Skocz do zawartości
  • Dołącz do nas!

    Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

    Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

  • Nebthtet
    Nebthtet

    Aktualizacja roadmapy - plany na 3.5.0

    Wiemy już co CIG planuje umieścić w wersji 3.5.0 Wczoraj została zaktualizowana roadmapa. Pojawiła się na niej sekcja dedykowana wersji 3.5.0 zaplanowanej na pierwszy kwartał 2019. Wygląda na to, że podejście z wydawaniem kwartalnych dużych aktualizacji się sprawdza - póki co CIG dotrzymał terminu dla wersji 3.1.0, a teraz z niecierpliwością oczekujemy tego, co zobaczymy w 3.2.0.

     

    W tym tygodniu największe zmiany na roadmapie to:

    • 3.2.0
      • Z mapy usunięto shotgun Gemini R97 (zaimplementowany w 3.1.0)
    • 3.3.0
      • Usunięto walkę obronną (Defensive Combat)
      • Usunięto bezpieczeństwo lokalizacji (Location Security)
      • Dodano: lepsze wykorzystanie broni przez AI w walce FPS (granaty i inne)
      • Dodano: zachowania statków (poprawa zachowania pilotów AI)
    • 3.4.0
      • Usunięto: lądowania planetarne AI
      • Dodano: misje - przechwytywanie i salvage
      • Dodano: stealth w walce FPS dla AI
      • Dodano: podróż kwantowa i strafe'owanie dla pilotów AI
    • Dodano całą sekcję poświęconą 3.5.0

     

    A oto jakie plany CIG opublikowało odnośnie zawartości wersji 3.5.0:

    • Lokalizacje
      • Rafinerie
      • Rewizja Comm Arrays
    • Rozgrywka
      • Eksploracja płynów / gazów (odkrywanie punktów ekstrakcji)
      • Rozszerzenie systemu cargo
      • Data Running - przewożenie danych jako element rozgrywki
      • Skanowanie dalekiego zasięgu (system drugorzędny)
    • AI
      • Style walki AI w trybie FPS - implementacja osobowości AI
      • Style walki w locie - osobowości AI
    • Statki i pojazdy (implementacja do gry)
      • Origin 890 Jump (@Quelen już zaciera łapki)
      • Banu Defender (a ja się pytam, mój Merchantman to GDZIE?!)
    • Uzbrojenie i przedmioty
      • Kastak Arms Coda
      • Klaus & Werner Lumin V
      • Kastak Arms Firestorm
    • Core Tech
      • Optymalizacja wydajności

     

    A jeśli chcecie dokładnie wiedzieć jakie zmiany w roadmapie nastapiły w tym tygodniu - zapoznajcie się z grafiką widoczną poniżej.

    3.5.png

    Kliknij by powiększyć

    • Lubię to! 2
    • Dzięki! 1
    • Haha 1



    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Niech oni wreszcie coś napiszą o Redeemerze ;/ Tylko na niego czekam ze stricte bojowych statków ehh

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu.