Skocz do zawartości
  • Dołącz do nas!

    Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

    Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

  • Tecon
    Tecon

    57 i 58 milionów!

    Dzięki 890 Jump oraz wariantom Cutlassa kolejne dwa progi zostały wręcz wdeptane w ziemię! Zgodnie z tradycją Chris napisał z tej okazji list do społeczności Star Citizena.

     

    ChrisRobertsDirecting.jpgDZIĘKUJĘ WAM. Przez weekend osiągnęliśmy zarówno 57 jak i 58 milionowe cele zebranych poprzez crowdfunding funduszy. Samo w sobie jest to niezwykłe osiągnięcie, a jednocześnie oznaczające, że dalej możemy wspierać i rozwijać Star Citizena. Jestem wdzięczny za o wiele więcej niż tylko sponsorowanie Star Citizena. Spędzenie piątku na CitizenConie z ludźmi, którzy wsparli grę było niezwykłym doświadczeniem, które potwierdza, że to co robimy jest specjalne w więcej niż jednym wymiarze. Organizacja takich wydarzeń to ciężka praca… ale szansa porozmawiania i spotkania się twarzą w twarz z ludźmi, którzy są tak samo jak my podekscytowani grą i jej światem jest tego warta. Mam nadzieję, że podobały wam się prezentacje poszczególnych studiów oraz pierwsze spojrzenie na szczegóły kolejnych zmian, które planujemy dodać do świata gry. Tak jak powiedziałem podczas prezentacji: my dopiero zaczynamy!

     

     

    Backerzy z sokolim wzrokiem zauważyli migawkę z Gladiusem w Hangarze podczas naszej piątkowej prezentacji. Jest ona częścią krótkiego filmiku stworzonego przez Foundry 42, by poinformować pozostałe zespoły o postępach w pracach nad ich statkami (Avenger, Gladius, Gladiator oraz Retaliator). W podziękowaniu za osiągnięcie dwóch kolejnych progów w jeden weekend chciałbym podzielić się tym filmem ze światem. Statki wojskowe nie są jeszcze całkiem gotowe (wciąż brakuje niektórych animacji, modeli uszkodzeń, efektów dźwiękowych, szczegółów wnętrza itp.), ale myślę, że wyglądają one wspaniale. Zobaczcie je i zdecydujcie jakie jest wasze zdanie!

     

    Wypuściliśmy również reklamę Cutlassa w stereoskopowym 3D. Jest to nasza pierwsza trójwymiarowa reklama i uważam ją za całkiem fajną. Możecie sprawdzić sami tutaj.

     

    Przy 57 milionach dolarów odblokowaliśmy pierwszy statek z Czwartej Fali, ostatnio wybraną Platformę Badawczą klasy Endeavor! Oto wstępny opis tego statku:

     

    Platforma badawcza MISC klasy Endeavor: MISC Endeavor najbardziej prestiżową jednostką tej firmy: dedykowana platforma badawcza zdolna obsłużyć tuzin różnych zestawów naukowych od zaawansowanych skanerów długodystansowych do identyfikacji punktur skokowych po dodatkowe osłony pozwalające na prowadzenie bliskogwiezdnych badań koron gwiazd. Z zewnątrz Endeavor usiany jest zaczepami na sensory; od wewnątrz jego główny przedział jest zdominowany przez duże laboratorium badawcze, które można skonfigurować do wykorzystania w różnorakich dziedzinach nauki. Główny przedział statku jest modułowy, co pozwala na alternatywną konfigurację dzięki której jednostka może służyć jako latający szpital klasy Hope (nadzieja). Ten wariant jest wykorzystywany przez UEE i inne organizacje jako wsparcie pola walki pozwalające na przywrócenie Marines i pilotów do sprawności bojowej w jak najkrótszym czasie. Endeavor służący jako szpital ma miejsce w doku na jeden ambulans Cutlass Red. Endeavor znalazł swoje miejsce również w mniej świetlanej roli – organizacje wątpliwej reputacji modyfikują go na wiele sposobów wykorzystując możliwości jednostki do produkcji narkotyków lub przeprowadzania czarnorynkowych operacji chirurgicznych.

     

    Jako, że osiągnęliśmy dwa cele tak szybko, nie mieliśmy czasu na przeprowadzenie kolejnego głosowania. Zamiast wybrać dwie najbardziej popularne opcje z poprzedniej ankiety mam zamiar ogłosić statek, który ostatnio wygrał jako cel dla progu 59 milionów i rozpocząć ankietę dla progu 60 milionów z opcjami, które pozostały. Bardzo lubię przyglądać się debatom społeczności nad tego typu rzeczami, a wraz ze zmniejszaniem się puli dostępnych opcji  wspaniałą rzeczą jest widzieć jak aktywnie promujecie wasze ulubione opcje. Do dzieła!

    Oczywiście nie zapomnieliśmy o 58 milionach. Za osiągnięcie tego celu każdemu, kto wsparł grę przed jego przekroczeniem damy 10.000 UEC, które możecie wykorzystać na ulepszenia statków lub ozdoby do hangaru w sklepie Voyager Direct. Osobiście jednak radziłbym poczekać z zakupami: do sklepu w najbliższej przyszłości dodamy kilka fajnych, konfigurowalnych broni i innych ulepszeń dla Arena Commandera! 10.000 UEC może nie wydawać się dużą kwotą, ale na tym etapie gry w praktyce oznacza to, ze rozdajemy naszym wspierającym kilka milionów dolarów na wyposażenie ich statków!

     

    ChrisSandiErinPhotoBooth_.jpg

    Chris, Sandi oraz Erin podczas CitizenConu

     

    A oto kolejny zwycięzca głosowania - zadecydowaliście że następnym statkiem będzie platforma naprawcza:

     

    Anvil Aerospace Crucible – Znany jako “latająca skrzynka narzędziowa”, Crucible jest statkiem, który będziecie chcieli mieć blisko po zderzeniu z asteroidą, lub przeżyciu ataku piratów. Jeśli mowa o budowie, Crucible składa się z kokpitu, napędu oraz warsztatu. Warsztat Crucible jest uniwersalny: można go użyć jako bazy do przeprowadzenia napraw w przestrzeni kosmicznej (zawiera również odpowiedni magazynu na narzędzia) lub przyczepić go bezpośrednio do kadłuba innego statku chwytakami magnetycznymi. W takim przypadku warsztat właściwie otwiera się w przestrzeni i pozwala załodze naprawczej na bezpośredni dostęp do uszkodzonego statku. Można w nim utrzymywać zarówno sztuczną grawitację, jaki i poruszać się w zero-g, zależnie od potrzeb misji. Kokpit Crucible jest również wyposażony w szeroki wachlarz narzędzi naprawczych, jak na przykład uniwersalne zaczepy, które mogą obsłużyć różnorakie wyposażenie - uzbrojenie, promienie ściągające lub wysięgniki naprawcze. Crucible może być również częścią większego planowanego systemu napraw. Przy dużych projektach niezależne sekcje podtrzymujące strukturę oraz jednostki napędowe, zwane Miller ERS (External Repair Structure – Zewnętrze Struktury Naprawcze) mogą zostać połączone w coś na kształt rusztowania wokół uszkodzonego statku, stanowiąc najlepsze zastępstwo suchego doku orbitalnego. Standardowa jednostka ERS składa się z małego napędu, silników manewrowych, zaczepów magnetycznych i modułowych zaczepów na promienie ściągające, narzędzia lub uzbrojenie. Segmenty ERS mają oznaczenia określające ich kształt (P1 = sekcja prosta, P2 – skręt w lewo, P3 – skręt w prawo itd.). Dzięki możliwości ułożenia z nich wielu układów umożliwiają szeroko zakrojoną konstrukcję zero-g w razie potrzeb. W przypadku konieczności przeprowadzenia reperacji największych okrętów (np. lotniskowce Marynarki klasy Bengal) setki jednostek ERS mogą zostać połączone w kratownicę obsługiwaną przez tuzin i więcej statków Crucible.

     

    Crucible powinien okazać się następnym statkiem nie-bojowym który pomoże rozszerzyć wachlarz możliwości dostępnych w świecie Star Citizena o nowe zajęcia inne niż walka. A teraz idźcie zagłosować na następny statek… i przekonajcie wszystkich na forum, że oni również powinni!

     

    Jeszcze raz dziękuję za wsparcie. Dziękuję za niesamowity odzew jaki mieliśmy od was na CitizenConie, cały zespół tryska energią i jest gotowy do pokazania wam na co jeszcze nas stać. Będzie naprawdę dobrze!

    — Chris Roberts




    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • Polecane

    • Seven: The Days Long Gone - spróbuj szczęścia ;)
      Tym razem można wygrać całkiem fajną grę produkcji jak najbardziej rodzimej... Seven: The Days Long Gone.
       
      Zostań złodziejem w kolonii karnej, nie daj się złamać systemowi 😜 Kradnij, skrytobójczo morduj i przetrwaj w izometrycznym świecie kolonii karnej.
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • 200 milionów - list od Chrisa Robertsa oraz kilka słów od redakcji
      Kwota zebrana na development Star Citizena przekroczyła kolejną magiczną barierę - dwieście milionów dolarów. Z tej okazji Chris Roberts tradycyjnie już napisał list do społeczności, którego tłumaczenie wraz z redakcyjnym komentarzem znajdziecie na łamach naszego serwisu.
        • Kocham to!
        • Lubię to!
      • 3 odpowiedzi
    • Szybki i zarazem kosmiczny giveaway, tym razem do wygrania gra Interplanetary: Enhanced Edition 
       
      Zapraszam oraz życzę powodzenia.  
       
      Interplanetary to turowa strategia artyleryjska rozgrywana na kosmiczną skalę. Rozwijaj ojczystą planetę i stosuj potężne salwy, tura po turze tocząc wojnę na galaktycznym polu bitwy. To wyścig zbrojeń pomiędzy planetami rozwijającymi coraz potężniejsze uzbrojenie. Ogromne baterie dział elektromagnetycznych to podstawa międzyplanetarnego arsenału, ale kluczem do wygranej może być chytre użycie rakiet i precyzyjnych laserów.
      Strategiczne planowanie, ulepszenia i fortyfikacje mogą ochronić twoje kluczowe budynki, dając ci przewagę – ale porażka jednej ze stron jest tylko kwestią czasu.


      Wersja Enhanced Edition zawiera też: Sieciowe boty, orbity eliptyczne, tryb szybkiego celowania, nowe budynki, lepszy balans rozgrywki oraz ogólne poprawki i ulepszenia.
       
      Uwaga: giveaway tylko dla osób mających minimum zero punktów reputacji. Zgłoszenia osób z ujemną reputacją będą usuwane.
      • 2 odpowiedzi
    • Hearts of Iron IV
      Nasz kolejny giveaway dedykowany jest miłośnikom wojowania oraz strategii. Tym razem możecie zdobyć Hearts of Iron IV - klasyczną już strategię Paradoxu, grę trudną, ale cholernie satysfakcjonującą.
      • 0 odpowiedzi
    • Assassins Creed Origins (Uplay)
      Zamorduj nudę z Game Armadą! Tym razem do wygrania idealny tytuł na wakacyjne wieczory - Assassins Creed Origins.
        • Twoje zdrowie!
        • Dzięki!
      • 3 odpowiedzi
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu. Polityka prywatności