Skocz do zawartości
  • Dołącz do nas!

    Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

    Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

  • Nebthtet
    Nebthtet

    61 milionów!

    Redeemer i Herald gładko przerzuciły nas przez kolejny próg, tak więc po powrocie z PAX Australia Chris napisał kolejny list do społeczności i udostępnił kolejną ankietę odnośnie statków.

     

    ChrisRobertsDirecting.jpgDobrze być w domu! Po czternastogodzinnym locie z Australii miłą niespodzianką było ujrzenie że społeczność Star Citizena po raz kolejny pokonała kolejny kamień milowy. Trudno wyrazić jak wszyscy w CIG doceniają to, co społeczność robi – wszyscy wam dziękujemy!

     

    Próg 61 milionów dolarów odblokował Prowlera od firmy Espera – zaprojektowany przez Tevarinów statek UEE. Z podekscytowaniem czekam na to by zobaczyć co storzą nasi artyści koncepcyjni, zwłaszcza że będą musieli zaprojektować nowy styl dla kolejnej obcej rasy i później zaadaptować go do użytku ludzi. To powinien być interesujący proces. A oto opis statku:

     

    Esperia Prowler – nazwany po oznaczeniu wojskowym z czasów UPE (United Planets of Earth), Prowler jest zmodernizowaną wersją niesławnego tevarińskiego statku abordażowego z okresu Pierwszej Wojny Tevarińskiej. Po niedawnym odkryciu zaginionej tevarińskiej planety w systemie Kabal, inżynierowie z Espery otrzymali nieskrępowany dostęp by przeanalizować zachowane statki odnalezione w kilku kryjówkach, a następnie skrupulatnie odtworzyli tevarińskie wybory projektowe. Prowler wykazuje swoją efektywność jako jednostka do błyskawicznego rozlokowywania personelu głównie ze względu na ciszę. Jednostka została skonstruowana dzięki zastosowaniu różnych technik minimalizujących jej sygnaturę, co pozwala na niepostrzeżene zbliżenie się do celu oraz szybkie rozlokowanie oddziału abordażowego drogą EVA (oddział pokonuje krótki dystans pomiędzy statkami w kosmosie). Uaktualniona wersja Prowlera jest perfekcyjnym połączeniuem dwóch kultur: elegancji i efektywności tevarińskiej maszyny wojennej oraz niezawodności współczesnej technologii UEE. Pomimo braku niektórych ulepszeń obecnych we współczesnej wersji, odnowione do użytku w dzisiejszych czasach zabytkowe wersje Prowlera zbudowane jeszcze przez Tevarinów są bardzo cenione przez tych, którzy mają szczęście je posiadać.

     

    Zwycięzcą ostatniej ankiety jest trzeci statek startowy. Mówiąc o tym typie jednostki w Star Citizenie nie mam myśli statku którego pozbywasz się tak szybko jak tylko to możliwe…  to po prostu mniejsza, tańsza konstrukcja która wprowadzi cię do świata Star Citizena. Mieliśmy podobne statki we Freelancerze i Privateerze i wielu graczy decydowało się na pozostanie przez całą grę przy swoich starych jednostkach na których można było polegać. Statki startowe w Star Citizenie zazwyczaj nadają się do wszystkiego pozwalając na zakosztowanie różnych aktywności w świecie gry.

     

    Gdy usiedliśmy by wybrać idealny trzeci statek startowy wiedzieliśmy że musi się wyróżniać w ten sam sposób jak Mustang różni się od Aurory nie będąc dedykowanym konkretnej roli. Nie mogliśmy się zdecydować kto powinien zrobić ten statek. Już mamy jednostki startowe od RSI o Outland Consolidated… kto będzie robić kolejny? Czy będzie to zorientowany na piratów  starter od Drake, wojskowy od Anvil lub Aegisa czy mała ;uksusowa jednostka od Originu albo komercyjna  od MISC?

     

    Ostatecznie poskładaliśmy zarysy czterech możliwych jednostek, po jednej od każdego producenta (reprezentanci piątej firmy – Originu odrzucili naszą prośbę – widocznie po prostu nie zbudują niedrogiego statku!) A teraz to społeczność będzie mogła wybrać który z tyvh pomysłów trafi do gry jako trzeci starter. A oto dostępne opcje:

     

    Drake Dragonfly: Nie tyle wchodzisz do tego statku co rozmieszczasz go wokół siebie. W skrócie najlepiej można go porównać do przypięcia silnika i zaczepu na broń do kombinezonu kosmicznego… Lub jak kampania reklamowa tego statku twierdzi – to doświadczenie najbliższe samodzielnemu ujeżdżaniu próżni. Będąca czymś pomiędzy kompaktowym myśliwcem a Aurorą, Dragonfly jest szybką ultralekką konstrukcją zaprojektowaną do masowej produkcji i łatwego dostosowywania przez hobbystów. Ten statek stał się ulubieńcem konkretnego typu entuzjastów zbierających się regularnie by dzielić się modyfikacjami, ścigać się i oddawać się innym, mniej legalnym „rozrywkom”.

     

    Aegis Terrapin: Dosłownie ciężki orzech do zgryzienia – Terrapin jest najciężej opancerzonym z statkiem z podstawowego przedziału cenowego na rynku. Pierwotnie zaprojektowany do długodystansowych misji badawczych w niebezpiecznych systemach gwiezdnych, Terrapin jest implementacją filozofii projektowej bazującej na opakowaniu statku w dodatkowe warstwy pancerza i zarezerwowanie znaczącej ilości mocy silników na potrzeby zasilenia największego generatora osłon w swojej klasie. Terrapiny są popularne wśród samodzielnych górników – mają zaczep na sprzęt i małą ładownię którą można wykorzystać do przechowywania cennych minerałów.

     

    Anvil Hurricane: Niektóre statki unikają niebezpiecznych starć przy pomocy prędkości, inne korzystają z manewrowości, a niektóre pozostają w ukryciu. Filozofia stojąca za Hurricanem twierdzi że powinneś być w stanie rozwalić wszystko co stanie na twojej drodze. Ten statek nie zwycięży w żadnym wyścigu, a jego sygnatura elektroniczna nie pozwoli ci zakraść się za linie wroga… Ale jest wyposażony w szeroką gamę w pełni dostosowywalnych zaczepów na broń małokalibrową oraz możliwość dostosowywania typów broni na wiele sposobów. Hurricane’y są często wykorzystywane do wzmacniania arsenałów milicji i prywatnych organizacji.

     

    MISC Reliant: Wraz z sukcesem kampanii reklamowej Freelancera firma MISC połączyła siły z RSI oraz Outland Consolidated by stworzyć jednoosobowy statek od którego każdy może rozpocząć swoją przygodę w kosmosie. Icha rozwiązanie tego problemu? Statek startowy z więcej niż jednym siedzeniem… a także asem w rękawie: technologią Xi’An. Podczas gdy Aurora to czysto utylitarna platforma, a Mustang delikatna i zwrotna jednostka do transportu osobistego, Reliant od MISC jest jednostką która ma w sobie najwięcej technologii Xi’An ze wszystkich ich jak dotąd wypuszczonych konstrukcji. Reliant to niesamowicie smukłe linie, dwa osobne miejsca dla załogi, pionowy projekt kadłuba, opływowy kokpit jarzący się od najlepszej dostępnej ksenotechnologii.

     

    Zwycięzca głosowania zostanie trzecim statkiem startowym… A pozostałe trafią do sejfu na przyszłość (już widzę osoby piszące z pytaniami czy jeszcze zobaczymy statki które przegrały w głosowaniu – nie mamy miejsca w grafiku na wiele dodatkowych statków startowych, ale nie wykluczam że pojawi się ono w przyszłości). Myślę, że dowolny z tych czterech statków byłby doskonałym dodatkiem do istniejącej oferty i powierzam społeczności dokonanie jego wyboru!

     

    Ogłoszę zwycięzcę w następnym liście. Do tego czasu chciałbym podziękować wam za ciągłe wsparcie. Osoby wspierające Star Citizena to najbardziej niesamowita grupa ludzi na świecie i za każdym razem gdy widzę jak kreatywni jesteście wspierając grę i szerząc wiadomości o niej, jestem wdzięczny że to wszystko się dzieje. Dziękuję.

    — Chris Roberts




    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • Polecane

    • Szybki i zarazem kosmiczny giveaway, tym razem do wygrania gra Interplanetary: Enhanced Edition 
       
      Zapraszam oraz życzę powodzenia.  
       
      Interplanetary to turowa strategia artyleryjska rozgrywana na kosmiczną skalę. Rozwijaj ojczystą planetę i stosuj potężne salwy, tura po turze tocząc wojnę na galaktycznym polu bitwy. To wyścig zbrojeń pomiędzy planetami rozwijającymi coraz potężniejsze uzbrojenie. Ogromne baterie dział elektromagnetycznych to podstawa międzyplanetarnego arsenału, ale kluczem do wygranej może być chytre użycie rakiet i precyzyjnych laserów.
      Strategiczne planowanie, ulepszenia i fortyfikacje mogą ochronić twoje kluczowe budynki, dając ci przewagę – ale porażka jednej ze stron jest tylko kwestią czasu.


      Wersja Enhanced Edition zawiera też: Sieciowe boty, orbity eliptyczne, tryb szybkiego celowania, nowe budynki, lepszy balans rozgrywki oraz ogólne poprawki i ulepszenia.
       
      Uwaga: giveaway tylko dla osób mających minimum zero punktów reputacji. Zgłoszenia osób z ujemną reputacją będą usuwane.
      • 2 odpowiedzi
    • Hearts of Iron IV
      Nasz kolejny giveaway dedykowany jest miłośnikom wojowania oraz strategii. Tym razem możecie zdobyć Hearts of Iron IV - klasyczną już strategię Paradoxu, grę trudną, ale cholernie satysfakcjonującą.
      • 0 odpowiedzi
    • Assassins Creed Origins (Uplay)
      Zamorduj nudę z Game Armadą! Tym razem do wygrania idealny tytuł na wakacyjne wieczory - Assassins Creed Origins.
        • Twoje zdrowie!
        • Dzięki!
      • 3 odpowiedzi
    • Magazyn Jump Point wydanie 06.06 - What's Mine Is Yours
      Kolejny numer magazynu Jump Point już dostępny! Poczytaj o mechanice górnictwa oraz Reclaimerze i Prospectorze!
        • Dzięki!
      • 0 odpowiedzi
    • SOMA (Steam)
      Zapraszamy do udziału w kolejnym giveawayu Game Armady! Tym razem do zdobycia jest klucz steam do gry SOMA.
        • Lubię to!
      • 1 odpowiedź
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu. Polityka prywatności