Skocz do zawartości
  • Dołącz do nas!

    Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

    Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

  • Nebthtet
    Nebthtet

    Dwa progi przekroczone!

    Prezentacja pokazana podczas targów Gamescom w Kolonii oraz udostępnienie wariantów Constellation - jednego z flagowych statków w grze - zaowocowało rekordową ilością zebranych funduszy. Po kilku dniach milczenia spowodowanego podróżami Chris Roberts po raz kolejny napisał list skierowany do fanów gry.

     

    ChrisRobertsDirecting.jpgOstatni weekend był niesamowity dla Star Citizena. Reakcja społeczności oraz dziennikarzy na to, co pokazaliśmy podczas eventu na Gamescomie w Kolonii była niesamowita. Tysiące nowych osób które wsparły grę oraz przekroczenie dwóch progów dowodzi tego, że społeczność jest podekscytowana tym co pokazaliśmy tak bardzo jak my sami! Jestem  przepełniony energią po spotkaniu z wielką ilością naszych fanów podczas eventu w Kolonii. Trwające do trzeciej w nocy podpisywanie plakatów oraz rozmowy o przyszłości Star Citizena były doświadczeniem którego nie chciałbym przepuścić.

     

    To, co zaprezentowaliśmy podczas Gamescomu miało na celu pokazanie światu jak Star Citizen będzie rozwijać się ponad to co jest dostępne obecnie. Od prezentacji wariantów Constellation, których głównym przeznaczeniem nie jest walka poprzez pokaz kooperacyjnej walki w jednostkach wieloosobowych aż po przedsmak naszych planów integracji walki FPS najwyższej jakości równolegle do walki w kosmosie... Star Citizen będzie czymś więcej niż jakikolwiek inny space-sim który istniał wcześniej.

     

    Constellation ma specjalne miejsce w moim sercu. Jak wielu z was wie, to statek którym najbardziej sam chcę polecieć gdyż wierzę że reprezentuje typ rozgrywki jakiego nie widzieliśmy wcześniej w symulatorach kosmicznych. Podbój galaktyki z załogą przyjaciół to marzenie każdego z nas i zarazem coś czego nigdy nie udało mi się odwzorować w Wing Commanderze. To dlatego zespół tak ciężko pracował aby ukończyć demo statków wieloosobowych jakie widzieliście w piątek 15 sierpnia. Chcę, aby społeczność mogła zobaczyć bardziej zróżnicowaną rozgrywkę jaką miałem w głowie przez te wszystkie miesiące.

     

    Constellation była również pierwszym statkiem jaki pokazaliśmy społeczności Star Citizena (Hornet, Scythe oraz Bengal były już zrobione gdy ogłosiliśmy grę). Została ona zaprojektowana przez jednego z najlepszych artystów koncepcyjnych w branży filmowej i przez długi czas reprezentowała potencjał Star Citizena. Zerknijcie na naszą pierwszą broszurę z wczesnych dni kampanii - przebyliśmy długą drogę! Ulepszenie jej wyglądu i tworzenie odpowiednich wariantów było dla zespołu pracą z miłości.

     

    Phoenix_BeautyShot_.jpg

    RSI Constellation Phoenix

     

    Aquila_StoreFront_.jpg

    RSI Constellation Aquila

     

    Andromedia_StoreFront_.jpg

    RSI Constellation Andromeda

     

    Taurus_StoreFront_.jpg

    RSI Constellation Taurus

     

    Przy 50 milionach osiągnęliśmy cel "języki obcych", co znaczy że zaplanujemy fundusze na zatrudnienie profesjonalnych lingwistów aby stworzyć unikalne języki dla naszych trzech największych ras obcych. A oto podsumowanie:

     

    Języki obcych - Czy mówisz w języku Banu? Będziemy współpracować z lingwistami aby stworzyć różnorodne i realistyczne obce języki dla trzech największych raz obcych - Vanduul, Xi'An oraz Banu. Żadnych uniwersalnych translatorów, czy zniekształconych odgłosów zwierząt: obcy w Star Citizen będą mówić w swoim własnym, autentycznym języku!

     

    Tej części prac będzie przewodził David Ladyman - możecie spodziewać się raportów w miarę postępów prac.

     

    Chciałbym również oddać mały hołd naszemu "Panu 50 Milionów" - Wulfowi Knightowi. Wulf nie jest obcy tym, którzy śledzą rozwój Star Citizena. Jest stałym przyjacielem zespołu developerskiego oraz społeczności i z wielką przyjemnością ujawniam że zakupiony przez niego "Constellation Super Pack" pozwolił na przekroczenie progu. Jako małą nagrodę za jego usługi i symboliczny status chciałbym osobiście przekazać mu vanduulskiego Scythe, której brakowało w jego kolekcji.

     

    Ale w ten weekend nie przekroczyliśmy tylko progu 50 mln $ - pokonaliśmy również kolejny! Cel za zebranie 51 milionów został wybrany w ankiecie przez osoby które wsparły grę. Po raz pierwszy zostaliście poproszeni o pomoc w decyzji o tym, co ma mieć priorytet podczas produkcji. Obywatele jednoznacznie dali nam do zrozumienia że chcą aby zespół odpowiedzialny za część webową ma skupić się na stworzeniu interaktywnej mapy "znanej przestrzeni" - i to się wydarzy!

     

    Oczekujcie dodatkowych informacji w nadchodzących dniach, zamierzamy uczynić tę część zalążkiem naszej interaktywnej Galactapedii i związać ją ze zmianami w Hangarach o których mówiłem na Gamescomie. To może być okazja dla naszych długoterminowych fanów na wybór gdzie w galaktyce zamierzają rozpocząć grę.

     

    A teraz chciałbym ujawnić dwa kolejne cele! Pierwszy, za osiągnięcie progu 52 milionów to mała nagroda dla wszystkich, którzy pomogli nam dotrzeć do tego miejsca: jetpack. Technicznie rzecz biorąc to Załogowa Jednostka Manewrowa, która pozwoli na wzięcie udziału w walkach zero-G zaraz po tym, jak udostępnimy tę część modułu FPS. Dodamy tę nagrodę do kont wszystkich, którzy wsparli nas przed osiągnięciem progu 52 mln tak, abyście byli uzbrojeni i gotowi gdy moduł FPS zostanie udostępniony później w tym roku.

     

    BB-12 to całkiem nowa Załogowa Jednostka Manewrowa od Azure Sky Aero. Nieważne czy bierzesz udział w precyzyjnych operacjach wydobywczych czy delikatnym odzyskiwaniu komponentów z wraków BB-12 jest w stanie prowadzić operacje EVA przez sześć godzin bez przerwy. Ten nowy model posiada 24 precyzyjne dysze manewrowe oraz dwa przeprojektowane do pracy pod dużym obciążeniem zbiorniki na sprężony azot który służy jako materiał pędny. Zbiorniki można podmieniać "na gorąco" podczas dryfu lub łatwo napełniać na statku. Przy pomocy BB-12 Azure Sky po raz kolejny utwierdziło swoje miejsce jako dostawca technologii EVA pierwszej klasy.

     

    Dla progu 53 milionów chcielibyśmy spojrzeć w przyszłość na premierę Star Citizena. Jedną z rzeczy jakie robimy dziś jest precyzowanie tego, jak będzie działać wiele systemów które zamierzamy wdrożyć po premierze, decyzje jak będziemy zniechęcać do złego zachowania w grze, jednocześnie pozwalając graczom na to aby mieli jak najwięcej wolności i frajdy. To, co chcemy wdrożyć jako eksperyment po uruchomieniu gry to "Niezależna Gildia Rozjemców" (Independent Arbitrator's Guild) - obsadzona przez pracowników CIG w celu zajęcia się dysputami pomiędzy graczami bez opuszczania uniwersum gry. Osiągnięcie tego celu pozwoli na alokację funduszy na stworzenie tych stanowisk w CIG. A oto tło fabularne:

     

    NIEZALEŻNA GILDIA ROZJEMCÓW (INDEPENDENT ARBITRATOR’S GUILD) – Czy pokrzywdzili cię zwierzchnicy? Czy członek twojej organizacji któremu powierzono pieczę nad funduszami zadbał o to aby płynęły do jego kiesy a nie na konto organizacji? Myślisz że nie masz do kogo się odwołać? Mylisz się. W pełni licencjonowana i zobowiązana do pracy w granicach UEE i poza nimi Niezależna Gildia Rozjemców pozwala obywatelom (oraz cywilom, nie dyskryminujemy nikogo!) na zgłaszanie skarg przeciwko (lub wewnątrz) prywatnym organizacjom. Złóż zgłoszenie u reprezentanta IAG aby twój głos był usłyszany i szkoda wyrównana. Czy twoja działalność jest niezbyt legalna? IAG wydaje osąd tylko gdy jest o to proszona. Poufność zleceń jest gwarantowana.

     

    Chciałbym zakończyć wspominając jeszcze jedną zmianę: zamierzamy przeprojektować stronę główną RSI aby uczynić ją przyjaźniejszą dla nowych graczy. Podczas Gamescomu miałem szansę porozmawiać z wieloma osobami które słyszały o Star Citizenie ale nie wsparły gry. Nie stało się tak dlatego, że nie podobało im się to, czego dowiedzieli się o projekcie czy nie byli zainteresowani grą... Po prostu nie rozumieli jak i od czego zacząć.

     

    Braliśmy za pewnik fakt, że nasi aktualni użytkownicy rozumieją projekt tak dobrze. Wielu z was było z nami od osiemnastu miesięcy i rozumie naturę tego co publikujemy, czy proces angażowania społeczności w moduły pre-alpha... ale dla graczy dopiero odkrywających nasz projekt całość jest onieśmielająca.

     

    Jako część tej inicjatywy usuniemy licznik crowdfundingowy z głównej strony. Stoi za tym szereg powodów, ale najważniejszy z nich to ten, że celem projektu nie jest tylko przyniesienie milionów dolarów. Mimo że ciągły dopływ środków jest konieczny, aby dalej budować Star Citizena zachowując obecny poziom jakości i bez kompromisów, pierwsze doświadczenie dla nowych graczy powinno pokazywać grę i uniwersum - a nie to, jak dużo pieniędzy zebraliśmy! Osoby wspierające grę czynią sporo więcej niż tylko kupują nowe statki. Jesteście naszymi oczami i uszami, to wy sprzedajecie projekt innym graczom lepiej niż jakakolwiek kampania reklamowa, wasze pomysły i projekty powiększają naszą wizję, a raporty błędów pomagają w stworzeniu dopracowanej gry. Za każdym razem gdy walczycie w Arena Commanderze pomagacie w ulepszeniu Star Citizena!

     

    W nadchodzących tygodniach zamierzamy podmienić licznik na stronie głównej na nowe cele. Spodziewajcie się zobaczyć nowe cele - ilość aktywnych graczy oraz wykończonych Vanduuli, liczbę zgłoszonych bugów i wiele innych! Informacje crowd fundingowe będą istnieć na dedykowanej im podstronie ze zwiększoną przejrzystością dla tych z was którzy lubią cyferki i śledzą nasze rekordowe postępy.

     

    Będziemy pracować nad tymi detalami z odpowiednimi zespołami w ciągu najbliższych tygodni... Ale myślę że stworzy to lepszą bazę dla społeczności i lepiej da wam odczuć że współtworzycie projekt nie tylko dotując go.

     

    Jak zawsze dziękuję za niesamowite wsparcie. Jak mi przypomniano wielokrotnie podczas Gamescomu ta społeczność to coś wcześniej niespotykanego w branży gier. Pozwalacie temu nowemu typowi developmentu nie tylko na istnienie ale i rozwój.

    — Chris Roberts




    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • Polecane

    • Szybki i zarazem kosmiczny giveaway, tym razem do wygrania gra Interplanetary: Enhanced Edition 
       
      Zapraszam oraz życzę powodzenia.  
       
      Interplanetary to turowa strategia artyleryjska rozgrywana na kosmiczną skalę. Rozwijaj ojczystą planetę i stosuj potężne salwy, tura po turze tocząc wojnę na galaktycznym polu bitwy. To wyścig zbrojeń pomiędzy planetami rozwijającymi coraz potężniejsze uzbrojenie. Ogromne baterie dział elektromagnetycznych to podstawa międzyplanetarnego arsenału, ale kluczem do wygranej może być chytre użycie rakiet i precyzyjnych laserów.
      Strategiczne planowanie, ulepszenia i fortyfikacje mogą ochronić twoje kluczowe budynki, dając ci przewagę – ale porażka jednej ze stron jest tylko kwestią czasu.


      Wersja Enhanced Edition zawiera też: Sieciowe boty, orbity eliptyczne, tryb szybkiego celowania, nowe budynki, lepszy balans rozgrywki oraz ogólne poprawki i ulepszenia.
       
      Uwaga: giveaway tylko dla osób mających minimum zero punktów reputacji. Zgłoszenia osób z ujemną reputacją będą usuwane.
      • 2 odpowiedzi
    • Hearts of Iron IV
      Nasz kolejny giveaway dedykowany jest miłośnikom wojowania oraz strategii. Tym razem możecie zdobyć Hearts of Iron IV - klasyczną już strategię Paradoxu, grę trudną, ale cholernie satysfakcjonującą.
      • 0 odpowiedzi
    • Assassins Creed Origins (Uplay)
      Zamorduj nudę z Game Armadą! Tym razem do wygrania idealny tytuł na wakacyjne wieczory - Assassins Creed Origins.
        • Twoje zdrowie!
        • Dzięki!
      • 3 odpowiedzi
    • Magazyn Jump Point wydanie 06.06 - What's Mine Is Yours
      Kolejny numer magazynu Jump Point już dostępny! Poczytaj o mechanice górnictwa oraz Reclaimerze i Prospectorze!
        • Dzięki!
      • 0 odpowiedzi
    • SOMA (Steam)
      Zapraszamy do udziału w kolejnym giveawayu Game Armady! Tym razem do zdobycia jest klucz steam do gry SOMA.
        • Lubię to!
      • 1 odpowiedź
  • Promowane produkty

  • Kategorie

  • Który starter wybrać?   26 użytkowników zagłosowało

    1. 1. Które startery podobają ci się najbardziej?


      • RSI (seria Aurora)
      • Consolidated Outland (seria Mustang)
      • MISC (seria Reliant)
      • Origin (seria 100)
    2. 2. Startery z której serii posiadasz lub planujesz kupić?


      • RSI (seria Aurora)
      • Consolidated Outland (seria Mustang)
      • MISC (seria Reliant)
      • Origin (seria 100)
      • Żaden, skupiam się na większych jednostkach

    Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować. Zobacz temat
  • Odpowiedzi

    • Q&A: Drake Kraken Following the launch of the Kraken from Drake Interplanetary, we took your community-voted questions to our designers to give you more information on the recently unveiled capital ship. Special thanks to John Crewe and Todd Papy for answering these questions.



      Do the Kraken’s shields cover other ships parked on the deck? The Kraken’s shields cover the hull of the ship and do not cover the ships or people that may be on the exposed landing pads. Ships contained inside the Hangars are covered by the shields. With the improvements to shield tech coming with Single Distance Field in the future, the projected bubble people currently see will be removed with a more hull wrapping projection of shield energy.

      What are the Kraken’s refuel, restock, and repair abilities for docked ships? The Kraken is, in many ways, a mobile base. This means it is able to refuel, restock and repair ships that have landed on it but these resources must be taken from the Kraken’s stores.

      Can you quantum travel while ships are parked on the deck? What about with people on the deck?

      Yes, you’ll be able to Quantum with ships parked on the deck. Quantum drives in our universe create a little bubble around the ship to move it and protects outward to cover those in very close proximity to the hull. Like other ships in our game, being outside your ship when in Quantum travel is an extremely dangerous scenario, so it’s not recommended due to the slightest misstep resulting in death or abandonment in deep space.

      What are your plans for landing on the Kraken while it is in motion? Like the Idris or other ships where you can land whilst they are in motion, we’ll provide automated landing solutions for those who do not wish to attempt a manual landing. This will provide a safe and secure landing at the expense of time, similar to our current automated landings at stations and rest stops.

      Can you spawn ships from the Kraken? When you spawn your Kraken, you will be able to spawn ships in/on it if you own them, but beyond that point no other ships can be spawned dynamically on-board. It is similar to how the Constellation will be able to have a ground vehicle within when spawned but is unable to spawn another ground vehicle in the hold, mid-flight. Players landing on the ship during game-play will have their ships permanently on the pad.

      What happens to the landed/hangar-landed ships if the Kraken pilot logs off/is disconnected? And what will happen when the owners of the landed ships log off? Do their ships persist until the Kraken is despawned, or is the pad free for another one to land on?
      The Kraken will follow the same rule-set as the persistent bed log off system we current have in game, if the owner of the Kraken logs off and there are no other players on-board, then it will be despawned. If there are still players on-board, then the Kraken and ships on-board will persist. If a player lands their ship on a Kraken, then proceeds to log off, their ship will persist with the Kraken until the point the Kraken is despawned or destroyed, at which point if the player then rejoins they will either have it respawn at the point the Kraken was or have to reclaim it in the event it was destroyed.

      How does the Kraken’s armor compare to other ships in its size-class, like the Idris? In true Drake fashion, the approach to construction prizes pragmatism and cost-effectiveness. Consequently, the Kraken is substantially less sturdy than the Idris and other dedicated military ships that are expected to face direct heavy or capital-scale firepower.

      What is meant by “Towards the rear of the ship public accommodations can be found for visitors and associates?” Does the Kraken offer any special function or gameplay for public services like shops, bars, medical, or trading for those who are waiting for repair or just visiting? There are onboard accommodation rooms to cover 1-2 players per landing pad. These are basic habs like you’d find at GrimHex and provide somewhere to rest, change, and sleep. There are no dedicated facilities like bars or trading areas on-board at this time.

      With the Kraken being capital ship size will it have escape pods now unlike other Drake ships? Drake sees no need to provide expensive escape pods when the Kraken can hold plenty of ships to facilitate escape in the “unlikely” event of an emergency.

      How many ships can the Kraken hold and still quantum drive with? The current design for Quantum Travel requires all the doors to be shut before the Quantum Drive can be initiated, with no requirements beyond that, such as checking for maximum ship amounts. The Kraken can therefore quantum travel with a full complement of ships, although as mentioned earlier, being on deck is a risky proposition.

      Can the Kraken equip military grade items or only civilian/industrial? The Kraken can only equip Civilian and Industrial items and comes with Civilian Grade C items by default.

      The Kraken brochure talks about configuring the rear hangars to fit our needs. Does this mean that the Kraken might have some modular capabilities to outfit those hangars to suit other functions like extended medical/S&R or salvage processing?
      Drake always look to maximize the use of their spaceships, and whilst these rear cargo holds are ostensibly for cargo, there is a significant amount of real estate that could be re-purposed in the future for alternative uses.

      How will this ship defend against armed boarding parties or other guests who refuse to leave? The internal layout of the ship provides quite a few choke-points from the landing pads, allowing a somewhat organized defense against boarding. There are no inbuilt mechanics within the ship to deal with guests who refuse to leave. That will be down to the owners persuasion techniques.

      Can we transfer cargo between docked/landed ships? If not, can cargo be transferred between docked/landed ships and the Kraken?
      Every external landing pad has access to the internal tram route via a loading hatch located within the airlock antechamber. The internal tram is primarily designed to carry cargo between the pads and the main cargo hold of the ship to facilitate cargo moving between ships and the Kraken itself.

      The Kraken shows some concept of it landed in a desert, as well as parked at Lorville . How can we expect it to fare in atmospheric flight. Does it have VTOL?
      As with all ships of this size, the atmospheric flight performance can be characterized as poor at best, but the Kraken does have multiple VTOL thrusters to allow it to take off and land in atmosphere. There are two located under the front “ears” that pivot to face 90 degrees down and more are built into the underside of the rear hull in a permanent down-facing layout.









      Przeczytaj całość
    • John Crewe and Paul Jones join Jared at CitizenCon 2948 to discuss the Drake Kraken and Anvil Valkyrie.

      To watch Reverse the Verse LIVE each and every week, tune into http://twitch.tv/starcitizen. Przeczytaj całość
    • I jeszcze podsumowanie do "Mrówy"  
    • Wczorajszy stream   Obłoki gazowe   Zebrane informacje  
  • Tematy

  • Quizy

  • Blogi

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu. Polityka prywatności