Skocz do zawartości
  • Dołącz do nas!

    Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

    Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

  • Nebthtet
    Nebthtet

    61 milionów!

    Redeemer i Herald gładko przerzuciły nas przez kolejny próg, tak więc po powrocie z PAX Australia Chris napisał kolejny list do społeczności i udostępnił kolejną ankietę odnośnie statków.

     

    ChrisRobertsDirecting.jpgDobrze być w domu! Po czternastogodzinnym locie z Australii miłą niespodzianką było ujrzenie że społeczność Star Citizena po raz kolejny pokonała kolejny kamień milowy. Trudno wyrazić jak wszyscy w CIG doceniają to, co społeczność robi – wszyscy wam dziękujemy!

     

    Próg 61 milionów dolarów odblokował Prowlera od firmy Espera – zaprojektowany przez Tevarinów statek UEE. Z podekscytowaniem czekam na to by zobaczyć co storzą nasi artyści koncepcyjni, zwłaszcza że będą musieli zaprojektować nowy styl dla kolejnej obcej rasy i później zaadaptować go do użytku ludzi. To powinien być interesujący proces. A oto opis statku:

     

    Esperia Prowler – nazwany po oznaczeniu wojskowym z czasów UPE (United Planets of Earth), Prowler jest zmodernizowaną wersją niesławnego tevarińskiego statku abordażowego z okresu Pierwszej Wojny Tevarińskiej. Po niedawnym odkryciu zaginionej tevarińskiej planety w systemie Kabal, inżynierowie z Espery otrzymali nieskrępowany dostęp by przeanalizować zachowane statki odnalezione w kilku kryjówkach, a następnie skrupulatnie odtworzyli tevarińskie wybory projektowe. Prowler wykazuje swoją efektywność jako jednostka do błyskawicznego rozlokowywania personelu głównie ze względu na ciszę. Jednostka została skonstruowana dzięki zastosowaniu różnych technik minimalizujących jej sygnaturę, co pozwala na niepostrzeżene zbliżenie się do celu oraz szybkie rozlokowanie oddziału abordażowego drogą EVA (oddział pokonuje krótki dystans pomiędzy statkami w kosmosie). Uaktualniona wersja Prowlera jest perfekcyjnym połączeniuem dwóch kultur: elegancji i efektywności tevarińskiej maszyny wojennej oraz niezawodności współczesnej technologii UEE. Pomimo braku niektórych ulepszeń obecnych we współczesnej wersji, odnowione do użytku w dzisiejszych czasach zabytkowe wersje Prowlera zbudowane jeszcze przez Tevarinów są bardzo cenione przez tych, którzy mają szczęście je posiadać.

     

    Zwycięzcą ostatniej ankiety jest trzeci statek startowy. Mówiąc o tym typie jednostki w Star Citizenie nie mam myśli statku którego pozbywasz się tak szybko jak tylko to możliwe…  to po prostu mniejsza, tańsza konstrukcja która wprowadzi cię do świata Star Citizena. Mieliśmy podobne statki we Freelancerze i Privateerze i wielu graczy decydowało się na pozostanie przez całą grę przy swoich starych jednostkach na których można było polegać. Statki startowe w Star Citizenie zazwyczaj nadają się do wszystkiego pozwalając na zakosztowanie różnych aktywności w świecie gry.

     

    Gdy usiedliśmy by wybrać idealny trzeci statek startowy wiedzieliśmy że musi się wyróżniać w ten sam sposób jak Mustang różni się od Aurory nie będąc dedykowanym konkretnej roli. Nie mogliśmy się zdecydować kto powinien zrobić ten statek. Już mamy jednostki startowe od RSI o Outland Consolidated… kto będzie robić kolejny? Czy będzie to zorientowany na piratów  starter od Drake, wojskowy od Anvil lub Aegisa czy mała ;uksusowa jednostka od Originu albo komercyjna  od MISC?

     

    Ostatecznie poskładaliśmy zarysy czterech możliwych jednostek, po jednej od każdego producenta (reprezentanci piątej firmy – Originu odrzucili naszą prośbę – widocznie po prostu nie zbudują niedrogiego statku!) A teraz to społeczność będzie mogła wybrać który z tyvh pomysłów trafi do gry jako trzeci starter. A oto dostępne opcje:

     

    Drake Dragonfly: Nie tyle wchodzisz do tego statku co rozmieszczasz go wokół siebie. W skrócie najlepiej można go porównać do przypięcia silnika i zaczepu na broń do kombinezonu kosmicznego… Lub jak kampania reklamowa tego statku twierdzi – to doświadczenie najbliższe samodzielnemu ujeżdżaniu próżni. Będąca czymś pomiędzy kompaktowym myśliwcem a Aurorą, Dragonfly jest szybką ultralekką konstrukcją zaprojektowaną do masowej produkcji i łatwego dostosowywania przez hobbystów. Ten statek stał się ulubieńcem konkretnego typu entuzjastów zbierających się regularnie by dzielić się modyfikacjami, ścigać się i oddawać się innym, mniej legalnym „rozrywkom”.

     

    Aegis Terrapin: Dosłownie ciężki orzech do zgryzienia – Terrapin jest najciężej opancerzonym z statkiem z podstawowego przedziału cenowego na rynku. Pierwotnie zaprojektowany do długodystansowych misji badawczych w niebezpiecznych systemach gwiezdnych, Terrapin jest implementacją filozofii projektowej bazującej na opakowaniu statku w dodatkowe warstwy pancerza i zarezerwowanie znaczącej ilości mocy silników na potrzeby zasilenia największego generatora osłon w swojej klasie. Terrapiny są popularne wśród samodzielnych górników – mają zaczep na sprzęt i małą ładownię którą można wykorzystać do przechowywania cennych minerałów.

     

    Anvil Hurricane: Niektóre statki unikają niebezpiecznych starć przy pomocy prędkości, inne korzystają z manewrowości, a niektóre pozostają w ukryciu. Filozofia stojąca za Hurricanem twierdzi że powinneś być w stanie rozwalić wszystko co stanie na twojej drodze. Ten statek nie zwycięży w żadnym wyścigu, a jego sygnatura elektroniczna nie pozwoli ci zakraść się za linie wroga… Ale jest wyposażony w szeroką gamę w pełni dostosowywalnych zaczepów na broń małokalibrową oraz możliwość dostosowywania typów broni na wiele sposobów. Hurricane’y są często wykorzystywane do wzmacniania arsenałów milicji i prywatnych organizacji.

     

    MISC Reliant: Wraz z sukcesem kampanii reklamowej Freelancera firma MISC połączyła siły z RSI oraz Outland Consolidated by stworzyć jednoosobowy statek od którego każdy może rozpocząć swoją przygodę w kosmosie. Icha rozwiązanie tego problemu? Statek startowy z więcej niż jednym siedzeniem… a także asem w rękawie: technologią Xi’An. Podczas gdy Aurora to czysto utylitarna platforma, a Mustang delikatna i zwrotna jednostka do transportu osobistego, Reliant od MISC jest jednostką która ma w sobie najwięcej technologii Xi’An ze wszystkich ich jak dotąd wypuszczonych konstrukcji. Reliant to niesamowicie smukłe linie, dwa osobne miejsca dla załogi, pionowy projekt kadłuba, opływowy kokpit jarzący się od najlepszej dostępnej ksenotechnologii.

     

    Zwycięzca głosowania zostanie trzecim statkiem startowym… A pozostałe trafią do sejfu na przyszłość (już widzę osoby piszące z pytaniami czy jeszcze zobaczymy statki które przegrały w głosowaniu – nie mamy miejsca w grafiku na wiele dodatkowych statków startowych, ale nie wykluczam że pojawi się ono w przyszłości). Myślę, że dowolny z tych czterech statków byłby doskonałym dodatkiem do istniejącej oferty i powierzam społeczności dokonanie jego wyboru!

     

    Ogłoszę zwycięzcę w następnym liście. Do tego czasu chciałbym podziękować wam za ciągłe wsparcie. Osoby wspierające Star Citizena to najbardziej niesamowita grupa ludzi na świecie i za każdym razem gdy widzę jak kreatywni jesteście wspierając grę i szerząc wiadomości o niej, jestem wdzięczny że to wszystko się dzieje. Dziękuję.

    — Chris Roberts




    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • Promowane produkty

  • Kategorie

  • Game Armada / Star Citizen Polska
    Serwer Discord
    11
    kanałów
    74
    online
  • Który starter wybrać?   34 użytkowników zagłosowało

    1. 1. Które startery podobają ci się najbardziej?


      • RSI (seria Aurora)
      • Consolidated Outland (seria Mustang)
      • MISC (seria Reliant)
      • Origin (seria 100)
    2. 2. Startery z której serii posiadasz lub planujesz kupić?


      • RSI (seria Aurora)
      • Consolidated Outland (seria Mustang)
      • MISC (seria Reliant)
      • Origin (seria 100)
      • Żaden, skupiam się na większych jednostkach

    Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować. Zobacz temat
  • Odpowiedzi

    • Żeby nie było - jak ktoś ma ciągotki masochistyczne to sporo przeszkadzajek można włączyć, jest też jakiś mod dodatkowo utrudniający życie  
    • Powiem tak, patche sporo dodały, ale też dzięki nim gra jest troszkę łatwiejsza niż w dniu premiery, a to dzięki odblokowaniu kilku struktur (jak choćby tuneli łączących kopuły). Niemniej gra jest dobra i wciągająca, a ty nigdy nie możesz być pewien sukcesu (no chyba, że dzięki majstrowaniu w ustawieniach rozgrywki weźmiesz losową kolejność odblokowywanych technologii i szybko trafisz na ciekawe cuda do wybudowania które normalnie są na końcu drzewek naukowych )  
    • U mnie to też będzie drugi termin. Chociaż trial accessowego mam jeszcze do wykorzystania, to meeeeeeeh.
    • Patche też sporo dodały i ulepszyły - cena idzie w dół, a jakość w górę. Win-win.
    • Hello everyone, Happy Monday! A few members of the CIG team spent their weekend exploring PAX South and attending the annual Bar Citizen event on the River Walk. We had an absolute blast, as usual, and want to thank everyone who came out and said hello. Now, let’s see what’s going on this week: Tuesday welcomes another detailed lore piece with Brothers in Arms Part 1, where we follow two brothers as they struggle to go legit by opening a private security outfit. Thursday will welcome another episode of Around the Verse where we’ll take a look at the latest Star Citizen news. Friday will see a Roadmap update and the RSI Newsletter delivered right to your inbox. Haven’t subscribed yet? Head to your Account Settings right away and never miss one of our newsletters again! We’ve also got some fun activities planned for this weekend! First, we’ll be kicking off another commercial contest on Friday – tune in to Around the Verse this week to discover more details about this contest’s theme. Then, we’re celebrating Australia day in style. Starting on Friday, and through the weekend, we’ll be making the Gladius Valiant available to fly for free to all existing backers. This Free Fly will be coupled with another awesome screenshot contest – keep an eye out on Spectrum for more details! Finally, we know how eager you all are to see additional columns added to the Roadmap. We’re still going through milestone planning and should have an update for you in the coming couple of weeks. We’re fully aware that many of you would like a specific date so that you can rest your F5 finger, but we want to make sure we’ve covered everything intricately before pushing out the update. See you in the ‘verse! Tyler Witkin
      Lead Community Manager The Weekly Community Content Schedule MONDAY, JANUARY 21ST, 2019
                  -    TUESDAY, JANUARY 22ND, 2019
                  Lore – Serialized Fiction: Brothers in Arms (Part 1)   (https://robertsspaceindustries.com/comm-link/spectrum-dispatch) WEDNESDAY, JANUARY 23RD, 2019
                  -    THURSDAY, JANUARY 24TH, 2019
                  Around the Verse    (https://www.youtube.com/user/RobertsSpaceInd/)
                  Vault Update    FRIDAY, JANUARY 25TH, 2019
                  Roadmap Update   
                  RSI Newsletter   
                  Commercial Contest   
                  Screenshot Contest   
                  Australia Day Free Fly    Community MVP: January 21st, 2019
      We are constantly amazed by the contributions made by the Star Citizen community. Whether it's fan art, a cinematic, a YouTube guide, or even a 3D print of your favorite ship, we love it all! Every week, we select one piece of content submitted to the Community Hub and highlight it here. The highlighted content creator will be awarded an MVP badge on Spectrum and be immortalized in our "MVP section of the Hub":https://robertsspaceindustries.com/community/mvp-posts Don’t forget to submit your content to our Community Hub for a chance at seeing it here!
      4K Mobile Wallpaper Pack #1 by NarayanN7 Check out Narayan’s set of epic mobile wallpapers, all captured in 4K.

      Enjoy the full gallery on the Community Hub. Przeczytaj całość
  • Tematy

  • Blogi

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu. Polityka prywatności