Skocz do zawartości
  • Dołącz do nas!

    Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

    Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

  • Nebthtet
    Nebthtet

    200 milionów - list od Chrisa Robertsa oraz kilka słów od redakcji

     

    Kwota zebrana na development Star Citizena przekroczyła kolejną magiczną barierę - dwieście milionów dolarów. Z tej okazji Chris Roberts tradycyjnie już napisał list do społeczności, którego tłumaczenie publikujemy na łamach Game Armady. 

     

    Pozwolę sobie krótko skomentować to, co dzieje się w internecie - polskim i nie tylko. Linkować nie będę, jeśli jesteście zainteresowani tematem znajdziecie te treści bez najmniejszych problemów ;). Po raz kolejny wiele serwisów oraz osób piszących o grze skupia się tylko na zebranej kwocie i na tym, że gry jeszcze nie ma. To wszystko w świecie, gdzie wydaje się jako release gry w stanie takim, że powinny być w późnej alfie lub wczesnej becie - za pełną cenę (tak, na was patrzę Bethesdo i to coś, co udaje Fallouta!).

     

    Mało kto zwróci uwagę na to, co w ciągu tych lat zbudował CIG - jak wiele technologii stworzono od podstaw na potrzeby gry, jak transparentny jest proces developmentu. Nie wspomina się za często o tym, ile i w jaki sposób gry tworzyli wielcy tej branży. Warto spojrzeć jak długo swoje produkty tworzył Blizzard, a gracze z dłuższym stażem zapewne pamiętają, że "SoonTM" miało niechlubny początek właśnie w ciągle przekładanych datach premier gier tego studia. Popatrzcie ile lat tworzono World of Warcraft. Grę zbudowano na już gotowym i zmodyfikowanym silniku Warcrafta III. O istnieniu tytułu powiedziano światu we wrześniu 2001, premiera miała miejsce dopiero trochę trzy lata później. Nie wiemy, jak długo trwały prace przed ujawnieniem istnienia WoW. Na dokładkę Blizzard już miał ludzi i znaną im technologię, która posłużyła jako podstawa do budowy gry. Nie musiał się też martwić o środki konieczne do realizacji projektu.

     

    W przypadku Star Citizena jest trochę inaczej: oto mamy projekt od człowieka, który dał branży niesamowite gry, miał też na koncie spory feature creep i opóźnienia, co szczególnie widać było przy opóźnieniach produkcji Freelancera. Tym razem jednak Roberts nie ma nad sobą dzierżących excelowe tabelki księgowych Microsoftu, dzięki czemu ma szanse rozwijać projekt tak, aby faktycznie był jak najbardziej zgodny z wizją, która porwała już ponad dwa miliony osób. Niesie to ze sobą gigantyczne ryzyko; Chris już nieraz udowodnił, że z szacowaniem terminów jest u niego dość średnio. Efekty widać w postaci paszkwili wypisywanych przez różnorakie portale, czy też kilometrowych wynurzeń Dereka Smarta radośnie i z uporem godnym lepszej sprawy wypisującego swoje teorie spiskowe zamiast poświęcić czas na doprowadzenie Line of Defense do grywalnego stanu. Wielu graczy rozwścieczonych opóźnieniami również zażądało zwrotu środków, jakie wpłacili na poczet rozwoju gry.

     

    Na szczęście w tym roku widać, że z tych wszystkich klocków pieczołowicie tworzonych przez ostatnie lata zaczyna się składać coś, na co z zapartym tchem czekają fani. I szanse na to, że całe to szalone przedsięwzięcie zakończy się sukcesem wyglądają według mnie znacznie lepiej, niż na początku 2018. Warto pamiętać słowa Shigeru Miyamoto - "Opóźniona gra może być dobra, ale zła gra pozostanie taką na zawsze". 

     

    Jednocześnie bardzo was wszystkich proszę - jeśli dyskutujecie na temat Star Citizena niezależnie od tego, czy jesteście zwolennikami czy przeciwnikami projektu zachowajcie kulturę i zdrowy rozsądek. Inaczej w różnych miejscach robią z naszej społeczności oszołomów :P (kto bywa na naszym Discordzie, zapewne kojarzy o co chodzi). Argumenty ad personam nigdy nie są godnym orężem w dyskusji.

     

    Kończąc ów wywód zapraszam do lektury tłumaczenia listu Chrisa oraz podzielenia się swoją opinią pod artykułem.


     

    Dwieście milionów dolarów.

     

    Wow.

     

    Ta ilość to największa suma zebrana dla jakiegokolwiek projektu w historii crowdfundingu - przewyższa wszystko, co mógłbym sobie wyobrazić w najśmielszych marzeniach.

     

    Mimo iż ta liczba jest imponująca to nie ona wyróżnia Star Citizen oraz Squadron 42.

     

    Prawdziwym powodem do świętowania jest to, jak społeczność zebrała się, aby umożliwić powołanie do życia wspólnego marzenia. jak gracze z całego świata zebrali się aby sfinansować jeden z największych i najbardziej ambitnych projektów, jakie kiedykolwiek zostały podjęte. Tu nie ma wydawcy. Żadnego wielkiego konglomeratu. To wszystko oddolne działanie, projekt sfinansowany przez graczy - dla graczy.

     

    Star Citizen barAby podkreślić to jak globalne jest wsparcie dla gry - osobą dzięki której przekroczyliśmy ten kamień milowy jest Algared. Pochodzi on z New South Wales w Australii i wspiera projekt od 2014. W naszej społeczności są ludzie ze 171 krajów: od najmniejszych jak San Marino czy Malediwy, po największe jak Indie i Chiny. Jesteśmy na całym globie - od bieguna do bieguna, od Antarktydy po Svalbard i Jan Mayen. Biorąc pod uwagę to, że na świecie są tylko 193 kraje to imponująca liczba, która pokazuje jak uniwersalne jest przyciąganie Star Citizena.

     

    I to więcej niż jedynie zbiórka funduszy, to było 6 lat przełomowego otwartego developmentu, gdzie wy wszyscy byliście aktywnie zaangażowani w to, co budujemy.

     

    Obserwowaliście jak rośniemy - od garstki ludzi do załogi składającej się z ponad 500 pracowników w pięciu studiach, czterech strefach czasowych i trzech krajach. Niektórzy z najbardziej utalentowanych ludzi w tej branży pracują nad Star Citizen i Squadron 42.  Większość z nich jest graczami zainspirowanymi waszą pasją aby przesuwać granice tego, co możliwe.

     

    Co tydzień udostępniamy wam wiele aktualizacji - tak było od początku projektu. W tym roku uruchomiliśmy aktualizowaną co tydzień roadmapę developmentu Star Citizena. Jest ona podlinkowana do naszego wewnętrznego systemu zadań i planowania, oraz pokazuje zaplanowane treści dla następnych czterech dużych aktualizacji gry. W grudniu tego roku dodamy również roadmapę dla Squadron 42.

     

    Mówiąc w imieniu zespołu - talent, wyobraźnia, kreatywność i pasja, jakie widzimy ze strony społeczności zawsze budzą w nas podziw. Przepiękne screenshoty i filmy,  streamerzy przesuwający granice tego, co można zrobić w grze (nawet w alfie), szczegółowe propozycje, informacja zwrotna na temat tego jak ulepszyć grę, a także cierpliwość podczas polowania na bugi w którym bierze udział tak wielu z was.

     

    Star CitizenRedukowanie Star Citizena tylko do zebranej kwoty byłoby niedźwiedzią przysługą dla tego wszystkiego. Żadna inna gra nie dzieli się tak wieloma informacjami co tydzień i żadna inna gra o której wiem, nie jest tak skupiona na słuchaniu i pracy ze swoją społecznością by stworzyć jak najlepszy produkt końcowy. Gdy rozglądam się wokół i widzę inne gry - nawet te od dużych wydawców - kopiujące nasze rozwiązania wiem, że mieliśmy pozytywny wpływ na branżę gier.

     

    To, jak tworzony jest Star Citizen - publicznie, ze wszystkimi tego wadami i zaletami jest częścią tego, co czyni ten projekt wyjątkowym. Kibicowanie takiemu przedsięwzięciu nie powinno wymagać zastanowienia - oddolnie fundowana gra dosłownie mierząca w gwiazdy? Nikt inny nie próbuje osiągnąć tego, co robimy, w sposób jaki to robimy, ani będąc tak otwartym jak jesteśmy. Rzeczy inne i nowe mogą być przerażające, ale również ekscytujące i satysfakcjonujące. Te niezbadane rubieże developmentu oraz fundowania gier odzwierciedlają magnetyzm Star Citizena samego w sobie; zew odległych planet do zbadania, zrealizowanych na wcześniej niewidzianą skalę i po raz pierwszy na takim poziomie szczegółowości.

     

    To dlatego wierzę, że Star Citizen porwał tak wielu. Przełamujemy zarówno realne, jak i wirtualne bariery i odważnie zmierzamy tam, gdzie żaden gracz oraz żadna gra jeszcze się dotąd nie zapuścili. I nie moglibyśmy robić tego bez was wszystkich - naszych partnerów w tej podróży i najlepszej społeczności w branży gier!

     

    Ten kamień milowy nadchodzi w bardzo ekscytującym czasie dla projektu - zaraz po udostępnieniu wersji Alfa 3.3 z Object Container Streaming i Client Bind Culling które czynią ogromną różnice w wydajności klienta i zużyciu pamięci. Face Over IP (FOIP)  jest w rękach graczy i już teraz widać że jest to coś, co wprowadza zupełnie nową jakość do gry. Żadna inna gra nie ma możliwości sterowania twarzą swojego avatara za pośrednictwem kamery internetowej, jak i możliwości umieszczenia swojego głosu diegetycznie wewnątrz gry. Możliwości interakcji społecznych wewnątrz świata Star Citizen odzwierciedlają teraz to, co możesz zrobić w realnym świecie. I w końcu z możliwością kupowania statków udostępnioną w wersji 3.3 mamy pełną pętlę gry zawierającą podstawową progresję - masz powód, aby przewozić ładunki, wykonywać misje czy wydobywać minerały.

     

    Tumbril CycloneW tym tygodniu rozpoczyna się nasz 2948 Anniversary Event, który upamiętnia koniec pierwotnej kampanii crowdfundingowej mającej miejsce w listopadzie 2012. W tym roku jesteśmy szczególnie podekscytowani naszymi Darmolotami, gdzie umożliwiamy przetestowanie 80 zdatnych do lotu statków i pojazdów znajdujących się w grze.

     

    Alpha 3.3.5 Star Citizen, która wniesie do gry znacznie więcej zawartości (w tym planetę Hurston, jej księżyce, oraz główną strefę lądowania Lorville) aktualnie jest testowana na PTU i powinna trafić na serwery live w ciągu następnych kilku dni.

     

    Zbliżamy się coraz bardziej do żyjącego, oddychającego trwałego uniwersum. W miarę tego jak zamykamy bieżący rok spoglądam na technologię, którą musimy ukończyć aby osiągnąć tę wizję i zdaję sobie sprawę że bliżej nam do końca niż do początku tej drogi.

     

    Ta wiedza podparta przez wsparcie i ekscytację społeczności popycha nas naprzód i napełnia entuzjazmem oraz chęcią ujrzenia tego jak uniwersum Star Citizena staje się domem dla wszystkich graczy.

     

    Dziękuję wam - każdemu z osobna za wiarę w wizję, wspieranie rozwoju z nieustającym poświęceniem i budowanie historii branży gier.

     

    - Chris Roberts

    • Lubię to! 5
    • Kocham to! 1



    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Projekt wchodzi w ciekawy etap a prace nabierają tempa, w ostatnim czasie otrzymaliśmy do testów sporo ciekawego kontentu. Jest to wynikiem prac u podstaw (OCS) kolejne mechaniki są w drodze ale nie należy zapominać że pozostało jeszcze sporo do zrobienia.
    Można odnieść wrażenie że CR chce zastąpić niemal wszystkie tytuły w które pogrywamy;
    SQ 42 - zastąpi nam Mass Effect i podobne fabularne strzelani 
    Arena Commander - to raczej nowość a przynajmniej jak na razie; oferuje nam szybką rozgrywkę w starciu z kolejnymi falami piratów lub kosmitów oraz tryb walki kołowej z innymi graczami, ja nie spotkałem się jeszcze z czymś podobnym walka z wykorzystaniem 6 osi ruchu to dla mnie coś niezwykłego i mam nadzieję że kiedyś uda im się to wszystko zbalansować 😜 
    Star Marine(jest częścią  AC) - CS, BFy oraz pewnie w przyszłości spróbują ugryźć kawałek tortu Battle Royale ;)
    PU - natomiast będzie miało za zadanie skraść nam życie oferując w zamian zabawę podobną do serii X w połączeniu z MMO
    Niektórzy żartują  że na MobiGlas będziemy się zagrywać w proste gry podczas dłuższych podróży kwantowych.
    Wracając do tempa rozwoju i zachłanność CIGu bo nie są święci i wystarczy przypomnieć sytuację z biletami elektronicznego dostępu do Citizen Conu. Za jeden z ważniejszych obowiązków fundatorów uważam korzystanie z aktualnie głównego produktu CIG jakim jest otwarty rozwój, inwestując w projekt zyskujemy możliwość wpływania na jego ostateczny kształt.

    Przypominam że jutro zaczynają się DARMOLOTY!, zachęcam do udziału i ostrzegam że możecie napotkać wiele rozmaitych bugów i problemów. 😎

    Edytowane przez Vanter

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Wnioskując po opinii Krzysia, ze juz bliżej niż dalej, można zakładać, ze jesteśmy w połowie, czyli beta za 3 lata, a full release za kolejne 3-4 😛 A tak bardziej poważnie to sporo mechaniki juz mają zrobione, zostało wdrażanie po kolei i szlifowanie bug festu. Jak dla mnie optymistyczna wersja to 2 lata do bety i kolejne dwa do wydania PU...

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

  • Polecane

    • Seven: The Days Long Gone - spróbuj szczęścia ;)
      Tym razem można wygrać całkiem fajną grę produkcji jak najbardziej rodzimej... Seven: The Days Long Gone.
       
      Zostań złodziejem w kolonii karnej, nie daj się złamać systemowi 😜 Kradnij, skrytobójczo morduj i przetrwaj w izometrycznym świecie kolonii karnej.
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • 200 milionów - list od Chrisa Robertsa oraz kilka słów od redakcji
      Kwota zebrana na development Star Citizena przekroczyła kolejną magiczną barierę - dwieście milionów dolarów. Z tej okazji Chris Roberts tradycyjnie już napisał list do społeczności, którego tłumaczenie wraz z redakcyjnym komentarzem znajdziecie na łamach naszego serwisu.
        • Kocham to!
        • Lubię to!
      • 3 odpowiedzi
    • Szybki i zarazem kosmiczny giveaway, tym razem do wygrania gra Interplanetary: Enhanced Edition 
       
      Zapraszam oraz życzę powodzenia.  
       
      Interplanetary to turowa strategia artyleryjska rozgrywana na kosmiczną skalę. Rozwijaj ojczystą planetę i stosuj potężne salwy, tura po turze tocząc wojnę na galaktycznym polu bitwy. To wyścig zbrojeń pomiędzy planetami rozwijającymi coraz potężniejsze uzbrojenie. Ogromne baterie dział elektromagnetycznych to podstawa międzyplanetarnego arsenału, ale kluczem do wygranej może być chytre użycie rakiet i precyzyjnych laserów.
      Strategiczne planowanie, ulepszenia i fortyfikacje mogą ochronić twoje kluczowe budynki, dając ci przewagę – ale porażka jednej ze stron jest tylko kwestią czasu.


      Wersja Enhanced Edition zawiera też: Sieciowe boty, orbity eliptyczne, tryb szybkiego celowania, nowe budynki, lepszy balans rozgrywki oraz ogólne poprawki i ulepszenia.
       
      Uwaga: giveaway tylko dla osób mających minimum zero punktów reputacji. Zgłoszenia osób z ujemną reputacją będą usuwane.
      • 2 odpowiedzi
    • Hearts of Iron IV
      Nasz kolejny giveaway dedykowany jest miłośnikom wojowania oraz strategii. Tym razem możecie zdobyć Hearts of Iron IV - klasyczną już strategię Paradoxu, grę trudną, ale cholernie satysfakcjonującą.
      • 0 odpowiedzi
    • Assassins Creed Origins (Uplay)
      Zamorduj nudę z Game Armadą! Tym razem do wygrania idealny tytuł na wakacyjne wieczory - Assassins Creed Origins.
        • Twoje zdrowie!
        • Dzięki!
      • 3 odpowiedzi
  • Promowane produkty

  • Kategorie

  • Który starter wybrać?   30 użytkowników zagłosowało

    1. 1. Które startery podobają ci się najbardziej?


      • RSI (seria Aurora)
      • Consolidated Outland (seria Mustang)
      • MISC (seria Reliant)
      • Origin (seria 100)
    2. 2. Startery z której serii posiadasz lub planujesz kupić?


      • RSI (seria Aurora)
      • Consolidated Outland (seria Mustang)
      • MISC (seria Reliant)
      • Origin (seria 100)
      • Żaden, skupiam się na większych jednostkach

    Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować. Zobacz temat
  • Loterie

  • Odpowiedzi

    • Trochę o nowym górnictwie  
    • This Galactic Guide originally appeared in Jump Point 4.11. The Kiel system was a major hub of military activity during the cold war, but since relations with the Xi’an have improved, the system has worked hard to redefine itself. The Senate’s recent official recognition of the system’s third planet, Severus, is considered proof to many that some of that hard work has started to pay off. The system was discovered by a Merchant Marine fuel collection vessel operating in the Hadrian system. The ship’s captain, Adhama Schnauss, made it a point to take a different route on each collection trip to keep the crew on their toes. One day in 2514, Schnauss noticed a strange anomaly on their scans and redirected their course to investigate it. What they found was a large jump point connected to a new system with a white, F-type main sequence star surrounded by six planets and an asteroid belt. Schnauss named the system Kiel after a longtime friend who adamantly refused to leave his home planet of Mars. Schnauss hoped the gesture would motivate his friend to finally venture into the stars to see the system that bore his name. Military pathfinders scanned the system to discover that none of the planets were naturally habitable and only the third one, Severus, was deemed suitable for terraforming. As the terraforming process was underway, jumps to two new systems (Baker and Horus) were discovered, igniting massive public and private interest in the system. Even though it hadn’t been officially inhabited, it was already well connected to the expanding eastern-edge of the empire. It had a mineral-rich asteroid belt, gas giants to be used for refueling and soon, a terraformed world to serve as the system’s nerve center. Yet, all that changed when in 2542 when Marie Sante discovered a jump into Xi’an space from the Horus system. Being connected to the Perry Line, Kiel was now only one system away from Xi’an territory, so the UPE quickly re-designated the system. Much to the dismay of the companies that had begun prospecting as the terraforming process was completed, rather than opening the system for economic development, the government drafted plans to make Severus a massive military hub, a decision that would define the system for centuries. Military Machine Once Severus was habitable, the military moved into the system en masse. Ivar Messer had recently risen to power partially by cultivating fears over the Xi’an, so pouring government funds into Kiel was considered an impressive show of force against the new alien enemies. Over the decades, the military’s strong presence in Kiel also proved beneficial for domestic pacification purposes. Its proximity to Terra was a noted concern amongst the growing anti-Messer activists, who saw it as a potential staging point for invasion. There were even rumors that Terran Senator, Assan Kieren, who mysteriously disappeared in 2638 after drafting a bill that would grant Terra sovereignty apart from the UEE, had been abducted and taken to a military installation on Kiel II. Kiel’s military footprint was greatly reduced in the early 29th century after tensions with the Xi’an de-escalated and the Perry Line was dismantled. However, as the military moved out, attracting private sector companies to replace them in the system proved difficult. With large swaths of resources removed by the military, an aging infrastructure in need of repair, and without a significant population, it just didn’t make economic sense for many businesses to expand into Kiel. That started to change under the guidance of Joona Tzur, who was elected Severus’ Governor in 2903. Tzur was one of only a few hundred people whose Kiel roots extended further than two generations, beginning with his great-grandmother who chose to remain in the system upon retiring from the Army. He knew Severus’ strengths better than anyone else and specifically recruited industries to the planet that could capitalize on the military’s infrastructure and abandoned bases. The strategy worked and numerous giants of the space industry set up factories in the system. In addition, Tzur knew that he needed more than businesses to grow his homeworld, and so he invested heavily in public leisure and green spaces, claiming that a happy population is one that grows. One of Tzur’s most notable victories came when he convinced the Intergalactic Aerospace Expo to host the event on Severus. Tzur’s main selling point was the numerous decommissioned spacecraft hangars that could house the massive event. After a rapid series of upgrades were made to the facilities, the IAE was held on Severus for the first time in 2916 and has been one of the system’s main economic drivers ever since, creating additional hotels, restaurants, and attractions in its wake. Today, in addition to the Aerospace Expo, many other conferences use the facilities throughout the year, making tourism one of the largest growth sectors for the planet. The economic turnaround and rebranding of Kiel has been considered a success by many, including the Senate who official recognized Severus in 2937. The system’s population has continued to swell ever since. With plenty of jobs and considerably less congestion than other systems (like Terra), Kiel was recently voted one of the “Top Ten Most Livable Systems” by the editors of New United. Kiel I This small mesoplanet is sun-scarred on one side thanks to it being tidally locked. Kiel II Kiel II is a rocky planet that features a thin atmosphere and a good deal of mystery. Scans of the planet reveal the presence of resources, yet the UEE has strictly prohibited any mining operations. This has led some to believe the planet may continue to house classified underground military installations. Kiel III (Severus) Severus is a rocky planet that was quickly terraformed after the system’s discovery. Named after a famous Navy admiral who distinguished himself during the Second Tevarin War, it served as a key military hub during the cold war with the Xi’an. Once relations thawed, the planet’s permanent residents worked hard to help it find a new identity. Things started to turn around after RSI agreed to open a large factory to manufacture their improved line of thrusters. RSI brought a fresh flow of people and creds into the system, which encouraged other companies to follow suit. Soon word spread that the planet had plenty of work and an affordable cost of living. Blue collar workers arrived in droves, and the planet saw its populace consistently rise for decades. It wasn’t long before the Governors’ Council applied for and received representation status, with Tzur’s daughter Janna Thurville elected as Severus’ first senator. The influx of people and business allowed the government to redesign parts of the planet for civic use. The planet’s capital, Eri City, received the most attention. A number of old, drab military structures were demolished and beautiful public parks built in their place. Though the planet still lacks a unique cultural identity, its fine dining scene is surprisingly strong. There have been great strides in making the planet’s soil arable again, and with housing expenses being relatively low, many people are more than willing to splurge on gourmet meals. Kiel IV A picturesque gas dwarf that’s a striking deep blue color. The planet’s rapid spin means it only takes 16 standard Earth hours to make one complete rotation. Kiel V This massive gas giant has a planetary radius of over 57,000 kilometers and an impressive set of planetary rings that extend well beyond that. Kiel VI It takes this protoplanet 44,512 standard Earth days (about 122 standard years) to make one trip around the system’s sun. A festival is currently being planned for the next time it reaches its perihelion. TRAVEL WARNING Miners have long coveted a chance to pull resources from Kiel II, and over the years, numerous unauthorized attempts have been made. Yet, even though the military no longer dominates the system, it still maintains a strong presence and is quick to go after those who disobey the mining prohibition on Kiel II. HEARD IN THE WIND “The true potential of the Kiel system is still untapped and unmolded. I don’t see its lack of an identity as a hindrance, but rather as the ultimate opportunity to create something new.” – Governor Joona Tzur, inauguration ceremony, 2903

      “The boring, nondescript building was originally constructed and used by the military when they controlled the planet. For centuries, it housed stodgy military bureaucrats, but now it’s home to Nocturne, one of the most exciting new restaurants in the UEE. Like much of the Kiel system, what looks dull and unimpressive at first blush becomes much more fascinating upon closer examination.” - Gloria Budd, New United “Top Ten Most Livable Systems,” 2945 Przeczytaj całość
    • Ponieważ wraz z wiekiem coraz mniej czasu na latanie więc mam do sprzedania poniższy zestaw:
      1. Thrustmaster Hotas Warthog numer 23055 (pudło w komplecie)  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
      2. MFG Crosswing (kupione w maju 2017) + pudło  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
      3. Stojak Wheel Stand Pro (modyfikowany pod własne potrzeby)
      4. Czarne pokrowce by Sahaj  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
      5. Czarna przedłużka 10 cm by Sahaj  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
      Całość "po taniości" sprzedam za 2500 pln
      ps.
      Jedyny warunek:
      Odbiór osobisty w okolicach Poznania (całość waży około 25 kg) i nie specjalnie interesuje mnie sprzedaż poszczególnych elementów zestawu ...
      Obrazek sprzedawanego sprzętu (bez pokrowców)
      Więcej zdjęć na życzenie
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
    • Polska flaga na Marsie (pomiędzy brytyjską flagą i Japonii)
      W misji NASA InSight wykorzystywany jest polski mechanizm napędowy do urządzenia "Kret HP3". Zaprojektowano go w polskiej firmie Astronika. Dzięki niemu sonda wkopie się aż pięć metrów w głąb powierzchni Marsa.
    • Every week, designers, engineers and other developers from our five offices around the world answer backer questions submitted on SPECTRUM and voted on by YOU. And for info on becoming a subscriber, go to: https://robertsspaceindustries.com/pledge/subscriptions Przeczytaj całość
  • Tematy

  • Quizy

  • Blogi

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu. Polityka prywatności