Skocz do zawartości
  • Dołącz do nas!

    Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

    Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

  • Nebthtet
    Nebthtet

    CIG zaprasza do głosowania w ankiecie dotyczącej Alpha 3.2 Star Citizena

    Zespół CIG przygotowuje się do wydania wersji Alfa 3.1 Persistent Universe dla szerszej grupy osób, które wsparły grę. Korzystając z tej okazji chcą użyć tego, czego się nauczyli przy pierwszej kwartalnej wersji i ponownie ocenić priorytety developmentu pytając o opinię społeczność Star Citizena.

     

    Jeśli śledziliście publiczną mapę developmentu widzieliście, że wraz z ulepszeniami rozgrywki wprowadzonymi w 3.0 (Quantum Travel) i 3.1 (beacony / radiolatarnie) wysoki priorytet nadano wprowadzeniu dużych profesji (górnictwo, odzysk, manualne naprawy) w każdej z dużych kwartalnych wersji.

    Ulepszenia rozgrywki mają potencjał by wprowadzić nowe sposoby rozgrywki i rozwinąć funkcjonalności konkretnych statków, lecz wymagają sporych nakładów zasobów developerskich i czasu, aby na pewno były zbalansowane z resztą gry. Częścią tego, czego CIG nauczyło się tworząc 3.1 jest fakt, że zasoby potrzebne do tworzenia dużych mechanik nie pozostawiały miejsca właśnie na dopracowywanie mniejszych funkcjonalności. W związku z tym podjęto decyzję by przesunąć część zasobów na ulepszenie i rozszerzenie już istniejących ulepszeń rozgrywki przy jednoczesnej dbałości o dopracowanie i grywalność mechanik profesji. W skrócie - chcą dopracować to, co jest zamiast dodawać zbyt dużo nowycg rzeczy.

     

    I tutaj my, społeczność gry mamy szansę dalszego wpłynięcia na jej kształt poprzez oddanie głosu na to, co ma być rozwijane w pierwszej kolejności. Opisy konkretnych opcji znajdziecie poniżej - linki do ankiet również.

     

    Zagłosuj w ankiecie CIG 
    Zagłosuj w ankiecie polskiej społeczności

     

    Ulepszenia funkcjonalności gry

    Linkowanie kwantowe (Quantum Linking)

    Ta funkcja umożliwia graczom synchronizację ze znajomymi podczas wykonywania skoków kwantowych. Oprócz możliwości podróży grupowych, Quantum Linking pomaga również, jeśli jesteś przechwytywany, ponieważ podróżujący z tobą znajomi mogą ci pomóc w walce. Ten system będzie używany w parze z misjami stworzonymi przez graczy lub AI, tak by ludzie zatrudnieni do pomocy byli zlinkowani ze zleceniodawcą podczas skoku.

    Poprawione przechwytywanie (Improved Interdiction)

    Praca nad tą funkcją stworzy różnorodne scenariusze przechwytywania graczy, a także umożliwi zastawianie pułapek na innych graczy i NPC z wykorzystaniem zagłuszaczy kwantowych, które mogą zostać dodane jako komponent statku lub wystawione jako boja o własnym zasilaniu.

    Poprawki radiolatarni użytkowych (Service Beacon Improvements)

    Funkcjonalność radiolatarni użytkowych będzie rozszerzana rozbudowywana aby uwzględnić nowe typy zleceń, dodatkowe filtry i większą precyzję informacji zwrotnych. Postacie AI będą w stanie wchodzić w interakcję z systemem tak aby mogły prosić o pomoc i wspierać innych co z kolei zwiększy ilość "bezpośrednio dostępnej" treści, jaka może być zaoferowana graczom  jak i prawdopodobieństwo, że ktoś - gracz lub NPC - zareaguje na twoją prośbę o pomoc.

    Pierwszy poziom Gildii i Stowarzyszeń (First Tier of Guilds & Associations)

    Zamierzamy stworzyć stowarzyszenia istniejące w uniwersum gry, które będą dawać graczom różne korzyści. Docelowo będą to Gildia Łowców Głów, Gildia Kupców, itp. Oprócz tego będą również usługi dla członków tych stowarzyszeń dopasowane do różnych typów graczy - np. Klub Zjednoczonych Podróżników może zapewnić naprawy i pomoc przy tankowaniu dla pilotów, których maszyna "rozkraczyła się" na kosmicznym szlaku jak i zadbać o zniżki na takie usługi w CryAstro.

    System drużyn (Party System)

    Ulepszenia te poprawią możliwości tworzenia grup pozwalając na stworzenie drużyny ze znajomymi by dołączyć do tej samej instancji i wspólnie wypełniać zadania i misje.

    Chat drużynowy (Team Chat)

    Ulepszenia systemu chatu drużynowego, które poprawią komunikację  pomiędzy graczami i uczynią doświadczenie to bardziej intuicyjnym. Dodatkowo rozpoczną się prace nad integracją Spectrum do gry.

    Ekonomia / korzystanie z UI zakupowego (Economy/Shopping UI Experience)

    Ta funkcja obejmuje wdrożenie kiosków handlowych w sklepach i zwiększenie różnorodności dostępnych produktów, w tym komponentów statków i broni, które nie są fizycznie dostępne na wystawie (lub do kupienia) w sklepach.

    Systemy statków i uzbrojenie Item 2.0 (Item 2.0 Ship Systems and Weapons)

    Ta funkcjonalność obejmowałaby sfinalizowanie funkcjonalności systemu Item 2.0, które pozwolą na przegrzewać się, problemy z działaniem i powodować krytyczne awarie komponentów w oparciu o takie czynniki, jak zwiększone zużycie lub uszkodzenia. Wprowadziłoby to również głębszą funkcjonalność elementów możliwych do ulepszenia, więc nowe systemy zasilania, osłony, chłodnice,  systemy stealth i komunikacyjne / radarowe performowałyby inaczej w zależności od konfiguracji.

    AI walki FPS (FPS AI Combat)

    Pierwszy etap wprowadzania AI walki do Persistent Universe. To rozszerzyłoby rodzaje misji poprzez wprowadzenie ryzyka zasadzek przygotowanych przez AI na odległym księżycu lub we wraku dryfującym w kosmosie.

     

    5ab5444a1b032_PortOlisar-zlotsalvagerwPTU3.1.jpg

    Mechaniki profesji

    Jako że górnictwo będzie podstawową mechaniką opartą na zawodzie wprowadzoną w Alpha 3.2, CIG chce wiedzieć, którą z tych trzech wymienionych niżej mechanik rozgrywki chcielibyśmy zobaczyć w następnej kolejności. Twoja opinia pomoże nam zdecydować, jak nadać im priorytet w przyszłych wydaniach, aby zrobić miejsce na te ciągłe ulepszenia jakości życia.

    • Odzysk surowców i złomowanie (Salvage Systems): możliwość usuwania materiałów z uszkodzonych statków, które sami zniszczyliśmy lub odkryliśmy.
    • Systemy naprawcze (Repair Systems): możliwość naprawy własnego statku lub użycia statku naprawczego do pomocy innym - bezpłatnie lub za opłatą.

    • Systemy uzupełniania paliwa (Refueling Systems): możliwość gromadzenia i transportowania paliwa, z opcją sprzedaży go innym graczom, oraz używania go do zdalnego tankowania statków przy użyciu powiązanych technologii.

     

    Zapraszamy do głosowania również w naszej ankiecie! Czy propozycje CIG są według was sensowne? A może myślicie, że powinni się zająć może czymś innym?

     

    • Lubię to! 1
    • Dzięki! 1



    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • Polecane

    • Szybki i zarazem kosmiczny giveaway, tym razem do wygrania gra Interplanetary: Enhanced Edition 
       
      Zapraszam oraz życzę powodzenia.  
       
      Interplanetary to turowa strategia artyleryjska rozgrywana na kosmiczną skalę. Rozwijaj ojczystą planetę i stosuj potężne salwy, tura po turze tocząc wojnę na galaktycznym polu bitwy. To wyścig zbrojeń pomiędzy planetami rozwijającymi coraz potężniejsze uzbrojenie. Ogromne baterie dział elektromagnetycznych to podstawa międzyplanetarnego arsenału, ale kluczem do wygranej może być chytre użycie rakiet i precyzyjnych laserów.
      Strategiczne planowanie, ulepszenia i fortyfikacje mogą ochronić twoje kluczowe budynki, dając ci przewagę – ale porażka jednej ze stron jest tylko kwestią czasu.


      Wersja Enhanced Edition zawiera też: Sieciowe boty, orbity eliptyczne, tryb szybkiego celowania, nowe budynki, lepszy balans rozgrywki oraz ogólne poprawki i ulepszenia.
       
      Uwaga: giveaway tylko dla osób mających minimum zero punktów reputacji. Zgłoszenia osób z ujemną reputacją będą usuwane.
      • 2 odpowiedzi
    • Hearts of Iron IV
      Nasz kolejny giveaway dedykowany jest miłośnikom wojowania oraz strategii. Tym razem możecie zdobyć Hearts of Iron IV - klasyczną już strategię Paradoxu, grę trudną, ale cholernie satysfakcjonującą.
      • 0 odpowiedzi
    • Assassins Creed Origins (Uplay)
      Zamorduj nudę z Game Armadą! Tym razem do wygrania idealny tytuł na wakacyjne wieczory - Assassins Creed Origins.
        • Twoje zdrowie!
        • Dzięki!
      • 3 odpowiedzi
    • Magazyn Jump Point wydanie 06.06 - What's Mine Is Yours
      Kolejny numer magazynu Jump Point już dostępny! Poczytaj o mechanice górnictwa oraz Reclaimerze i Prospectorze!
        • Dzięki!
      • 0 odpowiedzi
    • SOMA (Steam)
      Zapraszamy do udziału w kolejnym giveawayu Game Armady! Tym razem do zdobycia jest klucz steam do gry SOMA.
        • Lubię to!
      • 1 odpowiedź
  • Promowane produkty

  • Kategorie

  • Który starter wybrać?   22 użytkowników zagłosowało

    1. 1. Które startery podobają ci się najbardziej?


      • RSI (seria Aurora)
      • Consolidated Outland (seria Mustang)
      • MISC (seria Reliant)
      • Origin (seria 100)
    2. 2. Startery z której serii posiadasz lub planujesz kupić?


      • RSI (seria Aurora)
      • Consolidated Outland (seria Mustang)
      • MISC (seria Reliant)
      • Origin (seria 100)
      • Żaden, skupiam się na większych jednostkach

    Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować. Zobacz temat
  • Odpowiedzi

    • Every week, designers, engineers and other developers from our five offices around the world answer backer questions submitted on SPECTRUM and voted on by YOU. You can submit your questions for consideration in future episodes of Calling All Devs here. And for info on becoming a subscriber, go to: https://robertsspaceindustries.com/pledge/subscriptions Przeczytaj całość
    • Wallpaper by Corsair62 Hello everyone, The Community Team is at Gamescom this week, representing Star Citizen in Cologne, Germany. We don’t have a booth this time around, but if some of you are making the trip to Cologne, you can join us at one of four Bar Citizen events in the evenings or at the meetup on Friday that’ll include a special town hall Q&A for those in attendance. Find all the details about where we’ll be here. But apart from one of the biggest gaming expos, we’ve still got more exciting events this week. Our latest concept ship, the RSI Apollo, is still available until August 22nd, so make sure to check out our guardian angel before it’s gone. Celebrating the reveal of our latest medical ship, we held a contest where we wanted to see quotes that you might hear on board an RSI Apollo. The contest is now over and you can find out who’s the new owner of a shiny RSI Apollo Triage or click here, to see all of the contest entries on Twitter. Didn’t win anything this time around? No worries, the next contest is right around the corner! And with that, let’s see what else is going on this week: Every week on Calling All Devs, designers, engineers, and other developers from our five offices around the world answer backer questions submitted on Spectrum and voted for by YOU. This week we talk about atmospheric planes and aquatic vehicles, “weapon rest” character positions, and the Aaron Halo asteroid field. Watch the full episode here. On Tuesday, the Lore Team will publish another detailed piece of fiction, breathing life into the Star Citizen universe. Check out previously published lore posts here. Thursday will welcome another episode of Around the Verse where we’ll take a look at the latest Star Citizen news with a project update. We’ve also seen Jared running around in a suit jacket today… but we aren’t sure if that’s an indicator of anything. This Friday, we’ll be doing things a bit differently, as we’ll be hosting a special Townhall Q&A at the Brauhaus ohne Namen in Cologne for those attending the event. This means questions can be asked by those who attend, we’ll record the whole show, and upload it on our official YouTube channel at a later time for those who couldn’t make it. We’ll see you in the ‘Verse (and Cologne!!!). Ulf Kuerschner
      Senior Community Manager The Weekly Community Content Schedule MONDAY, AUGUST 20TH, 2018
                  Calling All Devs   (https://www.youtube.com/user/RobertsSpaceInd/)
                  RSI Apollo Quote Contest Winner Announcement    TUESDAY, AUGUST 21ST, 2018
                  Weekly Lore Post   (https://robertsspaceindustries.com/comm-link/spectrum-dispatch) WEDNESDAY, AUGUST 22ND, 2018
                  Bar Citizen – Deutzer Brauhaus     THURSDAY, AUGUST 23RD, 2018
                  Around the Verse    (https://www.youtube.com/user/RobertsSpaceInd/)
                  Vault Update   
                  Bar Citizen – Brauhaus Ohne Namen     FRIDAY, AUGUST 24TH, 2018
                  Reverse the Verse Town Hall Q&A   (https://www.youtube.com/user/RobertsSpaceInd/)
                  Roadmap Update   
                  RSI Newsletter   
                  Bar Citizen – Brauhaus Ohne Namen – Special Townhall Q&A     SATURDAY, AUGUST 25TH, 2018
                  Bar Citizen – Hyatt Legends Bar     Community MVP: August 20th, 2018 We are constantly amazed by the contributions made by the Star Citizen community. Whether it’s fan art, a cinematic, a YouTube guide, or even a 3D print of your favorite ship, we love it all! Every week, we select one piece of content submitted to the Community Hub and highlight it in this section. The highlighted content creator will be awarded with an MVP badge on Spectrum and be immortalized in our MVP section of the Hub. Don’t forget to submit your content to our Community Hub for a chance at seeing it here!
      Overview of the Xi’an language for diplomats by TradTeam The TradTeam, a unified group of translators of the French-speaking community, released the “Overview of the Xi’an language for diplomats”, a 100-page paper, translated into French. Bien joué!! This document will surely be an inspiration for all French speakers to add Xi’an to their skills.

      Find the document on the Community Hub. Przeczytaj całość
    • Generalnie prężnie się rozwija ta branża na naszym rynku, niektóre firmy zaczynały od śmieciowych gierek za kilka złotych dołączanych do pseuodogazetek w kioskach, żeby przez gry AAA z powrotem upaść Niektóre specjalizują się w grach na mobilki i też im nieźle wychodzi. Patrząc że jak już coś powstaje to najczęściej jest niezłe, to na prawdę jest się z czego cieszyć i na co czekać. 
    • Call of Duty: Infinite Warfare za 13,66 zł w cdkeys https://www.cdkeys.com/pc/games/call-of-duty-infinite-warfare-pc-steam?mw_aref=b4a43cc4669c749fa6aff2201bb7bb27 Info z łowców https://lowcygier.pl/promocje-cyfrowe/call-of-duty-infinite-warfare-za-1366-zl-w-cdkeys/
       
    • @Shivon Jak nie możesz grać to chociaż poczytaj mój stary (i co prawda troszkę nieaktualny, mający troszkę niedoskonałości, ale mimo to w najważniejszych punktach dobry) poradnik do gry pancernikami:  https://forum.worldofwarships.eu/topic/17423-poradnik-akademia-ciężkiej-floty-im-admirała-yi-sun-sin-czyli-nauka-gry-pancernikiem/
  • Tematy

  • Quizy

  • Blogi

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu. Polityka prywatności