Skocz do zawartości
  • Dołącz do nas!

    Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

    Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

  • Nebthtet
    Nebthtet

    53 miliony zebrane!

    Kolejne 53 miliony zebrane, tak więc czas na następny list od Chrisa - jak sam napisał "lepiej późno niż wcale" (co przy okazji odnosi się i do naszego przekładu tegoż ;)).

    W weekend przekroczyliśmy poziom 53 milionów dolarów zebranych funduszy!

     

    ChrisRobertsDirecting.jpgNa wstępie chciałbym przeprosić za opóźnienie w publikacji tego listu. Jedną z rzeczy jakich już się nauczyliśmy jest to, że okres zaraz po publikacji dużego patcha jest krytyczny: otrzymujemy najważniejsze informacje zwrotne śledząc i odpowiadając na to, co dociera do nas w pierwszych godzinach po udostępnieniu aktualizacji. Tak więc zespół pracował przez weekend nie tylko nad naprawieniem najpilniejszych problemów ale i adaptował nasze przyszłe plany do tego co usłyszeliśmy od was.

     

    Ostatecznie jesteśmy bardzo zadowoleni z tego jak poszła implementacja V0.9 Arena Commandera. Wygląda na to że mnóstwo osób bawi się trybami wyścigowymi, a zaktualizowana mechanika naprawdę pokazuje co mieliśmy na myśli mówiąc że walka w Star Citizenie będzie bazować na umiejętnościach! Nasze najpilniejsze cele na teraz to ponowne włączenie prywatnych rozgrywek i zaadresowanie problemów ze sterowaniem; spodziewajcie się dalszych informacji na ten temat w niedalekiej przyszłości!

    Na chwilę obecną uczcijmy kolejny kamień milowy crowdfundingu. Jesteśmy dumni z Arena Commandera, ale mamy świadomość że nie bylibyśmy tutaj bez waszego wsparcia. Uczyniliście Star Citizena możliwym i zasługujecie na cały wysiłek i poświęcenie jakie możemy włożyć w tę grę. Zebranie 53 milionów odblokowało Niezależną Gildię Rozjemców.

     

    NIEZALEŻNA GILDIA ROZJEMCÓW (INDEPENDENT ARBITRATOR’S GUILD) – Czy pokrzywdzili cię zwierzchnicy? Czy członek twojej organizacji któremu powierzono pieczę nad funduszami zadbał o to aby płynęły do jego kiesy a nie na konto organizacji? Myślisz że nie masz do kogo się odwołać? Mylisz się. W pełni licencjonowana i zobowiązana do pracy w granicach UEE i poza nimi Niezależna Gildia Rozjemców pozwala obywatelom (oraz cywilom, nie dyskryminujemy nikogo!) na zgłaszanie skarg przeciwko (lub wewnątrz) prywatnym organizacjom. Złóż zgłoszenie u reprezentanta IAG aby twój głos był usłyszany i szkoda wyrównana. Czy twoja działalność jest niezbyt legalna? IAG wydaje osąd tylko gdy jest o to proszona. Poufność zleceń jest gwarantowana.

     

    Oczywistym jest, że nie jest to coś co będzie nam potrzebne przed startem Persistent Universe, ale już alokowaliśmy fundusze na te stanowiska i pracujemy nad dokładnych wymagań jakie trzeba będzie spełnić żeby podjąć tę. Kontaktuje się z nami wielu fanów którzy chcieliby podjąć się tej pracy i rozważamy zatrudnienie na te stanowiska osób spoza branży growej. Wydaje się że asystenci prawni z odpowiednim zasobem wiedzy na temat naszego uniwersum mogą być idealnymi kandydatami!

     

    W trakcie ostatnich dwóch lat, poznaliście nasze statki na wylot i usłyszeliście od nas że będą w pełni konfigurowalne. Następnym krokiem będzie uczynienie tego faktem. Następne progi umożliwią wam zagłosowanie na komponent który otrzymacie (i będziecie mogli go używać podczas walki!). Zespół deweloperski ostatnio odpalił nową linię produkcyjną mającą na celu tworzenie komponentów do statków i „zaludnienie” sklepu Voyager Direct mnóstwem nowych opcji by uczynić grę bardziej interesującą.

     

    Wybraliśmy dziesięć z tych przyszłych ulepszeń - począwszy od laserów kończąc na systemach chłodzenia. Ten, który zostanie wybrany przez największą liczbę osób trafi do każdego kto wsparł Star Citizena przed przekroczeniem progu 55 milionów dolarów.


    Oto krótki opis dostępnych do wyboru komponentów:

     

    • Działo balistyczne: A&R PyroBolt C1: Wraz z prowadzeniem PyroBolt C1, A&R dołożyło kolejną wartościową pozycję do swojej historycznej linii produktów. PyroBolt to 15mm działo balistyczne zdolne do używania różnych rodzajów amunicji z umiarkowaną szybkostrzelnością i maksymalną celnością.
    • Działo laserowe: Preacher Armament Alpha 1: Gdy Preacher Armament pokazał po raz pierwszy działo laserowe Alpha na zeszłorocznym DefConie nikt nie spodziewał się zaskoczenia, lecz Preacher zredefiniował "standardową" broń pokładową zwiększając moc powstrzymywania przeciwnika bez przeciążania zasilania statku.
    • Balistyczna kartaczownica Gatlinga: Preacher Armament Inquisition XXII: Stworzona przez Preacher Armament Inquisition XXII jest bronią po jaką sięgasz gdy chcesz roznieść swój cel na strzępy. Jego dwukanałowy podajnik amunicji pozwala na podmianę jej typu bez wychodzenia ze statku dając w ten sposób właścicielowi swobodę doboru typu amunicji najlepiej pasującego do sytuacji.
    • Laserowe działo powtarzalne: Verified Offworld Laser Technologies Firestorm: Możesz uciekać ale nie ukryjesz się przed Burzą Ognia (Firestorm). Nowe laserowe działo powtarzalne od VOLT to efektywny kosztowo dodatek do twojego arsenału ofensywnego. Firestorm jest zdolny do prowadzenia ognia z bazową szybkością sześciu strzałów na sekundę co czyni go porównywalnym z balistycznymi odpowiednikami lecz eliminuje konieczność martwienia się o amunicję.
    • Działo neutronowe: ProPOW Kill-O-Blast 3000 Pro: POW does it again! Kill-O-Blast 3000 to ich najnowsze zbalansowane rozwiązanie umożliwiające dostarczenie ogromnej mocy każdego oddawanego strzału. Kill-O-Blast 3000 może być pierwszym działem neutronowym jakie zakupisz, ale również i ostatnim bo inne już nie będą potrzebne!
    • Pociski: Spearfish ASIM-09/eN7 Arrestor: Linia pocisków Arrestor od Spearfish to przetestowani i sprawdzeni łowcy. Najwyższej jakości sensory podczerwieni połączone z zastrzeżonym dla tego producenta specjalistycznym oprogramowaniem VK9 minimalizują ryzyko utraty celu i gwarantują dostarczajenie do celu siejącej spustoszenie głowicy EMP.
    • Reaktor: Ace Astrogation FusionPro 3H: Zoptymalizowany dla średniego rozmiaru jednostek 3H od Ace Astrogation oferuje wysoką odporność na uszkodzenia i dobre osiągi oraz wysoką wydajność energetyczną podczas prowadzenia działań bojowych.
    • Generator osłon: RAMP Corporation ProTec Twin Standard: ProSec Twin Standard to dwusegmentowy generator osłon oferujący przednią i tylną ich lokalizację aby bardziej efektywnie kierunkować twoje środki defensywne. ProSec charakteryzuje się również niższą sygnaturą EM co przydaje się w sytuacjach gdy całkowicie chcesz uniknąć walki.
    • Chłodzenie: J-Span Cryo-Star: Wielokrotnie nagradzani projektanci J-Span stworzyli jednen z najbardziej zaawansowanych systemów chłodzących na rynku. Cryo-Star korzysta z nowego typu technologii chłodzenia płynem gwarantując utrzymanie optymalnej temperatury twoich silników bez poświęcania ich mocy.

     

    Pamiętajcie, skala Star Citizena opiera się na crowd fundingu, wasze ciągłe wsparcie umożliwia nam tworzyenie gry przy pomocy zespołów w różnych częściach świata! To wy jesteście powodem dla którego rodzi się Star Citizen i nie wiem jak wystarczająco podziękować za finansowanie projektu oraz szerzenie informacji o nim!
    — Chris Roberts




    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • Polecane

    • Szybki i zarazem kosmiczny giveaway, tym razem do wygrania gra Interplanetary: Enhanced Edition 
       
      Zapraszam oraz życzę powodzenia.  
       
      Interplanetary to turowa strategia artyleryjska rozgrywana na kosmiczną skalę. Rozwijaj ojczystą planetę i stosuj potężne salwy, tura po turze tocząc wojnę na galaktycznym polu bitwy. To wyścig zbrojeń pomiędzy planetami rozwijającymi coraz potężniejsze uzbrojenie. Ogromne baterie dział elektromagnetycznych to podstawa międzyplanetarnego arsenału, ale kluczem do wygranej może być chytre użycie rakiet i precyzyjnych laserów.
      Strategiczne planowanie, ulepszenia i fortyfikacje mogą ochronić twoje kluczowe budynki, dając ci przewagę – ale porażka jednej ze stron jest tylko kwestią czasu.


      Wersja Enhanced Edition zawiera też: Sieciowe boty, orbity eliptyczne, tryb szybkiego celowania, nowe budynki, lepszy balans rozgrywki oraz ogólne poprawki i ulepszenia.
       
      Uwaga: giveaway tylko dla osób mających minimum zero punktów reputacji. Zgłoszenia osób z ujemną reputacją będą usuwane.
      • 2 odpowiedzi
    • Hearts of Iron IV
      Nasz kolejny giveaway dedykowany jest miłośnikom wojowania oraz strategii. Tym razem możecie zdobyć Hearts of Iron IV - klasyczną już strategię Paradoxu, grę trudną, ale cholernie satysfakcjonującą.
      • 0 odpowiedzi
    • Assassins Creed Origins (Uplay)
      Zamorduj nudę z Game Armadą! Tym razem do wygrania idealny tytuł na wakacyjne wieczory - Assassins Creed Origins.
        • Twoje zdrowie!
        • Dzięki!
      • 3 odpowiedzi
    • Magazyn Jump Point wydanie 06.06 - What's Mine Is Yours
      Kolejny numer magazynu Jump Point już dostępny! Poczytaj o mechanice górnictwa oraz Reclaimerze i Prospectorze!
        • Dzięki!
      • 0 odpowiedzi
    • SOMA (Steam)
      Zapraszamy do udziału w kolejnym giveawayu Game Armady! Tym razem do zdobycia jest klucz steam do gry SOMA.
        • Lubię to!
      • 1 odpowiedź
  • Promowane produkty

  • Kategorie

  • Który starter wybrać?   26 użytkowników zagłosowało

    1. 1. Które startery podobają ci się najbardziej?


      • RSI (seria Aurora)
      • Consolidated Outland (seria Mustang)
      • MISC (seria Reliant)
      • Origin (seria 100)
    2. 2. Startery z której serii posiadasz lub planujesz kupić?


      • RSI (seria Aurora)
      • Consolidated Outland (seria Mustang)
      • MISC (seria Reliant)
      • Origin (seria 100)
      • Żaden, skupiam się na większych jednostkach

    Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować. Zobacz temat
  • Odpowiedzi

    • Q&A: Drake Kraken Following the launch of the Kraken from Drake Interplanetary, we took your community-voted questions to our designers to give you more information on the recently unveiled capital ship. Special thanks to John Crewe and Todd Papy for answering these questions.



      Do the Kraken’s shields cover other ships parked on the deck? The Kraken’s shields cover the hull of the ship and do not cover the ships or people that may be on the exposed landing pads. Ships contained inside the Hangars are covered by the shields. With the improvements to shield tech coming with Single Distance Field in the future, the projected bubble people currently see will be removed with a more hull wrapping projection of shield energy.

      What are the Kraken’s refuel, restock, and repair abilities for docked ships? The Kraken is, in many ways, a mobile base. This means it is able to refuel, restock and repair ships that have landed on it but these resources must be taken from the Kraken’s stores.

      Can you quantum travel while ships are parked on the deck? What about with people on the deck?

      Yes, you’ll be able to Quantum with ships parked on the deck. Quantum drives in our universe create a little bubble around the ship to move it and protects outward to cover those in very close proximity to the hull. Like other ships in our game, being outside your ship when in Quantum travel is an extremely dangerous scenario, so it’s not recommended due to the slightest misstep resulting in death or abandonment in deep space.

      What are your plans for landing on the Kraken while it is in motion? Like the Idris or other ships where you can land whilst they are in motion, we’ll provide automated landing solutions for those who do not wish to attempt a manual landing. This will provide a safe and secure landing at the expense of time, similar to our current automated landings at stations and rest stops.

      Can you spawn ships from the Kraken? When you spawn your Kraken, you will be able to spawn ships in/on it if you own them, but beyond that point no other ships can be spawned dynamically on-board. It is similar to how the Constellation will be able to have a ground vehicle within when spawned but is unable to spawn another ground vehicle in the hold, mid-flight. Players landing on the ship during game-play will have their ships permanently on the pad.

      What happens to the landed/hangar-landed ships if the Kraken pilot logs off/is disconnected? And what will happen when the owners of the landed ships log off? Do their ships persist until the Kraken is despawned, or is the pad free for another one to land on?
      The Kraken will follow the same rule-set as the persistent bed log off system we current have in game, if the owner of the Kraken logs off and there are no other players on-board, then it will be despawned. If there are still players on-board, then the Kraken and ships on-board will persist. If a player lands their ship on a Kraken, then proceeds to log off, their ship will persist with the Kraken until the point the Kraken is despawned or destroyed, at which point if the player then rejoins they will either have it respawn at the point the Kraken was or have to reclaim it in the event it was destroyed.

      How does the Kraken’s armor compare to other ships in its size-class, like the Idris? In true Drake fashion, the approach to construction prizes pragmatism and cost-effectiveness. Consequently, the Kraken is substantially less sturdy than the Idris and other dedicated military ships that are expected to face direct heavy or capital-scale firepower.

      What is meant by “Towards the rear of the ship public accommodations can be found for visitors and associates?” Does the Kraken offer any special function or gameplay for public services like shops, bars, medical, or trading for those who are waiting for repair or just visiting? There are onboard accommodation rooms to cover 1-2 players per landing pad. These are basic habs like you’d find at GrimHex and provide somewhere to rest, change, and sleep. There are no dedicated facilities like bars or trading areas on-board at this time.

      With the Kraken being capital ship size will it have escape pods now unlike other Drake ships? Drake sees no need to provide expensive escape pods when the Kraken can hold plenty of ships to facilitate escape in the “unlikely” event of an emergency.

      How many ships can the Kraken hold and still quantum drive with? The current design for Quantum Travel requires all the doors to be shut before the Quantum Drive can be initiated, with no requirements beyond that, such as checking for maximum ship amounts. The Kraken can therefore quantum travel with a full complement of ships, although as mentioned earlier, being on deck is a risky proposition.

      Can the Kraken equip military grade items or only civilian/industrial? The Kraken can only equip Civilian and Industrial items and comes with Civilian Grade C items by default.

      The Kraken brochure talks about configuring the rear hangars to fit our needs. Does this mean that the Kraken might have some modular capabilities to outfit those hangars to suit other functions like extended medical/S&R or salvage processing?
      Drake always look to maximize the use of their spaceships, and whilst these rear cargo holds are ostensibly for cargo, there is a significant amount of real estate that could be re-purposed in the future for alternative uses.

      How will this ship defend against armed boarding parties or other guests who refuse to leave? The internal layout of the ship provides quite a few choke-points from the landing pads, allowing a somewhat organized defense against boarding. There are no inbuilt mechanics within the ship to deal with guests who refuse to leave. That will be down to the owners persuasion techniques.

      Can we transfer cargo between docked/landed ships? If not, can cargo be transferred between docked/landed ships and the Kraken?
      Every external landing pad has access to the internal tram route via a loading hatch located within the airlock antechamber. The internal tram is primarily designed to carry cargo between the pads and the main cargo hold of the ship to facilitate cargo moving between ships and the Kraken itself.

      The Kraken shows some concept of it landed in a desert, as well as parked at Lorville . How can we expect it to fare in atmospheric flight. Does it have VTOL?
      As with all ships of this size, the atmospheric flight performance can be characterized as poor at best, but the Kraken does have multiple VTOL thrusters to allow it to take off and land in atmosphere. There are two located under the front “ears” that pivot to face 90 degrees down and more are built into the underside of the rear hull in a permanent down-facing layout.









      Przeczytaj całość
    • John Crewe and Paul Jones join Jared at CitizenCon 2948 to discuss the Drake Kraken and Anvil Valkyrie.

      To watch Reverse the Verse LIVE each and every week, tune into http://twitch.tv/starcitizen. Przeczytaj całość
    • I jeszcze podsumowanie do "Mrówy"  
    • Wczorajszy stream   Obłoki gazowe   Zebrane informacje  
  • Tematy

  • Quizy

  • Blogi

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu. Polityka prywatności