21ST, 2018
                  Calling All Devs   (https://www.youtube.com/user/RobertsSpaceInd/) TUESDAY, MAY 22ND, 2018
                  Weekly Lore Post   (https://robertsspaceindustries.com/comm-link/spectrum-dispatch) WEDNESDAY, MAY 23RD, 2018
                  -    THURSDAY, MAY 24TH, 2018
                  Around the Verse – Legacy Armor & Loremaker’s Guide to the Galaxy   (https://www.youtube.com/user/RobertsSpaceInd/)
                  Vault Update    FRIDAY, MAY 25TH, 2018
                  Reverse the Verse Live   (https://www.twitch.tv/starcitizen)
                  Roadmap Update   
                  RSI Newsletter    Community Spotlight: May 21st, 2018 We are constantly amazed by the contributions made by the Star Citizen community. Whether it’s fan art, a cinematic, a YouTube guide, or even a 3D print of your favorite ship, we love it all! Don’t forget to submit your content to our Community Hub for a chance at seeing it here!
      View of Cellin by Cruma I can never get enough of a view like this. Cruma took this screenshot while playing 3.1.4 on his birthday! Belated congratulations, Cruma!

      Check out the image on our community hub. Poster ANVIL Crucible by Olaf_Jaeger

      Not the first time Olaf blew us away with one of his posters. This time, he's featuring Anvil Aerospace’s first dedicated repair ship, the Crucible.

      Check out the Community Hub post here Przeczytaj całość
    • Lista zwycięzców Tryumfator Marynarze 2 Dołączył do giveawaya wtorek o 22:10 Rejestracja 15 Styczeń Zawartość 72 Opis nagrody nr 1 Obserwuj użytkownika Znajdź zawartość  
  • Tematy

  • Quizy

  • Blogi

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu.