Informacje o zdjęciu
-
Oryginalny rozmiar pliku459477
-
Typ MIMEimage/jpeg
-
Wysokość grafiki1080
-
Szerokość grafiki1920
-
KolorTRUE
-
Podobna zawartość
-
Przez Nebthtet
W niniejszym wątki znajdziecie przydatne linki dotyczące gry.
Strona klanowa Ater Dracones na Bungie.net Strona grupy Ater Dracones na Bungie.net Największy subreddit dedykowany serii Destiny Subreddit Destiny 2 Oficjalna strona gry Wiki z lore gry Strona Bungie.net Polityka ograniczeń kont i banowania Bungie.net
DestinySets.com - polecam dodać do ulubionych - to taki wowhead sprzętu z Destiny. Można zaciągnąć posiadane znajdźki jakie mamy na koncie, oraz zobaczyć czego jeszcze nie mamy... Light.gg - alternatywa dla DestinySets db.destinytracker.com - kolejna baza ze sprzętem Where Is Xur - gdzie jest Xur i co sprzedaje Braytech.org - bardzo przydatne przy planowaniu "co dziś robić w grze", zawiera mapę, która może zaciągać sama z gry co już mamy pokończone (skrzynki, Lost Sectory, etc)
-
Przez Nebthtet
Uwaga - jeśli ktoś myślał o graniu w D2 z wykorzystaniem Valve Proton - lepiej niech poczeka, bo Bungie wali za to permabany. Mam nadzieję, że przestaną... Póki co jednak trzymajcie się od tego z dala.
Więcej na reddicie.
-
Przez Nebthtet
Jak w temacie - opóźnienie nie jest jakieś kolosalne i nowości powinniśmy dostać w październiku.
Destiny 2: Shadowkeep i New Light lekko opóźnione | Polygamia
POLYGAMIA.PL Wyjdą na początku października.
-
Przez Nebthtet
Na forum NeoGAF pojawił się przeciek dotyczący Destiny 2. Informacja ponoć pochodzi z wewnętrznej prezentacji Activision.
Wydanie gry planowane jest na późny 2017 - i co jest wspaniałą informacją - oprócz wersji na PS4 i Xboxa ma być wydana też na PC. Z informacji jakie trafiły do sieci wynika, że Bungie chce, by Destiny 2 było całkiem nową grą, a nie kolejnym rozszerzeniem podobnym do niedawno mającego premierę Taken King. Dlatego bardzo prawdopodobne jest to, że nie będzie możliwości importu postaci z pierwszej gry - ale Bungie prawdopodobnie wymyśli jakąś rekompensatę dla graczy, którzy poświęcili pierwszej odsłonie serii wiele godzin.
Sequel ma zaoferować graczom nowy model aktywności, który zmieni to, jak działa świat gry i pozwoli na to, aby obszary planetarne były bardziej zaludnione - miastami, przyczółkami i bardziej interesującymi questami niż dostępne w pierwszej grze misje patrolowe.
Do pomocy przy tworzeniu gry Activision zwerbowało m. in. studia Vicarious Visions i High Moon. Oprócz tego pracuje przy niej ponad 750 pracowników Bungie.
Studio jak dotąd nie skomentowało oficjalnie powyższych informacji.
-
Przez Amb3r
Wraz z pojawieniem się nowego typu misji jakimi są bounty warto znać nazwy poszczególnych Lost Sectorów jeśli nie chce się obskakiwać wszystkich w sektorze lub liczyć na szczęście.
EDZ
Io
Nessus
Titan
-