Skocz do zawartości

7 komentarzy

Polecane komentarze

7 minut temu, Darayaharus napisał:

Ktoś ma jakiś pomysł?

 

Oni nie uciekają, to wersja wyścigowa ;))

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
1 minutę temu, zaraz napisał:

Oni nie uciekają, to wersja wyścigowa ;))

 

No pewnie, że to wersja wyścigowa - ścigasz się z tym czymś co Ciebie goni. Tylko co to jest? ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Albo to oni gonią to coś... :P Dla mnie to inny Tumbril, na chwilę obecną nie ma nic innego do pościgania się na kołach.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

na kołach to może i wybór mały, ale na Gamescomie2016 przecież był pokazany fajny "pojazd" pościgowy ściągnięty żywcem z Diuny :P 

  • Haha 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      Poniżej znajdziecie odpowiedzi na pytania wybrane przez przez społeczność w wątku Q & A Hammerhead na Spectrum. Na pytania odpowiadali John Crewe, Adam Parker i Steven Kam. 
       
      Czy komputery okrętowe są na tyle potężne, by obsłużyć wszystkie wieże korzystając z AI kasetowych (AI blades)?
      Zależy to od tego, w jakie inne AI kasetowe chcesz wyposażyć swój statek i czy skorzystasz z ulepszysz elementy komputerowe. Na chwilę obecną jednak plan jest taki, żeby gracz nie był w stanie całkowicie obsłużyć wszystkich wieżyczek przy użyciu AI jeśli będzie korzystał z domyślnego loadoutu. Obecnie szacuje się, że 4 z 6 mogą zostać skonwertowane na AI w standardzie bez dodatkowych usprawnień osprzętu, ale ten system nie został jeszcze zaimplementowany.
       
      Czy duże elektrownie są wystarczające do uruchomienia 24 dział laserowych S4, czy też Hammerhead jest zaprojektowany do korzystania z dział balistycznych?
      Tak, domyślne elektrownie są w stanie poradzić sobie z wymaganiami energetycznymi domyślnego uzbrojenia. W tym celu statek został wyposażony w bardzo wydajne elektrownie wojskowe. Jednak posiadanie broni balistycznej stanowi kolejną opcję, jaką warto rozważyć w kontekście utrzymania poziomu siły ognia.
       
      O co chodzi z tą dużą dziurą w środku statku? Czy nie można jej było wypełnić np. przestrzenią ładunkową lub sekcją mieszkalną? Czy była to tylko decyzja projektanta?
      Jest to decyzja projektanta za którą stoją praktyczne powody. W naszym artykule z serii Shipyard dotyczącym masy statku wskazujemy, w jaki sposób wyliczamy masy statków na podstawie ich geometrii. Hammerhead jest dość szybki mimo swojego rozmiaru, ponieważ jednym z jego zadań jest monitorowanie i pomoc w ochronie większych statków przed atakiem myśliwców. Zwiększona objętość wewnętrzna - nawet wskutek "wypełnienia" przestrzeni ujemnej zwiększyłaby masę. Wg lore UEE zamówiło wiele Hammerheadów - wręcz tysiące - a wszystkie dedykowane do walki. Dodanie masy na udogodnienia, które nie służyły celom bojowym nie zostało uznane za rozsądny wybór projektowy przez marynarkę UEE.
       
      Jak prędkość i manewrowość Hammerheada mają się do podobnych statków, takich jak Polaris?
      Hammerhead ma być bardziej zwinny niż Polaris, ale przy statkach tego typu wszystko jest względne. Jednostki tych rozmiarów nie są dogfighterami, lecz mobilnymi systemami uzbrojenia. Hammerhead wyróżnia się jako mobilny statek obronny zdolny do stabilnego lotu lub przynajmniej na tyle płynnego ruchu, aby pomóc wieżyczkom w pozostaniu skierowanymi na cele.

      Czy modularność oznacza, że będziemy w stanie zainstalować stację skanowania / dodatkowy zbiornik paliwa / komputery / medbay? Czy jest coś, co możemy zainstalować w luce w środku?
      Zobacz powyższą odpowiedź. Negatywna przestrzeń nie jest zaczepem, a hydraulika lub orurowanie jej w taki sposób, by mogła służyć jako takowy poskutkowałaby dodatkowym kosztem masy, który nie posłużyłby profilowi wojskowemu Hammerheada. Jednak statek ten zapewnia doskonałą ochronę dla jednostek, które chcesz by przenosiły skanery, paliwo lub medbaye. Większość i tak wolałaby, aby istniejące zasoby mocy obliczeniowej i skanowania Hammerheada były poświęcone przede wszystkim zwiększeniu wydajności jego uzbrojenia.

      Wydaje się, że istnieją pewne niespójności w statystykach statku jakie zostały nam udostępnione (masa, długość, załogowe / bezzałogowe wieżyczki). Czy możecie to wyjaśnić?
      Hammerhead ma 6 wieżyczek, wszystkie załogowe. Zamieszanie ich dotyczące było wywołane zmianą dokonaną w ostatniej chwili, przed którą dwie były bezzałogowe. To spowodowało, że była mowa o kombinacjach 6 i 6+2. Development dzieje się w czasie rzeczywistym i tutaj widzieliście to na własne oczy - z wszystkimi wadami jakie są tego konsekwencją. Developerzy rozmawiają między sobą i szlifują projekty bardzo często nawet podczas fazy koncepcyjnej i kolejnych. Podana masa pochodziła z oryginalnego projektu statku i nie zdążono zaktualizować jej na czas publikacji po przeliczeniu wg nowych zasad opisanych w ostatnich postach z serii Shipyard. Niedługo CIG zaktualizuje wymiary i wartości masy na stronie statystyk statków, ale jako że statek jest w dalej w trakcie produkcji, nowe wartości nie muszą być ostateczne.
       
      Wieżyczki Hammerheada wyglądają na dość kruche. Czy tak będzie faktycznie w grze? Uczyniłoby to z największej siły statku także jego największą słabość.
      W pewnym stopniu jest to prawdą - wieże Hammerheada są nieco odsłonięte. Oczywiście jak widać z projektu rozmieszczenia ich stanowisk, ta cecha jest również atutem dającym uzbrojeniu Hammerheada doskonałe pokrycie i linie ognia. To kompromis, który można zobaczyć w wielu projektach broni, w historii i w rzeczywistym świecie w wielu maszynach bojowych - od czołgów po okręty wojenne. Chronione, wbudowane w kadłub, silnie opancerzone baterie uzbrojenia mają zwykle ograniczone pole rażenia, wolniejszy trawers i inne aspekty, które sprawiają, że są bardziej uciążliwe lub nieporęczne niż lżejsze, bardziej eksponowane uzbrojenie. Hammerhead jest statkiem patrolowym i eskortującym, mającym za zadanie ochronę większych statków przed myśliwcami i małymi jednostkami szturmowymi, a także zapewnienie siły patrolowej głównie przeciwko statkach innej klasy niż capitale. Preferowane zastosowanie dla Hammerheada to wystawienie go przeciwko celom, które zaleje nawałą ognia bezpośredniego ze swoich wieżyczek. Zwłaszcza wtedy, gdy owe mniejsze statki nie atakują go, ale statki które chroni. Hammerhead jest obrońcą, ale bardzo agresywnym, gdzie zamierzenie jest takie, że najlepsza obrona przed małymi statkami to dobry atak. Co to oznacza dla napastnika? Wiesz, że wieżyczki Hammerheada są względnie słabym punktem konstrukcji i mogą stanowić punkt abordażu, jeśli zostaną zaatakowane. To może być słabość, ale developerzy pozostawiają graczom decyzję, czy rzeczywiście jest tak łatwa do wykorzystania.
       
      Na grafikach koncepcyjnych pokazujących statek z wszystkimi wieżyczkami strzelającymi do przodu tylne wieżyczki niemal trafiają w przednie. Czy Hammerhead nie został skonstruowany tak, by móc prowadzić ogień z wszystkich wieżyczek do przodu? Jakie jest zamierzone pole ostrzału i zbieżność?
      Hammerhead ma za zadanie utrzymać pozycję z mając pokrycie 360 stopni pod każdym kątem, raczej niż być w stanie skierować wszystkie wieżyczki w jednym kierunku. Na statku są systemy zapobiegające ostrzałowi statku przez wieżyczki, tak więc mimo że mogą one wszystkie strzelać do przodu, nie jest to optymalne rozwiązanie. Przypomnijmy, że jednym z głównych obowiązków Hammerheada jest ochrona innych statków przed atakiem przez myśliwce i małe bombowce; ten statek nie jest myśliwcem, jest za duży i zbyt dobrze uzbrojony do tej roli. Został zaprojektowany by zapewniać siłę ognia nie w jedną stronę, ale możliwość elastycznego, masowego ostrzału w dowolnym kierunku, dostosowującą się do przepływu zagrożeń w walce wokół statków, które eskortuje. A w innych scenariuszach bojowych konstrukcja Hammerheada sprawia, że zbliżanie się do niego pod prawie każdym kątem nie należy do bezpiecznych.
       
      Wygląda na to, że tej jednostce brakuje wielu funkcji związanych z jakością życia, takich jak kuchnia / miejsce spotkań / mesa / etc. Czy są plany wprowadzenia któregokolwiek z nich?
      Nie jest to szczególnie wyraźnie widoczne na przekrojach i w pełni skonstruowane w fazie koncepcyjnej, ale pozostawiamy miejsce na małą przestrzeń mieszkalną zbudowaną wokół zewnętrznej części pomieszczenia piętrowego oraz pomiędzy górnymi i dolnymi wejściami do wieży. Nie jest to najbardziej luksusowy statek, ale często statki nie są. Misja Hammerhead, skupiająca się na walce, wraz z rozmiarem i osiągami, również prowadzi do skupienia się na funkcjach bojowych w stosunku do komfortu. To znaczy, jestem pewien, że są ekipy Hammerhead, które wyglądają raczej zazdrośnie na stół bilardowy Polaris.

      Strona statystyk statków wymienia wyrzutnie rakiet jako racki "Marsden 683". Czy to oznacza, że można je zastąpić rackami "Marsden 616" lub "Marsden 625", aby móc zamontować też niewielką liczbę torped?
      Chcemy, aby były wymienne. Aktualne zblokowanie spełnia metrykę dopuszczającą wymienność, ale to się może zmieniać, w miarę gdy statek będzie dalej tworzony. Aby uzyskać więcej informacji o torpedach i pociskach rakietowych, przeczytaj ten artykuł z serii Shipyard. Opisano w nim szczegółowo. w jaki sposób można mieszać te dwa typy.

      Czy Hammerhead jest wyposażony w cywilne czy wojskowe komponenty skoro to statek wojskowy sprzedawany cywilom?
      W wyposażeniu podstawowym znajdują się komponenty wojskowe klasy C. Jednak gdy się zużyją wymiana na inne typu może być bardziej efektywnym rozwiązaniem z uwagi na koszt / trudność ich zastępowania wojskowymi ekwiwalentami.

      Jaka jest idealna kontra dla Hammerheada w sensie "papier / kamień / nożyce"? I analogicznie: dla jakiego zagrożenia Hammerhead stanowi idealną kontrę?
      Dedykowany statek do niszczenia capitali taki jak Retaliator, byłby w stanie skutecznie walczyć z Hammerheadem z racji większego zasięgu niże ten, jaki mają działa naszego "rekina". Celem istnienia Hammerheada jest obrona innych statków przed atakującymi myśliwcami za pomocą wielu wieżyczek, tak więc nawet zmasowany atak fal małych statków ma niewielkie szanse powodzenia.
       
      Czy Hammerhead będzie praktyczną opcją do codziennej gry? Czy mogę wskoczyć z przyjacielem lub dwoma i załogą NPC i np. lecieć zapolować na piratów, aby zarobić?
      Jak wszystkie statki w grze, będzie można obsadzić go minimalną ludzką załogą, ale trudności z tego płynące mogą przeważyć korzyści - szczególnie w zależności od tego, jakie misje będziemy chcieli wykonywać. W tym przypadku byłoby całkiem możliwe, aby zrealizować ten scenariusz, ale kilku znajomych więcej do obsadzenia stanowisk w statku poskutkowałoby znacznie przyjemniejszą rozgrywką.
       
      Czy możemy się spodziewać jakiejś możliwości taranowania?
      Nie popieramy tego rodzaju zachowań, ale z jakiegoś powodu Aegis dodatkowo wzmocnił kadłub na czele statku.

      Wydaje się, że ma krótki zasięg ze względu na zbiornik paliwa kwantowego rozmiaru M w stosunku do napędu kwantowego o rozmiarze L. Czy może być tankowany w kosmosie przez Starfarera?
      Oczywiście! Współpraca różnych typów statków jest jedną z kluczowych części rozgrywki Star Citizena. Podczas gdy napęd kwantowy rozmiaru L pozwoli ci na dostanie się w wiele miejsc, nieco mniejsze rezerwy paliwa będą wymagać trochę więcej planowania. Ponieważ mowa konkretnie o zbiorniku paliwa kwantowego, z zasady podczas operacji floty UEE Hammerhead zwykle trzyma się blisko dużych statków, które chroni.
    • Przez Nebthtet

      MAX ZAŁOGA DŁUGOŚĆ SZEROKOŚĆ WYSOKOŚĆ 9 100m 40m 20m  
       
      Szybka, lekka jednostka wojenna zdolna do zapewnienia wsparcia przeciwlotniczego dla większych statków. Doskonale radzi sobie również jako jednostka flagowa dla mniejszych flot bezpieczeństwa. Hammerhead stanowi awangardę obrony Imperium. Przyjrzyj się z bliska temu mobilnemu siewcy zniszczenia czytając dedykowany mu fragment Przewodnika Whitleya z 2947 r.
      Przeczytaj broszurę
       
       
       
       
      Trochę historii...
      Upadek Messerów w 2792 był ciężkim ciosem dla Aegis Dynamics. Uznawana za wielu jako "oficjalny" dostawca statków dla dynastii firma nie tylko została publicznie zhańbiona. Opinia publiczna nawoływała nawet by postawić ją przed sądem za rolę jaką odegrała w zbrodniach wojennych faszystowskiego reżimu.
       
      Nowy rząd uznał za stosowne odseparować się od statków wojennych Aegis i podpisał umowy kontraktowe z innymi producentami takimi jak RSI i nowo utworzona Anvil Aerospace. Na szczęście dla Aegis Dynamics wojsko nie wynegocjowało licencji na wyłączność na projekt Hammerheada, co pozwoliło firmie walczyć o płynność finansową adaptując tę jednostkę by mogła pełnić różnorakie role w cywilnej służbie bez rządowego nadzoru.
       
      Przez ostatnie dwadzieścia lat Marynarka powoli zaczęła ponownie wdrażać do służby jednostki tej klasy. Niedawny wzrost popularności Aegis Dynamics pozwolił im na powrót do klasycznego projektu kadłuba i dostosowanie go do nowoczesnych standardów. Żadna grupa bojowa nie opuszcza portu bez przynajmniej jednego Hammerheada. Często są też one przydzielane do ochrony stacji i patroli dalekiego zasięgu.
       
      Najbardziej znaczące starcie w którym wzięły udział tylko te jednostki miało miejsce w 2945, gdy szesnaście Hammerheadów Marynarki natknęło się na mały klan Vanduuli zasadzający się na eskadrę Hulli. Bitwa jaka miała miejsce zupełnie nie pasowała do norm taktycznych, lecz admirał grupy umiejętnie utrzymywał swoje statki w formacji aby skupić ogień na wrogich niszczycielach. Vanduule zdołali zniszczyć trzy statki, a czwarty uszkodzili na tyle, że nie nadawał się już do niczego ale grupa nie tylko uratowała zagrożony konwój, ale również zniszczyła potężniejszy statek klasy capital należący do agresorów.
       

       
      Rekiny w cywilu
      W służbie cywilnej Hammerheady to coraz częściej spotykany widok - wiele osób używa ich jako opancerzonych transportów albo wyposaża do pełnienia różnorakich funkcji - od pilnowania blokad po wysoko wyspecjalizowane statki medyczne. Większość takich przeróbek to jednorazowe zlecenia wykonywane przez właścicieli bez ingerencji producenta, który przestał dostosowywać te jednostki dla klientów spoza wojska.
       
      Hammerhead pozostaje w produkcji, a najnowsze modele są tak zaawansowane jak inne narzędzia z nowoczesnego arsenału UEE. Marynarka zaczęła "parować" załogi Polarisów i Hammerheadów wykorzystując doskonale uzupełniające się cechy tych jednostek. Powstałe w ten sposób drużyny ogniowe dysponują imponującą siłą ognia (dzięki Polarisowi) jak i potężną obroną (zapewnianą przez Hammerheada).
       
      Odwiedź galerię dedykowaną temu statkowi!
       

×