Skocz do zawartości

Takuetsu Origin M50

BHoleVX

Prawa autorskie

© BHoleVX

Informacje o zdjęciu


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      Już dziś zarezerwuj swojego 890 JUMP u najbliższego dealera Origin Jumpworks!
      Przemierzaj galaktykę w niezwykły sposób i ze stylem!

       
       Origin 890 Jump JUŻ TU JEST! 
      890 Jump to klejnot koronny oferty statków kosmicznych Origin Jumpworks. To nie tylko piękna sylwetka lecz w pełni wyposażony międzygwiezdny jacht gotowy do pełnienia kilkudziesięciu potencjalnych ról - nadaje się do handlu wysokiego bezpieczeństwa, kierowania organizacją czy dowodzenia i kontroli.
       
      Origin 890 Jump jest rzadkim widokiem, ale zapada na długo w pamięć. Jego obecność jest oznaką władzy: używany jako transport personelu, 890 Jump jest cenioną własnością prezesów, polityków, gwiazd holo i podobnych osobistości. Czy podróżują z Ziemi na Terrę czy zwiedzają niezbadane gwiazdy, te statki prowadzą stawkę we wszystkim, co robią.
       
      Potrzebujesz więcej broni? Mocniejsze osłony? Potężniejsze silniki? 890 Jump jest w pełni konfigurowalny, w takim samym stopniu, jak każdy statek ze stajni Origin! Firma zbudowała jak dotąd swój najbardziej złożony statek gwiezdny... Teraz od jego kapitana zależy, co będzie dalej!
       

       
      Zewnętrze
      Vanduule nadlatują? Pirackie Cutlassy na wektorze do ataku? Kłopoty z miejscowymi celnikami? Dostaną to, o co się proszą. 890 Jump to nie tylko piękna sylwetka; jest fabrycznie wyposażony w zabójczą gamę defensywnych i ofensywnych broni o potędze pozwalającej stawić czoła wszystkim ciężkim "argumentom", jakimi może posłużyć się wróg.
       
      Nieproszeni goście zastanowią się dwa razy nim rozpoczną abordaż, kiedy znajdą się w zasięgu pięciu wieżyczek, dwóch wyrzutni rakiet oraz pary bateriami obrony punktowej. Do tego każda broń i komponent jest konstrukcją z z najwyższej półki wybraną z oferty najlepszych producentów w galaktyce. Każda strona jednostki jest kryta, a centralny mostek może w zaledwie kilka sekund przeistoczyć statek z pokojowego krążownika w siejącą piekielne zniszczenie jednostkę.
       
       
      Wnętrze
      890 Jump jest szczytem luksusu, wyposażony w salę widokową, luksusowe kabiny, kwatery dla gości, hangar, dużą ładownię i wiele innych. Jest doskonałą platformą do prowadzenia korporacji, transportu pasażerów w niezrównanym komforcie lub po prostu do dzielenia się galaktyką z przyjaciółmi!
       
      Wnętrza na 890 zostały zaprojektowane dla wygody i łatwości użytkowania. Statek posiada dwa opcjonalne centra sterowania - standardowy mostek oraz mostek bojowy. Każdy z nich pozwala pojedynczemu pilotowi na kontrolę nad operacjami na jednostce.
       
       
       
      85X - dwusiedzeniowy runabout

       

       
       
       
      Dodatkowo do każdego 890 Jump dodawany jest dwuosobowy runabout ORIGIN 85X, transport osobisty w całym tego określenia znaczeniu. 85X nie jest prostym byle myśliwcem jak ten który znajdziecie na większych jednostkach konkurencji. To sam w sobie statek z najwyższej półki w pełni zdolny dotrzeć w te kilka miejsc, gdzie 890 nie jest w stanie.
       
       
       
       
       
       
      Aby dowiedzieć się więcej o 890 Jump od Origin (włącznie z planami pokładów) polecamy przejrzeć pełną broszurę handlową.
       
    • Przez Nebthtet
      Po wypuszczeniu na rynek serii Origin 100 CIG zebrało pytania i odpowiedzi, by dostarczyć więcej informacji na temat tego  nowego statku startowego od Origin Jumpworks. Niniejszy artykuł to druga ich partia. Na pytania odpowiadali John Crewe, Corentin Billemont i Todd Papy.
       
      Pierwszy zestaw pytań znajdziecie tutaj:
       

       
      Czy w związku z tym, że seria 100 pełni aktualnie rolę "startera Origin" zmieni się rola serii 300?
      Tak. Gdy zakończą się przeróbki serii 300, wskoczy ona zarówno na wyższy poziom w hierarchii statków, jak i będzie mieć bardziej zdefiniowane i konkretne role. Seria 100 jest doskonałym punktem wejścia do tego, czym seria 300 stanie się w przyszłości.
       
      Biorąc pod uwagę, że Mustang Delta i Aurora-LN są znacznie potężniejsze niż 125a, czy rozważacie rozbudowę uzbrojenia 125a do dział 2 x S2 i pocisków rakietowych 4 x S2?
      Nie ma planów zmiany uzbrojenia na chwilę obecną.  Jak zawsze jednak możliwe jest, że CIG rozważy zmianę rozmiaru działek podczas balansowania przyszłych iteracji, aby lepiej dostosować moc tych statków do równoważnych im modeli jeśli developerzy uznają to za potrzebne. Tym niemniej upgrade pocisków rakietowych jest mało prawdopodobny, biorąc pod uwagę sposób, w jaki są one integrowane z kadłubem.
       
      Jaka jest przewaga podstawowego modelu 100i w porównaniu do innych wariantów?
      Podczas gdy statki z serii 100 mają wiele wspólnych cech, 100i będzie miał lepszą zwrotność niż wariant cargo. 100i i 125a są bardzo blisko siebie, ale prędkość / osprzęt ofensywny sprawiają, że 125a jest lepsza w walce. Mimo to, jako że są to startery różnice te raczej nie będą tak zauważalne, jak w przypadku większych statków.
       
      Czy w modelu 100i Touring dostaniemy nieco więcej miejsca mieszkalnego, skoro w 125A znajduje się sekcja na pociski rakietowe, a w 135C ładownia?
      Nie. 125a i 135c korzystają na zmianach zewnętrza statku, ale nie powoduje to powiększania tych jednostek. Wnętrze statku jest takie samo we wszystkich 3 wariantach, a także naprawdę przestronne jak na statek startowy.
       
      Co jest w środku? Na wizualizacji wnętrza widzimy łóżko i kokpit, ale co będzie z tyłu kabiny (poza polem widzenia).
      Z drugiej strony kabiny znajduje się miejsce na 2 SCU ładunku, oraz łatwy dostęp do większości komponentów statku (niektóre mniej ważne nie będą dostępne bez wcześniejszego usunięcia SCU).
       
      Biorąc pod uwagę informacje z artykułu dotyczącego mechaniki paliwa i wyjaśniającego działanie systemu AIR - czy seria 100i jest dostarczana z więcej niż jednym zbiornikiem paliwa, aby ułatwić zbieranie lub używanie w locie wielu rodzajów rafinowanej plazmy?
      Jak wspomniano w wyżej wymienionym artykule, w jednym zbiorniku może znajdować się tylko jeden rodzaj paliwa, a seria 100 jest standardowo wyposażona w jeden zbiornik. Zalety systemu AIR pozwalają na zwiększenie szans na pozyskanie paliwa w dowolnym miejscu dzięki rozszerzonemu zakresowi gazów, które można przetwarzać oprócz domyślnych.
       
      Dlaczego powinienem wybrać 135c zamiast Avengera Titan do przewożenia ładunku skoro jest droższy?
      Wprawdzie Avenger Titan ma o 2 jednostki SCU więcej pojemności niż 135c i lepsze uzbrojenie, to jego rework zmieni pozycję tej jednostki na matrycy statków i sprawi, że Avenger Titan będzie bardziej zgodny z innymi statkami podobnymi do niego. Model 135c ma godną szacunku pojemność ładunkową jak na swój rozmiar, a jego rozmiary i możliwości paliwowe pozwolą mu na lepszą manewrowość lotu niż większemu Avengerowi.
       
      Czy wewnętrzna ładownia 2 SCU serii 100 będzie widoczna czy niewidoczna dla gracza?
      Rozmieszczenie wnętrza statku zostało zaplanowane na tak duże, aby ładunek był widoczny!
       
      Czy w 100i będzie można zamontować lub być może zakupić go już z zamontowanymi sensorami eksploracyjnymi podobnie jak to było w pierwotnych wersjach 315p?
      Model 315p skupia się na funkcji eksploracji i nie ma on porównywalnego odpowiednika w serii 100. W związku z tym 100i należy porównać z aktualnym modelem 300i dostępnym w grze - nie ma żadnych użytkowych portów, do których można podłączyć sensory.
       
      Czy istnieje prędkość / skład atmosfery, przy którym układ AIR będzie generował paliwo szybciej niż jest ono zużywane przez generatory ciągu?
      Szybkość i skład atmosfery będą miały wpływ na współczynnik przetwarzania gdy system zostanie zaimplementowany, trudno jest jednak podać konkretne liczby na tak wczesnym etapie.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu. Polityka prywatności