Skocz do zawartości
  • Dołącz do nas!

    Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

    Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

  • Nebthtet
    Nebthtet

    59 milionów zebrane!

    Próg 59 milionów pokonany! Chris Roberts napisał więc kolejny list z tej okazji, ujawniając kolejny statek jakiego możemy się spodziewać w „czwartej fali”. Dodatkowo grafika, którą widzicie w nagłówku niniejszego wpisu została opatrzona przez CIG tytułem „whatcouldtitbe”. Niezmordowana społeczność na Reddicie już rozszyfrowała że przedstawia ona Carracka.

     

    A oto list Chrisa do społeczności wspierającej Star Citizena:

     

    ChrisRobertsDirecting.jpgPokonaliśmy kolejny próg! Nie było sprzedaży staktów specjalnych ani nie ujawnialiśmy nic dużego od CitizenConu, tak więc nie mogę zasługi za to przypisać konkretnemu trendowi… ale bardzo się cieszę mogąc ogłosić że notujemy stały napływ nowych Obywateli, którzy dołączają do naszych szeregów i pomagają stworzyć najlepszy symulator kosmiczny jaki tylko się da. Jeśli dopiero do nas dołączasz – witaj! Pomagasz nam stworzyć coś wielkiego.

     

    Zespół ostro haruje przygotowując się do demonstracji planowanej na PAX Australia i wszyscy wyglądamy dnia gdy pokażemy społeczności wspierającej Star Citizena pierwsze spojrzenie na coś wyjątkowo odlotowego. To już w ten weekend. Myślę że będziecie zaskoczeni: moduł FPS to nie dodatek… to w pełni funkcjonalna gra sama w sobie!

     

    Po osiągnięciu 59 milionów dolarów odblokowaliście Anvil Crucible – statek „4 fali”, który ostatnio zwyciężył w ankiecie. Bardzo chętnie zobaczę go na rozkładzie prac – to nie tylko nowy statek ale i sposób na lepsze rozbudowanie świata Star Citizena.

     

    Anvil Aerospace Crucible – Znany jako “latająca skrzynka narzędziowa”, Crucible jest statkiem, który będziecie chcieli mieć blisko po zderzeniu z asteroidą, lub przeżyciu ataku piratów. Jeśli mowa o budowie, Crucible składa się z kokpitu, napędu oraz warsztatu. Warsztat Crucible jest uniwersalny: można go użyć jako bazy do przeprowadzenia napraw w przestrzeni kosmicznej (zawiera również odpowiedni magazynu na narzędzia) lub przyczepić go bezpośrednio do kadłuba innego statku chwytakami magnetycznymi. W takim przypadku warsztat właściwie otwiera się w przestrzeni i pozwala załodze naprawczej na bezpośredni dostęp do uszkodzonego statku. Można w nim utrzymywać zarówno sztuczną grawitację, jaki i poruszać się w zero-g, zależnie od potrzeb misji. Kokpit Crucible jest również wyposażony w szeroki wachlarz narzędzi naprawczych, jak na przykład uniwersalne zaczepy, które mogą obsłużyć różnorakie wyposażenie – uzbrojenie, promienie ściągające lub wysięgniki naprawcze. Crucible może być również częścią większego planowanego systemu napraw. Przy dużych projektach niezależne sekcje podtrzymujące strukturę oraz jednostki napędowe, zwane Miller ERS (External Repair Structure – Zewnętrze Struktury Naprawcze) mogą zostać połączone w coś na kształt rusztowania wokół uszkodzonego statku, stanowiąc najlepsze zastępstwo suchego doku orbitalnego. Standardowa jednostka ERS składa się z małego napędu, silników manewrowych, zaczepów magnetycznych i modułowych zaczepów na promienie ściągające, narzędzia lub uzbrojenie. Segmenty ERS mają oznaczenia określające ich kształt (P1 = sekcja prosta, P2 – skręt w lewo, P3 – skręt w prawo itd.). Dzięki możliwości ułożenia z nich wielu układów umożliwiają szeroko zakrojoną konstrukcję zero-g w razie potrzeb. W przypadku konieczności przeprowadzenia reperacji największych okrętów (np. lotniskowce Marynarki klasy Bengal) setki jednostek ERS mogą zostać połączone w kratownicę obsługiwaną przez tuzin i więcej statków Crucible.

     

    Na poziomie 59 milionów głosowanie zwyciężył dwusilnikowy myśliwiec dalekiego zasięgu, pierwszy z czysto bojowych statków jakie dołączają do listy planowanych maszyn od dość długiego czasu. Myśliwiec do walki w głębokim kosmosie zainspirowany został takimi dwusilnikowymi samolotami z II Wojny Światowej  jak Mosquito de Havilland oraz Messerschmitt 110. Wprawdzie w kosmosie nie ma „nocy”, ale są powody by chcieć maszynę o dużym zasięgu… A możliwość walki we wszystkich warunkach pogodowych nabiera całkiem nowego znaczenia w środowisku z burzami meteorów i zakłócającymi sensory mgławicami! A oto nowy statek:

     

    Dwusilnikowy myśliwiec dalekiego zasięgu Aegis klasy Bulldog – Uderz z pełną mocą z dystansu! Niedawno stworzony projekt Aegis – Bulldog, szybko stał się wiodącym myśliwcem dalekiego zasięgu stosowanym przez siły Ziemi do akcji w głębokim kosmosie. Tego typu myśliwce zazwyczaj używane są do starć w oddalonych obszarach, gdzie nie jest dostępne wsparcie lotniskowców. Bulldogi są zazwyczaj pilotowane przez stacjonujące na stacjach i naziemne siły marynarki. Są też często wybierane przez eskadry milicyjne. Zaprojektowane z myślą o operacji z baz planetarnych i angażowaniu celów odległych nawet o cały układ gwiezdny rezygnują z części zwrotności na rzecz powiększonego zapasu paliwa oraz amunicji jak również i podstawowych środków przetrwania dla pilota oraz operatora radaru. Podczas gdy pilot zajmuje się sterowaniem maszyną, RIO (Radar Intercept Officer – oficer przechwytywania radarowego) obsługuje wieżyczkę, arsenał rakietowy (opcjonalnie) i wysokozaawansowany zestaw sensorów. Ten konkretny zestaw oprzyrządowania skanującego daje Bulldogowi konkretną przewagę przy walkach wewnątrz i wokół przeszkód takich jak pola asteroidowe czy mgławice. Dodatkowo jest to niesamowicie odporna konstrukcja, z wieloma systemami zapasowymi jakich zazwyczaj nie znajdziesz na jednoosobowych maszynach. Historie o Bulldogach wracających do bazy „na ostatnich nogach” – z jednym działającym silnikiem i konkretnie nadgryzionym kadłubem stały się powszechne w miarę tego, jak konflikt z Vanduulami przybrał na sile.

     

    Proszę o głos w ankiecie na następny statek – zwycięzca miał tym razem bardzo małą przewagę tak więc jestem bardzo ciekaw jaka będzie tym razem decyzja społeczności. Pamiętajcie by oglądać stream w piątek aby poznać zespół tworzący mechanikę FPS w Star Citizenie… i zobaczyć nad czym pracowali przez ostatnie miesiące.

     

    A tymczasem dziękuję wam za nieprzerwane wsparcie. Nie da się tego powtórzyć zbyt wiele razy: żadna z tych rzeczy nie byłaby możliwa bez sponsorów takich jak wy. Dziękuję. Zobaczymy się w Australii!

    — Chris Roberts




    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • Promowane produkty

  • Kategorie

  • Game Armada / Star Citizen Polska
    Serwer Discord
    11
    kanałów
    71
    online
  • Który starter wybrać?   34 użytkowników zagłosowało

    1. 1. Które startery podobają ci się najbardziej?


      • RSI (seria Aurora)
      • Consolidated Outland (seria Mustang)
      • MISC (seria Reliant)
      • Origin (seria 100)
    2. 2. Startery z której serii posiadasz lub planujesz kupić?


      • RSI (seria Aurora)
      • Consolidated Outland (seria Mustang)
      • MISC (seria Reliant)
      • Origin (seria 100)
      • Żaden, skupiam się na większych jednostkach

    Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować. Zobacz temat
  • Odpowiedzi

    • Żeby nie było - jak ktoś ma ciągotki masochistyczne to sporo przeszkadzajek można włączyć, jest też jakiś mod dodatkowo utrudniający życie  
    • Powiem tak, patche sporo dodały, ale też dzięki nim gra jest troszkę łatwiejsza niż w dniu premiery, a to dzięki odblokowaniu kilku struktur (jak choćby tuneli łączących kopuły). Niemniej gra jest dobra i wciągająca, a ty nigdy nie możesz być pewien sukcesu (no chyba, że dzięki majstrowaniu w ustawieniach rozgrywki weźmiesz losową kolejność odblokowywanych technologii i szybko trafisz na ciekawe cuda do wybudowania które normalnie są na końcu drzewek naukowych )  
    • U mnie to też będzie drugi termin. Chociaż trial accessowego mam jeszcze do wykorzystania, to meeeeeeeh.
    • Patche też sporo dodały i ulepszyły - cena idzie w dół, a jakość w górę. Win-win.
    • Hello everyone, Happy Monday! A few members of the CIG team spent their weekend exploring PAX South and attending the annual Bar Citizen event on the River Walk. We had an absolute blast, as usual, and want to thank everyone who came out and said hello. Now, let’s see what’s going on this week: Tuesday welcomes another detailed lore piece with Brothers in Arms Part 1, where we follow two brothers as they struggle to go legit by opening a private security outfit. Thursday will welcome another episode of Around the Verse where we’ll take a look at the latest Star Citizen news. Friday will see a Roadmap update and the RSI Newsletter delivered right to your inbox. Haven’t subscribed yet? Head to your Account Settings right away and never miss one of our newsletters again! We’ve also got some fun activities planned for this weekend! First, we’ll be kicking off another commercial contest on Friday – tune in to Around the Verse this week to discover more details about this contest’s theme. Then, we’re celebrating Australia day in style. Starting on Friday, and through the weekend, we’ll be making the Gladius Valiant available to fly for free to all existing backers. This Free Fly will be coupled with another awesome screenshot contest – keep an eye out on Spectrum for more details! Finally, we know how eager you all are to see additional columns added to the Roadmap. We’re still going through milestone planning and should have an update for you in the coming couple of weeks. We’re fully aware that many of you would like a specific date so that you can rest your F5 finger, but we want to make sure we’ve covered everything intricately before pushing out the update. See you in the ‘verse! Tyler Witkin
      Lead Community Manager The Weekly Community Content Schedule MONDAY, JANUARY 21ST, 2019
                  -    TUESDAY, JANUARY 22ND, 2019
                  Lore – Serialized Fiction: Brothers in Arms (Part 1)   (https://robertsspaceindustries.com/comm-link/spectrum-dispatch) WEDNESDAY, JANUARY 23RD, 2019
                  -    THURSDAY, JANUARY 24TH, 2019
                  Around the Verse    (https://www.youtube.com/user/RobertsSpaceInd/)
                  Vault Update    FRIDAY, JANUARY 25TH, 2019
                  Roadmap Update   
                  RSI Newsletter   
                  Commercial Contest   
                  Screenshot Contest   
                  Australia Day Free Fly    Community MVP: January 21st, 2019
      We are constantly amazed by the contributions made by the Star Citizen community. Whether it's fan art, a cinematic, a YouTube guide, or even a 3D print of your favorite ship, we love it all! Every week, we select one piece of content submitted to the Community Hub and highlight it here. The highlighted content creator will be awarded an MVP badge on Spectrum and be immortalized in our "MVP section of the Hub":https://robertsspaceindustries.com/community/mvp-posts Don’t forget to submit your content to our Community Hub for a chance at seeing it here!
      4K Mobile Wallpaper Pack #1 by NarayanN7 Check out Narayan’s set of epic mobile wallpapers, all captured in 4K.

      Enjoy the full gallery on the Community Hub. Przeczytaj całość
  • Tematy

  • Blogi

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu. Polityka prywatności