Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

  • Nebthtet
    Nebthtet

    200 milionów - list od Chrisa Robertsa oraz kilka słów od redakcji

     

    Kwota zebrana na development Star Citizena przekroczyła kolejną magiczną barierę - dwieście milionów dolarów. Z tej okazji Chris Roberts tradycyjnie już napisał list do społeczności, którego tłumaczenie publikujemy na łamach Game Armady. 

     

    Pozwolę sobie krótko skomentować to, co dzieje się w internecie - polskim i nie tylko. Linkować nie będę, jeśli jesteście zainteresowani tematem znajdziecie te treści bez najmniejszych problemów ;). Po raz kolejny wiele serwisów oraz osób piszących o grze skupia się tylko na zebranej kwocie i na tym, że gry jeszcze nie ma. To wszystko w świecie, gdzie wydaje się jako release gry w stanie takim, że powinny być w późnej alfie lub wczesnej becie - za pełną cenę (tak, na was patrzę Bethesdo i to coś, co udaje Fallouta!).

     

    Mało kto zwróci uwagę na to, co w ciągu tych lat zbudował CIG - jak wiele technologii stworzono od podstaw na potrzeby gry, jak transparentny jest proces developmentu. Nie wspomina się za często o tym, ile i w jaki sposób gry tworzyli wielcy tej branży. Warto spojrzeć jak długo swoje produkty tworzył Blizzard, a gracze z dłuższym stażem zapewne pamiętają, że "SoonTM" miało niechlubny początek właśnie w ciągle przekładanych datach premier gier tego studia. Popatrzcie ile lat tworzono World of Warcraft. Grę zbudowano na już gotowym i zmodyfikowanym silniku Warcrafta III. O istnieniu tytułu powiedziano światu we wrześniu 2001, premiera miała miejsce dopiero trochę trzy lata później. Nie wiemy, jak długo trwały prace przed ujawnieniem istnienia WoW. Na dokładkę Blizzard już miał ludzi i znaną im technologię, która posłużyła jako podstawa do budowy gry. Nie musiał się też martwić o środki konieczne do realizacji projektu.

     

    W przypadku Star Citizena jest trochę inaczej: oto mamy projekt od człowieka, który dał branży niesamowite gry, miał też na koncie spory feature creep i opóźnienia, co szczególnie widać było przy opóźnieniach produkcji Freelancera. Tym razem jednak Roberts nie ma nad sobą dzierżących excelowe tabelki księgowych Microsoftu, dzięki czemu ma szanse rozwijać projekt tak, aby faktycznie był jak najbardziej zgodny z wizją, która porwała już ponad dwa miliony osób. Niesie to ze sobą gigantyczne ryzyko; Chris już nieraz udowodnił, że z szacowaniem terminów jest u niego dość średnio. Efekty widać w postaci paszkwili wypisywanych przez różnorakie portale, czy też kilometrowych wynurzeń Dereka Smarta radośnie i z uporem godnym lepszej sprawy wypisującego swoje teorie spiskowe zamiast poświęcić czas na doprowadzenie Line of Defense do grywalnego stanu. Wielu graczy rozwścieczonych opóźnieniami również zażądało zwrotu środków, jakie wpłacili na poczet rozwoju gry.

     

    Na szczęście w tym roku widać, że z tych wszystkich klocków pieczołowicie tworzonych przez ostatnie lata zaczyna się składać coś, na co z zapartym tchem czekają fani. I szanse na to, że całe to szalone przedsięwzięcie zakończy się sukcesem wyglądają według mnie znacznie lepiej, niż na początku 2018. Warto pamiętać słowa Shigeru Miyamoto - "Opóźniona gra może być dobra, ale zła gra pozostanie taką na zawsze". 

     

    Jednocześnie bardzo was wszystkich proszę - jeśli dyskutujecie na temat Star Citizena niezależnie od tego, czy jesteście zwolennikami czy przeciwnikami projektu zachowajcie kulturę i zdrowy rozsądek. Inaczej w różnych miejscach robią z naszej społeczności oszołomów :P (kto bywa na naszym Discordzie, zapewne kojarzy o co chodzi). Argumenty ad personam nigdy nie są godnym orężem w dyskusji.

     

    Kończąc ów wywód zapraszam do lektury tłumaczenia listu Chrisa oraz podzielenia się swoją opinią pod artykułem.


     

    Dwieście milionów dolarów.

     

    Wow.

     

    Ta ilość to największa suma zebrana dla jakiegokolwiek projektu w historii crowdfundingu - przewyższa wszystko, co mógłbym sobie wyobrazić w najśmielszych marzeniach.

     

    Mimo iż ta liczba jest imponująca to nie ona wyróżnia Star Citizen oraz Squadron 42.

     

    Prawdziwym powodem do świętowania jest to, jak społeczność zebrała się, aby umożliwić powołanie do życia wspólnego marzenia. jak gracze z całego świata zebrali się aby sfinansować jeden z największych i najbardziej ambitnych projektów, jakie kiedykolwiek zostały podjęte. Tu nie ma wydawcy. Żadnego wielkiego konglomeratu. To wszystko oddolne działanie, projekt sfinansowany przez graczy - dla graczy.

     

    Star Citizen barAby podkreślić to jak globalne jest wsparcie dla gry - osobą dzięki której przekroczyliśmy ten kamień milowy jest Algared. Pochodzi on z New South Wales w Australii i wspiera projekt od 2014. W naszej społeczności są ludzie ze 171 krajów: od najmniejszych jak San Marino czy Malediwy, po największe jak Indie i Chiny. Jesteśmy na całym globie - od bieguna do bieguna, od Antarktydy po Svalbard i Jan Mayen. Biorąc pod uwagę to, że na świecie są tylko 193 kraje to imponująca liczba, która pokazuje jak uniwersalne jest przyciąganie Star Citizena.

     

    I to więcej niż jedynie zbiórka funduszy, to było 6 lat przełomowego otwartego developmentu, gdzie wy wszyscy byliście aktywnie zaangażowani w to, co budujemy.

     

    Obserwowaliście jak rośniemy - od garstki ludzi do załogi składającej się z ponad 500 pracowników w pięciu studiach, czterech strefach czasowych i trzech krajach. Niektórzy z najbardziej utalentowanych ludzi w tej branży pracują nad Star Citizen i Squadron 42.  Większość z nich jest graczami zainspirowanymi waszą pasją aby przesuwać granice tego, co możliwe.

     

    Co tydzień udostępniamy wam wiele aktualizacji - tak było od początku projektu. W tym roku uruchomiliśmy aktualizowaną co tydzień roadmapę developmentu Star Citizena. Jest ona podlinkowana do naszego wewnętrznego systemu zadań i planowania, oraz pokazuje zaplanowane treści dla następnych czterech dużych aktualizacji gry. W grudniu tego roku dodamy również roadmapę dla Squadron 42.

     

    Mówiąc w imieniu zespołu - talent, wyobraźnia, kreatywność i pasja, jakie widzimy ze strony społeczności zawsze budzą w nas podziw. Przepiękne screenshoty i filmy,  streamerzy przesuwający granice tego, co można zrobić w grze (nawet w alfie), szczegółowe propozycje, informacja zwrotna na temat tego jak ulepszyć grę, a także cierpliwość podczas polowania na bugi w którym bierze udział tak wielu z was.

     

    Star CitizenRedukowanie Star Citizena tylko do zebranej kwoty byłoby niedźwiedzią przysługą dla tego wszystkiego. Żadna inna gra nie dzieli się tak wieloma informacjami co tydzień i żadna inna gra o której wiem, nie jest tak skupiona na słuchaniu i pracy ze swoją społecznością by stworzyć jak najlepszy produkt końcowy. Gdy rozglądam się wokół i widzę inne gry - nawet te od dużych wydawców - kopiujące nasze rozwiązania wiem, że mieliśmy pozytywny wpływ na branżę gier.

     

    To, jak tworzony jest Star Citizen - publicznie, ze wszystkimi tego wadami i zaletami jest częścią tego, co czyni ten projekt wyjątkowym. Kibicowanie takiemu przedsięwzięciu nie powinno wymagać zastanowienia - oddolnie fundowana gra dosłownie mierząca w gwiazdy? Nikt inny nie próbuje osiągnąć tego, co robimy, w sposób jaki to robimy, ani będąc tak otwartym jak jesteśmy. Rzeczy inne i nowe mogą być przerażające, ale również ekscytujące i satysfakcjonujące. Te niezbadane rubieże developmentu oraz fundowania gier odzwierciedlają magnetyzm Star Citizena samego w sobie; zew odległych planet do zbadania, zrealizowanych na wcześniej niewidzianą skalę i po raz pierwszy na takim poziomie szczegółowości.

     

    To dlatego wierzę, że Star Citizen porwał tak wielu. Przełamujemy zarówno realne, jak i wirtualne bariery i odważnie zmierzamy tam, gdzie żaden gracz oraz żadna gra jeszcze się dotąd nie zapuścili. I nie moglibyśmy robić tego bez was wszystkich - naszych partnerów w tej podróży i najlepszej społeczności w branży gier!

     

    Ten kamień milowy nadchodzi w bardzo ekscytującym czasie dla projektu - zaraz po udostępnieniu wersji Alfa 3.3 z Object Container Streaming i Client Bind Culling które czynią ogromną różnice w wydajności klienta i zużyciu pamięci. Face Over IP (FOIP)  jest w rękach graczy i już teraz widać że jest to coś, co wprowadza zupełnie nową jakość do gry. Żadna inna gra nie ma możliwości sterowania twarzą swojego avatara za pośrednictwem kamery internetowej, jak i możliwości umieszczenia swojego głosu diegetycznie wewnątrz gry. Możliwości interakcji społecznych wewnątrz świata Star Citizen odzwierciedlają teraz to, co możesz zrobić w realnym świecie. I w końcu z możliwością kupowania statków udostępnioną w wersji 3.3 mamy pełną pętlę gry zawierającą podstawową progresję - masz powód, aby przewozić ładunki, wykonywać misje czy wydobywać minerały.

     

    Tumbril CycloneW tym tygodniu rozpoczyna się nasz 2948 Anniversary Event, który upamiętnia koniec pierwotnej kampanii crowdfundingowej mającej miejsce w listopadzie 2012. W tym roku jesteśmy szczególnie podekscytowani naszymi Darmolotami, gdzie umożliwiamy przetestowanie 80 zdatnych do lotu statków i pojazdów znajdujących się w grze.

     

    Alpha 3.3.5 Star Citizen, która wniesie do gry znacznie więcej zawartości (w tym planetę Hurston, jej księżyce, oraz główną strefę lądowania Lorville) aktualnie jest testowana na PTU i powinna trafić na serwery live w ciągu następnych kilku dni.

     

    Zbliżamy się coraz bardziej do żyjącego, oddychającego trwałego uniwersum. W miarę tego jak zamykamy bieżący rok spoglądam na technologię, którą musimy ukończyć aby osiągnąć tę wizję i zdaję sobie sprawę że bliżej nam do końca niż do początku tej drogi.

     

    Ta wiedza podparta przez wsparcie i ekscytację społeczności popycha nas naprzód i napełnia entuzjazmem oraz chęcią ujrzenia tego jak uniwersum Star Citizena staje się domem dla wszystkich graczy.

     

    Dziękuję wam - każdemu z osobna za wiarę w wizję, wspieranie rozwoju z nieustającym poświęceniem i budowanie historii branży gier.

     

    - Chris Roberts

    • Lubię to! 5
    • Kocham to! 1



    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Projekt wchodzi w ciekawy etap a prace nabierają tempa, w ostatnim czasie otrzymaliśmy do testów sporo ciekawego kontentu. Jest to wynikiem prac u podstaw (OCS) kolejne mechaniki są w drodze ale nie należy zapominać że pozostało jeszcze sporo do zrobienia.
    Można odnieść wrażenie że CR chce zastąpić niemal wszystkie tytuły w które pogrywamy;
    SQ 42 - zastąpi nam Mass Effect i podobne fabularne strzelani 
    Arena Commander - to raczej nowość a przynajmniej jak na razie; oferuje nam szybką rozgrywkę w starciu z kolejnymi falami piratów lub kosmitów oraz tryb walki kołowej z innymi graczami, ja nie spotkałem się jeszcze z czymś podobnym walka z wykorzystaniem 6 osi ruchu to dla mnie coś niezwykłego i mam nadzieję że kiedyś uda im się to wszystko zbalansować 😜 
    Star Marine(jest częścią  AC) - CS, BFy oraz pewnie w przyszłości spróbują ugryźć kawałek tortu Battle Royale ;)
    PU - natomiast będzie miało za zadanie skraść nam życie oferując w zamian zabawę podobną do serii X w połączeniu z MMO
    Niektórzy żartują  że na MobiGlas będziemy się zagrywać w proste gry podczas dłuższych podróży kwantowych.
    Wracając do tempa rozwoju i zachłanność CIGu bo nie są święci i wystarczy przypomnieć sytuację z biletami elektronicznego dostępu do Citizen Conu. Za jeden z ważniejszych obowiązków fundatorów uważam korzystanie z aktualnie głównego produktu CIG jakim jest otwarty rozwój, inwestując w projekt zyskujemy możliwość wpływania na jego ostateczny kształt.

    Przypominam że jutro zaczynają się DARMOLOTY!, zachęcam do udziału i ostrzegam że możecie napotkać wiele rozmaitych bugów i problemów. 😎

    Edytowane przez Vanter

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Wnioskując po opinii Krzysia, ze juz bliżej niż dalej, można zakładać, ze jesteśmy w połowie, czyli beta za 3 lata, a full release za kolejne 3-4 😛 A tak bardziej poważnie to sporo mechaniki juz mają zrobione, zostało wdrażanie po kolei i szlifowanie bug festu. Jak dla mnie optymistyczna wersja to 2 lata do bety i kolejne dwa do wydania PU...

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

  • Promowane produkty

  • Kategorie

  • Game Armada / Star Citizen Polska
    Serwer Discord
    13
    kanałów
    78
    online
  • Który starter wybrać?   41 użytkowników zagłosowało

    1. 1. Które startery podobają ci się najbardziej?


      • RSI (seria Aurora)
      • Consolidated Outland (seria Mustang)
      • MISC (seria Reliant)
      • Origin (seria 100)
    2. 2. Startery z której serii posiadasz lub planujesz kupić?


      • RSI (seria Aurora)
      • Consolidated Outland (seria Mustang)
      • MISC (seria Reliant)
      • Origin (seria 100)
      • Żaden, skupiam się na większych jednostkach

    Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować. Zobacz temat
  • Odpowiedzi

    • @RyanRock witam w szeregach naszej kompanii, uprawnienia już masz ponadawane - baw się dobrze, a jeśli masz pytania to śmiało  
    • Wygląda na to, że gra będzie kolejnym exclusive 💩GameStore. Cóż, przybył mi kolejny tytuł, którego nie kupię. A miałam z kasą w zębach brać na premierę.  
    • Hej,
      Wysłałem ci wiadomość w sprawie twojego zgłoszenia.
    • Crusader Cares UEE Congress [398] COMMITTEE ON THE INTERIOR 2949-03-19 SET
      Session AutoScript Proofed and Admitted — Assistant Archivist Burg (#748392BDF) 2949-03-19_13:36 – Session Resumes SENATOR YANN ISHER (C – Angeli – Croshaw Sys): The Senate Committee on the Interior is back in session. Everyone, quiet down please. < gavel bang > Joining us now is Crusader Industries CEO, Kelly Caplan, who I’m told has prepared a statement. You may proceed. KELLY CAPLAN: Thank you, Senator Isher. And thanks to the entire committee for inviting me to discuss the successful measures Crusader has taken to ensure the safety and security of those entering its sovereign space. There’s no denying that simultaneously overseeing the operations of an entire planet, its three moons, and a massive aerospace corporation is a monumental task. Since my first appearance before this committee, Crusader Industries have completed an exhaustive review of our security protocols, procedures, and personnel. Anyone found responsible or complicit in the reporting of inaccurate crime stats has been dismissed or reassigned. This includes our former head of security, who has since been replaced with Dabir Steinfeld, the highly decorated former Advocacy section chief of Terra. We’re confident that this decisive action has cleared the bad actors from our organization and has returned respectability and responsibility to Crusader’s security services. Additionally, we’ve increased security spending and introduced the “Crusader Cares” initiative, which has substantially expanded the number of active private security contractors partnered with us. These measures, combined with more robust deep space scanning operations, have improved our data collection process and shed further light on the safety of Crusader’s sovereign space. The crime stats I submit to you today demonstrate the positive effect these initiatives have had. Considering the extensive progress made over the last fifteen months, I would humbly ask you to make Crusader’s future appearances before this committee voluntary instead of mandatory. I believe that we have demonstrated a dedication to changing our corporate culture and an ability to quickly address and correct previous issues. I believe the changes mentioned above, and my extensive cooperation with this committee, warrant the normalization of Crusader’s oversight status to the standards currently applied to the other corporate-owned planets in the Stanton system. Thank you again for having me here today and considering my request. I’m now prepared to answer any questions you may have about Crusader’s most recent security report. SENATOR YANN ISHER (C – Angeli – Croshaw Sys): Thank you, Ms. Caplan. I’m scanning the report now and the crime stats appear to be quite thorough. KELLY CAPLAN: Thank you, Senator Isher. SENATOR YANN ISHER (C – Angeli – Croshaw Sys): That said, I do wish they had been delivered to us prior to this hearing, so I could have given them more than a cursory glance before asking you about them. KELLY CAPLAN: I accept responsibility for that, Senator. In an effort to provide the committee with the most up-to-date data, I requested that yesterday’s numbers be included in this report. Updating it took longer than expected. SENATOR YANN ISHER (C – Angeli – Croshaw Sys): Since we have limited time today, I will stop wasting it and open the floor to questions. Senator Harren, you may proceed. SENATOR CLAY HARREN (U – Kampos – Ellis Sys): Thank you, Chairperson Isher. And thank you Ms. Caplan for once again gracing us with your presence. Most people in your position would simply send their head of security to face questions from this committee. I consider your appearance today, and in all the previous hearings, as emblematic of Crusader’s commitment to rectifying these issues. KELLY CAPLAN: Thank you, Senator Harren. You don’t remain a CEO for 43 years by avoiding your responsibilities. SENATOR CLAY HARREN (U – Kampos – Ellis Sys): Now, regarding the recent report, it says here that crime around Crusader occurs at a rate comparable to the other planets in the Stanton system. Am I reading that right? KELLY CAPLAN: Yes, Senator, you are. Headlines proclaiming that “crime is on the rise” are a bit misleading. We’ve updated and refined our data collection protocols to more accurately track what’s occurring. I believe, as well as many experts, that the increase in reported incidents merely reflects an increase in reporting and not an actual increase in crime rate. SENATOR CLAY HARREN (U – Kampos – Ellis Sys): So you’re telling me that after fifteen months of intense scrutiny by the committee, Crusader has improved its data collection process to show that its protecting its planet as well as most other governing bodies? KELLY CAPLAN: The comparison made in the report specifically refers to the other planets in Stanton. Basically, despite all the noise on spectrum over the last year, Crusader is statistically no more dangerous than any other world in the system. SENATOR CLAY HARREN (U – Kampos – Ellis Sys): It’s quite clear to me that Ms. Caplan has aptly steered Crusader through this unfortunate incident and installed new policies to ensure it won’t happen again. With that in mind, I believe that continued oversight by this committee, including these mandatory hearing, is unnecessary from here forward. That’s why I’m requesting that this committee vote to normalize the oversight of Crusader to bring it back in line with the other planets in the system. SENATOR OCTAVIA BEATE (U – Asura – Ferron Sys): I second the motion. SENATOR CLAY HARREN (U – Kampos – Ellis Sys): Chairperson Isher, can we proceed with a vote on this issue? SENATOR KELOS ALBERVAR (T – Terra – Terra Sys): Wait a minute. Voting to relinquish that oversight before thoroughly questioning Ms. Caplan today is absurd. SENATOR CLAY HARREN (U – Kampos – Ellis Sys): Senator Albervar, this is Ms. Caplan’s fourth appearance before this committee within the last 15 months. She’s answered every question asked of her, no matter how hostile, and supplied extensive documentation tracking Crusader’s progress. To continue looking over her shoulder feels like a waste of the government’s time and resources. SENATOR KELOS ALBERVAR (T – Terra – Terra Sys): And you came to that conclusion based on the report distributed to us only moments ago? SENATOR CLAY HARREN (U – Kampos – Ellis Sys): Ms. Caplan, do you stand by the numbers presented today? KELLY CAPLAN: I can personally attest to the accuracy of those numbers, as can the two independent analytics agencies hired to verify them. SENATOR KELOS ALBERVAR (T – Terra – Terra Sys): Need I remind this committee that Crusader is here because it was caught falsifying crime statistics? To blindly accept the report given to us moments before this session would be a grave dereliction of duty. For years, Crusader systematically and knowingly lied about the dangers of entering its sovereign space. These inflated safety rankings allowed it to attract more tourists and keep security spending low. SENATOR CLAY HARREN (U – Kampos – Ellis Sys): And I would like to remind you that the company has accepted full responsibility for its actions, paid all fines levied against it, and significantly increased spending on its security forces and private contractors. Aren’t these the outcomes this committee set out to achieve? SENATOR KELOS ALBERVAR (T – Terra – Terra Sys): Only if the numbers given to us are accurate. If you recall, my proposal to send UEE assessors to independently gather data was rejected by this committee last year. SENATOR CLAY HARREN (U – Kampos – Ellis Sys): Yes, because it would’ve been a complete waste of taxpayer credits when Crusader is already providing us all the raw data. SENATOR KELOS ALBERVAR (T – Terra – Terra Sys): Again, trusting the data supplied to us by a company that admitted to falsifying information is absolutely insane. It’s not oversight, it’s acquiescence. As is allowing these corporations to masquerade as government bodies in exchange for money. SENATOR CLAY HARREN (U – Kampos – Ellis Sys): Look, Senator, I understand that being seen on the spectrum standing up to a large corporation like Crusader is politically advantageous to you, but that’s no reas— SENATOR KELOS ALBERVAR (T – Terra – Terra Sys): Excuse me, sir. How dare you suggest— SENATOR YANN ISHER (C – Angeli – Croshaw Sys): < gavel bang > That’s enough you two. Senator Harren’s motion to return to the normal oversight of Crusader will be voted on at the conclusion of today’s session. SENATOR KELOS ALBERVAR (T – Terra – Terra Sys): Thank you, Chairperson Isher. SENATOR YANN ISHER (C – Angeli – Croshaw Sys): Senator Harren, do you have any further questions for Ms. Caplan? SENATOR CLAY HARREN (U – Kampos – Ellis Sys): I do not. SENATOR YANN ISHER (C – Angeli – Croshaw Sys): Very well. Does anyone else have questions for Mrs. Caplan? Senator Albervar, you may proceed. SENATOR KELOS ALBERVAR (T – Terra – Terra Sys): Thank you, Chairperson Isher. Ms. Caplan, what can you tell me about Jumptown? < muffled speaking > KELLY CAPLAN: I’m sorry Senator, could you repeat the question? SENATOR KELOS ALBERVAR (T – Terra – Terra Sys): This report appears to claim that Crusader has become better at tracking crime within its sovereign space. Yet, my staff on Sol were able to uncover repeated criminal activity at a location known colloquially as Jumptown on the Crusader-controlled moon of Yela. My question is, are you familiar with the location, and why has nothing been done about the criminal activity there? KELLY CAPLAN: < muffled speaking > Chairperson Isher, I’d like to request a five minute recess to use the facilities. Could I also get a refill on my water? As you can see, I’ve drank all of it already. SENATOR YANN ISHER (C – Angeli – Croshaw Sys): < gavel bang > Granted. Everyone, consider this a tight five. Once we’re back, we’ll proceed with Senator Abervar’s questions. << END TRANSCRIPT EXCERPT >> Przeczytaj całość
    • Jest nowy teaser. Ponoć gra jest ukończona w 50%... Po drodze odpadło Starbreeze, teraz ma to wydać Otherside.  
  • Tematy

  • Blogi

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu. Polityka prywatności