Skocz do zawartości
  • Dołącz do nas!

    Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

    Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

  • Nebthtet
    Nebthtet

    Trzy progi padły!

    W kolejnym liście napisanym po pokonaniu aż trzech progów Chris Roberts dzieli się kolejnymi planami rozwoju Star Citizena. Dajcie znać co o nich sądzicie w komentarzach i na naszym forum!

     

    ChrisRobertsDirecting.jpgTo był aktywny tydzień dla zespołu Star Citizena! Spory odsetek liderów projektów zebrał się w Manchesterze gdzie skupialiśmy się na wszystkich kwestiach związanych z postaciami, animacją, przerywnikami filmowymi i Squadron 42. Celem konferencji była synchronizacja reszty studiów z niesamowicie utalentowanym zespołem Foundry 42 celem zintensyfikowania działań aby wypuścić pierwszy rozdział Squadron 42 gdzieś w połowie przyszłego roku. To był fantastyczny tydzień, pełen zapamiętałych rozmów i czystej kreatywności o której z dumą mogę powiedzieć że jest siłą napędową tego projektu… Ale wygląda na to, że padł próg czy dwa w czasie gdy my zatraciliśmy się w pracy nad tym, aby zapewnić że Squadron 42 dotrzyma kroku większej wizji jaką mamy dla Star Citizena :).

     

    Pomiędzy ostatnimi dniami sprzedaży rocznicowej i ujawnieniem platformy eksploracyjnej Anvil Carrack zdołaliśmy przekroczyć 66 milionów zebranych funduszy! To oszałamiająca kwota której zebranie było możliwe dzięki nowym i starym Obywatelom. Wiele osób które już wcześniej wsparły grę zdecydowało się na zakup Carracków, ale oprócz tego dołączyło do nas 7400 nowych Obywateli, którzy postanowili sprawdzić o co to całe zamieszanie. Dziękuję wam wszystkim i wytam naszych nowych graczy, cieszymy się że jesteście z nami!

     

    Po osiągnieciu poziomu 64 milionów odblokowany został próg:

     

    Zwierzaki – mamy boty naprawcze, mamy rybki… Ale nie zaimplementowaliśmy jeszcze tradycyjnego systemu zwierzaków w Star Citizenie. Po osiągnięciu progu 64 mln $ ulegnie to zmianie. Od kota Jones w Alienie po Daggita z Battlestar Galactica zwierzaki mają swoje miejsce na pokładzie statku kosmicznego… A my chcemy dać wam opcję posiadania takowego w grze. Oczekujcie standardowych ziemskich opcji, plus wszystkich egzotycznych jakie tylko będziemy mogli wymyślić do uniwersum Star Citizena (te kraby Torshu Grey które wiecznie uciekają to dopiero początek). Ten próg jest uhonorowaniem Paddingtona, psa UEES Paula Steeda. W jednym z naszych pierwszych wideo Paddington pomógł nam osiągnąć 4 miliony $ w pierwotnej kampanii i niestety niedawno umarł.

     

    Ostatni list sugerował próg dla 65 milionów – przeróbkę naszego projektu modularności statków na podstawie informacji jakie otrzymujemy od społeczności. Na chwilę obecną statki są niezmiernie dostosowywalne. Można wymieniać silniki główne i manewrowe, uzbrojenie, pociski, wieżyczki, sensory, skanery, zasobniki na ładunek i niektóre „siedzenia” wewnątrz statku (i wiele więcej). Wraz z AC1.0 dodaliśmy pierwszą iterację tej technologii dla systemu malowań który pozwoli nam na stworzenie obiecanych skinów i ostatecznie pozwoli na zmianę wyglądu zewnętrznego statków. Dla 1.0 system odpowiada za poszczególne malowania wariantów. Ale na dłuższą metę pozwoli nam na danie każdemu skinów za które zapłacili i nawet pozwoli na stworzenie malowań generowanych przez użytkowników!

     

    large_1001.jpg.46680c074f411cb0f8a045fd2

    Rysunek koncepcyjny technologii modułowej dla Caterpillara

     

    Jednoznacznym komunikatem jaki otrzymaliśmy po sprzedażach Constellation i Cutlassa było to, że wspierający chcą więcej – chcą móc dostosowywać role i wnętrza statków w znacznie większym stopniu niż wstępnie zakładała nasza wizja. W oparciu o te informacje zamierzamy dokonać zmian w statkach tam gdzie to ma sens, aby lepiej reprezentowały to, co chcecie. Zespół w Foundry 42 już teraz buduje modułowe duże statki (jak np. Javelin) które mogą zmieniać swoje wewnętrzne i zewnętrzne czynniki formy poprzez szereg opcjonalnych, konfigurowalnych przez użytkownika modułów. Teraz zamierzamy wziąć technologię i prace projektowe wykonane dla tych jednostek i użyć je do zmian mniejszych jednostek.

     

    Rozbudowana modułowość statków – a więc masz już statek marzeń, ale chcesz móc go dopasować aby pasował do twoich potrzeb bardziej niż model prosto od producenta? Ten nowy, ogromny cel cię zainteresuje. Zamierzamy przerobić wszystkie nadające się do tego statki (wliczając Cutlassa, Avengera, Retaliatora i Redeemera) by można było w nich instalować i wymieniać modułowe komponenty. Na przykład jeśli kupiłeś Redeemera, to używając nowego systemu będziesz mieć do dyspozycji całą gamę nowych modułów do zewnętrznego i wewnętrznego refitu statku, tak aby odpowiadał twoim wymaganiom. Jeśli chcesz zrobić z niego statek dla łowcy nagród możesz dokupić „moduł z komorą stazy” na niższy pokład, gdzie będzie można przechowywać złapanych zbiegów. Będziesz mógł skonfigurować górny pokład instalując tam „moduł komunikacji dalekiego zasięgu” pozwalający na utrzymanie kontaktu z waszym „Infoagentem” nawet jeśli będziesz w głębokim kosmosie. Masz dość kariery łowcy nagród? Wstaw powiększony moduł ładowni na niższy pokład, aby wybrać się na ten lukratywny rejs który planowałeś przez jakiś czas, albo dodaj moduł eksploracyjny zawierający pojazd aby dokonać zwiadu planetarnego. Producenci w dalszym ciągu będą oferować prekonfigurowane warianty, ale jeśli będziesz chciał zaadaptować kadłub do konkretnej roli, to statek będzie na to gotów.

     

    Oczywiście próg 65 milionów nie jest jedynym jaki powinien zostać omówiony w tym liście. Poczynając od 66 milionów $ chciałbym zacząć wszystkich skupiać na poziomie detali i immersji jaką umożliwia udzielane nam nieustające wsparcie.

     

    Tym razem opowiemy wam o możliwościach stwarzanych przez wieloosobowe statki w Star Citizenie. Wraz z udostępnieniem Carracka pojawiło się wiele dyskusji na temat tego, jak statki można obsługiwać solo, czy potrzebują załogi… A także było wiele pytań o to jak wszystko to będzie działać (będziecie mogli o tym przeczytać już wkrótce na naszych łamach – przyp. red.).

     

    To nie znaczy ze nie będziemy okazjonalnie nagradzali osób wspierających nas zawartością wewnątrz gry (ozdoby, UEC, ulepszenia do statków, i nie tylko!) lub proponowali nowych typów statków aby uczcić duże progi, ale chciałbym aby skupiać się nie na zebranych ilościach środków, ale bardziej na niesamowitej grze jakiej stworzenie umożliwiacie. Prawda jest taka, że ze społecznością i zespołem dzielącymi taką pasję by stworzyć coś sprcjalnego i z nieustającym wsparciem od was mamy możliwość tworzenia historii.

     

    Jak zawsze dziękuję wam za umożliwienie tego wszystkiego. To wielki zaszczyt być na czele developmentu gry która już teraz znaczy tak wiele dla tak wspaniałej grupy osób ją wspierającym. Naprawdę zasłużyliście na swoje Obywatelstwo! Dajcie znać na RSI.com czy ten nowy system wam się podoba? Będziemy słuchać!

    — Chris Roberts




    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • Polecane

    • Seven: The Days Long Gone - spróbuj szczęścia ;)
      Tym razem można wygrać całkiem fajną grę produkcji jak najbardziej rodzimej... Seven: The Days Long Gone.
       
      Zostań złodziejem w kolonii karnej, nie daj się złamać systemowi 😜 Kradnij, skrytobójczo morduj i przetrwaj w izometrycznym świecie kolonii karnej.
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • 200 milionów - list od Chrisa Robertsa oraz kilka słów od redakcji
      Kwota zebrana na development Star Citizena przekroczyła kolejną magiczną barierę - dwieście milionów dolarów. Z tej okazji Chris Roberts tradycyjnie już napisał list do społeczności, którego tłumaczenie wraz z redakcyjnym komentarzem znajdziecie na łamach naszego serwisu.
        • Kocham to!
        • Lubię to!
      • 3 odpowiedzi
    • Szybki i zarazem kosmiczny giveaway, tym razem do wygrania gra Interplanetary: Enhanced Edition 
       
      Zapraszam oraz życzę powodzenia.  
       
      Interplanetary to turowa strategia artyleryjska rozgrywana na kosmiczną skalę. Rozwijaj ojczystą planetę i stosuj potężne salwy, tura po turze tocząc wojnę na galaktycznym polu bitwy. To wyścig zbrojeń pomiędzy planetami rozwijającymi coraz potężniejsze uzbrojenie. Ogromne baterie dział elektromagnetycznych to podstawa międzyplanetarnego arsenału, ale kluczem do wygranej może być chytre użycie rakiet i precyzyjnych laserów.
      Strategiczne planowanie, ulepszenia i fortyfikacje mogą ochronić twoje kluczowe budynki, dając ci przewagę – ale porażka jednej ze stron jest tylko kwestią czasu.


      Wersja Enhanced Edition zawiera też: Sieciowe boty, orbity eliptyczne, tryb szybkiego celowania, nowe budynki, lepszy balans rozgrywki oraz ogólne poprawki i ulepszenia.
       
      Uwaga: giveaway tylko dla osób mających minimum zero punktów reputacji. Zgłoszenia osób z ujemną reputacją będą usuwane.
      • 2 odpowiedzi
    • Hearts of Iron IV
      Nasz kolejny giveaway dedykowany jest miłośnikom wojowania oraz strategii. Tym razem możecie zdobyć Hearts of Iron IV - klasyczną już strategię Paradoxu, grę trudną, ale cholernie satysfakcjonującą.
      • 0 odpowiedzi
    • Assassins Creed Origins (Uplay)
      Zamorduj nudę z Game Armadą! Tym razem do wygrania idealny tytuł na wakacyjne wieczory - Assassins Creed Origins.
        • Twoje zdrowie!
        • Dzięki!
      • 3 odpowiedzi
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu. Polityka prywatności