Skocz do zawartości
  • Dołącz do nas!

    Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

    Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

  • Nebthtet
    Nebthtet

    Trzy progi padły!

    W kolejnym liście napisanym po pokonaniu aż trzech progów Chris Roberts dzieli się kolejnymi planami rozwoju Star Citizena. Dajcie znać co o nich sądzicie w komentarzach i na naszym forum!

     

    ChrisRobertsDirecting.jpgTo był aktywny tydzień dla zespołu Star Citizena! Spory odsetek liderów projektów zebrał się w Manchesterze gdzie skupialiśmy się na wszystkich kwestiach związanych z postaciami, animacją, przerywnikami filmowymi i Squadron 42. Celem konferencji była synchronizacja reszty studiów z niesamowicie utalentowanym zespołem Foundry 42 celem zintensyfikowania działań aby wypuścić pierwszy rozdział Squadron 42 gdzieś w połowie przyszłego roku. To był fantastyczny tydzień, pełen zapamiętałych rozmów i czystej kreatywności o której z dumą mogę powiedzieć że jest siłą napędową tego projektu… Ale wygląda na to, że padł próg czy dwa w czasie gdy my zatraciliśmy się w pracy nad tym, aby zapewnić że Squadron 42 dotrzyma kroku większej wizji jaką mamy dla Star Citizena :).

     

    Pomiędzy ostatnimi dniami sprzedaży rocznicowej i ujawnieniem platformy eksploracyjnej Anvil Carrack zdołaliśmy przekroczyć 66 milionów zebranych funduszy! To oszałamiająca kwota której zebranie było możliwe dzięki nowym i starym Obywatelom. Wiele osób które już wcześniej wsparły grę zdecydowało się na zakup Carracków, ale oprócz tego dołączyło do nas 7400 nowych Obywateli, którzy postanowili sprawdzić o co to całe zamieszanie. Dziękuję wam wszystkim i wytam naszych nowych graczy, cieszymy się że jesteście z nami!

     

    Po osiągnieciu poziomu 64 milionów odblokowany został próg:

     

    Zwierzaki – mamy boty naprawcze, mamy rybki… Ale nie zaimplementowaliśmy jeszcze tradycyjnego systemu zwierzaków w Star Citizenie. Po osiągnięciu progu 64 mln $ ulegnie to zmianie. Od kota Jones w Alienie po Daggita z Battlestar Galactica zwierzaki mają swoje miejsce na pokładzie statku kosmicznego… A my chcemy dać wam opcję posiadania takowego w grze. Oczekujcie standardowych ziemskich opcji, plus wszystkich egzotycznych jakie tylko będziemy mogli wymyślić do uniwersum Star Citizena (te kraby Torshu Grey które wiecznie uciekają to dopiero początek). Ten próg jest uhonorowaniem Paddingtona, psa UEES Paula Steeda. W jednym z naszych pierwszych wideo Paddington pomógł nam osiągnąć 4 miliony $ w pierwotnej kampanii i niestety niedawno umarł.

     

    Ostatni list sugerował próg dla 65 milionów – przeróbkę naszego projektu modularności statków na podstawie informacji jakie otrzymujemy od społeczności. Na chwilę obecną statki są niezmiernie dostosowywalne. Można wymieniać silniki główne i manewrowe, uzbrojenie, pociski, wieżyczki, sensory, skanery, zasobniki na ładunek i niektóre „siedzenia” wewnątrz statku (i wiele więcej). Wraz z AC1.0 dodaliśmy pierwszą iterację tej technologii dla systemu malowań który pozwoli nam na stworzenie obiecanych skinów i ostatecznie pozwoli na zmianę wyglądu zewnętrznego statków. Dla 1.0 system odpowiada za poszczególne malowania wariantów. Ale na dłuższą metę pozwoli nam na danie każdemu skinów za które zapłacili i nawet pozwoli na stworzenie malowań generowanych przez użytkowników!

     

    large_1001.jpg.46680c074f411cb0f8a045fd2

    Rysunek koncepcyjny technologii modułowej dla Caterpillara

     

    Jednoznacznym komunikatem jaki otrzymaliśmy po sprzedażach Constellation i Cutlassa było to, że wspierający chcą więcej – chcą móc dostosowywać role i wnętrza statków w znacznie większym stopniu niż wstępnie zakładała nasza wizja. W oparciu o te informacje zamierzamy dokonać zmian w statkach tam gdzie to ma sens, aby lepiej reprezentowały to, co chcecie. Zespół w Foundry 42 już teraz buduje modułowe duże statki (jak np. Javelin) które mogą zmieniać swoje wewnętrzne i zewnętrzne czynniki formy poprzez szereg opcjonalnych, konfigurowalnych przez użytkownika modułów. Teraz zamierzamy wziąć technologię i prace projektowe wykonane dla tych jednostek i użyć je do zmian mniejszych jednostek.

     

    Rozbudowana modułowość statków – a więc masz już statek marzeń, ale chcesz móc go dopasować aby pasował do twoich potrzeb bardziej niż model prosto od producenta? Ten nowy, ogromny cel cię zainteresuje. Zamierzamy przerobić wszystkie nadające się do tego statki (wliczając Cutlassa, Avengera, Retaliatora i Redeemera) by można było w nich instalować i wymieniać modułowe komponenty. Na przykład jeśli kupiłeś Redeemera, to używając nowego systemu będziesz mieć do dyspozycji całą gamę nowych modułów do zewnętrznego i wewnętrznego refitu statku, tak aby odpowiadał twoim wymaganiom. Jeśli chcesz zrobić z niego statek dla łowcy nagród możesz dokupić „moduł z komorą stazy” na niższy pokład, gdzie będzie można przechowywać złapanych zbiegów. Będziesz mógł skonfigurować górny pokład instalując tam „moduł komunikacji dalekiego zasięgu” pozwalający na utrzymanie kontaktu z waszym „Infoagentem” nawet jeśli będziesz w głębokim kosmosie. Masz dość kariery łowcy nagród? Wstaw powiększony moduł ładowni na niższy pokład, aby wybrać się na ten lukratywny rejs który planowałeś przez jakiś czas, albo dodaj moduł eksploracyjny zawierający pojazd aby dokonać zwiadu planetarnego. Producenci w dalszym ciągu będą oferować prekonfigurowane warianty, ale jeśli będziesz chciał zaadaptować kadłub do konkretnej roli, to statek będzie na to gotów.

     

    Oczywiście próg 65 milionów nie jest jedynym jaki powinien zostać omówiony w tym liście. Poczynając od 66 milionów $ chciałbym zacząć wszystkich skupiać na poziomie detali i immersji jaką umożliwia udzielane nam nieustające wsparcie.

     

    Tym razem opowiemy wam o możliwościach stwarzanych przez wieloosobowe statki w Star Citizenie. Wraz z udostępnieniem Carracka pojawiło się wiele dyskusji na temat tego, jak statki można obsługiwać solo, czy potrzebują załogi… A także było wiele pytań o to jak wszystko to będzie działać (będziecie mogli o tym przeczytać już wkrótce na naszych łamach – przyp. red.).

     

    To nie znaczy ze nie będziemy okazjonalnie nagradzali osób wspierających nas zawartością wewnątrz gry (ozdoby, UEC, ulepszenia do statków, i nie tylko!) lub proponowali nowych typów statków aby uczcić duże progi, ale chciałbym aby skupiać się nie na zebranych ilościach środków, ale bardziej na niesamowitej grze jakiej stworzenie umożliwiacie. Prawda jest taka, że ze społecznością i zespołem dzielącymi taką pasję by stworzyć coś sprcjalnego i z nieustającym wsparciem od was mamy możliwość tworzenia historii.

     

    Jak zawsze dziękuję wam za umożliwienie tego wszystkiego. To wielki zaszczyt być na czele developmentu gry która już teraz znaczy tak wiele dla tak wspaniałej grupy osób ją wspierającym. Naprawdę zasłużyliście na swoje Obywatelstwo! Dajcie znać na RSI.com czy ten nowy system wam się podoba? Będziemy słuchać!

    — Chris Roberts




    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • Polecane

    • Szybki i zarazem kosmiczny giveaway, tym razem do wygrania gra Interplanetary: Enhanced Edition 
       
      Zapraszam oraz życzę powodzenia.  
       
      Interplanetary to turowa strategia artyleryjska rozgrywana na kosmiczną skalę. Rozwijaj ojczystą planetę i stosuj potężne salwy, tura po turze tocząc wojnę na galaktycznym polu bitwy. To wyścig zbrojeń pomiędzy planetami rozwijającymi coraz potężniejsze uzbrojenie. Ogromne baterie dział elektromagnetycznych to podstawa międzyplanetarnego arsenału, ale kluczem do wygranej może być chytre użycie rakiet i precyzyjnych laserów.
      Strategiczne planowanie, ulepszenia i fortyfikacje mogą ochronić twoje kluczowe budynki, dając ci przewagę – ale porażka jednej ze stron jest tylko kwestią czasu.


      Wersja Enhanced Edition zawiera też: Sieciowe boty, orbity eliptyczne, tryb szybkiego celowania, nowe budynki, lepszy balans rozgrywki oraz ogólne poprawki i ulepszenia.
       
      Uwaga: giveaway tylko dla osób mających minimum zero punktów reputacji. Zgłoszenia osób z ujemną reputacją będą usuwane.
      • 2 odpowiedzi
    • Hearts of Iron IV
      Nasz kolejny giveaway dedykowany jest miłośnikom wojowania oraz strategii. Tym razem możecie zdobyć Hearts of Iron IV - klasyczną już strategię Paradoxu, grę trudną, ale cholernie satysfakcjonującą.
      • 0 odpowiedzi
    • Assassins Creed Origins (Uplay)
      Zamorduj nudę z Game Armadą! Tym razem do wygrania idealny tytuł na wakacyjne wieczory - Assassins Creed Origins.
        • Twoje zdrowie!
        • Dzięki!
      • 3 odpowiedzi
    • Magazyn Jump Point wydanie 06.06 - What's Mine Is Yours
      Kolejny numer magazynu Jump Point już dostępny! Poczytaj o mechanice górnictwa oraz Reclaimerze i Prospectorze!
        • Dzięki!
      • 0 odpowiedzi
    • SOMA (Steam)
      Zapraszamy do udziału w kolejnym giveawayu Game Armady! Tym razem do zdobycia jest klucz steam do gry SOMA.
        • Lubię to!
      • 1 odpowiedź
  • Promowane produkty

  • Kategorie

  • Który starter wybrać?   26 użytkowników zagłosowało

    1. 1. Które startery podobają ci się najbardziej?


      • RSI (seria Aurora)
      • Consolidated Outland (seria Mustang)
      • MISC (seria Reliant)
      • Origin (seria 100)
    2. 2. Startery z której serii posiadasz lub planujesz kupić?


      • RSI (seria Aurora)
      • Consolidated Outland (seria Mustang)
      • MISC (seria Reliant)
      • Origin (seria 100)
      • Żaden, skupiam się na większych jednostkach

    Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować. Zobacz temat
  • Odpowiedzi

    • Q&A: Drake Kraken Following the launch of the Kraken from Drake Interplanetary, we took your community-voted questions to our designers to give you more information on the recently unveiled capital ship. Special thanks to John Crewe and Todd Papy for answering these questions.



      Do the Kraken’s shields cover other ships parked on the deck? The Kraken’s shields cover the hull of the ship and do not cover the ships or people that may be on the exposed landing pads. Ships contained inside the Hangars are covered by the shields. With the improvements to shield tech coming with Single Distance Field in the future, the projected bubble people currently see will be removed with a more hull wrapping projection of shield energy.

      What are the Kraken’s refuel, restock, and repair abilities for docked ships? The Kraken is, in many ways, a mobile base. This means it is able to refuel, restock and repair ships that have landed on it but these resources must be taken from the Kraken’s stores.

      Can you quantum travel while ships are parked on the deck? What about with people on the deck?

      Yes, you’ll be able to Quantum with ships parked on the deck. Quantum drives in our universe create a little bubble around the ship to move it and protects outward to cover those in very close proximity to the hull. Like other ships in our game, being outside your ship when in Quantum travel is an extremely dangerous scenario, so it’s not recommended due to the slightest misstep resulting in death or abandonment in deep space.

      What are your plans for landing on the Kraken while it is in motion? Like the Idris or other ships where you can land whilst they are in motion, we’ll provide automated landing solutions for those who do not wish to attempt a manual landing. This will provide a safe and secure landing at the expense of time, similar to our current automated landings at stations and rest stops.

      Can you spawn ships from the Kraken? When you spawn your Kraken, you will be able to spawn ships in/on it if you own them, but beyond that point no other ships can be spawned dynamically on-board. It is similar to how the Constellation will be able to have a ground vehicle within when spawned but is unable to spawn another ground vehicle in the hold, mid-flight. Players landing on the ship during game-play will have their ships permanently on the pad.

      What happens to the landed/hangar-landed ships if the Kraken pilot logs off/is disconnected? And what will happen when the owners of the landed ships log off? Do their ships persist until the Kraken is despawned, or is the pad free for another one to land on?
      The Kraken will follow the same rule-set as the persistent bed log off system we current have in game, if the owner of the Kraken logs off and there are no other players on-board, then it will be despawned. If there are still players on-board, then the Kraken and ships on-board will persist. If a player lands their ship on a Kraken, then proceeds to log off, their ship will persist with the Kraken until the point the Kraken is despawned or destroyed, at which point if the player then rejoins they will either have it respawn at the point the Kraken was or have to reclaim it in the event it was destroyed.

      How does the Kraken’s armor compare to other ships in its size-class, like the Idris? In true Drake fashion, the approach to construction prizes pragmatism and cost-effectiveness. Consequently, the Kraken is substantially less sturdy than the Idris and other dedicated military ships that are expected to face direct heavy or capital-scale firepower.

      What is meant by “Towards the rear of the ship public accommodations can be found for visitors and associates?” Does the Kraken offer any special function or gameplay for public services like shops, bars, medical, or trading for those who are waiting for repair or just visiting? There are onboard accommodation rooms to cover 1-2 players per landing pad. These are basic habs like you’d find at GrimHex and provide somewhere to rest, change, and sleep. There are no dedicated facilities like bars or trading areas on-board at this time.

      With the Kraken being capital ship size will it have escape pods now unlike other Drake ships? Drake sees no need to provide expensive escape pods when the Kraken can hold plenty of ships to facilitate escape in the “unlikely” event of an emergency.

      How many ships can the Kraken hold and still quantum drive with? The current design for Quantum Travel requires all the doors to be shut before the Quantum Drive can be initiated, with no requirements beyond that, such as checking for maximum ship amounts. The Kraken can therefore quantum travel with a full complement of ships, although as mentioned earlier, being on deck is a risky proposition.

      Can the Kraken equip military grade items or only civilian/industrial? The Kraken can only equip Civilian and Industrial items and comes with Civilian Grade C items by default.

      The Kraken brochure talks about configuring the rear hangars to fit our needs. Does this mean that the Kraken might have some modular capabilities to outfit those hangars to suit other functions like extended medical/S&R or salvage processing?
      Drake always look to maximize the use of their spaceships, and whilst these rear cargo holds are ostensibly for cargo, there is a significant amount of real estate that could be re-purposed in the future for alternative uses.

      How will this ship defend against armed boarding parties or other guests who refuse to leave? The internal layout of the ship provides quite a few choke-points from the landing pads, allowing a somewhat organized defense against boarding. There are no inbuilt mechanics within the ship to deal with guests who refuse to leave. That will be down to the owners persuasion techniques.

      Can we transfer cargo between docked/landed ships? If not, can cargo be transferred between docked/landed ships and the Kraken?
      Every external landing pad has access to the internal tram route via a loading hatch located within the airlock antechamber. The internal tram is primarily designed to carry cargo between the pads and the main cargo hold of the ship to facilitate cargo moving between ships and the Kraken itself.

      The Kraken shows some concept of it landed in a desert, as well as parked at Lorville . How can we expect it to fare in atmospheric flight. Does it have VTOL?
      As with all ships of this size, the atmospheric flight performance can be characterized as poor at best, but the Kraken does have multiple VTOL thrusters to allow it to take off and land in atmosphere. There are two located under the front “ears” that pivot to face 90 degrees down and more are built into the underside of the rear hull in a permanent down-facing layout.









      Przeczytaj całość
    • John Crewe and Paul Jones join Jared at CitizenCon 2948 to discuss the Drake Kraken and Anvil Valkyrie.

      To watch Reverse the Verse LIVE each and every week, tune into http://twitch.tv/starcitizen. Przeczytaj całość
    • I jeszcze podsumowanie do "Mrówy"  
    • Wczorajszy stream   Obłoki gazowe   Zebrane informacje  
  • Tematy

  • Quizy

  • Blogi

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu. Polityka prywatności