Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

  • Nebthtet
    Nebthtet

    Portfolio: Tumbril

    Ponieważ podróże kosmiczne stawały się coraz powszechniejsze, pojazdy naziemne zaczęto uważać za ściśle utylitarne. Dla wielu ludzi pojazdy lądowe dowoziły cię tam, dokąd jechałeś, ale to te kosmiczne zabierały cię do miejsc, w których jeszcze nigdy nie byłeś. Oznaczało to, że już w 25 wieku większość dzieci nie marzyła o posiadaniu sań wyścigowych lub rovera terenowego. Wymarzonym pojazdem stał się ich pierwszy statek kosmiczny.

    Na szczęście Kavya Crosby i Aaron Douze nie byli typowymi dzieciakami.

     

    Początki Rough & Tumbril


    Kavya Crosby dorastała w małej osadzie otoczonej przez rozległą Czerwoną Pustynię Yar. Składająca się z lądowiska i kilku małych budynków osada pierwotnie została zbudowana w celu monitorowania procesu terraformowania planety. Gdy został on zakończony osadę opuszczono i powoli zasypywał ją piasek. Trwało to do 2501 roku, kiedy Uniwersytet Saisei odnowił ten teren otwierając centrum badawcze i zatrudnił rodziców Crosby'ego do obsługi lądowiska placówki. Już kilka tygodni po terminie porodu jej rodzice żartowali, że Kavya odmówiła narodzin, dopóki nie osiedlili się na planecie w 2503 roku.

    Fakt bycia jedynaczką i jedną z niewielu stałych mieszkańców osady, zapewnił Kavyi wyjątkowe dzieciństwo. Gdy nie była uczona przez profesorów stacjonujących w osadzie, pomagała rodzicom naprawiać maszyny dręczone drobnym czerwonym piaskiem Yar. To właśnie owo surowe środowisko nauczyło ją tego, jaką wartość ma ochrona cennego sprzętu przed żywiołami.

    W 2518 roku Aaron Douze przybył na placówkę z matką Meredith Douze - specjalistką od biotechnologii, która chciała stworzyć uprawy, które przetrwają zdradziecki klimat Yar. W ramach swoich badań, Meredith założyła liczne uprawy poza osadą, aby testować swoje uprawy w różnych warunkach. Musiała je często je odwiedzać. Pewnego dnia nigdy nie wróciła z objazdu pól.

    Załoga osady zmobilizowała się, by ją odnaleźć, ale szalejąca burza piaskowa uniemożliwiła prowadzenie poszukiwań nawet w najbardziej odpornych pojazdach lądowych. Na szczęście rodzice Kavyi Crosby w przeszłości podjęli środki ostrożności i zmodyfikowali starego LandCruisera Crossfire specjalnie na wypadek takich sytuacji. Ponieważ Aaron znał lokalizację każdej z upraw przyłączył się do Kavyi i jej ojca podczas poszukiwań. Znaleźli Meredith nieprzytomną i na wpół pogrzebaną w piasku na dnie wąskiego wąwozu. Gdyby czekali na koniec burzy piaskowej, prawdopodobnie byłoby za późno, by ją uratować.

    Po tym doświadczeniu Aaron spędzał coraz więcej czasu w hangarze serwisowym z Kavyą. Był ciekawy Crossfire'a i ulepszeń, które pozwoliły na przetrwanie w trudnych warunkach panujących na planecie. Rosnące zainteresowanie Aarona pojazdami naziemnymi nie było jedyną rzeczą, która powodowała, że wracał do hangaru. Między nastolatkami rozkwitł romans i pomimo tego, że Aaron wkrótce po swoich 17 urodzinach wrócił do Saisei z matką kontakt się nie urwał - młodzi pozostali bliscy sobie, komunikując się regularnie w ciągu następnych kilku lat.

    Kiedy nadszedł czas, aby Kavya poszła do college'u, nie było dla niej trudne podjęcie decyzji o dołączeniu do Aarona i studiach na Uniwersytecie Saisei. Uzyskała dyplom inżyniera podczas gdy on studiował biznes. Po skończeniu studiów, para wzięła ślub i wylądowały na wysoko płatnych, ale mało satysfakcjonujących posadach w Fujin City. Rozmawiali o tym, by robić coś innego, ale trudno było im zrezygnować z komfortu, jaki zapewniały aktualne wygodne posady.

    Ostatecznie powrócili na Yar na dłuższy czas ze względu na stan zdrowia starzejących się rodziców Kavyi. Po kilku tygodniach opieki oboje zmarli w ciągu kilku dni. Podczas pakowania rzeczy rodziców Kavyi, oboje natknęli się na starego Crossfire'a pod zakurzoną plandeką w hangarze. Większość elementów i kilka paneli zostało usuniętych, pozostawiając jedynie szkielet krążownika, który tak dobrze zapamiętali. Legenda firmy twierdzi, że Aaron zapytał Kavyę, "Co z nim zrobimy?"

    Jej reakcja przypieczętowała ich los: "Zróbmy własnego".

     

    Pierwsze sukcesy


    Lata wcześniej spędzili wiele godzin w hangarze zastanawiając się, co by zrobili, jeśli mogliby zbudować własny pojazd, ponieważ widzieli jak wiele z łazików należących do placówki zawodzi w obliczu trudnych warunków atmosferycznych i terenu planety. Niezadowoleni ze swojego życia w Saisei, tutaj mieli szansę na zbudowanie szeregu wytrzymałych, szybkich i trwałych pojazdów naziemnych, z których ludzie mogliby korzystać podczas eksploracji planet.

    Oboje zostali zatrudnieni jako nowi operatorzy lądowisk na Yar i spędzali czas wolny na budowie takiej konstrukcji. W nawiązaniu do faktu, że pożyczyli wiele materiałów wyjściowych ze starego wózka ładowarkowego, zaczęli określać swój projekt jako tumbril. Ich początkowy prototyp okazał się tak obiecujący, że Uniwersytet, po wydaniu ogromnych ilości kredytów na naprawę psujących się pojazdów na przestrzeni lat, zgodził się udzielić im dotacji na realizację projektu. Mogąc pracować nad nim w pełnym wymiarze czasu, zbudowali w pełni działający model zdatny do produkcji przed końcem 2535 roku. Ekstremalnie odporny i wystarczająco wytrzymały, aby łatwo poradzić sobie nawet z pogodą na Yar, ten potężny pojazd nie ujawniał swojej najlepszej cechy, dopóki nie znaleźliście się za kierownicą. Prowadzenie go było czystą przyjemnością.

    Dzięki kontaktom z Uniwersytetem Kavya i Aaron byli w stanie utworzyć firmę Tumbril Land Systems w Saisei w 2536 roku. Ich pierwszy komercyjny pojazd, DX20, został wypuszczony na rynek później w tym roku, ale niestety początkowo nie odniósł większego wpływu. Kavya i Aaron byli rozczarowani, ale nie zniechęciło ich to - byli przekonani, że Tumbril potrzebuje jedynie czasu, aby znaleźć swoje miejsce na rynku. Ich przeczucie byłoby słuszne, ale to, co uczyniło firmę mainstreamową było najbardziej nieoczekiwane.

    W 2541 r. krótko po tym, jak Ludzkość napotkała Tevarinów wybuchła wojna. W obliczu pierwszego międzygatunkowego konfliktu UNE nagle uświadomiło sobie, że brakuje im odpowiednich pojazdów do operacji naziemnych i wojsko pośpiesznie próbowało znaleźć rozwiązanie. Pojazdy naziemne wszystkich ówczesnych producentów poddano rygorystycznym testom terenowym. Wyniki osiągnięte przez produkty innych nie były nawet zbliżone.

    DX20 Tumbrila był tak dobrze zaprojektowany, że nadawał się do walki jedynie po niewielkich modyfikacjach. Tumbril otrzymał ogromny kontrakt wojskowym i szybko przeskalował operacje aby sprostać zapotrzebowaniu. Zostali nawet poproszeni o stworzenie nowych projektów specjalnie dla działań wojennych. Nie minęło dużo czasu i czołgi tej marki zaczęły zjeżdżać z linii produkcyjnych.

    Pierwsza Wojna Tevarińska uczyniła z Tumbrila zaufaną i ukochaną markę. Żołnierze zachwycali się DX20 i ta reputacja doprowadziła do piorunująco szybkiego wzrostu sprzedaży w sektorze cywilnym po wojnie. Po raz kolejny firma kontynuowała ekspansję, aby sprostać popytowi. Dziesięciolecia zrównoważonego wzrostu sprawiły, że Tumbril stał się czołowym producentem pojazdów naziemnych dla sektora publicznego i prywatnego.

     

    Zniknęli, ale nie zostali zapomniani


    Kavya i Aaron aktywnie prowadzili Tumbril, aż oboje zostali stulatkami. Dekadę po Drugiej Wojnie Tevarińskiej oboje w końcu przeszli na emeryturę i przekazali kontrolę nad firmą swojemu zarządowi. Co niesamowite, kolejne dwa stulecia były równie udane, jak pierwsze. W tym czasie Tumbril wprowadził na rynek wiele legendarnych pojazdów naziemnych takich jak Nova, Timura i seria C.

    Jednak pod koniec panowania reżimu Messerów kwestie budżetowe sprawiły, że priorytetem dla wojska stały się nowe statki kosmiczne raczej niż pojazdy naziemne co doprowadziło do redukcji kontraktów z Tumbrilem. Chociaż utracony dochód wpłynął na ich wyniki finansowe, wielu członków zarządu uważało to za szczęście w nieszczęściu, ponieważ opinia publiczna wobec rodziny rządzącej i ich współpracowników stawała się coraz gorsza. Kontrakty spółki uległy dalszej redukcji upadku rządów Messerów, a nowy rząd UEE przekierował zasoby do długo zaniedbywanych sektorów.

    Znacząca redukcja kontraktów rządowych zmusiła Tumbril do znalezienia większych zysków w sektorze prywatnym. Chcąc zwiększyć swój udział w rynku, zarząd przeforsował serię projektów, zanim zostały poddane stosowanym od dziesięcioleci rygorystycznym wewnętrznym procedurom kontroli jakości. Seria niepopularnych nowych pojazdów, w połączeniu z katastrofalną decyzją o użyciu tańszych materiałów w celu obniżenia kosztów produkcji, ostatecznie zrujnowały markę Tumbril dla całego pokolenia konsumentów.

    W latach 2850 przez firmę przewinęło się wielu prezesów, próbujących wyciągnąć ją ze spirali śmierci, ale bezskutecznie. W roku 2862, pomimo kilku utrzymujących się kontraktów rządowych z planetarnymi rzeczoznawcami, firma ogłosiła bankructwo. Tumbril został zamknięty, a marka wydawała się przeznaczona na śmietnik historii.

    I tam by pozostała, gdyby nie Terrence Naban. Charyzmatyczny przedsiębiorca nawiązał współpracę swojej firmy inwestycyjnej, DevCo Group, z licznymi inwestorami zewnętrznymi i kupił niefunkcjonującą markę Tumbril w 2941 roku. Podobnie jak założyciele firmy, Naban kochał pojazdy naziemne i uważał, że ten rynek jest zaniedbany, podjął więc radykalną decyzję o wskrzeszeniu marki Tumbril. Uważał, że przywrócenie nazwy będzie skuteczniejszym sposobem dotarcia do klientów niż wprowadzenie nowej, zwłaszcza że w poprzednich dekadach oryginalne pojazdy Tumbril stały się przedmiotami kolekcjonerskimi. Na niektórych z bardziej odległych światów pogranicza niektórzy nadal używali jeszcze oryginalnej serii C.

    Jeśli niedawno ogłoszona seria Cyclone jest jakąkolwiek wskazówką, Naban wydaje się być gotów spełnić swoją obietnicę przywrócenia Tumbrilowi dawnej świetności. Nie szczędzono wydatków, aby zatrudnić utalentowanych projektantów i inżynierów, aby ponownie tchnęli życie w markę. Rozpoczęli od stworzenia jednego modelu Cyclone'a i czterech wariantów wyposażenia. Według Nabana ich celem było zrobienie jednego pojaztu tak, jak trzeba, a następnie rozwój.

    Osiemdziesiąt pięć standardowych lat po upadku Tumbril powrócił. Ukochany od wieków pojazd naziemny UEE zyskał nowe życie dzięki Nabanowi. Jako znak, jak bardzo zależy mu na marce, Naban mianował się dyrektorem generalnym Tumbril i uczynił swoją osobistą misją przywrócenie marki do niegdysiejszej świetności. Jeśli Naban może przywrócić firmę do jej korzeni, wówczas Tumbril Land Systems wydaje się gotowy do pokonania jakichkolwiek kolejnych przeszkód, które mogą się pojawić na horyzoncie.

    • Lubię to! 2
    • Dzięki! 1
    • Twoje zdrowie! 1



    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Hehe widać że to jakiś starszy tekst, nie ma o czołgu nic, tylko autka. Ale sądząc po wariatkowie dookoła Cyclone'ów i Novy to chyba pan Naban nie splajtuje 😛

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Ostatnio nawet zastanawiałem się nad zakupem ale w grze podstawowa wersja kosztuje zdecydowanie mniej niż wołają sobie w $

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    To jest bardzo miła zabawka, ale aktualnie dość mało przydatna i tyle. Tonk to też gimmick jeśli nie będzie więcej konkretnych akcji na powierzchni - powozić się owszem, ale co poza tym?

    Rzecz jasna patrząc po popularności WoT wiadomo czemu tak na jego punkcie community zwariowało :) 

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

  • Promowane produkty

  • Kategorie

  • Game Armada / Star Citizen Polska
    Serwer Discord
    13
    kanałów
    28
    online
  • Który starter wybrać?   41 użytkowników zagłosowało

    1. 1. Które startery podobają ci się najbardziej?


      • RSI (seria Aurora)
      • Consolidated Outland (seria Mustang)
      • MISC (seria Reliant)
      • Origin (seria 100)
    2. 2. Startery z której serii posiadasz lub planujesz kupić?


      • RSI (seria Aurora)
      • Consolidated Outland (seria Mustang)
      • MISC (seria Reliant)
      • Origin (seria 100)
      • Żaden, skupiam się na większych jednostkach

    Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować. Zobacz temat
  • Odpowiedzi

    • Crusader Cares UEE Congress [398] COMMITTEE ON THE INTERIOR 2949-03-19 SET
      Session AutoScript Proofed and Admitted — Assistant Archivist Burg (#748392BDF) 2949-03-19_13:36 – Session Resumes SENATOR YANN ISHER (C – Angeli – Croshaw Sys): The Senate Committee on the Interior is back in session. Everyone, quiet down please. < gavel bang > Joining us now is Crusader Industries CEO, Kelly Caplan, who I’m told has prepared a statement. You may proceed. KELLY CAPLAN: Thank you, Senator Isher. And thanks to the entire committee for inviting me to discuss the successful measures Crusader has taken to ensure the safety and security of those entering its sovereign space. There’s no denying that simultaneously overseeing the operations of an entire planet, its three moons, and a massive aerospace corporation is a monumental task. Since my first appearance before this committee, Crusader Industries have completed an exhaustive review of our security protocols, procedures, and personnel. Anyone found responsible or complicit in the reporting of inaccurate crime stats has been dismissed or reassigned. This includes our former head of security, who has since been replaced with Dabir Steinfeld, the highly decorated former Advocacy section chief of Terra. We’re confident that this decisive action has cleared the bad actors from our organization and has returned respectability and responsibility to Crusader’s security services. Additionally, we’ve increased security spending and introduced the “Crusader Cares” initiative, which has substantially expanded the number of active private security contractors partnered with us. These measures, combined with more robust deep space scanning operations, have improved our data collection process and shed further light on the safety of Crusader’s sovereign space. The crime stats I submit to you today demonstrate the positive effect these initiatives have had. Considering the extensive progress made over the last fifteen months, I would humbly ask you to make Crusader’s future appearances before this committee voluntary instead of mandatory. I believe that we have demonstrated a dedication to changing our corporate culture and an ability to quickly address and correct previous issues. I believe the changes mentioned above, and my extensive cooperation with this committee, warrant the normalization of Crusader’s oversight status to the standards currently applied to the other corporate-owned planets in the Stanton system. Thank you again for having me here today and considering my request. I’m now prepared to answer any questions you may have about Crusader’s most recent security report. SENATOR YANN ISHER (C – Angeli – Croshaw Sys): Thank you, Ms. Caplan. I’m scanning the report now and the crime stats appear to be quite thorough. KELLY CAPLAN: Thank you, Senator Isher. SENATOR YANN ISHER (C – Angeli – Croshaw Sys): That said, I do wish they had been delivered to us prior to this hearing, so I could have given them more than a cursory glance before asking you about them. KELLY CAPLAN: I accept responsibility for that, Senator. In an effort to provide the committee with the most up-to-date data, I requested that yesterday’s numbers be included in this report. Updating it took longer than expected. SENATOR YANN ISHER (C – Angeli – Croshaw Sys): Since we have limited time today, I will stop wasting it and open the floor to questions. Senator Harren, you may proceed. SENATOR CLAY HARREN (U – Kampos – Ellis Sys): Thank you, Chairperson Isher. And thank you Ms. Caplan for once again gracing us with your presence. Most people in your position would simply send their head of security to face questions from this committee. I consider your appearance today, and in all the previous hearings, as emblematic of Crusader’s commitment to rectifying these issues. KELLY CAPLAN: Thank you, Senator Harren. You don’t remain a CEO for 43 years by avoiding your responsibilities. SENATOR CLAY HARREN (U – Kampos – Ellis Sys): Now, regarding the recent report, it says here that crime around Crusader occurs at a rate comparable to the other planets in the Stanton system. Am I reading that right? KELLY CAPLAN: Yes, Senator, you are. Headlines proclaiming that “crime is on the rise” are a bit misleading. We’ve updated and refined our data collection protocols to more accurately track what’s occurring. I believe, as well as many experts, that the increase in reported incidents merely reflects an increase in reporting and not an actual increase in crime rate. SENATOR CLAY HARREN (U – Kampos – Ellis Sys): So you’re telling me that after fifteen months of intense scrutiny by the committee, Crusader has improved its data collection process to show that its protecting its planet as well as most other governing bodies? KELLY CAPLAN: The comparison made in the report specifically refers to the other planets in Stanton. Basically, despite all the noise on spectrum over the last year, Crusader is statistically no more dangerous than any other world in the system. SENATOR CLAY HARREN (U – Kampos – Ellis Sys): It’s quite clear to me that Ms. Caplan has aptly steered Crusader through this unfortunate incident and installed new policies to ensure it won’t happen again. With that in mind, I believe that continued oversight by this committee, including these mandatory hearing, is unnecessary from here forward. That’s why I’m requesting that this committee vote to normalize the oversight of Crusader to bring it back in line with the other planets in the system. SENATOR OCTAVIA BEATE (U – Asura – Ferron Sys): I second the motion. SENATOR CLAY HARREN (U – Kampos – Ellis Sys): Chairperson Isher, can we proceed with a vote on this issue? SENATOR KELOS ALBERVAR (T – Terra – Terra Sys): Wait a minute. Voting to relinquish that oversight before thoroughly questioning Ms. Caplan today is absurd. SENATOR CLAY HARREN (U – Kampos – Ellis Sys): Senator Albervar, this is Ms. Caplan’s fourth appearance before this committee within the last 15 months. She’s answered every question asked of her, no matter how hostile, and supplied extensive documentation tracking Crusader’s progress. To continue looking over her shoulder feels like a waste of the government’s time and resources. SENATOR KELOS ALBERVAR (T – Terra – Terra Sys): And you came to that conclusion based on the report distributed to us only moments ago? SENATOR CLAY HARREN (U – Kampos – Ellis Sys): Ms. Caplan, do you stand by the numbers presented today? KELLY CAPLAN: I can personally attest to the accuracy of those numbers, as can the two independent analytics agencies hired to verify them. SENATOR KELOS ALBERVAR (T – Terra – Terra Sys): Need I remind this committee that Crusader is here because it was caught falsifying crime statistics? To blindly accept the report given to us moments before this session would be a grave dereliction of duty. For years, Crusader systematically and knowingly lied about the dangers of entering its sovereign space. These inflated safety rankings allowed it to attract more tourists and keep security spending low. SENATOR CLAY HARREN (U – Kampos – Ellis Sys): And I would like to remind you that the company has accepted full responsibility for its actions, paid all fines levied against it, and significantly increased spending on its security forces and private contractors. Aren’t these the outcomes this committee set out to achieve? SENATOR KELOS ALBERVAR (T – Terra – Terra Sys): Only if the numbers given to us are accurate. If you recall, my proposal to send UEE assessors to independently gather data was rejected by this committee last year. SENATOR CLAY HARREN (U – Kampos – Ellis Sys): Yes, because it would’ve been a complete waste of taxpayer credits when Crusader is already providing us all the raw data. SENATOR KELOS ALBERVAR (T – Terra – Terra Sys): Again, trusting the data supplied to us by a company that admitted to falsifying information is absolutely insane. It’s not oversight, it’s acquiescence. As is allowing these corporations to masquerade as government bodies in exchange for money. SENATOR CLAY HARREN (U – Kampos – Ellis Sys): Look, Senator, I understand that being seen on the spectrum standing up to a large corporation like Crusader is politically advantageous to you, but that’s no reas— SENATOR KELOS ALBERVAR (T – Terra – Terra Sys): Excuse me, sir. How dare you suggest— SENATOR YANN ISHER (C – Angeli – Croshaw Sys): < gavel bang > That’s enough you two. Senator Harren’s motion to return to the normal oversight of Crusader will be voted on at the conclusion of today’s session. SENATOR KELOS ALBERVAR (T – Terra – Terra Sys): Thank you, Chairperson Isher. SENATOR YANN ISHER (C – Angeli – Croshaw Sys): Senator Harren, do you have any further questions for Ms. Caplan? SENATOR CLAY HARREN (U – Kampos – Ellis Sys): I do not. SENATOR YANN ISHER (C – Angeli – Croshaw Sys): Very well. Does anyone else have questions for Mrs. Caplan? Senator Albervar, you may proceed. SENATOR KELOS ALBERVAR (T – Terra – Terra Sys): Thank you, Chairperson Isher. Ms. Caplan, what can you tell me about Jumptown? < muffled speaking > KELLY CAPLAN: I’m sorry Senator, could you repeat the question? SENATOR KELOS ALBERVAR (T – Terra – Terra Sys): This report appears to claim that Crusader has become better at tracking crime within its sovereign space. Yet, my staff on Sol were able to uncover repeated criminal activity at a location known colloquially as Jumptown on the Crusader-controlled moon of Yela. My question is, are you familiar with the location, and why has nothing been done about the criminal activity there? KELLY CAPLAN: < muffled speaking > Chairperson Isher, I’d like to request a five minute recess to use the facilities. Could I also get a refill on my water? As you can see, I’ve drank all of it already. SENATOR YANN ISHER (C – Angeli – Croshaw Sys): < gavel bang > Granted. Everyone, consider this a tight five. Once we’re back, we’ll proceed with Senator Abervar’s questions. << END TRANSCRIPT EXCERPT >> Przeczytaj całość
    • Jest nowy teaser. Ponoć gra jest ukończona w 50%... Po drodze odpadło Starbreeze, teraz ma to wydać Otherside.  
    • Hej,
      Wysłałem ci wiadomość w sprawie twojego zgłoszenia.
    • Kim jesteś?
      Pracuję w IT, gram dla rozrywki od czasu do czasu, czasem z żoną ;) W jakie gry chcesz z nami grać?
      Star Citizen Czego od nas oczekujesz?
      Wspólna zabawa i pomoc Co możesz nam zaoferować?
      Słowność - można na mnie polegać Jakie masz zainteresowania?
      Ogólnie pojęte IT, pracuję jako PM od ponad 10 lat Skąd dowiedziałeś/aś się o Ater Dracones?
      Z filmu na YT Czy chcesz pełnić jakąś funkcję w naszej organizacji?
      Nie Dodatkowe uwagi
      Link do profilu na RSI
      Czy przynależysz już do jakiejś organizacji w Star Citizen?
      Czy Ater Dracones będzie dla Ciebie organizacją główną (main) czy poboczną (affiliate)?
      Co chcesz robić (preferowany styl gry)?
      PvE Czy jesteś zainteresowany/a RP?
      Nie Posiadane statki w Star Citizen
      Mustang Alpha Jeśli polecił ci naszą organizację jakiś użytkownik tego serwisu, wpisz jego nick z forum
    • Jak w opisie. Więcej szczegółów w linku:   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.  WWW.OLX.PL Sprzedaję replikę ASG ELAR MUR Custom Carbine w wersji Platinum, produkcji E&L. Replika zakupiona w maju ubiegłego roku, była użyta kilkanaście razy i jest w bardzo dobrym stanie. Generuje ok 360 fps. Do zestawu dorzucam zawieszenie jednopunktowe i akumulator, który mieści się w prowadnicy kolby. W replice wymieniona została część podzespołów, którymi są: - dysza Airsoft Engineering; -...  
  • Tematy

  • Blogi

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu. Polityka prywatności