Skocz do zawartości
  • Dołącz do nas!

    Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

    Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

  • Nebthtet
    Nebthtet

    62 i 63 miliony dolarów!

    Zaczęła się rocznicowa sprzedaż statków i kolejne dwa progi padły momentalnie. Chris po raz kolejny dzieli się ze społecznością planami na kolejne progi i swoimi wrażeniami.

     

    ChrisRobertsDirecting.jpgGratulacje z okazji tego że pomogliście nam przekroczyć próg 63 mln $ zebranych funduszy! Wiele osób kupiło limitowane statki lub coś z drugiej fali podczas naszej rocznicowej sprzedaży i jestem wam za to bardzo wdzięczny. Zawsze podkreślaliśmy że nie potrzebujecie niczego poza bazowym statkiem by zdobyć cokolwiek bądź udać się gdziekolwiek we wszechświecie Star Citizena, ale bardzo doceniamy wsparcie jakiego udziela nam społeczność inwestując w większe i dodatkowe statki, co pozwala nam na tworzenie gry która będzie głębszym, bogatszym doświadczeniem o wiele wcześniej niż moglibyśmy to uczynić normalnie. Dodatkowo wasze nieustające wsparcie pozwala nam na dokonywanie mądrych inwestycji w zespół na całym świecie i technologię która zabezpieczy przyszłość gry.

     

    Wielu fundatorów pytało mnie dlaczego nie mam “kupki” listów przygotowanej z wyprzedzeniem i gotowych do natychmiastowej publikacji… Zwłaszcza podczas eventów takich jak ten. Odpowiadając na to pytanie – nie czułbym się w porządku zakładając coś takiego gdy to od osób wspierających zależy czy pojawią się dodatkowe miliony dolarów. Może upływać kilka dni nim pojawia się kolejne listy ale zawsze pisane są z serca.

     

    Próg 62 milionów $ był przedostatnim statkiem „czwartej fali”:

     

    Liniowiec gwiezdny klasy Genesis – Genesis jest to kolejny kamień milowy w dumnej historii projektów transportowych Crusader Industries. Statek ten wykorzystuje nagradzane techniki produkcji oraz najwyższej jakości części aby stworzyć jedno: statek pasażerski nowej generacji za cenę, która nie zrujnuje twojego budżetu. Zastrzeżona przez Crusader Industries technologia silników NeoG oferuje najbardziej wydajny lot w stosunku do rozmiarów statku. Linia Genesis została wymieniony w rankingu Whitleya jako „jeden z najbardziej niezawodnych i bezpiecznych publicznych statków transportowych dostępnych na rynku”. Gwiezdne liniowce Genesis dostępne są w wielu konfiguracjach bazowych skupiających się na wszystkim – od pojemności do przewozu pasażerów lub frachtu po ogólny komfort. Wojska UEE posługują się wieloma jednostkami Genesis skonwertowanymi do ról wsparcia i działającymi m.in. jako SWACS (Space Warning and Control System) czy też prowadzącymi operacje testowe.

     

    Uwielbiam opcje takie jak ta, ponieważ są czyś więcej niż statkiem do walki. Pomagają nam zaludnić żyjące, oddychające uniwersum… W końcu większość ludzi częściej napotyka 737-ki ni F-22 w swoim codziennym życiu! A kolejny próg (zebrał oszałamiające 50% głosów w ankiecie) to trzeci statek startowy:

     

    MISC Reliant: Wraz z sukcesem kampanii reklamowej Freelancera firma MISC połączyła siły z RSI oraz Outland Consolidated by stworzyć jednoosobowy statek od którego każdy może rozpocząć swoją przygodę w kosmosie. Icha rozwiązanie tego problemu? Statek startowy z więcej niż jednym siedzeniem… a także asem w rękawie: technologią Xi’An. Podczas gdy Aurora to czysto utylitarna platforma, a Mustang delikatna i zwrotna jednostka do transportu osobistego, Reliant od MISC jest jednostką która ma w sobie najwięcej technologii Xi’An ze wszystkich ich jak dotąd wypuszczonych konstrukcji. Reliant to niesamowicie smukłe linie, dwa osobne miejsca dla załogi, pionowy projekt kadłuba, opływowy kokpit jarzący się od najlepszej dostępnej ksenotechnologii.

     

    I skoro już przekroczyliśmy 63 miliony, to ten cel jest osiągnięty! Wygląda na to, że jesteście zainteresowani zobaczeniem większej ilości technologii obcych ras! Tego Star Citizen dostarczy wam na pewno. Tak jak powiedziałem ostatnim razem, nie skreślajcie pozostałych konceptów. Mnie szczególnie przypadł do gustu „kosmiczny motocykl” od Drake.

    Ostatnio dodaliśmy sporo statków, tak więc próg 64 milionów będzie czymś innym.

     

    Zwierzaki – mamy boty naprawcze, mamy rybki… Ale nie zaimplementowaliśmy jeszcze tradycyjnego systemu zwierzaków w Star Citizenie. Po osiągnięciu progu 64 mln $ ulegnie to zmianie. Od kota Jones w Alienie po Daggita z Battlestar Galactica zwierzaki mają swoje miejsce na pokładzie statku kosmicznego… A my chcemy dać wam opcję posiadania takowego w grze. Oczekujcie standardowych ziemskich opcji, plus wszystkich egzotycznych jakie tylko będziemy mogli wymyślić do uniwersum Star Citizena (te kraby Torshu Grey które wiecznie uciekają to dopiero początek). Ten próg jest uhonorowaniem Paddingtona, psa UEES Paula Steeda. W jednym z naszych pierwszych wideo Paddington pomógł nam osiągnąć 4 miliony $ w pierwotnej kampanii – niestety niedawno umarł.

     

     

     

    Dla tych z was, którzy wyczekują kolejnego progu mamy spory aspekt gry, który rozważamy jako opcję. Niech wystarczy że powiem iż słyszeliśmy od was sporo na temat modułowych statków i chcemy rozwinąć plan jak je zrobić… Tak więc w przyszłym liście znajdziecie więcej informacji na ten temat!

     

    Nie można tego podkreślić wystarczająco wiele razy: dziękuję. Często siadam by zagrać w Arena Commandera i po prostu podziwiam co razem stworzyliśmy. Jasne, można to było zrobić za zamkniętymi drzwiami. Ale nie miałoby to tego samego serca i duszy i nie powstawałoby w ten sam sposób. Arena Commander to mikrokosmos Star Citizena: wasze wsparcie uczyniło go możliwym, wasze opinie pomagają by działał jak wspólnie to sobie wyobrażaliśmy… a wasza wiara w to co robimy (i cierpliwość dla procesu developmentu oprogramowania!) będzie popychać nas do ciągłych poprawek i ulepszeń. W miarę jak dostarczamy więcej aspektów Star Citizena, od walki FPS poprzez eksplorację planet, wciągającą historię dla pojedynczego gracza po planety i systemy gwiezdne między którymi można będzie latać myślę że uświadomimy sobie wszyscy jak przełomowa i bezprecedensowa jest podróż w której wspólnie uczestniczymy. Nigdy wcześniej nie próbowano stworzenia czegoś o tej skali i w ten sposób.

     

    See you in the ‘Verse!

    — Chris Roberts




    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • Polecane

    • Seven: The Days Long Gone - spróbuj szczęścia ;)
      Tym razem można wygrać całkiem fajną grę produkcji jak najbardziej rodzimej... Seven: The Days Long Gone.
       
      Zostań złodziejem w kolonii karnej, nie daj się złamać systemowi 😜 Kradnij, skrytobójczo morduj i przetrwaj w izometrycznym świecie kolonii karnej.
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • 200 milionów - list od Chrisa Robertsa oraz kilka słów od redakcji
      Kwota zebrana na development Star Citizena przekroczyła kolejną magiczną barierę - dwieście milionów dolarów. Z tej okazji Chris Roberts tradycyjnie już napisał list do społeczności, którego tłumaczenie wraz z redakcyjnym komentarzem znajdziecie na łamach naszego serwisu.
        • Kocham to!
        • Lubię to!
      • 3 odpowiedzi
    • Szybki i zarazem kosmiczny giveaway, tym razem do wygrania gra Interplanetary: Enhanced Edition 
       
      Zapraszam oraz życzę powodzenia.  
       
      Interplanetary to turowa strategia artyleryjska rozgrywana na kosmiczną skalę. Rozwijaj ojczystą planetę i stosuj potężne salwy, tura po turze tocząc wojnę na galaktycznym polu bitwy. To wyścig zbrojeń pomiędzy planetami rozwijającymi coraz potężniejsze uzbrojenie. Ogromne baterie dział elektromagnetycznych to podstawa międzyplanetarnego arsenału, ale kluczem do wygranej może być chytre użycie rakiet i precyzyjnych laserów.
      Strategiczne planowanie, ulepszenia i fortyfikacje mogą ochronić twoje kluczowe budynki, dając ci przewagę – ale porażka jednej ze stron jest tylko kwestią czasu.


      Wersja Enhanced Edition zawiera też: Sieciowe boty, orbity eliptyczne, tryb szybkiego celowania, nowe budynki, lepszy balans rozgrywki oraz ogólne poprawki i ulepszenia.
       
      Uwaga: giveaway tylko dla osób mających minimum zero punktów reputacji. Zgłoszenia osób z ujemną reputacją będą usuwane.
      • 2 odpowiedzi
    • Hearts of Iron IV
      Nasz kolejny giveaway dedykowany jest miłośnikom wojowania oraz strategii. Tym razem możecie zdobyć Hearts of Iron IV - klasyczną już strategię Paradoxu, grę trudną, ale cholernie satysfakcjonującą.
      • 0 odpowiedzi
    • Assassins Creed Origins (Uplay)
      Zamorduj nudę z Game Armadą! Tym razem do wygrania idealny tytuł na wakacyjne wieczory - Assassins Creed Origins.
        • Twoje zdrowie!
        • Dzięki!
      • 3 odpowiedzi
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu. Polityka prywatności